Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen házat vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi hangfal építés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
shaft72
tag
Ennyi! Semmi több nem kell. Sokak amúgy akkor sem húzódnak ki, ha lehetőségük lenne rá, mert nem tudják felmérni, mögöttük mennyivel jönnek, és mondjuk belefér-e egy kihúzódás azért, hogy elengedjük a mögöttünk jövőt, anélkül, hogy beragadnánk valami mögé. Ezért inkább csak mennek, csak mennek... Nem vagyunk egyforma vezetők, épp ezért kellene leszokni a tolásról, ahelyett inkább előre is kéne nézni, hogy mi van az előttem lévő ELŐTT? Sokszor az is előfordul, hogy kamion előz két kamiont, mögötte vagyok még két autóval, de a baromállat megérkezik mögém és tol. Ilyenkor akármilyen autóval vagyok, inkább szépen elengedem aztán röhögök, hogy szenved tovább még 5 percig 80-al, 3 centire rámenve az előtte menőre. Az ilyennek van agya?
-
mezis
félisten
Részegen volán mögé ülni meg micsoda ? Ha az árokba hajt és összehoz 1-2 milliós mentési, gyógyítási,... költséget, azt meg fizessük mi az adóforintjainkból. Ha meg frontálisan kinyírt egy családot az micsoda ?
Ez bizony súlyos közveszélyokozás és ha másképp nem lehet elriasztani őt és a szesztestvéreit, akkor büntetni kell akár börtönnel.
(Más kalkuláció: az előző évi összesítésből, statisztikából kiszámolható az egy részeg által okozott kár, így az aktuális évben ez lesz a büntetési tétel. Akár véralkohol szintig mehet a táblázat.) -
jerry311
nagyúr
Nézd, ha a 3-5-10k HUF-os büntetésnek nincs visszatartó ereje, a zéró toleranciának nincs visszatartó ereje, akkor addig emelik a büntetési tételeket, míg az emberek nem vezetnek piásan. Ha ennek ellenére valaki mégis, akkor az majd megtanulja a saját kárán, hogy ne tegye. Ha elég lett volna a jogsi elvétel (ugye, záró tolerancia néven elhíresülve), akkor nem született volna ilyen új törvény.
-
Rick4
félisten
Én ma voltam Szegedről Békéscsabán meg vissza, végig szakadt az eső, és végig olyan oldalszél volt, hogy kellett rendesen ellenkormányozni, odafelé egy Jumper volt az árokban, de három sarka jól megnyomogatva, üvegek kitörve, sokat pöröghetett, mire megállt, visszafelé egy Transporter ugyanúgy, nekik sietős volt... Holnap felmegyek a padlásra, és lehozom a téli garnitúrámat, fel is teszem, mert csütörtökön BP, Fót, Tata, Hatvan, kb 600 km...
-
dragonfx
veterán
úgy ahogy az enyém a matricától +50 lovat....még 1 perc és motorgenerál
amd power:ez de kemény..be is fosott kiszállt az egyik..hány centi lehetett....a türelmetlen barma...amugy van Mo.n is ilyne lecsukják és 5 percnél si többet ott állsz 2-3x átvillant bennem is mert nálunk ugye csak félpályás a sorompó hogy cikkcakkba átmegyek....5 másodperc..eddig enm votl merszem emrt nem votl belátható...ha pont akkor jön 100zal mi van?
-
Vevőjelölt
tag
Itt Egerben még mindíg lehet találni olyan vizsgáztató szervízt, ahová csak a papírokat kell bevinni a zöldkártyához. De már ott is kell egy kicsit kérlelni az ismerőst.. (szerencsére).
Amúgy a videón látható koromfelhő, egy rossz motortuning eredménye. Úgy van beállítva a motorvezérlő, hogy túlságosan sok gázolajat fecskendezzen be, a gyárilag beállított levegőmennyiséghez. Vagyis a vizsgára vissza lehet állítani a gyári értékeket.
-
dokar
addikt
én is elkerülöm, mert láttam olyat, hogy még 6-8s volt hátra, de a manus előtt hirtelen megtorpant az egész sor. berakta hátramenetbe idegességében, de oda nem tudott menni, mert mögötte álltak (passzosan pont a felfestés előtt). szóval könnyen be lehet oda ragadni, ha a hotel előtti parkolóból kijön a helyi járatos busz. ez meg akár 10s-re megállíthatja a folyamatosan haladó forgalmat. ha pedig minden autós kivárna 2 autónyi távolságot az előtte lévő után, hogy ne ragadhasson be, akkor harmadannyi autós megy át egy ciklus alatt, tehát még nagyobb dugulás lesz.
-
dragonfx
veterán
ma felém is jött egy kék swift többel mint keleltt volna miután leparkoltma látom már csak csuszott és kezdett kifarolni én ott ülök szedelöcködök....hirtelen enm tudtam sírjak avgy nevessek..ott ülök és látom frontba csuszik feléme gy autó....5 méterre tölem betapadt csaka kereke és elhuzta....
A mai hó durva volt egyből letapadt félig ledermedt nem is takarították el normálisan....próbálgattam hát negyedgázon már ment kifelé ahol hó volt..ahol latyak ott fél gázon 1be.....így estére be is fagyott az ajtóm ugy kellett benyulnom belülről kiütni...köcsög 1 idő
....hóra tettem egyik felét akkor is egyből indult elfelé.ledermedt pórhon meg se kellett nyomni csak kicsit megcsavarnia kormányt és annyi már cusszott is egyenesbe tovább..ez már nem vicces kategória nekem se
15917>>a hajtott kerékre, előre.szeritnme egyértelmű.elírták vagy hazaiakból indultak ki.nem ócsó.
-
dokar
addikt
-
dragonfx
veterán
lehet te nem, ez gyakorlat kérdése
..jégen bármid lehet semmit nem ér ..bocs teso.
Nincs nem lakók olyan helyen...városba ahol csak vízvan mind1 mid van max. óvatosna vezetsz.Amugy tegnap olyna helyn ejöttem fel emelkedőn ahol állt a hó, és a kocsi ajtaja befagyott...ennyi.ebből mindneki leszűrheti a dolgokat...lehet nem vagyok jó vezető...de ezek szerint vagy én tudok...vagy a bmw...vagy a pirelli
-
dragonfx
veterán
na igen tescoba a 2 bejáratnál az első és második sor az garancia a bámikori evszélyre én a 3. kat választom mnert míg az 1-2.nek csak a végén van hely addig a 3-4.nek már az elején..még lehet időben és távban is én járok jól..perszevan mikor besek ahova tudok mert sietek..
-
Snoop-y
veterán
Attól, hogy egy 200 lovas autó van alattam nem kell mindjárt arra gondolni, hogy kamikaze pilóta vagyok
Mikor sportkocsival jártam sokkal könnyedebben meg tudtam oldani a kényes szituációkat. Ezért is fogok ismét azt venni mikor cserélek.( bár a mostani is sportosítva van ( ültetve,sport gátlók, sport rugók ,nagyobb tárcsafékek)
Nem csak az erejét kell nézni egy ilyen autónak. Előnyök:- Az úttartása sokkal jobb mert keményebb gátlók,keményebb rugók vannak benne + ültetve is van.
- Hamarabb meg is állsz vele mert sokkal jobb fékekkel vannak szerelve ( 4x 280-as hűtött tárcsával lehet jobban megállok mint egy alap gép elöl tárcsa hátul szutyok dobfékeivel ).Ettől függetlenül ésszel kell vezetni + betartani a szabályokat. Érdekes én is be tudom és nem száguldozok ( igaz nem is 17 vagyok hanem 30 is elmúltam már
)
-
trassher
addikt
Szerintem nem akarj GTi-re turbót mert első kerékhajtással meg azzal súllyal örülnél ha elindulnál
. Dúrva gép a GTi, jó is lenne egy olyan motor, kompletten nem lenne 200 bontva, rám meg itt vár az 1.3as suszka 43000 Km-rel és 13 évvel a garázsban. Kár hogy anyámék nem díjaznák a műveletet.
-
amol
addikt
Ezért sem értem minek gyártanak 200-300-400 lovas autókat, ne mondják, hogy egy biztonságos előzéshez kell
Nem csak a lóerőt kell nézni hanem a tömeget is. Az én autóm is 200 ló körül van, mégsem versenyautó. Ehhez a tömeghez és automata váltóhoz kell ez a teljesítmény a biztonságos előzéshez. -
parandroid
félisten
Az utóbbi évek legnagyobb ötlete. Persze gondolom nem 17-25 év között érvényes, hanem az ilyen korban jogosítvány szerzőkre nézve meghatározott időre (1-2-3 év). legalábbis ez lenne a logikus.
A próbajogosítványra nézve pedig ezt a kitételt találom a leghasznosabbnak:
"Szabálysértések esetén 6, 8 vagy 10 pontnál ugrana a jogosítvány Kondorosi Ferenc tervei szerint, bűncselekménynél (pl. ittas vezetés) azonnal, a delikvens kezdheti újra a tanfolyamot."
Bár őszintén szólva bűncselekmény (tehát nem szabálysértés, hanem pl baleset okozása, vagy ittas vezetés) elkövetése esetén én bárkitől azonnal elvenném a jogosítványt, legalábbis a vizsgálat befejezéséig.
p
-
dragonfx
veterán
az, de erre figyelni kell mert a refire szint emindneki háklis a 6 év alatt n is 2x jártma így nem értettema szembe jövő mér akar frontálba ütközni velem
...észrevettem szitkozodtamd e zatán rájöttme én voltma hibás és máskor jobban figyelek,a táblákat pláne éjszaka meg ne vedd figyelembe mert több kár van belőle mint haszon.
-
dokar
addikt
azt hitte, hogy azért refizel, hogy menjen előled
ma délelőtt történt:
a veszprémi tesconál a körforgalom utána nem jobbra, hanem balra be a benzinkúthoz akartam kanyarodni. az oldalról érkezőkkel szemben elsőbbségem van. átsoroltam a balra kanyarodók sávjába szépen, de nem tudtam folytatni az utam, mert 2 autó lesz@rta, hogy ott vagyok, lazán bekanyarodtak elém. átszóltam a másodiknak: "nekem lenne elsőbbségem te f@sz!", erre ő: "akkor miért nem jöttél b@zd meg?". hm, legközelebb menjek neki, ha nem adja meg az elsőbbséget?
-
dokar
addikt
kinyitottam az ajtót, leordítottam a fejét, aztán már oda akartam menni,de aztán ránéztem az anyósülésen ülő feleségemre és inkább folytattam az utam az asszony munkahelyére, mert már így is késésben volt. utána még ledudáltam egy autóst, aki már a pirosban befordult elém. neki volt piros, nekem zöld.
-
dokar
addikt
ma jöttem be a melóba, aztán zebránál megálltam, de hallottam, hogy mögöttem egy corsás csikorgó kerekkel kis híján belém jön. gyorsan előrébb is mentem egy métert, amikor meghallottam a hangot. a legdurvább, hogy még neki állt feljebb mert mutogatott meg dudált. nem értem, mostanában mindenki a zebrán történő gyalogos gázolásra hajaz?
-
dokar
addikt
"Akik kapásból rávágták, hogy 90 km/h-val, azok bizony tévedtek, éppen 30 %-ot, pénzben kifejezve több 10.000 vagy 100.000 Ft-ot. A helyes megoldás 60 km/h, az úthibák miatt ugyanis ez a legnagyobb megengedett sebesség ezen az úton, ami egyébként nem más, mint a 86-os főútvonal Mosonmagyaróvár és Jánossomorja között."
-
NoLF
veterán
90 nyilván nem lehet hisz az a megengedett sebesség lakott területen kívül, ezen meg látszik hogy se nem autóút se nem autópálya, így alapból 90 lenne a max. (szvsz)
ezek alapján, meg az egyenetlen úttest tábla alapján valamint mivel általában ez a sláger, én 60ra tippelek.
kíváncsi vagyok hogy egy bemérésnél ha elmondom a rendőrnek hogy nem vagyok Uri Geller így nem sakkoztam ki 90nél hogy ez a tábla mire is utasít, mi lenne a végeredmény...
-
ABE
őstag
Nem kell fogást találni. Az tény, hogy szabályosan jelezhetem neki az előzési szándékomat, ebben nincs vita. Az meg másik dolog, hogy én az úton haladni akarok, és nem egy rendőrrel leállni vitázni. Ha olyan napja van, ő is talál rajtam fogást, és megvág valamiért. Személy szerint nem keresem a bajt, hiába van igazam. Aki be meri vállalni, az dudálja le a rendőrt, max. megvágják lejárt szavatosságú elsősegélydobozért.
-
parandroid
félisten
Hogy dragonfx továbbra is hülyeségeket ír, az hagyján, de látom te sem vezettél még kis lökettérfogatú, magas nyomású turbós motorral szerelt autót, és fogalmad sincs, hogy milyen, amikor 2000 alatt bekapcsol a turbó. Nem hiszem, hogy lenne bármilyen mezei 1,8-2 liter alatti szívó benines, ami bírná tartani egy ilyen ötödikben, nyolcvanról meglóduló, akár 70, akár 90 lóerős kisautó tempóját.
"csak a kifulladás nála az 150.....aztán onnan neki hello van ...mint egy mai fabia is..szegényke próbálkozott 140nél elfogyott...mint boltból a savanyúcukor...."
Ja, látom te is abban vagy megint, hogy van egy hosszú egyenes, és tiporjuk ki a lelkét. Mennyivel megy egyébként többet az 1,6-os bömös 150-nél? 160-at? Max 170-et? Persze azt is csak addig, amíg fel nem kerülnek a trafik a pályára...
p
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest