- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #163851 üzenetére
Meg különben is, mi köze hozzá bárkinek is, hogy mit miért veszünk?
-
kisza25
félisten
válasz von toth #163846 üzenetére
Ha valakinek csak 1db autója van célszerű olyat venni, ami több másikat is kiválthat, ilyen pl. A kombi és a mostanában divatos suv-ok.
1db gyereknél eleinte mindig kell a hordozó+ babakocsi, a 3 funkciós babakocsik ma már akkorák, hogy egy compactba alig férnek be+ tatyi a gyerek peluscsereszett+váltásruha....
Hamar megtellik ám a csomi és akkor ez még csak a gyerek cucca még nem is vettél semmit
Az i30 kombi csomija tele volt rakva boltból haza
Most, hog már közel 2 éves a gyerek és nem viszünk babakocsit, így már az i20 is elég[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
von toth
tag
Dear all,
Ha VAN amit/akit mindig kell szállítani akkor ok, persze. Én csak arra reflektáltam, hogy mi az ami megéri és mi az ami csak annak tűnik.
-
proof88
addikt
válasz grizlisandor #163848 üzenetére
Jogos, ezt figyelmen kívül is hagytam.
-
von toth
tag
válasz Johnny_vT #163850 üzenetére
Igen, mert abból indul ki, hogy régen az ezerkettesnek kihajtotta az elefántfül ablakát meg jól vitte a kasztnit a hatvannyolc lóerő, de már az autó is kétszer akkora+ 5 légzsák satöbbi alap ezres motorral csak kizsírozott szakadékban megy
Namost én sem tudtam lebeszélni ismerőst yaris 1.5vvte-ről úgy, hogy évente 30E belerak....
-
LZs?!
aktív tag
válasz Johnny_vT #163850 üzenetére
@Johnny_vT
Pár kontra kérdés...
Hány éves vagy?
Ki és miből fizeti majd?
Ki és miből tartja majd fent?
Ha sorrendben 18+, Te/saját és Te/saját a válasz, akkor nyúlj a lábad közé, és ha még megvannad a golyóid, akkor viselkedj is úgy...
Én imádom a családomat, de ne baxxa már meg az ég, hogy ilyen jellegű 'vitáim' (sic!) legyenek.
Amennyiben a fenti kérdésekre kevésbé letisztult válaszok adódnak, akkor vagy tegyél meg mindent azért, hogy ne úgy legyen, vagy ne picsogj.
No offense & peace.
Nevermind...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LZs?! #163858 üzenetére
PSZICHOLÓGIA WARNING ON
"sorrendben 18+, Te/saját és Te/saját a válasz" ennek ellenére törekszem rá, hogy elkerüljek bármiféle vitát ezzel kapcsolatban. Eddigi életem sok döntésében szerepet játszott, hogy folyton belepofáztak mindenbe, mintha még mindig 12 éves lennék és ezt azóta is így folytatják, csak már nem hiszek el semmit utánajárás nélkül. (Ezzel ugye normál esetben a gyerek 18 éves életkora körül felhagynak a szülők, én meg lassan már 30 leszek...)
Ebből következően, ha olyan kocsira adok ki pénzt, ami nem közelíti apám régimódi elképzelését, akkor rajongás, érdeklődés, mosolygás helyett a "nabazmeg ezt is csak azért vetted, mert mész a fejed után és nem hallgatsz ránk" lesz. Meg kurvanagy sértődés. (Igen, még mindig saját pénzemről van szó. Mintha apám a saját anyósom lenne ) Azaz kvázi visszatértünk a "Minek az?" kiindulási problémához, amit észérvekkel és beszélgetéssel nem lehet feloldani.
Attól nem tartanak vissza, hogy olyan kocsit vegyek, ami számomra ideális. Az eredeti kommentben arra kértem tanácsot, hogy hogyan kezeljek egy ilyen szitut, esetleg másnál is volt-e hasonló nehézség?
"ha még megvannad a golyóid, akkor viselkedj is úgy"
Szerintem nem tökösség kérdése, hogy valaki belerohan egy messziről is szabad szemmel látható pofonba, vagy elhajol előle (jelen esetben természetesen csak képletesen értve).
Nem dacból akarok autót vásárolni, hanem meg akarom értetni faterral, hogy a biztonsági öv, a vezetőoldali légzsák és a klíma nem az autók felszereltségének a csúcsa 2018-ban. Meg hogy jó lenne úgy felmenni az érdi emelkedőn, hogy nem a lendület tart 100 km/h felettRöviden: ez nem megfelelési kényszer, hanem jó viszonyra törekvés egy irányítási kényszeres emberrel.
PSZIHOLÓGIA WARNING OFF
Szerk.: Mielőtt nagyon elmennénk személyesbe, zárjuk a témát. Privátban szívesen beszélgetek a szituációról másokkal, de ne vigyük el a topikot ebbe az irányba
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
Nos, szóval. Miért is vegyünk egy fél éves, kevesebb, mint 10e km-t futott, szinte új Swiftet? Full extra, 1.0 Boosterjet, automata, minden klappol. Kiderült, hogy kapott még pluszba tolatóradart (plussz pont), ledes világításokat belülre (akkor ez is kipipálva) és hátulra (itt már figyeltem erősen). Meg aztán az is kiderült, hogy soha semmi baja nem volt (a fél év alatt) és nagyon megy ez a motort (igen, ezt tudom). Annyira megy, hogy már kétszer futotta meg vele a 205-öt. Ott tiltott le. Itt elengedtem a -még bejáratós- kocsit és gazdagodtam egy tapasztalattal; 1.0 turbós, automata Swifttel legfeljebb 205 km/h-val fogok tudni repeszteni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #163861 üzenetére
nincs már olyan hogy bejáratós, ezek már nem ladák, ahol össze kell kopniuk a dolgoknak
cryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #163862 üzenetére
Igen, azzal tisztában vagyok, hogy már nem olyanok, mint a Ladák. Viszont több (pl. Suzuki) értékesítő is azt javasolta, hogy az első ezer kilométeren 3e fölé ne menjen a fordulat, illetve az első olajcseréig (10e km, vagy 1 év a javasolt) is azért ne legyen taposva, ha nem muszály. Én mindenesetre vigyáznék rá azért.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #163863 üzenetére
megszokásból mondják
próbáld ki, minden autó értékesítő hasraütésszerűen mondd valamit
10 ezer km-es bejáratás szerintem még a kockaladánál se voltártani nem ártassz vele, hogy vigyázol rá, de attól hogy kipróbálták mennyi a végsebessége, semmi baja se lesz
cryptot minden termékemért elfogadom
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #163861 üzenetére
Mi mutatta a 205 kilómétert?
-
kisza25
félisten
válasz LuckyL #163862 üzenetére
Tévedsz, az, hogy 2 percet járatják a vyárvan nem egyenlő azzal, mint mikor az első 1000 km max 75 % pörgetve, lehetőleg változó fordulatszámon használva bejáratod, azt sem hogy szalonból kihozod és nyomhatod is a padlót
Ezt olvasd végig pls[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #163863 üzenetére
Megszokás. Nem rég vetem mobilt és a csávó tolta, hogy formázni kell az akksiját. Persze a 90-as években a bimetált még valóban kellett...
Ezek már a padon be vannak járatva mielőtt bekerülne a gépházba (nem rég voltam gyárlátogatáson). Szerelő csak az extra olajcsere árára utazik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #163871 üzenetére
Az önjelölt fogalmatlan szakbarbárok, a Merci gyári mérnökének jobban hiszek. De mindenki azt csinál amit akar. Én a Hondámon sem cseréltem le idő előtt az olajat bár tény a max 2/3-os terhelést betartottam ártani nem árt alapon.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz LuckyL #163870 üzenetére
Ezt olvasd el és utána nyilatkozz
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Hacsa0415
csendes tag
Sziasztok!
Szépen lassan eljutok oda (ha minden jól megy), hogy szeretném kiválasztani, megvenni az 1. autómat.
Mivel még 22 vagyok, egy olyan járművet szeretnék, amibe jó beleszállni, jó hajtani, fiatalos, dinamikus. Nem kell hogy a legpraktikusabb legyen.Tudjátok na...
A keretem rá 800 ezer - 1 mill lenne rá.
Amit eddig kiszemeltem magamnak és nagyon tetszik az az Alfa 147-es. Tudnátok esetleg ajánlani még olyanokat amit érdemes nézegetni? -
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #163863 üzenetére
Ha napi szinten tolná szabályzáson se lenne semmi baja, ha jól össze van rakva a konkrét példány. Egy régi cimborám még a Lacetti megjelenésekor vett egyet szalonból és meg akarta ölni a garancia alatt, amikor lehetett szabályzáson használta, folyamatosan tiporta amennyire csak tudta, lakott területen belül is 100 felett járt állandóan, kint meg amit bírt a gép. 60-70k km után elvitte komplett diagnosztikára és teljesen gyári értékeket kapott pedig ő már a szalonból hazafelé is kitiporta a lelkét.
-
-
von toth
tag
válasz diegho #163875 üzenetére
Cukik az ilyen urban legendek, de az a helyzet, hogy töéletes kenőanyagokat, meg illesztési technológiákat még nem dolgoztak ki, tehát ha nem 150-200, hanem 300E km-t akarsz beletenni egy járgányba, akkor az első párezer kilométeren érdemes nem kitolni a szemét. De minenki az csinál a saját cuccával amit akar.
Persze megváltoztak a kenőanyagok, a tüzelőanyagok, a motorok, de jobba békesség, egyelőre nem karbon hengerek vannak és nem grafitmannával kenünk.
-
Hacsa0415
csendes tag
válasz Elektrosokk #163877 üzenetére
Igazából benzines párti vagyok, de úgy tudom, hogy a jtd-k elég jól eltalált motorok. Annyira meg nem vagyok dízel ellenes, hogy lemondjak róla.
-
Elektrosokk
addikt
válasz Hacsa0415 #163883 üzenetére
igen, valóban jók az olasz dízelek. a 147 1.9 jtd motorja kimondottan jó. Van belőle benzines 2.0 TS remek hanggal, azt forgatni kell de akkor élvezetes tud lenni, miután vált a szelepvezérlés nagyon szép érces hangja van.
az igazi a buli a v6 busso egyébként érdemes megfontolni, bár az 156 lenne nem 147, illetve a legmegbízhatóbb motor ebben a kínálatban. 2 éve én is nézegettem a 147-est jtd motorral, sok tulajjal beszéltem és kimondottan ajánlották. 156 létezik nagyobb dízel motorral is, 2.4 5 hengeres.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #163879 üzenetére
Ez a 147-re is igaz lehet, minden bizonnyal.
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #163885 üzenetére
amúgy azon dumaltunk Alfas ismikkel, hogy egy 147 a 2.4 20v motorral az tuti meleg pite lenne
bele is megy csont nelkul
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #163892 üzenetére
de az 5 henger hangja miatt
meg a nyoccvagenseket hadd egy a rohadas, hogy a tuningalapnak tartott Golf-jukba 1.9 a max es abbol kell fozni tuningnal, 147-be meg 2.4 is belehuppan, amivel lejjebbrol is elindul ugyanazzal a turbóval, meg fujni sem kell annyira ugyanannyi megcelzott loerohoz
foleg mert melle crossflow 20v rendszeru a hengerfeje is ráadásul a reverseflow 8v helyett, meg a plenum is kisse normalisabb kialakitasuegy sima 1.9-s motor egy 2260-s slagercsigával 2500-2700-nal tolt be, a csucsnyomas kb 3000-nel van meg
de lattam mar olyan merest is, hogy 300+ lo a motor, 3600-nal eri el a maxot, es 4500-nal ledadog
abba a szuk rpm savban tartva fasza, de nem tul nyomatekos motor
wow
magas ugyan a csucsnyomateka, de csak egy szuk savban tudjaa nyomatekos motor az szeles savban tudja azt, es mindenhol huz
a motor a max nyomatek rpm es a max loero rpm kozott hasznalhato
fustmenteesseg meg pont nem a VAG-k sajatossaga
több drón kell ;P
-
alázógyík
addikt
-
Elektrosokk
addikt
válasz #94529552 #163896 üzenetére
Pont hogy nagyon jó a futóműve. A világ egyik legjobban tapadó konstrukciója. nagy féket meg teszel rá.
ja, most esett le hogy kinek reagáltam...
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
#94529552
törölt tag
válasz alázógyík #163897 üzenetére
Radikális átalakításokkal!
Első autónak kell a kérdezőnek, nem pedig költséges tuningoláshoz vagy még költségesebb versenyzésre. a volánt mindig két kézzel kell fogni. Az autó nagy gázadásra örömmel tépi ki magát a sofőr kezei közül, és hirtelen gázelvételnél vagy fékezésnél hajlamos a farát is dobálni. A reccsenő második meg külön extra benne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest