Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz
toth_janika #30195 üzenetére
Minden kocsiba drága az alkatrész meg a munkadíj, ha márkaszervizben csináltatod.
Ha megveszed a mazdát, keress neten egy mazda klubot, biztosan van. Ott általában tudnak alternatív alkatrészbeszerzési forrásokat, a gyárinál olcsóbban.
Ezért szeretem pl a fordot, mert fillérekért vannak a gyári alkatrészek, nem kell bohóckodni utángyártottal, ami ki tudja milyen minőségű meg nem pontosan illik a helyére, stb. -
Voyage
aktív tag
válasz
toth_janika #30193 üzenetére
Anyám is ezt hajtogatta 10 évig, ezért volt corsája meg ilyen kis gyufásdobozok. Aztán úgy adódott, hogy nem volt más, csak egy e38-as 7-es bmw, azt kellett vezetnie. Amilyen hisztit levágott, hogy 2 nap alatt összetöri, nem tudja hol az eleje, vége, stb... 3 nap múlva már sokkal jobban kezelte mint a corsát, stb-t. Aki fél, azoknak szoktam mondani: tudod volt egy okos ember, aki feltalálta a tükröt. Majd volt egy még okosabb, aki az autóba is tett. De volt egy nagyon okos, aki 3-at tett az autóba. Te nem vagy olyan okos, hogy kitaláld, tükör nem kell bele. Szóval használd, b@zmeg.
-
Khelben
nagyúr
válasz
toth_janika #30193 üzenetére
Nálunk is így volt, de mindent meg lehet szokni. Majd ha használja pár hónapig, utána egy fábiában lesz rosszul, hogy milyen kicsi
Az erő meg csak jól jön, a mai közlekedési morálban egy erős motor ugyanolyan biztonsági extra, mint a légzsák meg az abs. -
toth_janika
őstag
-
Khelben
nagyúr
válasz
toth_janika #30191 üzenetére
2 gyereküléses tervvel felejtsd el a kisautókat (ibiza, fabia). Nem is annyira a gyerekülés, mert a fabiában elfér hátul 2 gyerek, ha a nyakukba tekered a lábukat, de a babakocsi már nem fér be a csomagtartóba. Nekem egy gyerekkel focusom volt, kettővel meg mondeo kombi és néha még az is kevésnek bizonyul, pl többnapos nyaralásoknál. Úgyhogy az a mazda sokkal ésszerűbb választás egy ibizánál vagy egy fábiánál. Bár én a helyedben mindenképp kombit keresnék, ezt tapasztalatból mondom.
-
toth_janika
őstag
válasz
Khelben #30189 üzenetére
Az az igazság, hogy már egyikünk sem gyerek (se párom, se én, mindketten túl a 2x-en [mintha olyan sok lenne!
], és egyikünk se ez a "vagánykodó, legtolok mindenkit az útról" típus), és szeretnénk egy olyan autót, ami "biztonságos" (legyen benne legalább 2 légzsák), mivel hosszú távra szeretnénk, 2 gyerekülésnek el kell férnie benne, és persze szeretnénk, ha nem lenne otromba!
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
toth_janika #30187 üzenetére
Nem pont ezekre gondoltam,csak random kiválastotam a "szebbeket" Nézegess,van sok jó.Az octáviáknak egész jó áruk van.
-
Khelben
nagyúr
válasz
toth_janika #30187 üzenetére
lehet nem első kocsinak való
Az extrém sportkocsikon kívül nincs olyan autó, ami nem való első kocsinak. Ha valaki megteheti, miért ültesse a gyerekét egy kicsi, gyenge, esetleg régi kocsiba? Én biztos nem tenném. Üljön csak a nagy, biztonságos autóban és az sem árt, ha egy necces előzésnél kellő tartalék áll rendelkezésre a meneküléshez.
Aki meg hülye és nem tanították meg a szülei a normális közlekedésre, az a kicsi, gyenge autóban is hülye marad.Szerk: a jogsiszerzés után az első privát vezetésem egy Ford Transit volt. Na az első autónak való?
-
toth_janika
őstag
válasz
DeadMeat #30185 üzenetére
Na már csak az a baj, hogy neppertől nem akarok autót venni!
Sok bajom van!
Az ibiza jó, tetszik is, viszont tudom, lehet nem első kocsinak való, de ez jó árasított! -
biker
nagyúr
válasz
Khelben #30175 üzenetére
csak épp azt az oldalt főállású idióták készítik, akiknek egyértelmű, hogy baromságot írogatnak, ezért messziről kerülöm.
pl kapom ügyfélkaun a levelet, hogy dokumentumot kaptam, olvassam el a dokumnetumtárban, nos, ilyen oldal k...ra nincs az egész portálon, mert "Értesítési tárterület" néven fut. és sorolhatnám.
de majd akkor keresgélek, vagy megkérdezem mástól. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
toth_janika #30182 üzenetére
Akkor kisebb?Fabia ibiza esetleg?astra classic?Esetleg valami koreai?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
toth_janika #30182 üzenetére
hopp félre értettem, árban, astra szerintem van bár az igen csak fapad
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
toth_janika #30176 üzenetére
Focus?astra?golf?
-
Manitou
veterán
válasz
toth_janika #30178 üzenetére
Csak a neved alapján linkeltem
-
Manitou
veterán
válasz
toth_janika #30176 üzenetére
Neked kötelezően egy ilyet kell venni
[link] -
toth_janika
őstag
No mégegyszer!
Valaki valamit erre?
Esetleg egy Lacetti WTCC?
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
!Overdose! #30167 üzenetére
Kitudja milessz még addig. Meg teljesítménybe is egy 1,4es kevesebb mint egy 1,6os. Ha jól láttam kategóriánként lesz. Amibe bármi beleférhet, 4literes 100lovas V8 vagy 1,2es turbós 100lovas is.
-
dabadab
titán
válasz
dave93 #30168 üzenetére
1. Neppertol ne vegyel autot. Ne. Soha.
2. Ezekbol az arakbol alkudni is lehet
3. Viszont valoszinuleg vetel utan meg ra kell koltened egy adag penzt(Egyreszt vannak a megkerulhetetlen dolgok (atiras, biztositas) masreszt meg azok, amiket nem erdemes kihagyni (pl. a vezermuszijakat erdemes legalabb jo alaposan megnezni, aztan meg ebben az arfekvesben minden autonak vannak mindenfele nyavalyai))
-
Szplöttyy
senior tag
-
Hi all!
700k-ig első autónak mit javasol a tapasztalt réteg?Suzuki köszi nem kell, valami 1.4es benzines BMW, Opel Astra G, Ford Focus vagy 2.0 Diesel Merci? Ilyesmik tetszenének
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #30149 üzenetére
Nem hinném, a Honda szervízfüzetében van 2. és 3. tulaj oldal, már csak az Assistance miatt is! Így feltételezem a gari folytatódik, ha más tulajhoz kerül a kocsi!
Nyilván ilyenkor le kell jelenteni, és akkor az egyik márkaszervízben felvezetik, pontosabban a Hondánál úgy van, mintha rá lenne laminálva, tehát az adatok a papír és a laminált lap között vannak, gondolom, hogy ne lehessen tollal átfirkantani!
-
tibi666
senior tag
engem meggyőzött, hogy ezentúl ilyet ajánljak az embereknek.
-
dabadab
titán
Ha meg garancialis autot vennetek elso tulajtol, akkor mire figyelnetek?
-
Khelben
nagyúr
-
biker
nagyúr
üdv, mivel 11 éve céges autóval járok(jártam
) nem tudom, mi mindent kell tenni, ha magamnak veszek egyet, tételesen mi tortúrával jár az átiratás, és mennyi az ára / ccm (ha még így megy)
illetve néztem olyat, ami most teher, de 5 ajtós, megvan a hátsó üléssor, és 5 év elmúlt, vissza lehet vizsgáztatni személlyé, ez mennyire húzós árban?
-
toth_janika
őstag
Hello!
Egy kis segítséget kérnék!
Most akarunk autót venni, van rá max 1.8 millió!
Szeretnénk egy 2005 utáni autót, ami nem szuzuki!Fontos lenne, hogy 5 ajtós legyen, mert ez szempont!
És a másik, hogy egyébként miket ajánlanátok? Elsősorban magyarországról kellene!
-
neduddki
nagyúr
HI!
90es evek eleji-kozepi emelkeim vnnak es kifejezetten kelelmsen otohatrok voltak a 524td-k, elleben 3as kaszniban elege diszno volt:- ))) /relative nuhez keoest, ellenebn az eta-hoz sose volt szerencsempedig ugy vagytam reaja.../
udv
neduddki
mod: tibi666: az a 300e-24 ne is emlegesd, igyelhangolni azt a jo kis block-ot:- (
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #30114 üzenetére
Igen "sajnos".
Hétfőn jövök is már haza, igazából múlthéten nézegettem a kinti időjárást, láttam St Poelten 40centi hó... 1-2 fok na mondom király, ennél jobb ez már nem lesz... pénteken voltam a gumisnál aki azonnal meg is csinálta mert még nincsenek tele.
Szerintetek mennyire melegszik ilyen jó időben a téligumi? lehet vele menni egy 160-170es tempót vagy az már sok neki?
MOD: Most nézem T indexes a gumi, ami elvileg bírja 190km/h ig akkor 160-170 kényelmes lehet... kicsit kopik nem érdekel, 2-3decivel több fogyasztás se igazán.
ennyi.
-
-
Rick4
félisten
válasz
fekeandras #30122 üzenetére
Ja. Szerinted gyárilag miért volt mind 150 ló?
-
Eagl3
veterán
Nekem volt egy e34 520i -m, nagyon szerettem.
Nagy, kényelmes, fordulékony és motorikusan is nagyon jó volt. Csak azért adtam el mert 91 -es volt és ideje volt újítani.Viszont diesel helyett inkább egy 520i -t (papíron olyan erős mint a tds, de én otthagytam az enyémmel az 525tds-t.) esetleg 525i-t választanék. Nagyon megbízható autó ha sikerül kifogni egy jobbat, nagyo sok a hulladék belőlük sajnos.
Illetve az enyémbe nem volt ledönthető a hátsó ülés (mellesleg barmi nagy a csomagtere) és lehet nem tudnátok belepakolni azt a sok zenekari cuccot így úgyhogy kombit nézegesd szerintem.
Szerk: Jah, most látom csak, hogy kombit linkeltél...
-
tibi666
senior tag
nagyon jók.
egy barátomnak kettő is volt.
az elsőbe beletolt 200 ezer km-t (már ő is használtan vette), aztán megmentette az életét, mikor egy kamionos nem vette észre, és szó szerint rásorolt a külsősávba (jobb szélen szalagkorlát volt, menekülni sem tudott).ezután újra egy ilyet vett, ismét 200 ezer km-t beletett.
most pedig e39 530d-re váltott.
jók, erősek, a regadót meg ki kell számolni valami netes kalkulátorral.viszont se klíma, se tetőablak, ebben nyáron meg fogtok sülni.
az meg természetes, hogy bárhol átvizsgáltathatod, aki ebbe nem megy bele, annál nem is érdemes kopogtatni. itt magyarországon is így megy ez. mi rengeteg e39-et megnéztünk, és összvissz 1 ember nem ment volna bele. -
Vamp
senior tag
Nézegetem ezeket a régebbi 525-ösöket.
Tetszik, hogy az ember beleírja, hogy volt mérőműszer csere, így a valós futás kb 250. Itthon ezt avatatlan szemnek biztos eladnák 89000-t futottként...
Az se semmi, hogy majd mindenhol fel van ajánlva a kérésre átvizsgálás, általam választott műhelyben vásárlás előtt. Abban sem kételkedem, hogy a "bmw-nél rendszeresen szervizelt" állapot is rendben van.
Jók ezek a régi 5ösök? Dobszállításhoz, zenekari utazásokhoz lenne. Regadó hogy alakul 2,5ös dízelnél? Vagy szarjam le, ne fizessem be?
-
mayerlaci
senior tag
Nem tudom láttátok e? [link]
Marhára kiváncsi leszek az eddig nem ismert díjakra a kül kat belül/ ill 51 Le alatt ?
-
dragonfx
veterán
válasz
fekeandras #30113 üzenetére
hagggyááá má békééééééénnnnnnnnnnnnn
enyém presztízs luxus sportlimuzin -
dragonfx
veterán
válasz
Joccccc #30110 üzenetére
jó helyre írtál, le leszel fikázva.
inkább a bmw topikba írj.nekem e36 316 van, idestova 7 éve ha törödsz vele és kicsit értesz hozzá akkor nem sokkal drágább mint egy fele ennyi idős kommersz autót fenntartani.tapasztalat.(barátnőmnek 2001es pont fele annyi idős 1.6os cordobája van de semmi pénzért nem cserélném el az enyémrmel az övét pedig papíron az ővé többet ér egy 200-300zal)
Amire figyelj>>94' utánit nézz mert onnantól jobb m43as láncos motor van benen korszerűbb kevesebett eszik. 1.8ast válassz számít. vétel előtt futómű, fék gátlók, meg compira rákötni dob e valami hibát. ennyiért már kapsz szerintem
[link]...egy alkuval ez belefér.
[link]..szintén
[link]..ha nem kéred a felnit kb 120-150ennel olcsóbban oda kell adja.de tény eza felni nagyon ott van.Bubu.t kérdezd meg neki volt ilyen.
-
Joccccc
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlást fontolgatok 5-600e (esetleg 700e)Ftból. Nem érdekelnek a gazdaságos városi kisautók (195cm vagyok) és a francia autók. Szeretem viszont a német autókat.
Mit ajánlanátok ? Rengeteg használtautós oldalt megnéztem, rengeteg véleményt, fórumot olvastam. Végiggondoltam az F Astrát, Golf3-at, Seatokat (nemnagyon jön be, ez van).
Ami most nagyon tetszik az a 316-os és 318-as E36 BMW. Lehet hogy drágább fenntartani mint egy Astrát, de évi párezer pluszba nem rokkanok bele, viszont ez egy szép szerethető megbízható autó.
Vélemények ? -
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #30102 üzenetére
Hagyjuk...
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok,
nem érem ez a szerelőmet, az autómba lecsökkent az olajszint, Vr5 Seat, szerintetek önthetek bele megfelelő olajat vagy várjam meg mindenképpen őt?
-
dragonfx
veterán
vélemény??
szvsz ez egy elől cls hátúl uj accord összerakás.mindig lopják össze vissza terveket.ez szerintme sosem lesz konkurencia mondjuk egy 5ösnek.
-
Dare2Live
félisten
válasz
viharhozo #30099 üzenetére
Szerintem is teljesen korrekt Winkler válasza:
"[I]A Citroën rossz hírét nem az újságírók okozzák, hanem a Citroën. És persze magam is ültem már több olyan, új Citroënben, ami tesztautó létére vérzett súlyos sebekből. A jezsuita citroënesek ilyenkor persze végigmantrázzák a Citroën történelmi újításait, amivel csak az a baj, hogy nem erről volt szó.Én se azért nem mernék új Citroënt venni, mert ne lett volna elég újításuk.
Nagyszerű dolog, ha egy gyártó sokat újít, nálam viszont fontosabb a megbízhatóság, a jó szerviz és megfelelő alkatrészellátás. Ez utóbbi hárommal pedig ritkán dicsekednek Citroën-tulajdonosok, még akkor is, ha az általános megbízhatatlanság nem azt jelenti, hogy minden autó rossz, hanem hogy százból több romlik el, mint más típusokból. A statisztika már csak ilyen, és a megbízhatósági statisztikának már a nevében is benne van, miről szól.[/I]"
Khelben: Furcsa de senkinek sincs Focusa a közelemben, semmi személyes tapasztalatom nincs vele.
Integra: Sajnos Ceednek is van jópár komoly és kevésbé komoly hátulütője, azonban ár/értékben még mindig nagyon jó....
-
-
Aktív témák
Hirdetés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- One mobilszolgáltatások
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest