- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Raspberry Pi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Igen nagy külső adattárolókat is kezelni fognak az Xboxok
- A GDDR7 memóriák okozzák az új GeForce-ok magas árazását
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen TV-t vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Integrale #138461 üzenetére
Hosszabb, magasabb, nehezebb kasztni, magasabb sulypont? Minden auto ami elmenyfaktorra gyur, az az elözöek ellen dolgozik. Gokartokat sem kombinak epitik, meg a roadstereket sem Soha nem csapattam kombival, de aki igen az is meselte, hogy egy kombi jobban dobja kifele a segget a kanyarban. Ami logikus is.
Az hogy a limo nehezebb, mint a kombi az azert fatal errornak tünik (persze vannak ilyenek az autogyartok törtenelmeben... ) A bmw 3 er nel pl nem ez a helyzet a bmw adatlaja szerint. 85kg a limo javara.
Most nyilvan nem azt mondom, hogy egy kombi az egy tehetetlen tohonya ize egy ugyanolyan limohoz kepest....de szvsz mindennek megvan a maga szerepe....a kombihoz nekem viccesen hat a sport design, ültetes es 6 kipufogo es a roadsterhez is vicces az utanfuto, meg a tetöbox
de tudom, hogy sokan csöpögnek az R design a6 avantra....nem vagyunk egyformak
Új hozzászólás Aktív témák
- TRACON CO201A Szén-monoxid (CO) érzékelő 4,5 V DC (3 1,5V AA), 85 dB digitális kijelzővel.
- Stiebel Eltron SN 15 SL villanybojler
- Új Techson 16 csatornás Analóg és IP HD rögzítő DVR 2TB HDD
- Electrolux XIO Z1010 porszívóhoz bolygó kereket keresek (XIO Z1020 és vagy XIO Z1030)
- Fém mobil számítógép üvegasztal
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest