- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
ma mentem bátyán új subaru legacy-jával, több embert vittem, mentem 100al az 52esen kecskeméttől kerekegyháza felé. persze hogy akadt egy kis suszukis, akinek nem volt elég a tempó, 5 km seggembe ácsorgás után sikerült akkor kilőnie mellőlem persze záróvonalon, amikor én elkanyarodtam jobbra. és nezétt mint a hülye, hogy miért nem megyek ilyen autóval 180al...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz Integra #7997 üzenetére
az utak állapota meg a géppark sehogy sem fér össze a 120al szvsz. persze sok olyan hely van ahol tartósan lehet tartani ezt, de sokkal több van ahol nem. másrészt a júzer ha teheti és van esze mégiscsak gazdaságosabban akarja üzemeltetni a sárkányt, 90nél meg ugye jobbak a kortyolási értékek mint 120nál.
én szerencsére hondi megvásárlása után 2 nappal már rájöttem hogy mi a pálya a sebességi fokozatokkal, 5ben igen ritkán előzök, 4ben is csak pályán
a zsivány előzőfokozat természetesen a 3as, rádádádádádádá!!The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
hát azért ez a reggel nem semmi, nemtudom hogy agy főtt meg vagy fő meg még most is Budapest útjain, érdekes hogy szinte csak befelé volt ultragáz, kifelé még egész jól jöttem, a 15perces 6ker bajcsy-14ker szugló utcát letoltam 22 perc alatt.
de amit a másik sávban láttam, az kritikán aluli volt...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
fél1kor már van randim egy másik PH!-s kollegával, ő a blikknél van és a múlt hetet együtt kínaiztuk végig, szal most tuti vele megyek ki fél1kor valszeg a henteshez v ilyesmi, reggel én hoztam az emberkét mert gyalog messze lett volna
1ig2ig ki se bírnám kaja nélkülThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz Khelben #8413 üzenetére
akkor szerencsés vagy hogy nem vágott be még eléd hülyegyerek, nem lépett ki mami, gyerek, kutya, ami azonnali reakciót kíván, és sokszor azon múlik a csatt hogy milyen gyorsan közvetíti szemed által rögzített a jelet az agyad a lábizmod felé.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz feel good #8420 üzenetére
"remélhetőleg senkinek nem fog nekimenni, hisz' kimanőverezi."
itt az előttem postolónak írtam, hogy remélhetőleg senkinek nem fogsz nekimenni, mert kimanőverezed.
ez nem tudom milyen szinten leugatás, szerintem egyáltalán nem az, hiszen az előttem író emberkét akartam jobb belátásra bírni, hogy nem fogod magad összetörni mert rutinod van és ki tudod manőverezni a dolgokat.
szerintem értelmezésileg egy kicsit tedd rendbe magad...
most pedig szintén nem manőverezésről és útról leesésről volt itt fentebb szó, hanem reflexekről, kvázi reakcióidőről.
még egyszer elmondom hogy tudomásom szerint egyetlen szóval, mondattal nem szándékoztalak "leugatni", sehol nem említettem a 80-al száguldást, úgyhogy kicsit jobban nézz utána a dolgoknak mielőtt elkezdesz személyeskedni.
további hozzászólásaidat privátban várom, ne offoljuk ezt szét.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
én lehetőség szerint minden értelmesebb kresz szabályt igyekszem betartani. ezen nem változtat se a többi autós hozzáállása, se a matricák, se semmi.
amit viszont most észrevettem, hogy nagyon sok autón kintvan ez a matrica, de kvázi semmit nem tesznek, nem értem mi értelme. nem indexelnek, nem adnak elsőbbséget a gyalogosnak, sávok közt cikáznak, meg amit eddig is. miből gondolják hogy matricával ez jobb?
azt bírom amikor ledudálnak azért mert betartom a kreszt. legszívesebben kiszállnék és elbeszélgetnék velük.
persze nálam is megesik hogy sietek és akkor gyorsabban hajtok vagy átzúzok egy narancssárgán, de igyekszem minimalizálni ezeket az eseteket.
"2 dolog végtelen a világon. a világűr és az emberi hülyeség. bár az előbbiben nem vagyok biztos" - EinsteinThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8502 üzenetére
elképseztő vagy....
"Hátlátszatra aki ilyne uton 30cal mer vagy bír menni az léci adja a jogsiját az első rendőrkapitányságon..mert nem vezetni nem tud még a fizikával és a kresszel sincs tisztában.."
nem értem ennek mi köze a fizikához. a kresszel sincs tisztában - ezt sem értem
a 30as tábla azért van ott, mert éles a kanyar és még lejt is, nagyobb sebességgel még száraz úton is kicsúszhat a kocsi, nedves-jegesről ne is beszéljünk. ez a tábla a gyakorlatlan vezetők és közlekedő társaik testi épségét hivatott megvédeni saját maguktól, akik meglátják hogy autópálya és már nyomják is telibe a gázt habár nem látják mekkora kanyarban vannak.
"30ról 130ra hogygyorsítasz be egy 40 lovas autóvalmondjuk??..." egyrészt, miért kellene 130ra gyorsítani? a 130as maximális sebességkorlátozás nem azt jelenti hogy kötelető annyival menni... ezért is van min. két sáv autópályán, hogy a kisebb sebességre képes v annyira nem siető júzerek ott menjenek.
nem értem egy sebességkorlátozó táblát miért kell elkezdeni magyarázni. az hogy te raccsingolsz és kilinccsel előre autózol a pályára ráhajtva 2esben 50ennel, szíved joga. de semmi okod felháborodni azon hogy ésszerű keretek között 30al biztonságos ezen a szakaszon közlekedni... ha vége a lejtőnek és a kanyarnak, gyorsítasz besorolsz és a pályán vagy. ennyi.néha egy-egy postod után komolyan kíváncsi vagyok az életkorodra és az IQ szintedre...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz dabadab #8509 üzenetére
nekem az oktatóm erre a paragrafusra utalva azt mondta anno hogy ugye ebből következik hogy segédmotoros kerékpárral és lassú járművel autópályára felhajtani és ott közlekedni tilos.
ha nem is mondja ki a kresz hogy a minimum a 60, de ebből következtetni erre lehet. persze mindenki anyáz ha vki 70el csoszog...
Macka: tudom hogy az van neki, de szerintem nem attól szenved kóros IQ hiányban... ha alátenném a hondámat pl, sztem még állatabb lenne. pedig az enyém egy 14 éves szar.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz Khelben #8513 üzenetére
anyázás akkor is van ha a belsőben 130al előzök egy kamiont...
de pl ha a külsőben egy kamion mögött 100al haladok, akkor az nem forgalom akadályozás szvsz... hadd döntsem el hogy mennyire akarok spórolni az üzemanyaggal pl.
a párhuzamos közlekedés szabályai alapján a belsőben kell rendesen haladni, ha nem úgy nyomod, akkor menj a külsőbe.mod: külső belső sávot rendberaktam a kommentben
mod2: dabadab, örülök hogy mindenben egyetértünk
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
"nekem aupályra felvezetőn nekem ne 30cazzon senki mert ledudálóm."
ott a tábla, betartja a kreszt, te meg ledudálod.
"valahola besorolósáv csak 80-100 méter megnézem az 1.6os astráddla hogy gyorsulsz el ennyi alatt 100ra állóról."
minimum 30ról gyorsul, simán belefér.
"A hozzád haosnló degresszív vezetők miatt van mindig dugó a váorosban.sry."
komolyan, már erőm sincs kommentálni...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
mondjuk a hozzád hasonlókkal én mindig megnyomom magamban az ignore gombot, tőlem aztán dudálhat villoghat, csináljon amit akar. főjön meg a feje, fortyogjon a vére, liluljon el, anyázzon, ordibáljon, le se szarom. majd eldurran a feje egyszer...
de ha bármi kárt tesz az autómban, esetleg egy kereszteződésnél, lámpánál odajön és kocogtat az ablakon, utána nem köszöni meg...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
már megint óriási dugó az Árpád-hídon...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz feel good #8672 üzenetére
a legjobb, hoyg a vasúti átjáróval kapcsolatban ugye va na szabály hogy lakott ter megközelíteni 30, lak ter kívül 40.
de arra semmilyen szabály nem vonatkozik, hogy max mennyivel haladhatsz át, csak annyi, hogy minimum 5 km/h-val
tehát akármennyire is fizikai képtelenség lakott területen kívül pl 40ról 60ra gyorsítani az átkelés pillanatában, szabályos, hiszen a minimum 5 megvan, átkelésre pedig nincs maximum, kvázi 90 a max. megközelítésre meg 40. ha az átkelés pillanatában készül a fénykép 60ról, akkor azzal nem bizonyítják hogy nem 40el közelítetted meg.
persze nem hiszem hogy előhozakodnék ezzel, mert úgyis megbaxnak ha akarnak...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz feel good #8680 üzenetére
a szabályokat sem hülyeségből találják ki... nem azt mondom egy faluban 20as táblát én is figyelmen kívül hagyok, de pályán ha kintvan a 80 akkor nem tolom 140el, mert bizonyára nem viccből rakják ki.
I_Am: az Európa, ez meg Magyarisztán...[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz kraftxld #8696 üzenetére
engem is pont most mikor jöttem haza, ez egy opel astra volt. mutogatott mint az állat, láttam hogy majd szétrobban a feje. ha elindulok hogy kicsit megnyugtassam, kb 8 embert ütöttem volna el egyszerrre...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
én az ilyen esetekben egyáltalán nem is értem, miért kell nemhogy beleállni, de egyáltalán rálépni a fékre. pont azt a hatást éri el ha elveszi a gázt, csak nem nézik hülyének, valamint nem kopik a fék. bnőmet sem tudom megtanítani a motorfék használatára "nekem így kényelmesebb"
hát nemtom mitől kényelmes kikapni üresbe aztán vadul fékezni, mint visszaváltogatni kettőt és szépen lassulni...
de biztos túl okos vagyok.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
ha injektoros az autó nemhogy nem eszik többet mint alapjáraton, hanem egyenesen 0 azaz 0 csepp benzint fogyaszt.
akkor faterod elég sok fékbetétet meg tárcsát elfogyasztott már, feleslegesen...
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
egyébként az az érdekes hogy autónként változik ez az egész, az enyém elég jelentős motorfékkel rendelkezik, lehet használni rendesen. de hétvégén "sokat" vezettem anyám 1,6os 206osát, hát komolyan mondom egy-egy visszaváltás szinte semmit nem eredményezett, legalábbis harmat az enyémhez viszonyítva (övé 1,6 8v 88 ló, enyém 1,6 16v 126 ló)
16v miatt lenne?The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával