- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Nem normalis a nagy resze az biztos. Haladunk szepen sorban 100-korul az orszaguton, szembe jonnek, szabalyosan elozni nem lehet. Utoler a hernyoja es 1 centire jon a seggembe, amig vegre nem tud nagy nehezen, a szembejovo segitsegevel elozni egyet. Aztan igy tovabb, megeloz 4-5 kocsit, vegul 20-25 perc szenvedes utan a legelso lampanal mellette allok meg.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az csak egy meresi terv, semmi tobb. Velemenyem szerint azt jelenti, hogy ott, azon a szakaszon varhato akkor sebessegmeres. Ez nem jelenti azt, hogy a kiirt idopontokon kivul nem fognak merni. Minel tobbet van kint a merokocsi, annal tobb penz folyik be, tehat erdekuk, hogy annyit merjenek, amennyit csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ezzel önmagában nem is lenne akkora baj, menjenek ha akarnak, de sokan eszetlenül csinálják.
Erről van szó....
Engem hányszor toltak le.. 70-s táblánál 75-80-al mentem és 1x letoltak.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Rick4
félisten
A vicc az, hogy elég sokfelé járok, rendszerint autópályán. A probléma mindig abból fakad, hogy valaki vagy gyorsan megy, vagy lassan megy. Autópályán sokszor a tempomatos 130 sem működik rendesen, vagyis mindig fékezni kell valaki miatt, mert 100-zal előzi a 90-nel száguldó kamionsort.... Nekem a 115 körüli sebesség vált be, ennél a kamionokat kényelmesen ki tudom kerülni, nehezebben ragadok be egy lassabb mögé, nem kell fékbe állni, és úgy általában se vesztek sokat, pár perccel később érek oda 150km-re, mint ha 140-nel nyomom... Igaz, előzésnél jobban figyelem a tükröt, mert sokszor hamarabb utolér valaki, mint hogy befejezném az előzést, ilyenkor nyomok egy kövér gázt, és utána elveszem. Országúton a 100 körüli az igazi, azzal még beférek a közigbírság alá, viszont nem lesz annyival nagyobb a sebességem, hogy pl egy szemből előző ne tudná nagyjából helyesen megbecsülni, de mégis haladok. Odaérni meg így mindenhova sikerül. Tegnap előtt jöttem haza Nyíregyházáról, valószínű vagy hétvégi sofőr volt, vagy óvatosabban átlagnál, de volt aki kemény 74-gyel nyomta az országúton. Előzgette is mindenki, ez legalább annyira veszélyes, mintha csak ő nyomta volna 130-cal.......
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Lehet nálam ott a gond, hogy már régen kinőttem a hülyegyerek korszakomból (szerecsére nem is volt igazán), plusz nem hobbiból autókázok, hanem pénzt keresek az A-ból B-be eljutással, napi 5-800km-t megyek, van, hogy reggel 7-től este 11-ig ülök a kocsiban. Ilyenkor azért az ember szeret odaérni, meg aztán este hazaérni is. Van navigáció, a megtervezett célpontokhoz megadott idő társul, akkor kell elindulnom, amikor azzal a sebességgel biztonságosan odaérek a célhoz. Nem nagy ügy, nem kell 5 perccel indulás előtt fürdőkádba ülni, meg ebédhez kezdeni.
Régen a saját pénzemből szereztem a jogsimat, aztán egy hétre rá saját pénzen vettem az első kocsimat (piros lada 1200 jó erős használt állapotban) így talán jobban is vigyázok azokra a dolgokra, amit saját zsebből vettem és nem kaptam. Ezt kellene minden csemeténél erőltetni, nem aláadni a 200 lovas verdát. Ennek ellenére kivételek mindig vannak, ismerek olyxan srácot, akinek egy éve van jogsija, de már 14 éves korától microcar-t vezetett, azzal járt suliba, aztán mikor meglett a jogsi, átült a 380 lovas Toyota tundrába, meg a 3.0 TDI Q7-be, mert olyan autóik vannak. És mégis tud rendesen közlekedni, nem állatkodik, és nem törte össze se magát, se mást, se a kocsit. Nevelés kérdése mint minden
Sőt, már arról is leszoktam, hogy ha jön valaki mögöttem, elkezdem nyomni, inkább elengedem, nekem van elég időm odaérni, mindig van 10-15 perc tartalékom. Az viszont tény, hogyha mindenki annyival menne, mint amennyivel lehet (és itt még benne van az időjárás, látási viszonyok okozta eltérés is) akkor elég nehéz balesetet szenvedni önhibából.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
gaborbol
őstag
Nem kapott az eleje, de mivel nem tudod biztosan,hogy mi serult esetleg a kocsin, ezert jobb elszallittatni, amugy is az "ellenfel" biztositoja fizeti, jobb ez igy.
Arrol nem is beszelve, hogy autopalyan nem szivesen vezetnek egy serult kocsit, menet kozben kiesik a kerek,leszakad a serult hatso ajto, abszurd pelda, de mivan ha megis, es ezzel esetleg okozol egy uj balesetet masnak?
Itt ha csunyan nezel beperelhetnek, nem er annyit.Amerika meg egy furcsa vilag, ha esetleg azt mondja az ellenfel biztositoja, hogy hat kerem osszetort, ez meg ez lett a baja, de mivel serulten vezette 1-2 oran keresztul ezert ment tonkre ez meg az amit nem fizetunk ki onnek, akkor gond van.
MaciG:
Itt szinte minden autonak le lehet kerni az adatlapjat par dollarert mielott megvenned, nincs sumakolas, nincs oratekergetes. Azon az lesz rajta, hogy a kocsi mar ketszer tort. Az hogy markaszervizbe lett e javitva, vagy a kert hatujaba az nem.
A biztosito 24 ora alatt le szokta szemlezni, es azt mondja adunk ennyi penzt 1 munakanap alatt, vagy ide tessek vinni a kocsit, es majd ok elintezik, a csereautot meg itt tudja felvenni.Most ha kinezel 3 tok egyforma kocsit, lekered mindharom adatlapjat, 2 tok fasza a 3. kocsi 5 honap alatt ketszer is tort, meyiket fogod megvenni?
Tokeletes javitas meg nincs, ami egyszer javitva lett sose lesz gyari, lehet par evig tok jo,aztan elkezd olyan helyeken rohadni, hogy csak nezel.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Rick4
félisten
Na de ha nem tudod, hogy épp hol fognak mérni, akkor csak lassabban mész, nem? Elbújni meg csak az elől kell, akinek vaj van a füle mögött és figyeli őket. engem konkrétan nem érdekel, kik, mik honnan és hányszor mérnek meg egy nap. Állhat tőlem piros- kék zöld lada-skoda akármi az úton, emiatt nem fogok ráfékezni...
Egyébként én se voltam ilyen mindig, 2003 szeptember 1-jén egy 30-as úton 43-mal mentem, 8 ezresembe került.. de ez volt az utolsó, előtte egy fél évvel is volt valami, de azt figyelmeztetéssel megúsztam. Azóta semmi probléma sincsen, pedig az össz védekezés a fotó ellen a szabályok betartása. Nálam is működik...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
És mi van, ha tegnap éjjel dolgoztak, és kivágtak egy 10 centi mély darabot, mert a tábla ugye azért van kint, mert a műszaki átvétel még nem történt meg?
Az csak egy dolog, hogy mit gondolok, eleve nincsen kedvem se 30, se 60K-t fizetni a rendőrségnek. Akármit is gondolok, annyival megyek, amennyivel lehet és akkor nincsen gondom. Sokszor próbáltam, 100km-eken akár 10-15 percet is veszthetek, ha normálisan megyek. Ez nekem megér annyit, hogy nem ütöm vágom a gépet, nem szegek szabályt és ezáltal nem jön a csekk sem. Plusz mivel a többiek által is sejthető/ elvárható sebességgel közlekedem, biztos vagyok benne, hogy a baleset esélye is csökken. Ha nem azon az útszakaszon, meg nem azon a héten, de lehet hogy 2 év múlva épp ennek lesz köszönhető valami rossz elkerülése. Igyekszem minden cselekedetemet tudatosan tenni, erre meg a megengedett sebességgel haladva mindenképp több idő van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Nézd, utoljára mondom, ha Te útépítő mérnök vagy, napi 5x mész végig a szakaszon, és fejből tudod, milyen művelet követi az aznapit, és ennek megfelelően bírálod felül a táblát, ahhoz sincsen jogod, akárhonnan is közelíted meg ezt a dolgot. A tábla ott van, annyival mész amennyi rá van írva. Mi beszélni való van még ezen?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
picur220
veterán
Több egymás után készült fotó sem bizonyít semmit, időbélyeggel sem. Bármikor oda tudom szerkeszteni az időbélyeget is.
Ok, ha piroson mész át. De ahhoz is jó kép kell, mert ha már a kereszteződés mási végén van, és úgy van piros, mondhatod, hogy neked még sárga volt.
Itt, Szolnokon úgy fotóznak a piroslámpra-fotózó kamerák, hogy a pirosra váltás után 2s-el, így tuti, hogy piroson ment át. Az első nap, amikor bevezették, a sárgát is fotózta, és ~500 kép született[ Szerkesztve ]
-
picur220
veterán
Lehet, hogy versenyző, és szereti az ideális ívet használni, ki tudja...
philoxenia: A kivétel valóban nem erősíti a szabályt, az a szabály, amire van kivétel, az nem szabály. Nem tudom, hogy a mondást ki találta ki, de szerintem is baromság. Azt még mindig fenntartom, hogy a vezetési készség nem függ a tanultságtól.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Pontosan.
Erre pedig: "Szabad-e előzni be nem látható útkanyarulatban és bukkanóban?"
Ha egyirányú az út, akkor nyugodt szívvel, mivel nem jön senki szembe. Ha meg záróvonal van, és úgy előzöl, hogy nem léped át, akkor szintén szabályos. A saját sávodban bármikor előzhetsz. Pl. biciklis esetében, ha nem előzöl, hanem követed, és jön mögötted egy másik autós, annak is vészfékeznie kellene, és az utána lévőnek is. A szembejövő meg csak maradjon a sávjában...
Don't Tread On Me
-
AMD Power
titán
Ez egy olyan dolog ,hogy ülhetsz egy Phateonban is ha egy 15 tonnás kamionnak nem adod meg a jobb kezet... de persze jóval nagyobbak az esélyek egy átlagos balesetné la túlélésre. Érdeke mert a kis Clio I sem félem soha. De a Polo Classic ami most van sokkal biztonságosabb és jobban is érzem magam benne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Khelben
nagyúr
Azért egy olyan statisztikát is érdemes lenne melléállítani, ahol látszik a közlekedő autók mennyisége.
Látszik, hogy 2008-ban és 2009-ben nem csökkent, hanem nőtt az eladott üzemanyag mennyisége, a csökkenés csak 2010-től befolyásolhatja a statisztikát.
[ Szerkesztve ]
-
degu
senior tag
Ezek szerint lemaradtam par korrol! /A cigivasarlasnal pedig mindig megkerdem,hogy ma mennyi? /
A gazolaj aranak emelese,es a benya bekenyhagyasa /jelenleg/ csupan az autostarsadalom megosztasat celozza! Ha elult a gazolaj aremelese koruli vihar,akkor felrantajak a benyat is,de igy nem egyszerre fog haborogni az egesz autos-kozosseg.Divide et Impera.A veg igyis ugyis a januari 500Ft./ leszverprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Möhe
addikt
Hogy jobban látszanak? Nem vitatom,én ködben is használok reflektort,és megszoktam nézni hogy adott körülmények között ha felkapcsolom a refit akkor többet látok,vagy csak visszaveri annak a fényét. Változó a helyzet,hogy mit mikor használok.
A sok idióta mostanság csak szélsőségeket használ idióta kombinációban.
ledsor-helyzetjelzővel ,csak ködlámpa (az új szériás oktáviák 99%ban így közlekednek felém)
ledsor, ledsor-ködlámpa-helyzetjelző ,és én itt dobnék minden kocsira egy 30ezres közigbírságos papírt,ezután a nagyarcú megtanulja hogy miért nem játszótér az útpálya.Lauda: (#27283)
Azért én figyelek hátra is,és ha olyan a köd akkor is lekapcsolom a hátsó ködlámpát ha én látom a fényszóróját a mögöttem lévőnek,ha eltűnik ,felkapcsolom. Miért olyan umva nagy dolog figyelni a másikat?Ezt nem tudom megérteni.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Hidd el, rengeteg olyan ember van, aki kisebb ködben is megy 50-nel, vagy nem lát, vagy fosos, vagy egyébként jó időben is lassan jár, én meg mennék gyorsabban. Ehhez kétsávosnak se kell legyen az út, szóval már bukott is a példa.
És persze vannak olyanok, akik köd nélkül is használják a ködlámpát, napi szinten van rá épp elég eset, autópályán szó szerint divat így járni, szerintem ezeknek a fele azt se tudja, hogy ha megnyom egy gombot, akkor mi világít és mi nem....[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Kickass
őstag
oda is irtam, hogy indokolatlanul
nyilvan ha abszolut 0 vagy 0 kozeli a latotavolsag az mar indokolt
de mikor en 200-300meterre elore latom a halado autos hatos lampajat, akkor az elottem 20 meterrel kozlekedo miert kodzarozik? es hidd el nem 1-2 ilyen eset van, redszeresen jarok este pl a 4es fouton, szinte mar passzio a kodfeny+kodzar legye akarmilyen ido -
Timocicu
aktív tag
Én is ott néztem utána, de azért tutira akartam menni, hogy jól értelmeztem - e?
Ezek szerint akkor megfelelő!
Köszi a segítséget és a megerősítést!
„Kell, hogy valahol hiányozzak, hogy álmatlan éjt okozzak, hogy valaki, ha nincs is messze, felriadjon minden neszre, hogy én legyek az élete értelme.”
-
hdman
őstag
Én azért haragszom rájuk, mert ha esetleg az ö hibájábol ütöd el, akkor is téged visznek a dutyiba, és a te seggedet tágitják ki. Volt már olyan, hogy kikiabáltam, hogy ha öngyilkos akar lenni, akkor lehetőleg ne az én kocsim elé ugorjon ki, mert nem szeretnék básztijjba menni miatta.
De nekem a világitás nélküli bicajosok, és az este 9kor vagy esőben világitás nélküli autósok a halálom...
Sopron city :)
-
MaciG
addikt
Most ha az utca elején valaki megállítja az arra haladókat és mondja nekik, hogy nem kéne bemenni, mert nem fog tudni megállni, mert ők sem tudtak, akkor akinek egy csöppnyi esze van az nem megy be az utcába, vagy ha nem hiszi el, akkor legalább gyalog előremegy és megnézi. Vagy pl. lehet értesíteni is a rendőrséget és ha kiér akkor ők hivatalosan is lezárhatják az utat, de mint mondtam épp eszű ember nem hajt be, ha erre külön figyelmeztetik.
Bér ha jobban meggondolom, lehet akkor is lett volna egy ilyen suzukis rambo.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
-
Reaper
őstag
-
addikt
-
biker
nagyúr
lehet övvel se éli túl, de esélye több lett volna
no meg ha 80-al megy, ami a terelés miatt gondolom itt is kint szokott lenni ilyenkor, mert ez útzáras terelés volt...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |