- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Dell notebook topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz LuckyL #162146 üzenetére
Mert anyagában nem öregszik el ezért ha valaki keveset megy annak szerintem jobb választás egy láncos motor. Egy vezérműszíj ha nem jársz egy autóval egyáltó helyében öregszik a leggyorsabban. Futásteljesítménytől függetlenül én négy évnél tovább nem hagynék fent szíjat az is biztos. Egy két elkúrt konstrukciót leszámítva (VW TSI) nincs a láncos motorokkal semmi baj. Japán gyártók meg tudják oldani, hogy az autó teljes élettartama alatt max 1x kell cserélni a láncos vezérlést. Akkor meg nem tökmindegy mennyibe kerül? Kisautóknál (Splash, Corsa) amúgy sem egy drága beavatkozás.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén