Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz Integra #28764 üzenetére
Itt se hiszem, hogy annyira bejott volna. Szerintem nagyobb lesz a hatulutoje mint az elonye. Ismeros dolgozik a Toyota kereskedesben, azt mondta a valsag miatt nagyon lecsokkent a forgalmuk egy hetvegen atlag 2-3 autot adtak el. Dolgozok fele el lett kuldve. Most a roncsprogram alatt volt, hogy 200 kocsi ment el egy hetvegen, onero helyett ott volt a $3500-4500 dolcsi, boldog boldogtalan ment "kocsit venni". Kivancsi leszek hany fog ezekbol bedolni az egy honapon belul, ill hany autot fognak eladni a kereskedesben hetvegente.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nekem mindket kocsimon usa rendszam van, es meg nem volt belole gond
Most 2 dolgot nem ertek evvel kapcsolatban, amikor Magyarorszagon hasznalod.
Amikor megveszed a kocsit akkor kell muszaki ra, ha 1 eves ha 21.Ha ez megvan akkor atiratod es ameddig nalad van, addig nem kell tobbet muszakiztatni. Ez a resz tehat okes.
Zolkartyara viszont kell vinni, ujabb kocsikat nem tudom hany evente, de 13 evest meg a 19 eveset is 2 evente kell vinni. Azt hogy akkor?
A rendszamnak eves dija van, minden ev ugyan azon napjan kell fix dijat fizetned a rendszam utan, kulonben bevonjak. Ezt mondjuk tudod otthonrol fizetni.
Biztositas: online rendszerben van az "okmanyirodaval" (MVA) ha nem fizeted a biztositast , mar masnap latjak a rendszerbe, hogy mi az abra es ugy meg suhintanak mint a huzat. Biztositast is tudod fizetni otthonrol.
Munkatarsam azt monda az elso bunti ami kijon, ha nincs biztositasod a kocsira $500, es addig nem mondhatod le amig nincs masik ervenyes, vagy a rendszam nincs leadva az okmanyirodaba.Usa jogsi nelkul viszont nem kotnek veled szerzodest a biztositok, (tapasztalatbol mondom)
Megint gond van mert addig nem tudod atiratni, ergo nem kapsz ra rendszamot se.Szerintem megveszi a kocsit, bejelnti a tulaj hogy, elloptak a rendszamat elotte valo nap, azt odadja a kocsi melle, aztan mehet a kontenerbe.Irany a nagy viz.
Ha meg cegesbe csinalod az meg eleg sok macera, nem csak ezeket a dolgokat intezni, hanem meg a ceg szarjait is.Ado, tb, stb...( de a zoldkartyat gond ott is jelentkezik)
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Szeretnek egy 2000-es evjarat koruli 7 szem. benzines kisbuszt, amerikait vagy japant, van valakinek konkret tapasztala?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Kint vagyok meg Washington DC fele, annyira nem eszak szerencsere. Town & Country nagyon tetszik, Honda, Toyota az is bejon, de azok kb +50% arban az amcsikhoz kepest.
Dodge grand caravant ajanlottak meg.Nem tudom miert ilyenek a fordok, munkatarsaim, barataim azt mondjak a ford az nem egy markanev, hanem rovidites: Fix Or Reapir Daily...
nincs nagy megbecsulese a markanak.Az uj fordok nekem nagyon bejonnek pedig, igaz azokat meg nem kell nezegetenm. -
gaborbol
őstag
Munkatarsam vett itt kint par napja egy WV GTI-t.Azt mondja azt irja a kezikonyve, hogy a motort magyarorszagon szereltek ossze.Kerdezte tolem, hogy mire szamithat?
En nem hallottam rola, hogy Mo-on szerelnenk ossze motort a GTI-be, ti mit modtok?[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tibi666 #35071 üzenetére
Megveszik az emberek, ugy mint a baratom.
Bement a toyotahoz, megnezte az uj camry-t,nagyon fasza.
Atmenet a Hyundai-hoz, mondta neki a kereskedo ,nekunk is van camry csak olcsobb, de nezze meg, meg is vette.
[link]En nem tudom, a fel vilagot le tudjak koppintani, de a minoseget is le tudjak?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ma sikerult beszerezni egy 2000-es dodge grand caravan limited-ed.
V6, 3.3 benzin,automata, 1500 dodo volt, ugy nez ki nagyjabol renben is van. Ha 1-2 evet kibir amig oszejon a penz egy 4-5 evesre akkor mar megerte.Lehet nem a legmegbizhatobb tipus, meg a toresteszt sem az a kimondott etalon, egyenlore erre volt keret.Meglatjuk.Ami mellette szol, hogy eleg elterjedt ,bontoba olcso lesz hozza a cucc
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Tothgera30 #35165 üzenetére
Meg nem hoztam haza majd csak holnap reggel tudom elhozni.
Par kepet csinatunk rola, de ki sincs takaritva, eso meg esett rendesen...
Majd kesobb dobok fel rendes kepeket. -
-
gaborbol
őstag
válasz meroly #35352 üzenetére
Volt cegemnel volt 3-4 Dci clio is 2002-es evjarat, en imadtam oket. Most is megvannak teszik a dolgukat 200.000 kilometernel jar mind. En nem vernem magam ujabb adossagba, meg ha jo a kocsi minek cserlened le. meg jopar evet kiszolgalhat minden gond nelkul. Nagynak kimondottan nem nagy, de hanyan felnottunk a trabantba kispollakba,viszont cserebe dinamikus, alig eszik valamit, elmeny vezetni.
Szivesen vettem volna magamnak egy ujat vagy alig hasznaltat, ha nem jovok ki Usaba annyira megyoztek a ceges kocsik.
Izzitogyertyakra figyelj, mert hajlamosak berohadni,nalunk ket kocsiba is be van rohadva 1-1 gyertya, Egyet megprobaltak a szervizbe kiszedni, bele is tort.. A masikat ezek utan meg sem probaltak kicserleni.Jo minosegu gazolajat neki,olajat ne 20.000 kilometrenekent csereld ahogy a kotelezo irja, vizpumpat a vezermuszij cserejekor feltetlenul csereld ki, es ahogy mondtad melegitesre/hutesre figyelni.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz meroly #35356 üzenetére
Ha hajszolva volt az auto, vagy autopalyan felre kellett alni valamiert en inkabb 3-5 percet hagytam alapjaraton jarni, hogy a turbo vissza tudjon hulni,lehet keveseb is eleg neki, de mindig volt mit csinalni.
Megirni menetlevelet, kirakni az arut,szemetet, hibas cuccokat,szerszamokat,stbGyari eloirt 20.000 kilometeres olajacseret nalunk 15.000 kilometerre maximalizaltak, es bazi draga oljat vett bele a ceg mindig,szervizen sosem volt sporolas.
Shell sima dizel szerintem is jo, ahogy mas is mondta az uzemanyag szurot is csereltesd rendszeresen a dci hiresen kenyes az uzemanyagra. -
gaborbol
őstag
válasz Khelben #35496 üzenetére
Modern dizel es az automata valto.
Ket nagy misztikus temakor, beszarik meglasd beszarik, es akkor ennyi meg annyi lesz. Le merem foadni, az irogatok 90%-nak soha nem volt meg olyan kocsija, de mas peldajat kapasbol tudja hozni.
Szerintem az uj dizel teoria szethullik 150-200k kilometernel egyszeruen nem igaz, ha rendesen voltak szerivelve,hasznalva, nem fognak szethullani, 300-400-at vinniuk kell ugy ahogy az automata valtonak is.
Benzines sem fog szethullani 250k kilometernel, ha rendes gazdaja volt, nem kulfoldrol volt behoza romma torve, majd olcson okosba javitva, direkt eladasra,azt a minimanlis torodest megkapta ami elo van irva.
Sokszor olvasom itt, ilyen idos legyen meg ennyi kilometerrel, de csak 300-500k van ra, 95-es evjarat, 250k kilometerrel, hulye vagy sok benne a kilometer.
Kicsivel realisabban kene hozzaalni a dolgohoz, akkor nem lennenek nagy meglepetesek.
Eleve ezert kell tegergetni az orat, mert emberek nagyresze alomvilagban el.Kell egy megbizhato szerelo, aki esetleg meg meri mondani ,hogy nezd ilyen szinten nem vagyok toppon pl a motordiagnosztikaba ,de ide vidd majd ok megmondjak, mielott kicsereltetem veled a fel autot.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #35717 üzenetére
En is gondolkodom, hogy ki kene probalnom az etanolt, igaz az en autom gyarilag "tudja" mivel flex fuel-es. A gondom, csak az hogy meg egy kutat nem lattam arult volna etanolt
Szerintem rakersek googlbe, de lehet olyan arba lesz mivel ritka, hogy nem eri meg vele foglalkozni.
3,3 V6 szinte csak autout/autopalyan jarok vele igy fogyaszt 9-11 korul, ha nagyon finoman banok vele, viszont olcso a benzin, lehet ezert nincs a kutakon etanol, egyenlore.
Azt viszont rairjak a blokkra minden kuton, hogy 10 % etanolt tartalmaz.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #35747 üzenetére
Hat igen az azert mindjart mas.Brutalisan draga.
Atszamitva jelenleg itt a benzin 146 ft az etanol meg talan 120 ft korul van igaz a legkozelebbi kut a google szerint 16 kilometer es utolso adat 2009-bol.
Nekem nem az hogy annyira draga itt a nafta, de nagyon sokat megyek, ha jol szamolgatok egy ev alatt siman mentunk 30-35K merfoldet a kocsikkal osszesen.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz saguaro #39095 üzenetére
Ez kuldfoldrol behozott darab? Rendszam + az extrak alapjan nekem ez jon le.
Kintrol ket fele kocsit erdemes behozni, amibe egy valag kilometer van, vagy ami ossze van torve.(esetleg a ketto kevereke)
Normal esetben meg ezekkel sincs baj, csak amikor "eladasra" csinaljak meg a kocsikat. Menjen bele a legolcsobb - legszarabb alkatresz, csak rakjatok ossze valahogy, majd szop vele az uj tulaj, csak par honapot birjon ki, stb ....En mindenkeppen elvinnem egy teljes, markaszervizes telejes atvizsgalasra.
-
gaborbol
őstag
válasz saguaro #39102 üzenetére
Hat ha Magyarorszagi, akkor tenyleg jol hangzik,kevesen szoktak Mo-on ennyire extras autot venni. Nezegettem a rendszamokat nekem ugy tunt,hogy kb 1-1,5 evvel nem stimmel a rendszama,de valoszinu akkor en neztem el.
Sajnos a megbizhatosagarol nem tudok mit mondani, en anno azt csinaltam amikor kocsit vettem, hogy felhivtam 2 kulonbozo markaszervizt, kertem a szervizeseket, es megkerdeztem oket. Megmondtam ,hogy milyen tipus/evjarat/motor mi a velemenye, mire kell figyelni, tipushibak, tok korrektek voltak, es mind a ket helyrol ugyan azaokat mondtak. Meg persze, hogy vigyem el a kocsit teljes atvizsgalasra, mert latni kell.
Elvittem, megneztek, megvettem, es nem is bantam meg. -
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
válasz saguaro #39183 üzenetére
Azert mert aki hasznalt autot vesz az a legfaszabbat akarja megvenni, olcson kilometer nelkul jogasz nyugdijjastol aki evi 4000 kilometert rakott a kocsiba viszont havonta hordta atvizsgalasra a markaszervizbe. Mivel 98% ban erre van igeny az autokereskedok 98% ban "keszitenek" ilyen autokat mivel 100 hasznalt autobol 98 nem ilyen....
El kene felejteni a legendas 100000 kilometers hatart, egy benzines elmegy siman haromszor ennyit ha kicsit is foglalkoztak vele, nagyobb motor meg plane.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Zozzant #39188 üzenetére
Konkretan amirol szo volt, abban szerintem pont nincs.
En az automatakban 60k kilometerenkent cserelem a szurot meg a z olajat, de van aki 50k km-et javasol. Annyit nekem meger a nyugalom. A gyartok "ellettartam" hozzaallasaban meg egyszeruen nem hiszek, mas akkor ha egy uj autot 150k kilometerre terveznek.
Van nekem egy 10 eves dodge grand caravan sport 3.3L V6 automata verdam, en vagyok a masodik tulaj most van benne 520.000 kilometer.
Bontatlan eredeti motor+valto, nem eszik olajat, nem fustol,nem kopog, nem zorog, es ugy valt ahogy kell. Biztos makom is van, de az elozo gazda ugy csinalt rajta mindent ahogy a nagykonyvben meg van irva.Inkabb veszek valamit amirol tudom,hogy mennyi van benne, milyen gazdaja volt, mint amibe esetleg van fele ennyi kilometer, viszont le se szartak, de legalabb a kilometerorat visszatekertek benne valami jol hangzo szamra.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Pancsermeste #39220 üzenetére
Pont ezt kell tenned.
Mielott megveszed, beviszed a skodahoz egy teljes allapot felmersre. Mit kell rajta megcsinaltatnod,es mennyibe fog ez kerulni, mit latnak a kocsin, mennyire realis a kilomer, stb.
Aztan ha megvan az arajanlat, tudod mondani az eladonak,hogy nezze itt papir, ezt mind meg kell csinaltatni, ennyit tudok erte adni.... -
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #40064 üzenetére
Nekem anno volt egy 20 eves szuzuki alto-m(maruti japan kivitele) ismerostol vettem, ezustmetal, kivul-belul makulatlan.
Kivittem a autovasarba: es mikor lett fenyezve, meg soha...
De igen, biztos lett, 20 eves ne momdjam neki, mert o ert hozza.
Mondom neki akkor legyen szives alaposan megnezni, hol lat rajta fenyezesi hiba, befolyt megfolyt fenyezesu elemet, festekes kerekivet-muanyagokat...
Ne nekem-ne nekem en is ebbol elek, biztos ki let szedve minden a kocsibol, ma mar kamraba olyan fenyezest csinalnak mint a gyari.De egy 225.000-ft os 20 eves kocsin ?
200.000 kp-t elfogad?
Par honap mulva lattam mar le volt amortizalva a hatuja....[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #40213 üzenetére
Nem tudom jol ertem e, de ha mindent bele akarsz boritani amit csak talasz,akkor sima szivodizelt vennek.Azokbol viszont csak oregeket ismerek. Haver kocka audi 80-as lova vagy fater 405-os peugeotja sem volt szomjas 5,5 literrel eljarkal mindketto,viszont erossen rohadnak, es valami aprossag mindig jon amit csinalgatni lehet rajtuk.
Ha lehetoseg van ra hasznalj uj muanyag kannakat es a csore tegyel 3 szurot egymas utan.Eloszor en is furcsanneztem amikor a szerelom javasolta, de meg a 3. szuroben is lesz cucc.
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #40489 üzenetére
Haveromnak volt egy oreg ford sierra 2.0 abba is gazt rakattak, az is szelepes lett.
Vitte minden fele, kerdezgette a szereloket milyen a jo-megbizhato gazos auto, azt mondtak neki a legtobb helyen,hogy olyan nincs
O annyit szopott vele,hogy befejezte a gazos autozast,azt mondta,hogy soha tobbet.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Kitoroltetek a hiabakodot?
Ha igen ujra, visszajott ugyan az a hiba?
En azert kipucolnam az egr szelepet, artani biztos ,hogy nem fog.
Nekem volt gondom vele regebben, a markaszerviz egyszeruen lehuzta a szelepbol a motorba meno gumicsovet, es beledugott egy 8-as csavart, ami tokeletes eltomitette.
Ezzel a gond meg is oldodott..
Vagy csak siman szedjetek le a csatlakozot rola egy proba erejeig.
A mostani kocsimon kb 2 honapja csereltem, hiaba tisztitottam sose lett jo.... -
gaborbol
őstag
válasz kraftxld #40980 üzenetére
Akkor maradnod kell az elso verzional ahogy elnezem.
Azt irjak nincs hozza NZ terkep, csak japan van hozza, a cd-n nincs terkepfajl, mert egyszeruen nincs mas hozza. A video vegen mondja is ,hogy 2008-ig nem sikerult megoldaniuk a terkep hacket...
Valamelyik oldalon irta valaki, hogy europa terkep van neki hozza, de amint elhagyta Athen-t kirta neki, hogy most erkezett meg Parizsba.
-
gaborbol
őstag
Regebben hdi 206 sw-t nezegettem,de hdi partner lett belole
Eszmeletlen jol ment 206-os az 1.9 hdi-vel, nekunk igazabol kicsi volt, felesegemnek munka miatt nagyobb kocsi kellett.
Teljes markaszervizes atvizsgalasra vidd el barmelyiket, mielott kicsengetned a lovet.
Penz maradjon 200k legalabb tarcsiba, ki tudja, az ordog sosem alszik...
4 ev alatt amig a partner megvolt 120.000km ment bele, imadtuk a legdragabb dolog a 34k-s legtomegmero volt, ha nem kultoztunk volna USA-ba meg most is meglenne.
A ceges partnert hasznaltan vette az elozo ceg ahol meloztam, 2 honap mulva nagynyomasu uzemanyag pumpa 180k....Hosszu tavra gondolkodva en az Sw-t vennem,de csak ha tenleg popec, mert szart barmikor vehetsz, es ne kapkodj. En 4 honapig neztem a hirdeteseket, mire talatam egy 4 eves magyarorszagi, serulesmentes, garantaltan 100.000 kilometeres partnert.
Vegighivtam az osszes markaszervizt ami a szervizkonyvbe volt, mikor volt ott, mit csinaltak vele stb.120k nagszervizre meg elment kapsabol 70k+8k munkadijj ismerosnel. Markaszerviz 70k+50k ugyan az, csak az ismeros odaadta az osszes lecserelt alkatresz egy szatyorba.Ha nincs penz tartalekbq, teligumira, fax tudja mire akkor vedd az olcsobbat es pofatlanul alkud meg abbol is. Venni "konnyu", eladni nehez.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz saguaro #41054 üzenetére
Lehetoleg ne egyedul menj, lehet en vagyok csak nagyon paras, de soha nem lehet tudni..
(kocsi nelkul mesz haza, jo esetben vagy egy valag hamis penzzel.)Baratom ismerose arulta a kocsit, jott egy szimpatikus filatal srac zsir uj sportmotorrall.
Minden nagyon tetszett neki, megkerdezte, hogy elvihei-e kocsit egy probakorre, de egyedul szertne menni, mert most vette a motort es nem szeretne ha kozben ellopnak, ott hagyja a hatizsakjat benne van minden irata, telefonja stb...Elment, eltelt 10 perc, semmi, 20. 30. Haver hivta a srac mobiljat, ott csorgott a hatizsakba a motoron.Srac hivta a rendoroket, a telefon kartyas szar, a motor lopott volt, a kocsi ha jol tudom azota sem lett meg...
nem akarlak paraztatni feleslegesen, sok sikert a zokkenomentes eladashoz.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #41135 üzenetére
A ceg ahol regebben meloztam, 2 tulaj. 2 bmw, 8 eves korukban 480k/520k kilometerrel, igaz vegig szervizelve markaszervizbe, komolyabb tores nelkul,jo esztetikai allapotban mentek be a kererskedesbe, es harom nap alatt elment mind a ketto.
Ket zsir uj 530d-t vettek, ha jol remlik 16-17m volt darabja.Targyalas-uzlet-nyaralas-sieles-prezentaciok stb 50-70k lazan megvan evente. Uzletember kategoria ,aki ki tud fizetni ilyen autokat, az hasznalja is oket, mar csak az eletvitelebol adodonan is.
Megbizhatosagukrol meg annyit, hogy az elso ket evben a parkoloba szinte mindig csak 1 volt, valamelyik mindig a szervizben rohadt.Volt a vigyel ki a markaszervizbe legyszi, meg a hozzal el a markaszervizbol legyszi telefon.Kint meg ket auto olcso, a torott, mert sok a munkadij rendesen megcsinaltatni sokszor nem erig meg Vagy a sok kilometeres, ezeket eri meg behozni, itt eladasra megcsinaltatni gyomortol fuggoen es eladni.Esetleg ez a ketto kombinacioja....
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #41604 üzenetére
Nem tudom miert csal eu-ban, mert usaban nem csal.
Mar a 5. amerikai autom van itt, 1-et sem csal merfoldbe egyik sem.
Van 3 gps-em ugyan az az osszesnel, ha az ora 65-ot mutat a gpsek is 65-ot mutatnak stablian.Mo-on a dci clio gps 47-nel ora 50, 84-nel ora 90, 120-nal ora 132.
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #41725 üzenetére
Ennyi idos kocsinal, mindegy milyen marka, mind penztemeto...
Itt az en "hobbi" autom, ami egyszer nem hagyott ott sehol, es imadtam, de:
Es meg hozzatennem hogy a 4 evesen 96k-val vasarolt peugeot 2.0 Hdi -be 4 ev alatt belement 130.000 km es nem kolttem ra fele ennyit sem.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
En nem vennem meg az biztos, mondjuk a /45 meg nalam epp hatareset, ez alatt mar "fakerek" kategoria.
Szerintem tul nagy, szar utakon jarkalsz biztos hamarabb elintezi a futomuvet, gumi is draga lesz ra, nem tudom milyen kornyeken laksz-jarsz, mekkora az eselly hogy egyik reggel ala lesz teglazva.Ha mar ott a sok meglevo felni meg gumi, nem koltenek ilyenre az fix.
Persze ha autoalkatreszben utazol....
-
gaborbol
őstag
A linkelt kepen a valto gombon a bor ki van szakadva, meg sose lattam ilyet, pedig a japanok hiresek a jo minosegu anyagok hasznalatarol, meg a munkaminosegrol.
En a negyedik automata kocsimat nyuzom, a buickba 300.000 kilometer volt eredeti valto motor, a dodge grand caravanba 528k van szinten eredeti motor+valto, meg egy autommal sem volt valto gond szerencsere. (illetve egyszer volt)
Amikor valaki beirja hozzad hasonlo modon, hogy automatat keres akkor mindjart jon az okossag, hogy azok mind szarok, be fog szarni, meglasd megszopod, de lefogadom 99% nak sosem volt meg ilyen kocsijuk, de hallotak vagy ismernek kegalabb egy olyat akinek volt es iszonyat beszopta.Most itt mondhatnek francia kocsikat, dizel autokat,rohado fiatokat, barmit, mert ezekkel kapcsolatban minden ide jukadunk ki.
Az automata millio okbol lehet rossz vagy mukodhet hibassan, es en inkabb ebben latom a problemat.
Az elso gond, hogy Mo-n, Europabana nincs elterjedve, ritka, ebbol fogva igazi szakemberbol is joval kevesebb van, tobb a kokler, aki inkabb buheralja, vagy nagyobb kart okoz, mint javitja.
A koztudatban is benne van, automata, akkor jo draga lesz a javitas, nem tudom mennyire becsuletesek ezek a szakik, de neha szo szerint csak filleres osszegrol van szo.Amit meg szinten ehhez adnek hozza, az az hogy, az olajat meg a szurot 60k-t cserelni kellene bennuk. En cserelem, ennyi amit a tulaj megtehet, de legtobbszor ezt sem kapja meg, nem foglalkoznak vele, vagy nem ertenek hozza, szerelo azt mondta piros olaj van benne, azt meg sosem kell cserelni stb, foleg igaz egy 90-es evekbeli autora aminel meg ennyi tapasztalat sem volt...
Iden nyaron, az egyik kocsi egyszer csak nem valtott fel 3-ba valamint 4-be sem.
Hazajottem, laptopra radug: az automata valto tulmelegedett, tovabbi karosodas elkerulese vegett a szamitogep letiltotta a magasabb fokozatokat.
Rakerestem a neten, az en automon a motor es a valto egy huteskoron van, ha a motor nem melegedett tul, akkor a valtoban levo hogomba hibas, kelleni fog egy 13-as csokulcs, es 5 perc a cserehez.( a kis genyok teleraktak az osszes ameriaki autot metrikus csavarokkal,hogy ezt miert tettek? Minden boltban van metrikus meg az elbaszott szarjuk, ugyan olyan aron)
1200 ft volt a hogomba atszamitva, es azota is jo.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz macikos #42113 üzenetére
Azt pedig ki lehetne takaritani, szinte feketek az ulesek a mocsoktol.
Aki ilyen szinten igenytelen volt, az gondolom mennyire szervizelte a kocsit.
Ez valaki megveszi, foleg ha valami kis penzu ember, beleugrik a hulyes szoveg miatt, mert hogy ennyiert mit kap, hitelre, az elso honapban ongyilkos lesz...ÖSSZEGYŰRÖD AZ ÁRTÁBLÁT, ÉS KIDOBOD AZ ABLAKON MIELŐTT ÉSZREVESZI MENNYIÉRT VETTED-
Mikor osszegyurted az artablat, meg nem gondoltad, hogy fog ez a kocsi meg haromszor ennyibe is kerulni. Aztan amikor mar nincs honnan penzt kunyeralni,a munkatarsak inkabb mar csak rohognek rajtad a parkoloban, kinodban felhivod a Providentet.
Meg egyszer utoljara megtankolod, es tudod hogy itt a vege, idegesen arra gondolsz, ha a jovo hetig nem talasz meg egy ekkora balekot mint te voltal , akkor jonnek foglalni, es viszik a cetelem hiteles lcd lapostevet, pedig milyen buszkent mutattad a szomszednak hogy a tied, 2 collal nagyobb.
Majd a miniszoknyas titkarno behiv az irodajaba, mert valami nagyon fontosatat akar mondani csak neked.
Azt mondja ma sex lesz,te nem erted mivel 2 hete busszal jarsz, erre gerjednek a csajok?
Mivel 2 het alatt haromszor kestel el, illetve ketszer be sem mentel, a fonoknek elege lett beloled, ezt megszoptad es ki vagy ....KÖSZÖNÖM CSONTICAR: GONDOLOD, ÉS MÉG A HITELT IS ELINTÉZTÉTEK 0-TÓL!
Es orommel nezel 20 eves szuzukidra ket evvel kesobb, aminek az arat a nyugdijjas szuleidtol tarhaltad ossze.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tomcsi23 #42117 üzenetére
Ezeket nem megvenni nehez, hanem fenntartani meg szervizelni,mert az ara lehet,hogy az eredeti vetelara a tizedere esett le, de az alkatresz-szerviz arak ugyan ott maradtak.
2-3 honap es rajon az ember, hogy huha,a biztositas, a fogyasztas,es beut az elso gond, mennyi lesz a javitas??? Es ekkor jon az okoskodas, a barmolas, mi lenne a valtoba fureszport ontenek, meg hasonlok.Szarer hugyert gyorsan eladni, hatha lesz madar aki megveszi, mert jonnek foglalni, nincs mivel jarni stb.Innen meg ketfele agazik a tortnet ahogy mondod, kereskedo beveszi es kiglancolja, most mar szuper jo lett a gep, sokaig tart, de vegul csak tala egy meg nagyobb madarat akinek el tudja adni, es keres rajta ketszer annyit.
Mig a masik kereskedo, a "korrekt", nem csinal vele semmit, a hozzaadott ertek 100%-ban hasbaakasztos duma, csak fele annyit keres rajta, de mivel olcso, haromszor annyi kocsit ad el mint a glancolos fajta.
Volt ismeroseom sajnos ebben a cipoben, nezd meg most vettem, nezd mekkora, tele extraval, es tok olcso volt. Aztan korbe lett torve a kocsi, nem volt penze megcsinaltatni, azt mondta most er fele annyit mint amikor megvette, talan alkatresznek el lehetne adni, de akkor meg ott van a hitel is rajta.Eladja, de utanna mit vesz, mivel fog jarni? Most kiszallni sem tud belole, ha mar ennyit rakoltott, majd ha lesz penze, meg leszz csinalva stb.
Szomoru, neki nem is kellett a hulye szoveg a kereskedotol, beleugrott o magatol, itt meg adjak az emberek ala a lovat isA borrel kapcsolatban nekem volt sotet meg van vilagos is. mind a ketto eget nyaron, telen meg a mind a ketto hideg, ido kell mire az ulesfutes elkezd dolgozni benne, mindig figyelni kell, hogy a hatso zsebekben ne legyen semmi. Nekem a vilagos pluss jon be a legjobban, kinek a pap kinek a papne.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Egyetertek az elozo 2 hsz-szel.
Kemeny dio ilyen kategoriaban donteni akar hetek-honap alatt is nem, hogy napok alatt.
Inkabb kolcsonkernek, vagy berelnek en is, vagy valasztanek mast kozlekedesi alternativat.Ha ez nem jon ossze akkor, akkor a 2001-es lagunat mindenkeppen kihuznam a listarol, Ismerosnek ketto volt, szalonbol, 0 kilometeres mindketto, az egyikbe 100.000-nel halt be a valto a masikba 106k-nal.
Masik baratomank van 2004-es 1.6 benzines lagunaja, maga a pusztulat ahogy megy,ha nincs lendulet az elozeshez gondban vagy vele, de legalabb muszakilag nem volt vele gondja, nem tudom a 2.0 mennyivel jobb valasztas.Ha venned kell akkor, pl csak markaszervizbol vennek autot, ami be van vizsgalva es van ra hivatalos garancia, tobb marka is csinal ilyet, pl toyota, wv-sokoda(welatauto) bmw(permium selection) nem tudom ki meg. Mezitlabas kereskedesbe be sem neznek, ebben az esetben.
Atiratast meg az ugynokre kell bizini, lehet kerul 3-5k ba ,de neked akkor nem kell csinalnod semmit, es 1 nap alatt megvan.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Hat ezt meg olvasni is durva volt. Nem semmi.
Ittas vezetes, agyalas a varosba ezzel a teglaval (ami azert kinezete ellenere rendesen osszecsukodott)
Meg jo hogy a taxiba, nem ult esetleg masik 4 szemelly, valamint, hogy normalis autoja volt a taxisnak, nem valami 15 gyenge romhalmaz. -
gaborbol
őstag
Na elado lett a joszag, 360k atszamitva az iranyara.
2000-es evjarat, V6 3.3 L gyarilag flex fuel benzin/ethanol.
Hja, es a kilometerora merfoldet mutat es garantaltan nincs visszatekerve[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Van egy rohangalos, fapad, kb swift sedan meretu es tekinteju kocsim,a het nagyreszen ezt hasznalom es amire kell tokeletesen meg is felel, viszont ez melle szeretnek egy nagyobb, jol felszerelt kozep vagy annal kicsivel nagyobb meretu kocsit.
Evjarat 2002-2004, amerikai, japan, esetleg volvo, benzin 3.5 liter alatt V4-V6, mas nem jon szoba.
Volvobol az s60-at nezegetem talan ez jonne be leginkabb,eteleg 2004-es lancer(nem tudom ez mekkora lehet), galant, esetleg chevrolet Impala vagy ford taurus. Camry-maxima is tetszik, de abbol csak a facelift elotti max talan 2000-2001-es evjarat ferne bele, de inkabb kicsit ujabbat szeretnek. Mas otlet esetleg?
Jol nezzen ki, legyen jol felszerelet, es 3 maximum 4 ember elferjen benne, es megbizhato legyen.
Ezek azok amik viszonyalg olcsobbak es belefernek a keretbe, nem hasznalnam sokat egy evben max 10.000 km menne bele, a fogyasztas ezert annyira nem eletbevago, es valoszinu nem is tartom meg sokaig.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch Series 5 44 mm GPS+Cell
- PANASONIC TOUGHBOOK CF-54 7. gen. I5 katonai laptop (4X2710 Mhz, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, WIN10)
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer PC! I7 10700F / ROG RTX 2070 Super / 128GB + 1TB SSD!
- ÚJ / MINI PC / HP EliteDesk 800 G6 - I5-10500T, 16 DDR4 / 256 NVMe SSD / INTELUHD +SZLA! +GAR!
- Victus 16-e0900ng 16" FHD IPS Ryzen 5 5600H RTX 3050 16GB 512GB magyarított vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest