Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3DMark05 eredmények
- Milyen széket vegyek?
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple asztali gépek
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
A gáznak mennyi az oktánszáma? (remélem van neki, és nem kérdezek túl nagy f***ságot
)
-
-
SpeedR
őstag
válasz
Yushchenko #49350 üzenetére
Volt szerencsém egy ilyenhez. Az 1.0 stift oda vissza alázza dinamika szempontjából.
-
SpeedR
őstag
Értem én, de 750-ből már komplett felújított motort kapsz cakk-pakk. Sőt ennyiből simán lehet hozni akár egy egész donor autót is, jó motorral.
(#48198) amargo
Ha a bioetanol adóját nem nyelik le a kereskedők a haszon csökkentésével, akkor azt hiszem annyi a hazai bioetanol iparnak. -
SpeedR
őstag
válasz
slett27 #48070 üzenetére
Akkor lehet hogy csak egyedibbé akarta tenni valaki. Ezek a hátsó lámpák nem gyakoriak itthon.
Szerintem is a 3 ajtós a legszebb, és ha egyedül(vagy max 2-en) használod, akkor a legpraktikusabb is.(#48069) raver
Most komolyan nem tudod hogy milyen van rajta?
Szerintem valami ilyesmi. -
SpeedR
őstag
válasz
Anaconda3 #47760 üzenetére
Az itthon gyártott Swift (mk2) is fém bódés.
Firebird jöhet nekem is, de csak a 80-as évekből.Napfénysüti
Nem bántom én, csak mindkét oldalról (német-japán) akartam írni egy-egy márkát, hogy politikailag korrekt legyek.A japánok közül talán a Hondához tapadnak a legerőteljesebben sztereotípiák. (egyébként semmi bajom velük, sokáig én is erősen gondolkoztam egy 3 ajtós 6 gen civic-en)
-
SpeedR
őstag
válasz
Anaconda3 #47755 üzenetére
Ugyan azt tudja, mint a korabeli kategória társai. (90-es évek eleje)
Egyébként nem műanyag a karosszéria, hanem fém, de ennek kb. semmi köze a biztonságosságához. (ebből kb. látszik is a hozzáértésed)"az egyik legszégyenteljesebb autó itthon"
Gratulálok. Majd aputól inkább egy szakadt hondát vagy áudít kérjél, hogy lehessen villantani a dizsi előtt. -
SpeedR
őstag
válasz
Dare2Live #47751 üzenetére
Hát erről a képről pont nem igazán derül ki, hogy mennyire masszívabb a yaris (ami persze nem kétséges).
Rick4
Mielőtt beleugrasz a swiftbe azért bérelj ki egyet (kb 4k/nap) és menj vele egy nagyobb karikát, hogy reálisan el tudd dönteni, hogy hosszabb úton megfelelő-e a komfortja. 3 vagy 5 ajtósra pályázol egyébként? A 3 ajtósba sokkal könnyebb a ki-be ugrálás.slett27
Fastra? -
SpeedR
őstag
válasz
diegho #47373 üzenetére
A válság nem tavaly kezdődött, a benzin drágulása nem tavaly kezdődött, és nem is ekkor ment a lélektani 300Ft-os ár fölé. Szvsz, semmi nem indokolja hogy egy év alatt ilyen hirtelen és komoly változások történjenek. Aki a 150k-s swiftet 350-ért vette az egyszerűen csak balek volt. A kicsi, takarékos autók iránt nem az utóbbi 1 évben nőtt meg az igény, hanem évek óta folyamatosan növekszik.
Aki stiftet keres, annak a magánhirdetéseket érdemes figyelni, mert elég gyakran kerülnek fel olyan példányok, amin még rajta van a "gyári zsír". Igaz ezek 500k körül mennek inkább, tehát a keretedbe nem férnek bele.Lokids
Sportos alsóközepest venni nehéz feladat, mert itthon gyakorlatilag nem létezik ez a kategória. -
SpeedR
őstag
válasz
diegho #47365 üzenetére
Igazad van, 1 év alatt bizonyára tönkrement az összes, egészen addig jól karbantartott példány. Valószínűleg mindannyian tudták, hogy idén autót veszel és a swiftesek egyetemlegesen elhatározták, hogy jól megszívatnak. Így történhetett, ugye?
A nepperek viszont fényt kaptak, és már nem is akarják eladni a náluk álló stfiteket, mert sorsodat szívükön viselik, és még véletlenül sem szeretnék, hogy egy ilyen kis lenézett autóval járjál. Nekik az az elsődleges, hogy neked jó legyen. Világos.
A stílusodon pedig szerintem finomíts egy csöppet, mert a topiklakók az írásaid alapján ítélnek meg. Még a végén azt gondolja valaki, hogy egy sötét bunkó vagy... -
SpeedR
őstag
válasz
diegho #47358 üzenetére
Ne haragdj, de ez a "nem lehet normális swiftet találni" sztori hasonló komolysággal bír, mint a "10ezerért tankoltam 4 litert -- háromszor!" történet.
Azt megértem ha nem szeretnétek swiftet különböző okokból, de hogy pont ebből nem lehet normálisat találni az vicc kategória. -
SpeedR
őstag
Persze olajon nem érdemes és nem is lehet igazán spórolni.
A fogyasztással kapcsolatban 6-8L körüli átlagok rémlenek használattól függően, de akkor ez még nem igazán érdekelt, úgyhogy nem nagyon méregettem. (több mint 6 éve volt) Az általad írt felhasználással szerintem hozható a 6 liter. (benzinnel) -
SpeedR
őstag
Nekem volt egy Astrám kb. fél évig ugyanezzel a motorral, de eléggé eltérő felépítéssel. (3 ajtós, manual, no gáz) Dinamikában alig maradt el a későbbi 1.8-asomtól. (igaz ez coupe volt)
Az olajat szerette csipegetni, de ennél a szériánál ez normális. (ha jól emlékszem a kezelési up to 1L/1000km-t ír. Szerencsére a gyakorlatban ennek csak a töredékét ette) A vásárlás előtt a nívópálcát érdemes kihúzni, de azt hiszem ez evidens. A másik amit hallottam, hogy a hidrotőkék hajlamosak zajongani, ha gagyi olajjal használják. Erre is érdemes figyelni.
-
SpeedR
őstag
Az eredetvizsga és az átírási illetékek miatt szerintem nem éri meg ilyen kategóriás autót 2-3 hónapra a nevedre venni. Napi 3k-ért lehet bérelni swiftet. Ha nem kell a nyár minden napjára autó, akkor én inkább ezt ajánlom.
Dare2Live
Ezt én is így tudom. Az észak-nyugati régió OMV kútjait egy szűk sávban Schwechatból látják el. Ezen kívül csak a shell méregdrága prémium üzemanyaga jön külföldről. -
SpeedR
őstag
válasz
diegho #46858 üzenetére
Felvétel készül minden tankolásról, így ha 10 perccel később visszamégy, akkor egyértelmű, hogy nem autóztad ki amit tankoltál. Azzal védekezhetnek esetleg, hogy leszívtad a benzint a tankból, de ha egymás után több ilyen bejegyzés is születik a panaszkönyvben annak csúnya vége lehet a kút számára.
Nekem is gyanús a sztorid, főleg, úgy hogy azt írod, hogy hónapokig állt fennt ez a helyzet. Nem tűnt fel a gixer senkinek, aki ott tankolt? Vajon mi történhetett, amikor valaki teli tankot nyomott? Vígan csengette a kasszánál a százezreket?neduddki
Igen, a kutak/kutasok szeretnek simlizni, de ez már más tészta. Nem a benzin hibája.Igen a Lukoil kisker lett. Valószínűleg ugyan azt a benzint árulja, mint a MOL/Shel/OMW etc..
-
SpeedR
őstag
válasz
Napfénysüti #46674 üzenetére
"amiket ők árulnak azok már többe kerülnek mint amennyit érnek"
Ezt nem feltétlenül van így. Én inkább azt mondanám, hogy olcsóbban veszik meg az autókat, mint amennyit érnek. Ez érthető is, hisz aki beadja az autót, az egy szolgáltatást vesz igénybe, ami által azonnal pénzhez jut és nem kell hosszú ideig árulnia, nincs hirdetési költsége, nem kell elviselnie tudálékos érdeklődők és "tesztpilóták" hadát és a kereskedő átvállalja annak a kockázatát, hogy időközben csökken az autó piaci ára. Ez a kényelmi szolgáltatás természetesen nincs ingyen.
Az eladási árral viszont nem mehet a piaci ár fölé, mert a jó kereskedő nem árulni akar, hanem eladni. Amiket írtál, visszatekerés, látszatra kipofozás, kamuzás természetesen a legtöbb helyen működik, de ilyenekbe bele lehet futni magánhirdetéseknél is, igaz kisebb eséllyel. -
SpeedR
őstag
válasz
Napfénysüti #46671 üzenetére
A nepperek legtöbbje valóban lehúzós, de ha véletlenül egy jó állapotú autó érkezik be hozzá, akkor nem fogja direkt tönkretenni csak azért, hogy neked rossz legyen. Lehet találni jó autókat a kereskedőknél is, felesleges ennyire elvakultnak lenni. Aki nem ért hozzá/nincs annyi esze hogy elvigye máshova átnézetni, annak viszont én is azt javaslom, hogy NE vásároljon murvás neppertől.
-
SpeedR
őstag
válasz
gaborbol #46516 üzenetére
Akkor arrafelé sincs ára a Volvoknak.
Azon ne csodálkozz, hogy akinek pénze mint a pelyva az nem bontott alkatrészt vesz. Beadja a helyi Volvoba és megcsináltatja. Aki tud $50k+ autót venni,az nem fog ezzel szarozni.
Majd tolj fel képeket a kicsikéről.aero.
Az S80-nak itthon sincs ára. [link] -
SpeedR
őstag
Felrakhatod a 175-ös gumit, ha szeretnéd. (fogyasztás nőni fog)
Futóművet, gátlókat lehet keményíteni. (rossz úton sokkal jobban fog rázni)
Nyomtávszélesítés megviselheti a futóművet, és hogy legális legyen szükség lehet a kerékívek kiszélesítésére is. (a gumi nem lóghat ki a sárvédő síkjából)VR6-Fan
Egy kicsit(?) szerintem is túl van misztifikálva a dolog. 2 centi gumiszélesség növeléstől nem fog sokkal hamarabb tönkremenni a futómű. -
SpeedR
őstag
válasz
VR6-Fan #46416 üzenetére
Az 1.0 és az 1.3 is 155/70r13-on fut.
(#46417) Lajkó
Ha ilyen igényeid vannak, akkor rosszul választottál autót. A stift hétköznapi közlekedésre való, másra nem való és nem is alkalmas. Ha körrekordokat akarsz vele döntögetni a Kakucs ringen, akkor 7 számjegyű összeget nyugodtan elő lehet készíteni, mert szükség lesz rá.
A 175-ös gumit felrakhatod, de a valamivel rövidebb fékúton kívül nem sok haszna lesz. Nyomtávszélesítő erősen felejtős több okból is. -
SpeedR
őstag
Ez már nem az a Hankook, ami 10 évvel ezelőtt volt. A koreai autóipar és gumigyártás az utóbbi 10 évben nagyot ugrott, minőségben már ott vannak a legjobbak között. E mellé pedig kellemesen alacsony árcédula tartozik, mert az elismertségük még mindig nem túl nagy.
VR6-Fan
Nem jól tudod. -
SpeedR
őstag
válasz
Dare2Live #46291 üzenetére
Nem értem, hogy miért jelentene szegénységi bizonyítványt a gázos BMW. (voltak gyári b/g üzemű szériák is) Szerinted akinek telik BMW-re, azok közül senkinek sem számít az a 4-5 milla amit gázüzemmel megspórolhat viszonylag belátható időn belül? (~200e km alatt a mai üzemanyag árakkal számolva) Nem arról az esetről van szó, amikor csak úgy tud BMW-vel járni, ha gázosítja, hanem arról amikor simán ki tudná fizetni a benzint is, de nem akarja. Nagyjából hasonló üzemeltetési költségek mellett ha választanod kéne mivel járnál szívesebben? Benzines Corollával vagy gázos 5er BMW-vel?
A Rolls-szal nem is lőttél nagyon mellé. Károly herceg egyik klasszikus Astonja (amit az esküvőn is használt a fia) bioetanol üzeműre lett átalakítva.
-
SpeedR
őstag
-
SpeedR
őstag
Valamelyik angliai egyetem komoly kutatásokat folytat az algákból kinyerhető üzemanyaggal kapcsolatban, és nem csak elméleti síkon. Állításuk szerint olyan mértékben is elő lehet állítani állítani belőlük tüzelőanyagot, hogy képesek lesznek kiváltani a közlekedésben a hagyományos fosszilis üzemanyagokat. (a bioüzemanyagnál mindig is a termelési volumen volt a legnagyobb probléma)
(#46274) VR6-Fan
Elég sok olyan olajmező van még, ahonnan jelenleg nem termelhető ki rentábilisan az olaj még a mai árak mellett sem. Idővel persze ezekre is sor fog kerülni.(#46275) Khelben
Szvsz. semmivel sem csorbul a BMW életérzés azzal, ha gázosítva van az autó. (Az enyém még nincs, de egyáltalán nincs kizárva, hogy lesz..) -
SpeedR
őstag
Szerencsére 10-20 évnél odébb lesz az még, hogy elfogy az olaj. Addigra remélhetőleg ki fognak találni valami megoldást, hogy legalább a mezőgazdaságban, és a szállítmányozásban részt vevő járművek működése ne álljon le egy pillanatra sem. Ha ez mégis megtörténne, az a mai életforma végét jelentené.
-
SpeedR
őstag
válasz
fullextra #46253 üzenetére
Az automatának sajnos nincs előírt olajcsere periodusa, így általában nem is cserélik. Ez hosszú távon sajnos nem tesz jót neki, és többszázezres felújításhoz vezethet. -> vétel után azonnali olajcsere erősen ajánlott, ha szerencséd van, akkor még nem késő.
A motornál pedig ugyanazok a nyűgök jöhetnek elő mint a többi hasonló dízelnél.
730i-t ajánlanám inkább. Nem lomha és még elfogadható a fogyija is. A V8-asok is jók, de azokat én már biztos gázosítanám. -
SpeedR
őstag
Lehet hogy kihangosítva telefonált?
(#46230) hobizoli
+1
500e alatt mászkálós autónak szigorúan buzukit kell venni. (persze ha nem csak racionális szempontok játszanak az más tészta)(#46241) fullextra
Szép ótó, de ennyit nem ér. A váltóra és a motorra elég komoly összegeket el lehet lőni. (kb. mint minden cr dízelre) A malomkerék miatt a futóműnél is van esély némi buxa nyitogatásra. Egyébként elég tartós jószágnak számít, ha jól bánnak vele.(#46247) Kickass
Néhány vastagabb pokróc is megfelelő a kb. meggynyi nagyságú jég ellen. Tesztelve.(#46250) Motion_Blur
E60, aka a valaha gyártott legcsúnyább bimmer...
Pont ez lenne elegánsabb egy klasszikus E38-nál? 3.3-at persze nem szabad adni érte. -
SpeedR
őstag
válasz
Dare2Live #45919 üzenetére
Hát nem tudom, hogy te hogyan kalkuláltál, de az én számításaim szerint max. 2-3%-ot lehet spórolni 100% E85 használattal. (a teszt alapján) Gyakorlatilag az átalakító árát is csak baromi hosszú idő alatt hozza vissza. Pusztán anyagi megfontolásból az E85 szvsz. felejtős.
-
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #45879 üzenetére
Akkor a zöldkártyát kifelejtetted a felsorolásból. De mivel nem kérhetsz külön csak műszakit, szvsz. teljesen értelmetlen különválasztani. A közlekedéshez egyébként is szükség van mindkettőre.
Az persze igaz, hogy majdnem mindegy, hogy 2 évente 10 vagy 17e a műszaki. Egy autó fenntartásánál az a +7k csak csepp a tengerben...(#45881) gaborbol
Ha márkaszervízben dolgoztál, akkor én abból nem vonnék le a helyedben mélyenszántó következtetéseket. Nem akarlak rábeszélni semmire, de az E39 nagyon jól sikerült széria volt. Fenntartása simán összevethető egy Volvoéval, vagy valami jobbnevű japán gyártóéval.
A linkelt Taunus engem egyébként nyomokban sem emlékeztet az európai Mondeora. Sokkal puritánabbnak tűnik még akkor is, ha a technika hasonló... -
SpeedR
őstag
válasz
Sir Psycho #45634 üzenetére
Én minden szemszögből az ajtót egy árnyalattal sötétebbnek látom. Ha a tiétek is ilyen, akkor valószínűleg az is fényezve volt.
-
SpeedR
őstag
válasz
AMD Power #45521 üzenetére
A konkrét motorokkal nincs tapasztalatom, de a 8v általában nyomatékosabb alul, így városban jobban használható. Cserébe felül gyengébb, és fogyasztásban is rosszabb.
Egyébként ültél te már Thaliában? Enyhén szólva is elég érdekes a beltere.
[Ennek] vajon mennyire igaz a futásteljesítménye?
-
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #45195 üzenetére
Nekem is az F Astra jutott eszembe elsőre.
(#45191)
Szerdától +5 forint ismét. -
SpeedR
őstag
válasz
Manitou #45084 üzenetére
Én biztos hogy előbb vennék egy jó állapotú, a közhiedelem szerint kevésbé megbízhatót, mint egy megbízhatónak hitt, fényesre csiszolt, de véres torkú szakadékot. Az gondolom tiszta sor, hogy a jó nevű, jó állapotú vasakat még 20+ évesen sem szórják <150k-ért.
A Cliot én is megnézném. -
SpeedR
őstag
válasz
Mr.Grincs #45031 üzenetére
Használattól függően 10w40-et vagy 5w40-et raknék bele. Ha sokszor van hideg indítás, és rövid (<10km) távokat mész akkor szinti. 5w40. Egyéb esetben jó a 10w40 is.
V.I.P, Winny és a hasonló fosh olajak felejtősek.
"...a nyári hosszú Horváth útra kéne..."
Melyik az a hosszú Horváth út? -
SpeedR
őstag
válasz
Vangelis #44871 üzenetére
Nem lenne jobb mégis inkább a meglevő autóba beletolni azt a ~250e Ft-ot? Nem tudom pontosan mi baja van, de ha nincs nagyon szétrohadva, akkor ennyiből rendbe lehetne tenni és talán még a műszaki díja is beleférne.
Én lehet hogy inkább ezt az utat választanám, minthogy beleugorjak egy másik öreg, ismeretlen autóba. -
SpeedR
őstag
válasz
!Overdose! #44803 üzenetére
Ugyan ezt írtam.
Az eredetiség vizsga nem feltétlenül terheli a vevőt. Alku kérdése.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest