- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Napfénysüti #163799 üzenetére
gondolom nem garanciális időszak volt már...pont ezt mondom én is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
-
őstag
válasz Napfénysüti #163802 üzenetére
ismerős is beleszaladt nemrég, hozatott egy 6 éves q5-ös németből, fél év mulva automata váltó kampec
márkaszervizben sokmillió lett volna egy új, pesten van erre szakosodott műhely, így megúszta 8 kilóból
amennyire én látom a környezetemben, az összes dízel automata váltója beszarik 150-250e km közöttcryptot minden termékemért elfogadom
-
proof88
addikt
válasz LuckyL #163798 üzenetére
De én most nem a ti témátokra reagáltam, hanem csak bedobtam, mert elbizonytalanodtam - egy csomó 8-12 éves kicsi kocsit másfél millió körül árulnak, pl D Corsa, ez a Colt meg 5 évesen ennyi, 90 LE-vel. Lehet ezzel is meg lennék elégedve? Vannak pl 60 LE-s 5 éves VW Up-ok is ezen az áron, ezzel a Colttal talán kicsit haladni is lehet jobban, magyarázzátok meg, miért vegyek akkor ~10 éves Corsát? Elbizonytalanodtam, ennyi a bajom.
-
válasz LuckyL #163798 üzenetére
A bimmer nem ismerte el a láncnyúlást, ahogy a németek sem a megkotló befecskendezőket. A volt melóhelyem mellett dolgozott egy maszek bmw-re specializálódott szerelő. Na ott tanultam a tulajoktól pár új káromkodást, amikor a márkaszervizből elhajtották őket.
Ha érdekel a robbanó venti adok egy számot a volt könyvelőmhöz, ez konkrétan vele történt meg a PoHu szegedi telephelyével kapcsolatban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
HeavyToys
senior tag
válasz proof88 #163805 üzenetére
Semmi értelme Corsa-t venni. Szerintem semmiben nem jobb, sőt csak rosszabb mint ez a Colt. Bár ebből az 5 ajtós lenne a praktikus, a 3 ajtós nagyon pici.
Amúgy a KM állást nagyon megnézném, szerintem ebben lehetnek meglepetések. De egyébként maga az autó szerintem strapabíróbb, mint a Corsa C-D például.
ADAC megbízhatósági statisztikára nézz rá, abban a korosztályban szinte első. Alkatrészek sem horror áron vannak hozzá és nem is nagyon elromlós. Mondjuk igaz, hogy én Opel-t vennék utoljára meg Fordot .
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #163799 üzenetére
Tuti betoltam volna a szalon közepére ahol vettem és ott gyújtom fel.
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #163803 üzenetére
ezeknek az a lenyege, hogy a gyari csereperiodusokat kb felezd le es akkor majd o lesz sokaig
a gyartok ezt ugy adjak meg, hogy a elso tulajnal még valoszinuleg ne legyen garis problema ebbol, de ne legyenek magas a karbantartasi koltsegei se neki az autoval
lehet okoskodni, hogy 60k km-t ir a gyarto a valtoolajra, de azt nyugodtan csereld ki 35-40k km-nél is mar, a nagy nyomateku motoroknál, amik melle nehez bodet visznek meg akar elobb is
ugy ahogy a motorolajnal is a balfaszok varjak meg csak a gyari ajanlas szerinti pl 25-30k km-t, akik utana turbot cserelnek 250-300k-ert, ami kb 15 olajcsere ara egyben
frissebb, gyakrabban cserelt olajból problema meg sose volt
a megegett olaj meg nem teljesiti a kenest megfeleloen, hiaba keves km van benneamúgy ugyanazoknak az autóknál az US piacon 1/2-2/3 km-nyi merfold futas utan irja nemelyik gyarto az olajcseret
kulon erdekes, hogy pont ott csinalja ez, ahol nagyobb távokat tesznek meg altalaban, es igy kevesebb hideginditasi ciklus jut az adott futasteljesitmenyrecsak ott az ugyvedek romma perelnek, ha bizonyíthatóan a ritkabb olajcsere miatt kell a juzernek motort cseréltetni, meg eleve romlana a markaimidzs mar egy ilyen hirre is
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #163811 üzenetére
ja meg a valtoolajat is mennyivel olcsobb gyakrabban lecserelni, mint ~800k-ert valtot javitatni utólag, meg 2-3 het kieses, amig a korhazban van az auto
es akkor az meg nem is volt draga javitasahova regen jartam teremfocizni, egy Q7-ben 1M felett volt a javitas maszeknal is
na utana az az auto csak reprezentacios célokat szolgalttöbb drón kell ;P
-
válasz hobizoli #163812 üzenetére
Ez ilyen. A magyar ha teheti sem akar költeni az autóra mert a smucigságra porcosodik. Nincs mit szépíteni, a phórumon is látszik: ha kellene költeni akkor már szar és inkább eladja az egységsugarú júzer. Szerelőmnek e430 van. Évente ledobja az automata olaját ami kb 30'000 ft anyagban. Semmi baja sincs a váltónak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Napfénysüti #163799 üzenetére
-
nagyúr
-
akela91
addikt
Sziasztok.
Hétfőn megyek átvenni a mazda 3 -at szalonból.
Mi az amire érdemes figyelnem átvételkor (rozsda - majd pár év múlva lehet nem lesz vicces)? Illetve ott szeretnék kötni Casco-t + kötelezőt, elvileg megversenyeztetik a biztosítókat (tehát ugyanúgy végigkattintanak egy online díjkalkulátort gondolom).
-
#94529552
törölt tag
válasz akela91 #163816 üzenetére
A legkönnyebben egy biztosítási kalkulátorral lehet kiválasztani a legkedvezőbb árakat, miután az adataiadat és az előzményeket beírják. Utána egyszerre látható az összes ajánlat, amiből választhatsz, kötelező és casco is. Elvileg mindegy, hogy netrisk, clb, vagy biztosítás.hu,stb. mert szinte egyforma árakat fog adni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz stickermajom #163822 üzenetére
Egy kanna benzint vigyél magaddal, mert előfordulhat, hogy az első kútig sem jutsz el.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
-
akela91
addikt
Köszi mindenkinek.
-
8th
addikt
válasz proof88 #163826 üzenetére
Jópofa az 1007. Az ajtómegoldása nagyon tetszik de pont emiatt 1.2t felett van üresen. És ehhez a súlyhoz van egy alig 70lovas aprócska szívóbenzines motorja amivel gyári adat szerint 15s alatt futja meg a százat és spritmonitor szerint 7,55L a vegyes fogyasztása. Városban ahová eredetileg szánták vastagon nyolc liter felett eszik. Az a kétszemélyes kis törpeautó. Én kihagynám. Vagy vennék belőle HDi-t. Az is ugyanolyan döglött de három literrel kevesebbet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Vélemény 2.2DCI- röl mit kell tudni?
-
proof88
addikt
Sziasztok,
van ez a voltetorve.hu oldal, használtátok már? Én próbáltam egy autóra, de "Erre a járműre nem található kárkalkuláció" üzenetet kaptam, szóval ha megbízhatok ebben, akkor elvileg biztosító társaságnak nem lett jelentve káreset, jól gondolom? Vagy lehet hogy friss a káreset, több hetes átfutási ideje lenne? Vagy lehet nem is lett bejelentve a kár biztosítónak?
Pedig ez az autó szerintem biztosan törve volt. Az eladó nagyon készségesen előre felrakta a rendszámot és az alvázszámot ami alapján kerestem, ráadásul a képek is alapból megtekinthetőek HD-ban. Az első lökhárító, valamint a motorháztető jobb széle alapján mondom hogy itt több elem is javításra szorult.
Valamint még egy dolog, bár ebben nem vagyok biztos: van kép felnyitott motorháztetővel, és nem látom a zárhídon a szokásos feliratokat, ezért gondoltam hogy lehet az is cserélve lett.
Az autó eleinte azért keltette fel érdeklődésemet, mert nem értettem, miért árulnak egy 2013-as, kevés km-es autót olyan áron, mintha 2008 környéki lenne, azaz laza 5 év árkülönbséggel. -
Mauzes
őstag
válasz LuckyL #163788 üzenetére
Nem akarok nagyon offolni, de azért reagálok. Alapvetőn egyébként értem amit mondasz és egyetértek. Én sem azt mondtam, hogy 4 millióval jobban jár az ember egy használttal, de a te számításod szerint is várható értéken 1,5 millóval jobban jár, az szerintem pénz. Mivel az autó nekem nem érzelmi dolog, ezért én 1,5 millióval igen is jobban akarok járni.
Viszont néhány dolog még a használt felé billen ebben az egyenletben:
- a kb. 5 millióért hirdetett autókat ha megnézed újként, akkor hasonló felszereltséggel inkább 11 (vagy felett) lesz a listaáruk, tehát már nagyobb az értékvesztés, mint amit te számoltál
- az újnál is lehetnek olyan hibák, amik nem garanciálisak
- az újat a garanciához mindenképp márkaszervizbe kell vinni, holott nem Józsi bácsi, hanem egy jó független szerviz is évek alatt százezres nagyságrendben olcsóbb lehet csak a kötelező szervizeknél
- az újra drágább a Casco, nem biztos hogy sokkal, de évek alatt számíthatAz is igaz, hogy a használtnál előjöhetnek nagyobb volumenű hibák magasabb költséggel, ez benne van. Viszont azt is tegyük hozzá, hogy aki magánszemélyként újat vesz, az szinte biztos, hogy nem 3 évre veszi, ezért utána nála is ugyanúgy elő fognak jönni a költséges hibák és nem fair, ha csak olyan időszakot feltételezünk, amikor 0 gondja lesz az autóval.
Igazából a kérdés mindig az, hogy mekkora értékvesztésű autóról beszélünk. A Passatnál szerintem áll, amit én mondok, de pl. egy benzines Octaviából vagy benzines Mazda 6-ból (ezt mondjuk max 4-5 évre) én is újat vennék, mert nagyon jó áron el lehet adni használtan is.
-
-
von toth
tag
válasz Mauzes #163839 üzenetére
1. Nézd meg, hogy a 11m hány éve alatt éri el az 5m eladási szintet.
2. Nézd meg hány km-re van optimalizálva a kiszemelt példány
3. Meglepődsz, hogy hatévesen eléri az amortizáció 90%-át
4. Rájössz, hogy neked ez nem kell.
5. Veszel az ötmillióból valami normálisat.Ülésfűtés nélkül is lehet élni, max 10-ért veszel arra a 20 napra egy szivargyújtósat, meg én fotelmasszázs nélkül is elvagyok. Ja, meg az utat figyelem a rádió helyett és nem telefonálgatok. De mások vagyunk, mindeninek más számít, csak a logika a fenti sorrendet diktálja.
-
-
Mauzes
őstag
válasz sharp4 #163843 üzenetére
Jó ötlet, én is néztem sokszor, de konkrétan 0 db eladó példány van belőle.
Tényleg szívesen veszek ötleteket. Én eleinte ellene voltam, de azért jutottam a Passat-hoz, mert nagy, viszonylag modern kívül-belül, és ami használt autónál fontos, hogy van belőle választék .
Korábban néztem még Citroen C5-öt, de szép példány nem nagyon volt, és belül elég őskorinak tűnik az autó, vagy Hyundai i40-et, de ebből sem volt túl sok és a csomagtartója meglepően kicsinek tűnik.
-
von toth
tag
válasz Mauzes #163842 üzenetére
Hosszúra.
BITPORK: kicsit kell az emocionális oldalon faragni (pont mint a nők esetében) és akkor jó lesz. Sokkal jobb, mint az ember várná. Néha túlkomplikálják a zemberek az a baj. Tehát ha jön egy (1db) gyerek, már egyterű interkontinentális utazógépet akarnak, meg kombit úgy, hogy évente egyszer kell anyó-apóst szállítani meg háromszor a ketteslétrát.
-
-
Mauzes
őstag
válasz von toth #163846 üzenetére
Igen, hosszúra és rövidre. Vagy nem értem.
Mondjuk azt sem értem, az miért emocionális vagy miért túlkomplikált, ha az ember két gyerek és két babakocsi rendszeres szállítására nem akar kis autót. Inkább legyen sokszor túl nagy, mint néha túl kicsi. Azt hozzáteszem, hogy azért itt nem egy Viano-ról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz grizlisandor #163848 üzenetére
Klímáról jut eszembe. Segítsetek már.
Adott egy felnőtt férfi, akinek az ízlésvilága legjobban a puritanizmussal írható le. Kedvenc kérdése a "Minek az?" és véleménye szerint 60 lóerőnél senkinek sem kell több. Ennek ellenére alaptalanul komoly hatalmat érez a döntéseim felett, merthogy az apám
Na mármost hogyan kommunikáljam felé a leendő autóm tulajdonságait anélkül, hogy rögvest idegösszeomlást kapnék a
"Minek az bele?"
"Miért ilyen nagy?"
"Ez biztos sokat fogyaszt. (Nem érdekel.) Hú de akkor is milyen sokat fogyaszt! (9 liter) Hú azt aztán nem hiszem el!"
"Miért kell neked ilyen erős motor?"
"Miért nem veszel kisdízelt, az olcsó?! (Mert városban kinyírom.) Én biztos dízelt vennék. (Én meg évi 10 ezer km-re városba nem.) Valami jó kis Volkswagent vagy első generációs Skoda Fabiát. (És mikor kirándulni megyünk hülyüljünk meg a zajtól és az ülésnek becézett deszkától 300 km után.)"
...stb. jellegű kommentjeitől?Természetesen mindent tényekkel és hosszan levezetett érveléssel tudok alátámasztani. De amikor már az olyan "extrákra" mint a klíma, vagy a kormányról vezérelhető rádió így reagál a teljes érvelésem végighallgatása és elvileg megértése után, akkor szerintem érthető, hogy miért kapom fel egyből a vizet
A csendterápiát már próbáltam, de akkor meg megsértődik
Vagy vegyek egy olyan kocsit amit akarok, meg mellé otthonra mutatóba egy kisdízeles Fabiát, hogy azt higgye azzal járok?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?