- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nanorambo
őstag
Igen ezt már én is írtam.
Amúgy miért kell állandóan ilyen nagy epic csatáknak lenni? Miért nem ülhet le a két fél a citadell -en a kávézóba a presidium szinten és élvezve a gyönyörű kilátást megbeszélni a dolgot. Elvileg mindkét fél intelligens.
Ugye Einstein okos volt:
"Peace cannot be kept by force It can only be achieved by understanding" -
vitaro
senior tag
Nem akarna ő egy ilyen álom után a Citadelre menni. Egy jól felszerelt szellemírtó squad nélkül semmiképp. Viszont amint ez megvan, már mennek is, hogy szétrúgják Casper csillámló pofáját.
Délután egy másik gépen vga drivert telepítettem. Catalyst Control Center... Azt hittem hülyét kapok.
-
vitaro
senior tag
Majd kiderül, hogy Shep azóta álmodik mióta kiütötte a prothean jeladó Eden Primeon és az SR1 Normandyn fog magához térni.
-
Blyan
félisten
válasz
nanorambo #5282 üzenetére
Szerintem azt nem álmodja, ott, abban az állapotban álmodta (látta, láttatták, akármi) az összes előzményt, onnantól kezdve, hogy sántikálva betipeg a Citadelbe.
Ezt tudom elképzelni - szóval a romok alá nem a 3 végkifejlet valamelyike után került, hanem még előtte, és az alatt (amíg ott fekszik) történik az, amit mi láttunk vagy láttatnak velünk. -
nanorambo
őstag
LOL
-
Derrewyn
senior tag
válasz
nanorambo #5282 üzenetére
Az már nem álom.
Persze ez az egész még csak teória, de szinte mindenre ad magyarázatot és ellentmondások sincsenek benne.
Az, hogy a történet szálai elvarratlanok... Készülnek a következő játékra. A fejőstehént nem szokás levágni.Amúgy én is várom, hogy áprilisban mi fog kiderülni. Remélem beigazolódik az indoktrinációs feltételezés.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Iron Funeral #5286 üzenetére
Más:
Mass Effect 2
Producer Mike Gamble will be at the BioWare Base at PAX East to talk about all things Mass Effect. What do you hope to hear about? #BioWarePAXHülye kérdés.
Apropó. Honosítás:
29,14%
-
Iron Funeral
őstag
válasz
nanorambo #5282 üzenetére
Lehet, hogy álmodja, hogy álmodik!
[link](#5289) Derrewyn: várj, te most akkor végül is helyesnek tartod az indoc. theoryt? Csak mert nekem nem ez szűrődött le elsőre
Ha így nézzük, igen, nagyszerű, ellenben befejezetlen, miután a baráti társaság -utánam- kipörgette elmondtam én is, hogy ez hatalmas húzás-lett volna- amennyiben ezt az "endinget" álmodja (akkor én nem feltétlen gondoltam az indoc. theoryra, csak úgy képzeltem el mint egy szimpla álmot, elvégre eltalálta egy lézer, és eredetileg úgy gondoltam, hogy csak azután lett kiütve miután Anderson meghalt, anyways) és a végső ~10 perces játékmenet csak ezütán jön, bossfighttal stb. (nem feltétlen a klasszikus értelemben vett bossfight, ha egyszer már lóg a bele szerencsétlennek, itt jöhetett volna képbe a war asset/EMS, ahol -végre- mások segítenek Shepardnek.) Igazából én a mai napig azt várom, hogy hozzácsatoljanak ~10 perc játékot a végére, számítson a végénél az, hogy mennyi pontod van, kiket mentettél meg, kik élték túl az előző részeket, aztán ennek függvényében lehetne meghalni/túlélni, illetve ha bedőltél a Starchild marhaságainak akkor ott fejeződne be a játék, hogy "ASSUMING DIRECT CONTROL" -
Tshunin
csendes tag
válasz
KillBorn #5278 üzenetére
Na, a végén kiderül, hogy rájönnék dolgokra, ha kicsit utána gondolnék
Meg is próbálom. A Citadella ismeretlen anyagból készült. Lehet Shepard van olyan mázlista, hogy a csatlakozási pont nem hullik darabokra a robbanásban (mert miért is válna ketté egy nemrég összekapcsolódott pont) és épp arra elég, hogy megvédje, amint belép a Föld atmoszférájába. Bár mindenféle lassító eszköz hiányában valószínűleg elég nagy sebességgel csapódna be. De hátha...
De végülis mindegy, mert ha indoktrináció, akkor elvileg fel se jutott oda. -
Spectrum
aktív tag
A catalyst miért engedte a prothean kutatóknak, hogy átírják a keepereket?
-
Derrewyn
senior tag
válasz
Iron Funeral #5280 üzenetére
A Normandy nem menekül sehova, és a mass relay hálózat sem robban fel.
Mert az sem a valóság. Az előbb soroltad fel, hogy mennyi ellentmondás lenne, ha az nem az álom része volna. -
Iron Funeral
őstag
válasz
Derrewyn #5279 üzenetére
Tehát... ha beadja a derekát akkor felrobbannak a relayek? Normandy hova menekül?
Ha igazi ending akkor a relay pusztulást megértem a "destroy" félében, de a többiben?
Ha kamu a befejezés akkor milyen (színű...) robbanástól menekül a Normandy?
... mint ezerszer le lett írva nem lécelne le egy csata közben, a két társad (vagy bizonyos esetben csak egy) akikkel szaladtál a beam fele pedig végképp nem kerülnének rá a hajóra attól független, hogy az éppen menekül-e vagy sem. -
Derrewyn
senior tag
válasz
nanorambo #5277 üzenetére
Miért ne lenne befejezve a játék? Shepard története így ér(het) véget. Indoktrinálódik vagy meghal(hat).
Szerintem a videó igen logikusan levezeti az egészet. Saren sem akart Sovereign bábja lenni, ugyanaz lehetett az eredeti célja, mint Shepardnek.
Ebben a befejezésben az a zseniális, hogy mennyire félrevezető. Pedig minden adva van hozzá, rengeteg logikai bukfenc figyelmeztet, hogy valami nincs vele rendben (fel is rója mindenki), és mégsem arra gondolsz először, hogy ez nem a valóság (holott Shepard előtte is irányított álmokat látott), hanem arra, hogy "jaj Bioware milyen gányul összecsapta az utolsó 10 percet"?
-
KillBorn
senior tag
válasz
Tshunin #5272 üzenetére
Még most hirtelen annyit, hogy a kezdetektől csak egy megoldás volt, Catalysté. Harvestáljuk a fejlett civilizációkat, a fejletleneket segítjük a fejlődésben, majd jövünk megint.
A crucible döbbentette rá a gyereket arra, hogy ez így nem mehet tovább, a crucible adta mind a 3 új megoldást. Nem pattant ki a fejéből semmi. Ő is ott látja előszőr.
A starchild létezésére nem jött rá senki korábban, Shep az első aki látta, aki addig eljutott. Logikus is hiszen a crucible nem volt, ergo nem is lehetett volna eljutni addig.
Közben okosan rájöttél, hogy a citadella meg a crucible csatlakozási pontja a végjáték.
Sztem indoktrináció, álom, a gyerek az Harbinger. Átverése.
Na és hogy legyen egy kérdés tőlem is. Shep felrobban a citadellán. Belép a légkörbe megint? És lélegzik? Már a ME2 elején sem sikerült neki ez az összeállítás, pedig akkor még armor is volt rajta. Persze a teleportálós nyaláb visszavitte.Ja szal majd áprilisban kiderül. Ennyi nyavajgást nem hagyhatnak figyelmen kívül.
Az elit csapat legalább közösen megbeszéli, hogy mi lenne a legjobb
-
nanorambo
őstag
válasz
Derrewyn #5274 üzenetére
"Emellett írták korábban, hogy tartsd meg az ME3 mentésedet, mert még szükség lesz rá."
Igen, hogy ne kelljen előröl kezdeni a játékot, hogy a DLC-kkel játszhass.
"És ez a videó hol mondja, hogy nem így akarták az ME3-at befejezni? Csak annyit mond, hogy ez a befejezés nem a valóság. Semmi mást."
Ebben az esetben nincs befejezve a játék.
Nagyon szeretném, hogy neked legyen igazad, de...
..majd áprilisban kiderül! -
Iron Funeral
őstag
válasz
KillBorn #5268 üzenetére
Delete Starchild, problem solved.
(#5269) Plazmacucci: na pontosan, ilyen anime izé jutott nekem is eszembe róla, megölni nem lehet, nekiáll ugrálni, megpróbál lekardozni. Komolyan? Volt nálam 4 lőfegyver, high tech páncélom van, high tech kinetikus pajzsok, a második részben egy mini atombombát cipeltem a hátamon ez meg megpróbál lekardozni?
-
Воланд
titán
válasz
Derrewyn #5274 üzenetére
persze, hogy ha azt vesszuk alapul, hogy az utolso 15 - 20 perc a valosagban nem tortent meg, akkor valoban ez egy lehetseges magyarazat.
ellenben, ha tenyleg ez a jatek vege (minden logikus magyarazat ellenere, hogy marpedig ez nem igy van) akkor az altalam felvazolt dolog is egy lehetseges magyarazat. persze ettol meg tobb sebbol verzik a jatek befejezese.
-
Derrewyn
senior tag
válasz
nanorambo #5271 üzenetére
És ez a videó hol mondja, hogy nem így akarták az ME3-at befejezni? Csak annyit mond, hogy ez a befejezés nem a valóság. Semmi mást.
Hogy a valóság síkján mi történt, az bizonyára egészen más lapra tartozik, és gondolom erősen számít, hogy mennyi war asset pontod volt. Nem véletlenül csak bizonyos szint felett van az a kis snitt a megfelelő választás után.Emellett írták korábban, hogy tartsd meg az ME3 mentésedet, mert még szükség lesz rá.
woland_y2k
Az Illusive Man Shepard indoktrinált elméjének a kivetülése. És mellesleg senki sem volt a Citadell-en, mert az nem a valóság. -
Derrewyn
senior tag
válasz
Tshunin #5259 üzenetére
Röviden és tömören: át lettél ba... vágva.
A három lehetőség nem a világ sorsát dönti el, mert amikor Londonban Harbinger eltalál, ott véget is ér az ME3 valóság síkján játszódó része. Ami utána jön, az Shepard elméjében játszódik le.
Számos dolog utal erre a játékban. Például elhangzik rádióbeszélgetésben, hogy senki sem érte el a sugarat, az egész Hammer csapat meghalt.
Ezek után Hackett honnét tudhatná hogy Shepard a Citadell-en van, és ő nyitotta ki karokat? Ha Andersonnal beszélt előtte, akkor miért nem őt kereste?
Egyáltalán Anderson hogy jutott oda anélkül, hogy látta volna Shepard? Egyetlen út vitt csak a konzolhoz.
Az Illusive Man meg honnét pottyant oda? Ő is csak azon az úton jöhetett. Most akkor ő is a sugárba futott?
A végén a három választás közül kettő miért lenne egyáltalán alternatíva? Gyökeresen ellentmondanak mindannak, amiért ellen a játék 99%-ban küzdöttünk.Elég jól összefoglalva:
http://www.youtube.com/watch?v=ythY_GkEBck -
válasz
Iron Funeral #5266 üzenetére
Ja az a köcsög mint valami szutyok anime karakter... Feltűnik, eltűnik, fölényeskedik. Nem illett a játékba. Még csak nem is badass...
-
KillBorn
senior tag
válasz
Tshunin #5241 üzenetére
Na az aztán ultimate fail lett volna ha a korábbiak elpusztítják a citadellt...a reaperek citadell nélkül is megjöttek volna...ráadásul akkor még elpuszítani sem tudták/tudtuk volna őket.
Most nincs kedvem leírni Tshunin írásában lévő tévedéseket...lényeg az, hogy már mindenki túlgondolkozza a dolgot.
Sok az értelmetlen kérdés srácok. Az elején még voltak értelemesek, de mostmár...káosz...kezdem megérteni a reaperket...néhányótokkal össze kellett volna zárni őket...sztem nem sírva mentek volna vissza a mélyűrbe.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Tshunin #5262 üzenetére
Itt az igazi kérdés az, hogy ki/mi a rák ez a gyerek, mert, ha a Citadel az ő része akkor ő hol van valójában? Mert EDI-nél tudjuk, hogy a Normandy-n van és a Dr. Eva teste csak egy része
A Geth-eknél tudjuk, hogy valójában hatalmas szerverekben vannak és a testük valójában csak egy eszköz. Illetve ő hány millió évvel ezelőtt lázadt fel mert nyilván nem csak úgy termett. És mi van akkor, ha egy ciklusban egyik faj sem hoz létre AI-t de az űr utaznak és felfedezik a Citadelt akkor mi lesz a magyarázata?
És különben is mi fenét foglalkozik a mi galaxisunkal, ha nem is itt él?
@csab991 Bizony kell hozzá a 4 végigjátszás még akkor, ha a társaidnak direkt valami béna fegyvert adsz.
-
Iron Funeral
őstag
-
csab991
senior tag
Hmm, azt sajnáltam leginkább, hogy Thessian nem adhattam egy két tockost KL-nek, jó lett volna bunyózni vele. Ez a Veteran achi elég sokáig tartott, 4-szer kellett végigvinni, hogy meglegyen az 5000 kill, de elég jól lefoglalja az embert.
-
Tshunin
csendes tag
válasz
Eli_Stone #5260 üzenetére
Akkor akár küldhetett volna úja keepereket is, akik kijavíthatták volna ezt a hacket. Feltéve, hogy ez a hatalmában állt. Már ha állítja, hogy a Citadel az ő része, és még a Reaperök felett is hatalma van, akkor egy ilyen hack már sok neki? Ha már ilyen misztikus "mindenható" lény.
Jah mégsem. Mert akkor ez is szembe menne azzal az állításával, hogy ő nem fog helyettünk választani.
Na most újra megnéztem a befejezést. És tényleg. Úgy tűnik, mintha a Citadel és a Crucible kapcsolódási pontjában vannak. Szóval nehéz lett volna ide eljutni. (Bááár, a Citadel része az korábban is ott kellet, hogy legyen
) Éééés akkor a megoldások a Crucible csúcsán vannak.
-
Воланд
titán
válasz
Tshunin #5259 üzenetére
"mi lett az egyesült flották sorsa?"
relek nelkul besz*ptak. ezen nincs mit szepiteni.
"hogy került a Nomandy és legénysége arra a bolygóra?"
na igen. en is kaptam az arcomba olyan csapattarsat a vegen, aki 15 perccel azelott meg a beam fele futott velem.
"miért nem lehet szembe menni a Starchild megoldásával?"
ez az ami igazan zavaro.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Tshunin #5241 üzenetére
A hülyegyerek mindig ott volt és sasolt csak a Protheanok meghackelték a keepereket és ezért nem tudta aktiválni a ciklust így kezdődött az egész
ezért akart Saren eljutni a Citadelre, hogy aktiválja azt.
Amúgy meg azért nem találták meg mások, mert a Citadelnek vannak részei ahova sose tudtak eljutni és azt se tudják, hogy a keeperek honnan jönnek, mert, ha kinyírsz egyet akkor hirtelen valahonnan jön egy új. Ez benne van a kódexben.A Citadel meg azért lett a Catalyst mert a Reaperek saját fegyverét akarták ellenük fordítani. Ezt meg a Prothean VI mondja el.
-
Tshunin
csendes tag
válasz
Remus389 #5252 üzenetére
Nem állítom, hogy tudnék jobb befejezést alkotni. Mondjuk, még nem is próbáltam.
És a játékkal semmi baj, 98%-ban remekül elszórakoztat.Ezzel a befejezéssel az a bajom, hogy sok nyitott kérdés maradt a végére, kb minden a fantáziámra van bízva. pl:
- néhány hozzászólással feljebb olvashatod a Starchild meg a döntési lehetőségek agymenésem
- mi lett az egyesült flották sorsa?
- hogy került a Nomandy és legénysége arra a bolygóra?
- miért nem lehet szembe menni a Starchild megoldásával? -
S e t h
nagyúr
válasz
Remus389 #5256 üzenetére
Te élvezted.
Én is.
A logikátlanságai ellenére engem nagyon kikapcsolt.A befejezést eltolták, de én megelégedtem azzal, amit ez az univerzum adott nekem.
Nagyon jókat derülök a paródiákon és képeken, amiket szerkesztenek az ügyesebbek, de a folyamatosan nyavajgókat, perrel fenyegetőzőket, plusz " jaj én nem veszek több Bioware, EA terméket" sóhajtozókat némileg sajnálom. -
Воланд
titán
válasz
Remus389 #5256 üzenetére
nekem a legnagyobb problemam az, hogy tok mindegy, hogy mit csinaltam tobb, mint 100 ora alatt a harom reszben, kapok harom befejezest, amibol vegulis ketto nem azt a celt szolgalja, amiert eddig harcoltam a jatekban. meg egyebkent sincs tul nagy kulonbseg a harom befejezes kozott.
es az "aprobb" ellentmondasokat nem irnam le meg egyszer, egy parszor mar le lett irva ebben a topicban.
aztan lehet, hogy a reapereknek van igazuk, hogy ember nem ertheti a celjukat.
-
-
Malachi
veterán
jaj, hagyjátok már. nem kell mindenkit megtéríteni, nem bűn az, ha tetszett neki az egész.
nem kell lerohanni.
-
Tshunin
csendes tag
válasz
Spectrum #5244 üzenetére
Nos, már így leírva néhány perc elteltével arra jutottam, hogy újabb hiányosságok a történet szempontjából, és lehet bioware "kreatív" asztalánál csak úgy lazán elsiklottak az összes kérdéses pont fölött.
Fogadjuk el, hogy ha van Starchild, akkor vannak ezek is
Hogy miért, azt ránk bízzák...
apa kezdődik
#Remusz911
A Normandy a legénységgel együtt hogy került arra a bolygóra? -
Remus389
veterán
válasz
Iron Funeral #5247 üzenetére
nagyjából értem
tudok jól angolul, csak annyira nem figyeltem, kikapcsolódás céljából játszok
a vége látványos volt, és kinyíródtak a reaperek, ez volt a cél nem?
-
Remus389
veterán
na végigvittem, nekem tetszett a vége, nem tudom mit vártatok
kiugrik a monitorból a főhős?
-
Tshunin
csendes tag
Látom, hogy korábban már volt szó Crucible/Citadel/Starchild témáról, de ez mintha még nem lett volna.
Amikor a Starchild befejezi a mondókáját, és felajánlja a 3 "megoldást". Ezek a lehetőségek már a kezdetektől léteztek, ott voltak a Citadelben? A Citadel/Starchild megalkotói így építették fel, vagy egyszerűen a Starchilddel együtt jött? Már előre elgondolták, hogy egyszer majd eljön a megváltó, és ő megoldja a problémát?
Feltételezem nem akkor pattant ki a semmiből az a 3 lehetőség, amikor Shepard oda került. Vagy talán mégis? Starchild gondolt egyet, és bumm, kék-zöld-piros.
Illetve, a szintézis az akkor pattanhatott ki, mivel elmondja, hogy a Crucible segítette hozzá egy új lehetőséghez. De még akkor is marad 2 lehetőség.És ha már a kezdetektől létezett ez a 3 lehetőség, akkor a Starchild is tisztában volt vele, hogy előbb-utóbb valaki csak eljut ide, hogy megoldja a problémáját.
Ami mázli, hogy ember lett a végére, vagy legalábbis olyan lény, akinek kezei voltak, és elég magas is volt. Mert egy Volus vagy Elcor nehez tudta volna a kontroll opciót választani
Illetve, a Crucible építse során valamelyik faj kitalálta, hogy a Citadel lesz a Catalyst. vajon milyen alapon döntöttek így. Az is a Reaperök építették, tehát biztos lehet használni ellenük?
Ha viszont rájöttek, hogy ott lakik a Starchild, miért nem semmisítették meg? Vagy mindig csak a Reaper invázió alatt találták meg az adott ciklus népei a Crucible terveit? Ami mondjuk még elfogadható is lenne, mert miért keresnének egy Reperök elleni fegyvert, ha még csak nem is tudnak a létezésükről, vagy csak nem hallgattak az ő Shepardjükre. -
-
nanorambo
őstag
válasz
Plazmacucci #5230 üzenetére
Igen. Régen nagy fanjuk voltam, de vicc amit már évek óta művelnek... Tele van idiótákkal az egész...
De ez nem az a topic tudom
-
Televan74
nagyúr
válasz
Plazmacucci #5230 üzenetére
Utolsó Gamestart akkor vettem meg mikor a Mass Effect első része volt benne.
-
-
nanorambo
őstag
Egyébként "Magyarország legnagyobb játékmagazinja" hivatalos oldalán (Gamestar) folyamatosan küldik az anyjukba azokat akiknek nem tetszett a Mass Effect 3 vége. Hiába vezeted le, linkeled be a komoly írók által megfogalmazott SZAKMAI cikkeket az oldal kedves szerkesztői szépen küldözgetik az anyjukba a Retake Mass Effectet...
Szerintem ez elmond róluk egy két dolgot...
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Eli_Stone
aktív tag
A Crucible csak nekem tűnik olyannak mint a Sword Of The Stars II drednoght?? Ok ennek nincsenek karjai meg a crucible keskenyebb és ugye teljes gömb az eleje nem csak egy karika de alapvetően nagyon hasonlít [link]
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Ryder62
őstag
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Ryder62 #5218 üzenetére
Te olvastad félre. Azt írják hogy:
"A csapatom jelenleg a bolygóleírásokat vette kezelésbe, és itt is fölöttébb gyors ütemben haladunk, előzetes feltételezések szerint nagyjából másfél hét alatt végzünk a mostani szakasszal, ha tudjuk tartani a jelenlegi munkatempót."
Azaz a mostani szakasszal, a bolygóleírással végeznek.
-
Ryder62
őstag
válasz
KubanitoS #5168 üzenetére
"Ehhez először nyilván végig kell játszani a harmadik részt, majd a játék befejezését kell kiheverni, mielőtt gondolni lehetne a sorozat újrakezdésére. Három hét teljesen reális időtartam erre."
Ahogy befejeztem a ME3-at egy héten belül újrakezdtem a 2-t
Pedig én is puffogtam a vége miatt. 2-3 napig a fórumokat olvasgattam, kinek mi a véleménye, videó kritikákat nézegettem és vártam a fejleményeket.
btw a magyaritas.masseffect.hu-n azt írták hogy lehetséges, ha ilyen ütemben haladnak, hogy másfél hét múlva kész lesz a fordítás. Az durva lenne. Vagy én olvastam félre valamit?
-
Eli_Stone
aktív tag
OFF: de ez nagyon tetszett: [link] játék hibák 2011-ből. a BF3 Beta-n sírva röhögtem.
-
nanorambo
őstag
válasz
Eli_Stone #5213 üzenetére
Ez a művészi dolog már ott megbukik, hogy áll mögöttük egy óriási kiadó cég (EA) aki nem arról híres, hogy csak úgy hagyja, hogy azt csináljon az alá tartozó fejlesztő amit akar....
Természetesen a pénzt és nem a művészi értéket szem előtt tartva... Úgyhogy bárki felhozza a művészi témát azt elküldöm a búspics*ba... -
Eli_Stone
aktív tag
A művészi alkotás a legjobb menedékük, de mi lenne, pl egy építésznek nem mondhatnád meg, hogy a ház amit neked tervezett nem jó és rajzolja újra, vagy ha egy festő egy kápolnában az utolsó vacsorát egy hatalmas bulinak ábrázolná sztriptízes csajokkal, vagy egy reklámgrafikus bármit rátehetne egy plakátra és népek felháborodása ellenére sem venné le a tulaj mert neki tetszik.
De visszatérve a történethez lehet egy történet befejezésének nem várt fordulatot adni nézzük csak pl a Chuck című sorozatot amiben ugye Miranda azaz Yvone Strahovski az egyik főszereplő, ott sose gondoltam volna, hogy pont a végén ilyen szinten belenyúlnak a sztoriba, de a vége még is jól sült el.
Amúgy meg egy millióknak szánt terméket nem lehet úgy legyártani, hogy nekem ez tetszik és nem érdekel, ha másoknak nem, mert nem magadnak gyártod hanem a tömegeknek. Tehát alapvetően nevetséges.
-
Tshunin
csendes tag
Jók ezek az ending paródiák
Ilyen képeim még nincsenek.
Szerintem egyébként Gamefront egész ügyesen lovagolja meg ezt a hullámot. Mióta 1-2 hete befejeztem a játékot bújom az internetet a befejezéssel kapcsolatban, és ahogy látom kb Gamefront az egyetlen olyan oldal, ami nem védi, vagy megmagyarázza miért jó a befejezés, hanem szembe megy vele, és elmagyarázza miért rossz.
Ha a bioware fórumán lévő szavazást nézzük, akkor ezzel jó esetben vagy 60ezer új olvasót tudhatnak magukénak -
nanorambo
őstag
LOL az előbb linkelt videót érdemes megnézni. (#5199) nanorambo
Szépen egymás mellé állítja a Mass effect1-2-3-at majd a befejezést. És mindhárom opciót levezeti. Destroy, Synergy, controll...
Eddig is értelmetlen volt az egész, de ezek után k*rva nagy LOL.
Ez a befejezés a Mass Effect univerzum paródiája!! -
Klikodesh
senior tag
Egy rovid lista arrol mit hazudtak ossze a jatekrol:
Official Mass Effect Website
http://masseffect.com/about/story/“Experience the beginning, middle, and end of an emotional story unlike any other, where the decisions you make completely shape your experience and outcome.”
Interview with Mac Walters (Lead Writer)
http://popwatch.ew.com/2012/02/28/mass-effect-3-mac-walters/“[The presence of the Rachni] has huge consequences in Mass Effect 3. Even just in the final battle with the Reapers.”
Interview with Mac Walters (Lead Writer)
http://business.financialpost.com/2012/03/05/qa-mass-effect-3s-mac-walters-on-how-the-game-tries-to-reach-all-audiences/“I’m always leery of saying there are 'optimal' endings, because I think one of the things we do try to do is make different endings that are optimal for different people”
Interview with Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.computerandvideogames.com/334598/interviews/mass-effect-3-weve-brought-back-a-lot-of-what-was-missing-in-me2/“And, to be honest, you [the fans] are crafting your Mass Effect story as much as we are anyway.”
Interview with Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.360magazine.co.uk/interview/mass-effect-3-has-many-different-endings/“There are many different endings. We wouldn’t do it any other way. How could you go through all three campaigns playing as your Shepard and then be forced into a bespoke ending that everyone gets? But I can’t say any more than that…”
Interview with Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.eurogamer.net/articles/2012-02-02-bioware-mass-effect-3-ending-will-make-some-people-angry“Every decision you've made will impact how things go. The player's also the architect of what happens."
Whether you're happy or angry at the ending, know this: it is an ending.
BioWare will not do a "Lost" and leave fans with more questions than
answers after finishing the game, Gamble promised.“You'll get answers to everything. That was one of the key things. Regardless of how we did everything, we had to say, yes, we're going to provide some answers to these people.”
“Because a lot of these plot threads are concluding and because it's being brought to a finale, since you were a part of architecting how they got to how they were, you will definitely sense how they close was because of the decisions you made and because of the decisions you didn't make”
Interview with Casey Hudson (Director)
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2011/04/28/casey-hudson-interview-mass-effect-3.aspx“For people who are invested in these characters and the back-story of the universe and everything, all of these things come to a resolution in Mass Effect 3. And they are resolved in a way that's very different based on what you would do in those situations.”
Interview with Casey Hudson (Director)
http://venturebeat.com/2012/03/02/casey-hudson-bioware-co-created-mass-effect-3-with-the-sometimes-cranky-fans-interview/“Fans want to make sure that they see things resolved, they want to get some closure, a great ending. I think they’re going to get that.”
“Mass Effect 3 is all about answering all the biggest questions in the lore, learning about the mysteries and the Protheans and the Reapers, being able to decide for yourself how all of these things come to an end.”
Interviewer: “So are you guys the creators or the stewards of the franchise?”
Hudson: “Um… You know, at this point, I think we’re co-creators with the fans. We use a lot of feedback.”
Interview with Casey Hudson (Director)
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/01/10/mass1525-effect-3-cas5ey-fdsafdhudson-interviewae.aspx?PostPageIndex=2Interviewer: [Regarding the numerous possible endings of Mass Effect 2] “Is that same type of complexity built into the ending of Mass Effect 3?”
Hudson: “Yeah, and I’d say much more so, because we have the ability to build the endings out in a way that we don’t have to worry about eventually tying them back together somewhere. This story arc is coming to an end with this game. That means the endings can be a lot more different. At this point we’re taking into account so many decisions that you’ve made as a player and reflecting a lot of that stuff. It’s not even in any way like the traditional game endings, where you can say how many endings there are or whether you got ending A, B, or C.....The endings have a lot more sophistication and variety in them.”
“We have a rule in our franchise that there is no canon. You as a player decide what your story is.”
Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.nowgamer.com/news/1027650/mass_effect_3_reapers_can_win_bioware.htmlMass Effect 3 will shake up the player's moral choices more than ever before, even going so far as allowing the Reapers to win the battle for Earth, according to BioWare's community representative Mike Gamble.
Mike Gamble (Associate Producer)
http://www.nowgamer.com/features/1229983/mass_effect_3_developer_interview_shepard_coop_story_details.html"Of course you don’t have to play multiplayer, you can choose to play all the side-quests in single-player and do all that stuff you’ll still get all the same endings and same information, it’s just a totally different way of playing"
Casey Hudson (Director)
http://gamescatalyst.com/2012/03/casey-hudson-kinect-the-future-of-interactive-stories/“The whole idea of Mass Effect3 is resolving all of the biggest questions, about the Protheons and the Reapers, and being in the driver's seat to end the galaxy and all of these big plot lines, to decide what civilizations are going to live or die: All of these things are answered in Mass Effect 3.”
Casey Hudson (Director)
http://www.computerandvideogames.com/336331/interviews/mass-effect-3-we-cant-go-on-holiday-our-dlc-is-really-good/?page=2“There is a huge set of consequences that start stacking up as you approach the end-game. And even in terms of the ending itself, it continues to break down to some very large decisions. So it's not like a classic game ending where everything is linear and you make a choice between a few things - it really does layer in many, many different choices, up to the final moments, where it's going to be different for everyone who plays it.”
Interview with Mac Walters (Lead Writer)
Issue 108 of 360Gamer (Hardcopy only, not available online)When asked about the science of the game being plausible
"From very early on we wanted the science of the universe to be plausible. Obviously it's set in the future so you have to make some leaps of faith but we didn't want it to be just magic in space."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Höhö, érdekesség:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ingatlanos topic!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Dual RTX 4060Ti 8GB GDDR6 Videokártya!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
- BESZÁMÍTÁS! Gamer számítógép Asus B150M i3 6100 16GB DDR4 240GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Sharkoon 500W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest