- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58450688
törölt tag
válasz
nanorambo #12220 üzenetére
Köszönöm szépen!
Ja a videók gázosak, de nincs szívem letörölniha egyszer lesz sok pénzem, akkor rendezek valami ilyesmit, persze fiatalokkal, csavaros történettel
Interstellart még mindig nem láttam, de pótolni fogom.
Bár kicsit félek a drámáktól, öregszem, és nem szeretem a sírást, meg a szenvedést látni a képernyőn, a Mass Effect 3 is azért nem tetszik mert meghal a főszereplő. Igazságtalan akárcsak az élet -
#58450688
törölt tag
válasz
nanorambo #12218 üzenetére
Ímásom a kemény nőket mint pl Rhona Mitra
Hát akkor most elmesélek valamit de ez kiveri a biztit az biztosén kitaláltam egy történetet Visszatükröződés a címe, és két testvérről szól. (Rhona Mitra hug) Meg is írtam egy három részes novellában a [link] a történetüket, visszajelzések szerint vannak benne jó részek, csak nem szabad abbahagyni az első fejezetnél
, eredetileg élöszereplős Sci Fi filmet szerettem volna, korábban készítettem pár kis filmet, de egy Sci Fi az más, költséges lett volna a diszlet + berendezés megvilágitás, így kitaláltam, hogy a novellák előzményeként készítek egy zenés photoshoppos, képregény szerű videó sorozatot, (az első videó tök gáz lopott cuccokal persze, de pl az elhagyott bánya egész jó lett) és később ennek felhasználásával készitem el a novellákat, mert így jobban el lehet képzelni írás közben az egészet, mivel a karakterek már meg lettek alkotva a videókban. Az egész sztori lényege, hogy a mass effect karaktergenerátorával alkottam meg két szereplőt is, és mivel én játszottam a főszerepet...hát hogy is mondjam elég érdekes lett az öszkép. itt egy kép elrettentésképpen, alatta pedig a link a videokhoz ha valakit érdekelne
A visszatükröződés sorban, felülről a második sorban lesznek
: [link] -
#58450688
törölt tag
válasz
nanorambo #12214 üzenetére
Ez meg mintha photoshopolva lenne.. a feje nem igazan passzol a nyakánál, én is csinaltam ilyet boritónak. itt van ami nem kóser, (jobb oldali kép) de el kell ismernem baromira dögös a csaj [link]
és amit én csinaltam:A test gyári de a fej a "sajátom", vagy inkább ez a kép
-
Kidus
őstag
válasz
nanorambo #12197 üzenetére
En most fejeztem be az elso vegigjatszast, hihetetlen a kulonbseg a regebbi DA gamek es az uj kozt.
Nagyon jok a parbeszedek, tele vagy opciokkal, abszolut kiszamithatatlan, melyik opcio a jo, ismerni kell a karaktereket, es persze gyonyoruen van megcsinalva.
A jatek meg olyan massziv, hogy 90%-on zartam a kuldeteseket, es igy is eddig tartott a megjelenestol, hogy vegig vigyem.
Johet az uj karakter
Ha ME4 is ilyen szintu lesz, nem fog csalodni senki. Gondolom MAKO sem veletlen jon vissza. -
#58450688
törölt tag
válasz
nanorambo #12197 üzenetére
Az biztos, de kell majd alá gép is rendesen
jó messze van még a megjelenés, addigra összeáll a gépem
Konzol nem jöhet szóba, ebből a generációból kimaradok, nem jönnek be ezek a gépek.
A Dragon Age csak azért érdekel, mert a BioWare csinálta, igaz a Skyrim is tetszett, de inkább a Sci Fi világú játékok jönnek be. -
#58450688
törölt tag
válasz
nanorambo #12029 üzenetére
Ez engem is zavart a Citadel DLC-ben, de inkább úgy játszottam vele, mint mintha egy Flashback lenne, vagy olyan tartalom, amit a játék végig vitele után kellene látnunk, mint mikor pl. az eredeti Predator film végén, jön a főcím, és a szereplők ott vigyorognak fegyverükre támaszkodva, mikor már a néző számára nyilvánvaló, hogy kinyiffantak. Inkább az a baj a Citadel-el, hogy rosz helyen van, nem kéne megnyílnia a Credit zene előtt. De ez az én személyes véleményem.
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #12029 üzenetére
A Shadow Broker és Omega nekem olyan értelemben kötelező DLC-k, hogy abszolút egyértelmű volt, mikor az alapjátékkal játszottam, hogy ezeket valamiért durván kivágták a játékból, úgy hogy túl nyilvánvalóan ottmaradtak a nyomaik (a 3. részben tapasztalatból már azonnal kapcsoltam is hozzá a DLC gondolatát, de a 2. részben még egyszerűen csak tanácstalan voltam, amíg elhintették a első ilyen DLC pletykát).
Szerintem abszolút egyértelmű, hogy pusztán pénzügyi döntés volt, hogy ezek fizetős DLC-k, nem pedig az alapjáték szerves részei.
Persze az már más kérdés, hogy szerintem abszolút méltányos az áruk, tekintve hogy mennyi tartalom van már az alapjátékban, de épp úgy ezekben a DLC-kben is, összevetve mondjuk egy 5-10 órás cső-FPS játék árával... Ezek szerintem egymástól független tények, ami külön-külön igaz.És bár ez többé-kevésbé szinte minden ME3 story DLC-re (sőt, kicsit már magára az alapjátékra is) igaz (ami így eléggé hígítja a képet), de még az Omega sem túl koherens és/vagy konzisztens a játékvilág magjával (de akár más alapjáték részekkel).
Aria önkényesen elrángatja a Föld és a Galaxis megmentésének égető terheitől az idegösszeomlás szélére taszított Shepard-ot egy all-in jellegű (már-már "öngyilkos"-) küldetésre, csak hogy visszanyerje Omega-t, miután a csúnya Cerberus-os bácsi ellopta tőle.
Egyáltalán nem kritikus a Reaper háborút tekintve (én legalább is nem éreztem annak), viszont hatalmas kockázattal jár (amit a játékon belül is egyenesen kimondanak). Gyakorlatilag csak a vak szerencsén múlik, hogy túléli és nem esik fogságba Shepard, aki hátrahagyja a képzett társait/barátait, csak mert Aria (egy öntörvény kvázi-bűnöző) így fütyül (még ha szabad döntésünk is az, hogy elvállaljuk-e a küldetést, de így hogy fizetős DLC, szerintem logikus, hogy aki megveszi, az már el is vállalja, illetve hogy minden rajongó megveszi a nyers tartalommennyiség miatt -> ezt a kettőt összeadva szinte miden rajongó elvállalja a küldetést...).
Csak ez után jönnek azok az apróságok, hogy régóta úgy tudjuk, hogy ebből aszteroidából már réges rég kibányászták az utolsó értékes ásványokat is, most mégis gőzerővel robog az ezo bánya (bár mi csak a finomítót látjuk működni, ami magyarázható úgy, hogy itt dolgozzák fel a közelben bányászott nyersanyagot -> ez abszolút logikus lenne, de a játékon belül ezt nem így vázolják fel nekünk, hanem ezzel ellentétesen egyenesen bányaként hivatkoznak rá többször is) ; na meg hogy nyugodtan sétálgatsz a (néha nagyon fontosan bezárandó) légzsilipek külső oldalán sisak nélkül (amit esetleg felvehetnél olyankor is, mikor veszélyes, hogy kinyílik a zsilip -> de ez valamiért nem jut eszetekbe, csak hogy be kell zárni a zsilipet...).A Citaled DLC-ről pedig már hosszasabban is leírtam egy-két hónapja, hogy bár önmagában tényleg nagyon élvezetes, de szerintem annyira passzol bele az ME3 történetébe, mint egy barna betonkaró, amit egy hatalmas gemkapoccsal akasztottak rá egy diófára, aztán várják hogy mikor lesz rajta termés.
Gyökeresen és abszolút más az alapjáték és a DLC hangulata, amik közt mindenféle átmenet nélkül járkál Shepard és a játékos. Egyszer még összeveszünk a Normandi-n Joker-el, hogy azért viccelődik velünk, mert fél hogy összeroppanunk a stessz alatt, gyötörnek minket a rémálmok, tudjuk hogy pusztul a világ, stb, stb (szóval a komplett ME3 alajáték storyarch...), aztán leülünk suchi-zgatni egy étteremben és vidáman viccelődünk arról, hogy miként akar minket megölni valaki, a végén pedig partit rendezünk, iszogatunk, story-kat mesélünk, zero-stressz, aztán hirtelen díszletcsere, vissza a hajóra mint ha misem történt volna, folytatódhat a világégésről szóló jelentések és rémálmok sorozata ahol abbahagytuk (persze a konkrétabb példák, amiket hoztam függenek attól is, hogy épp mikor játsszuk a DLC eseményeit, de szerintem bármilyen lehetséges ütemezésre igaz a gondolatmenet lényege, akár a legelején, legvégén, vagy szétszórtan játsszuk -> szerintem talán ebben a sorrendben a legrosszabb kohézió szempontjából).A Leviathan pedig -szerintem- kicsit kakukktojás, mert azon túl, hogy önmagában -szerintem- nagyon jó DLC (visszahozza a játékba a rejtélyes és misztikus legendák adta hangulatot, még ha kicsit túl erős is lett a hangsúly ezek dedikált nyomozásán, vagy akár csak a legendák számbavételén a puszta rejtélyességen, a hangulatfestő szerepükön túl, minthogy ez inkább sci-fi mint fantasy, vagy épp "Miami helyszínelők" jellegű nyomozós játék...) ráadásul akár koherens és konzisztens is lehetne a játékvilággal..., csak valamiért mégsem teljesen az... Még mindig sokkal inkább az, mint a Citadel vagy akár Omega (sőt, nekem a From Ashes is határeset, de erről majd később...).
Ugyanis szintén kicsit túl élesen emeli ki a játékost a fő történeti szálból, illetve hasonlóan túlzott közvetlen kockázatnak teszi ki Shepard-ot (még ha közel sem annyira indokolatlanul és agresszíven, mint a korábban tárgyalt DLC-k). Bár itt ez még kellemesen vitatható, hogy a Leviathan rejtély megérte-e, hogy Shepard kockáztassa az életét (ugye csak egy hajszálon úszta meg, miközben nem volt semmi garancia, hogy a háború szempontjából effektíven is hasznos dologra/tudásra lelhet) és hogy az egész misztikum jellege indokolja-e ezt a hangulatváltást. Most így végiggondolva én meg is adom az igazat ezeknek az érveknek. Csak hogy ... !!! Az a probléma továbbra is fennáll, hogy egy ilyen rejtély leleplező story úgy végződik, hogy csak Shepard kommunikál a lényekkel, sőt még ő is csak álomszerűen. Olyan állapotban találkozik velük, ahol mindenféle ősi lények tényleges jelenléte nélkül is nekiállhatna egyedül hallucinálni (attól is folyhat a vér az orrából és képzeleghet, amitől a műszeres sivítoznak körülötte, hogy baj van, veszélyben a gép működőképessége / gépkezelő élete). Vigil-el legalább két másik szemtanú jelenlétében beszélgetett, de még így se nagyon hitt neki senki. Ahogy itt beszélgetett, még én, a játékos sem igazán tudom, hogy higgyek-e neki (mármint hogy ez nem csak egy alaptalan hallucináció, egyenesen Shepard elméjéből, nem létező dolgokról...) és a játékvilág sem teszi ezt meg később (jó, persze, ez azért -is- lehet -és valószínűleg van- így, mert ez egy DLC, de egy ponton élesen vége a DLC-nek és onnantól mint ha meg sem történt volna az egész, pedig szerintem elég érdekes és lényeges esemény volt ez a játékvilág szempontjából, ami sok későbbi beszélgetésben felbukkanhatna - nem csak a legvégén megjegyzésként -> már ha valóban így történt, ahogy mi játékosok és Shepard megéltük...).És akkor From Ashes... Szerintem logikusan nézve az egyik legnagyobb kamu (akkora, amivel már csak az utolsó ~30 perc vetélkedhet -> már ha így értelmezzük a lezárást...). Túlontúl kényelmes ez, hogy pont most épségben kiolvasztanak egy prothean-t, aki szóbáll velünk.
Érdekes és jó vele beszélgetni, illetve elvinni egy-két helyre (főleg Thessia-ra), de ettől nekem még túl mesterségesen odabiggyesztettnek tűnik (nem annyira, de hasonlóan, mint az Omega vagy Citadel, még ha utóbbit nem is nagyon lehetne űberelni, esetleg egy játékon belüli easter-eggs My Little Pony minijátékkal, vagy hasonlóval), de én most sem vagyok hajlandó összekeverni a jó játékélményt a jó történetírással. Szerintem ez is csak az előbbi, nem az utóbbi, utóbbi csak egy kifogás, nincs valódi logikus magyarázat (bár legalább nem is próbálnak ráerőltetni valami hülye magyarázatot, csak hagyják elsiklani annak hiányát).
Én ezt úgy oldottam volna meg, hogy Liara (ahelyett, hogy végig halál depis - amit gondolom főleg azok vették észre, akik Shepard-je románcot próbált vele folytatni) beszél nekünk arról, hogy milyen új érdekes és részletes dolgokat tudott meg (korábbi szenvedélyének tárgyáról...) a prothean civilizációról a most Mars-on talált új archívumokból. Vele is szívesen beszélgettem volna jó sokat valami érdekesről, amiről szívesen beszél és engem is érdekel. (Ez még arra is kiváló lett volna, hogy látszólag menjen tovább a "románc", mikor szenvedélyesen beszél nekünk róluk, mi pedig őszinte kíváncsisággal figyelünk rá... -> És itt most vissza is utalnék egy kicsit a korábbi érveimre, hogy mennyire hangsúlyos a 3. részben --mármint az alapjátékban--, hogy mindenki depis --- kontra Citadel DLC...)Lassan jöhetne már valami hír a következő játékról. Bár erősen kétlem, de talán legalább egy kicsit okosabbak leszünk belőle az első 3-ra nézve is.
-
fpeter07
veterán
válasz
nanorambo #11960 üzenetére
Spoiler-mentesen szeretek olvasgatni. Érdekel, hogy ki mit gondolt a játékról, mert én egyáltalán nem figyeltem a közelmúltban. Pontosabban figyeltem, csak azt, hogy mikor lép budget kategóriába a játék.
Ráadásul külön öröm volt a német szinkron, így értettem minden apróságot. Sokáig az indoktriniert szóval volt bajom, meg a Shuttle-lel, ezeket máig nem tudnám magyarra fordítani. Egy renegát Shepardot majd akarok indítani, de ha most újrakezdeném a sorozatot egészen biztos, hogy függő lennék. Ezt meg nem
kockáztathatom meg. Mondjuk olyan gonosz nem nagyon tudnék lenni, a Rachni királynőt nem hiszem, hogy ki tudnám nyírni.
Spoiler:
Másik kérdés: Ha a ME2-ben együttműködtem az ismeretlennel, valamint a harmadik részben is az ő pártjára állok, akkoris meghal a végén?És még egy megjegyzés: Hát na, ez a játékvég kicsapta a fórumlakóknál a biztosítékot. Legalább elemeztétek a története.
Én sem akartam felrobbantani az összes portált, de ezt sikerült összehozni. Kompromisszumot kellett kötni. Vagy a galaxis, vagy a technológia. Utóbbi jóval gyorsabban újjáépíthető, a gyereknek igaza volt. Olyan ez, mintha a városból visszaköltöznél egy tanyára. Szarul esik, de életben maradsz.
Sajnos a geth-kvarián párharcnál nem sikerült ilyen kompromisszumot kiharcolnom. Talit jobban bírtam, mint légiót, ráadásul nem tudtam volna elviselni, ha öngyilkos lesz. -
-
Snooker
senior tag
válasz
nanorambo #11904 üzenetére
Az imént megnéztem, pontosan 37 óra 55 perc kellett a végigjátszáshoz. Minden beszélgetési lehetőséget is kimerítettem. Bolygószkenneléssel túloztam, mert miután megvoltak a fejlesztések és elegendő nyersanyagom volt mindenből (150k+, kivéve a nullem) már csak "felfedeztem" őket, nem szkenneltem.
Ja beszélgetés közben nem vártam meg míg végig mondják a mondókájukat hanem óvatosan továbbléptettem a következő szövegrészre miután elolvastam
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #11829 üzenetére
Ez szerintem más formában lehetett időprobléma. Pl. a PS3 és Xbox 360 konzolok tudásának aránytalan felhasználása.
Alapvetően jó döntés lehetne, hogy ami sűrűn és közvetlenül a szemünk előtt van, az legyen a lehető legszebb, ami viszont csak ritkán látsz és sokszor csak a képernyő szélén, az lehet akár viszonylag csúnya is. Csak ahelyett, hogy (mint normális esetben) kerestek volna egy optimális kompromisszumot (ami elég időigényes iterálgatássá válhat: elkészíteni több verziót, aztán mindent kiértékelni, hogy melyik hardware hogy bírja és hogy néz ki), ez elment az abszolút végletekbe, mert a vázlatszintről indulva nem volt idejük kísérletezgetni, hogy mi az, amit egyik oldalon még megéri kicsikarni, illetve a másikon már elfogadhatatlan lefaragni, viszont ki volt adva parancsba, hogy "szépnek kell lennie", aztán bíztak benne, hogy főnök úgyse néz be a sarkokba.
Szerintem a fejlesztés korai stádiumában egyszerűbb lett volna nekik odatenni mereven egy helyben álló, de rendesen kidolgozott 3D-s NPC-ket (copy-paste stílusban, először ME2 NPC-ket, aztán hasra ütés szerűen kicserélve random ME3-asakra, amiket előbb-utóbb úgyis el kellett készíteni máshová), mint ezeket a papírmasékat, mert ezt szándékosan kellett így összerakniuk, kimondottan erre a célra. Még ha nem is volt nagy munka, de külön egyedi tevékenység volt, hogy ők most összedobják ott azt a papírmasét, nem pedig csak nyomkodták a gombot, hogy "na, akkor lehajítok még oda pár 'generic NPC'-t".
-
-
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #11771 üzenetére
Nagyon jó lenne az agresszív perlin noise nélkül (amitől ráadásul még a sötét árnyékos rész is túl világos szürke lesz, jobb lenne feketén...).
Az első részben hihetetlenül utáltam a film grain effektet, már a Citadel-en jártam Eden Prime után, mire végre megtaláltam, hogy mit kell kikapcsolni. -
TWO40VIDEO
csendes tag
válasz
nanorambo #11582 üzenetére
Én is 6 hónap kihagyással folytatattam a Mass 2-őt lett is belőle egy jok kis film, talán kiteszem ide, de sokaknál kiverné a biztositékot a zenék amiket én tettem bele
meglatjuk. Mass3 at is elkezdeném ujr a, de most már megvárnám a feliratot
Valaiki tud róla valamit? nem olvasom napi szinten a fórumot le vagyok maradva sajna..
-
Phobion
őstag
válasz
nanorambo #11501 üzenetére
Itt olvastam egy érdekes lehetőségről:
"A very specific sidemission on the Citadel where you have to get drugs in the clinic. GPF can occur randomly if that mission is in your journal and it stops occuring once you've completed the mission."
Gondoltam adok neki egy próbát, természetesen úgy, hogy rendszergazdaként indítottam, XP Service Pack 2 futtatás mellett, úgy tűnik így működő képes a dolog.
-
Ryder62
őstag
válasz
nanorambo #11326 üzenetére
Azok a beragadós bugok valóban bosszantóak a 2-ben.
Nekem ugyan nem volt kifordulás meg hasonlók, de volt olyan hogy egy karakter hiányzott egy átvezetőben, vagy rossz helyen állt, vagy egymásba lógtak. Vagy nem jelent meg valami hologram így a kamera a semmit mutatta, de volt olyan is hogy Shep hasbeszélő volt egy átvezetőben. Nem mozgott a szája beszéd közben.
Vagy mikor Miranda nem jelent meg a Cerberus állomáson ott ahol a TIM-el kell beszélni. -
-
Ryder62
őstag
válasz
nanorambo #11230 üzenetére
Igazából nem is lenne gond a harcok mennyiségével ha lenne mellette egy értelmes RPG vonal is. Legyen nyitott játék, szabadon lehessen ide oda menni (mint a ME2-ben), legyenek értelmes és változatos küldik (mint a ME2-ben a loyal küldik) és még sorolhatnám holnapig.
Tnil:
+1
Addig is ellehet lenni a trilógiával. 2015 vége a reális de ha jövő év végén jelenne meg akkor bizony nem sok jóra kell számítani.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
nanorambo #11108 üzenetére
Úristen visszafogom már magam, mert megint kezdődik a bullshit.
Csak három mondat:
"Mass Effect 4: nem lesz kapocs Shepard történetével"
" se nem folytatás, se nem előzmény, se nem spin-off."
"„Az ötlet alapjában véve az, hogy egy olyan történetet mesélünk el, amely semmiféle formában nem kapcsolódik Shepardhöz és a vele történtekhez, egyáltalán sehogy"
AZ első mondathoz:
Ez még úgy ahogy nagyjából elfogadható, de Shepard-ék azért nem kevesebb dolgot csináltak, hisz az egész galaxist megmenették(úgy ahogy) Ennek pedig biztos hogy van következménye a jövőre nézve.
Második mondathoz:
Na erre no komment. Ha nem folytatás nem előzmény, nem spin-off, akkor mégis mi a franc???
Harmadik mondathoz:
Masszív bullshit. Nem kell hogy szerepelje a 4. részben, sőt a régi csapatból senki nem kell, de mivel fontos kanonizált történetet kaptunk a trilógiával, muszáj lesz összekapcsolniuk, mert így az egész teljesen üres lenne. Elég csak visszatekintés, vagy csak a Citadell szerepeltetése, és máris van kapocs. Szóval ezt mondani hogy nem lesz kapocs, szerintem hülyeség.
-
KubanitoS
veterán
válasz
nanorambo #11108 üzenetére
Pofátlanság lenne, ha beraknák ezt a 4-est a címbe, de úgyse fogják. Szépen eljött ez az időszak is: az EA rátalált az újabb pénzeszsákra, a Mass Effect Online is csak idő kérdése, ha már most nem arról van szó ME4 munkacímen. Csak arra leszek kíváncsi, hogy a rajongók tolerálni fogják-e ebben a formában a sorozat meggyalázását.
Érdemes elolvasni azt is, mit mondott a játék végéről: Ha már sikerült szóra bírni az urat, megkérdezték a Mass Effect 3 végéről is, mi a véleménye ennyi idővel a játék kiadása után. „Eltelt 18-19 hónap a megjelenés óta, és szerintem az Extended Cuttal mindent megtettünk, amit tudtunk. Nyilvánvalóan most már semmit sem fogunk megváltoztatni, haladunk előre. Őszintén szólva, sokszor hallom, különösen a találkozókon, hogy az emberek szerették, szívszaggatónak, de helyesnek érezték azt, ami Sheparddel történt. Emiatt érzem helyesnek a döntésünket. Mivel azonban nem volt választás, van akinek ez tetszett, van, akit felzaklatott. Nem hiszem, hogy tudtunk volna változtatni, de jó lecke volt.”
Kíváncsi lennék, mégis hányan mondták azt, hogy helyesnek érezték, ami Sheparddal történt. Gondolom a legtöbben akkor érezhettek így, amikor meglátták a fellélegzős endinget. Pofátlan, semmirekellő banda.
Egyébként az első komment a cikkhez meglepően tanulságos:
Bocsánatot kérünk mindenkitől a Mass Effect 3 befejezése miatt. Próbáltuk az Extended Cuttal kicsit kiengesztelni a rajongókat, de tisztában voltunk vele, hogy ez nem az a minőség volt amit megkövetelünk magunktól. Nem fogunk bűnbakot keresni, mert mi rontottuk el. De higgyétek el, nekünk is annyira fontos a franchise mint nektek. A következő Mass Effect részről ugyan nem beszélhetek, de biztosítalak benneteket, hogy mindent bele adunk, hogy egy, az univerzumhoz méltó játékot készítsünk nektek."
Így beszélne egy olyan író, aki beismerné a hibákat, és nem az emberekre mutogat... Hányinger ez a banda.
-
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #10936 üzenetére
Köszönöm a buzdítást. Ezen felbuzdulva én is elkezdtem írni egy Mass Effect témájú logout bejegyzést. Leginkább azért, mert már nagyon rég írtam oda bármi értelmeset (még szakmait is elég rég, de olyat, ami offtopic, csak sózrakozásból, és mégis értelmes, na azt aztán... talán még soha
). Most úgy tervezem, hogy kb. akkor lesz kész, ha lement az ME3 stáblista. Holnap megye Noveria-ra.
Kicsit másról fog szólni, mint a tiéd, vagy remélem talán, ha még lehetséges, akkor bárkié
(legalább egy kicsit, ha nem is nagyon
). Vagy kuka.
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #10888 üzenetére
Ma eljutottam addig, hogy telepítettem, és egy percre elindítottam az ME1-et.
Hihetlen, hogy már a menü zenéjének milyen hatalmas szentimentális ereje van rám nézve még (és/vagy talán már?) ma )is(.Akkora, hogy egyelőre "meg is futamodtam" onnan, és kicsit piszkálom az ini fileokat, amiket a menüs beállításimból generált (hogy vizuálisan kicsikarjak belőle mindent).
Sőt, még a hardveraprón is szétnéztem, hogy mennyibe fáj most egy X-Fi Titanium hangkártya, mert gyakorlatilag az ME1 az egyetlen EAX5-ös játék, de épp ezért már eladtam a saját Creative hangkártyám, mikor HDMI-s erősítőre váltottam (az X-Fi-n "csak" optikai kimenet van, a VGA-ból viszont HDMI-n kijön a filmek HD hangja. Hardware DSP és EAX viszint nincs, csak nem hittem, hogy még szükségem lesz rá, hisz ME-n kívül nincs EAX5 játék, csak pár EAX4, de kb. 2006 óta már az se), csak hogy a hangzásból is kihozzam a maximumot.Na... ilyen lendülettel talán szeptemberre eljutok addig, hogy összeállítom a karakterem. Bár ha válaszolna ma az X-Fi hirdető és megengedné, még ma kocsiba ülnék és mennék érte. De lehet, hogy inkább észhez térek, és elkezdem anélkül.
-
Wizard of Oz
aktív tag
válasz
nanorambo #10852 üzenetére
"Direkt csinálták ilyen idétlenre"
Erről van szó, ez a legnagyobb problémám.
Ez a DLC nekem egy nagyobb f*ck you volt a Bioware részéről, mint a refusal ending. Illetve akkor lett volna jó, ha csak a parti része kerül a dlc-be, az nagyon tetszett.
Tudom, hogy nem fogjuk meggyőzni egymást, csak még mindig veszettül zavar, hogy mit műveltek a kedvenc játékaimmal. -
Wizard of Oz
aktív tag
válasz
nanorambo #10844 üzenetére
Muszáj belenegatívkodnom, mert a Citadel katasztrófa volt.
Kvázi Mass Effect szitkom, karakteridegen egysorosokkal, klisék tömkelegével, és akkor még a borzasztó klónos főszálat nem is említettem.
A parti után kezdett felívelni, de akkor meg már ugye vége lett.Nem tudom, hogy mi lesz az Edmonton következő játéka, de remélem pihennek rá pár évet, mert igencsak kiégtek.
-
KubanitoS
veterán
válasz
nanorambo #10844 üzenetére
Én is szeretném megköszönni a Bioware-nek, de főleg a remek befejezést a Csillaggyerekkel meg a többi f*szsággal... Egy kicsit szomorúnak tartom, hogy ez lett a játék sorsa: mindenki túltette magát a sokkoló endingen és most jön a "Köszönöm Bioware!" Én a magam részéről inkább tartózkodom.
Persze félre ne érts, örülök, hogy ismét tudod élvezni a játékot, lehet csak én vagyok maradi azzal, hogy képtelen vagyok a mai napig elővenni ME játékot...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
nanorambo #10806 üzenetére
Jó kis írás; hasonló érzéseim vannak nekem is e trilógia irányában. Volt olyan ismerősöm, aki fikázta a videojátékokat, legközelebb ezt mutatom meg neki.
Jómagam azt vettem észre, hogy amióta rászoktam az RPG-kre, azóta nehezebb filmeket néznem, mert hiényzik az interaktivitás, az, hogy nem szólhatok bele a történet menetébe. A cikkedben nagyon jól adtad át a játék hangulatát, az utolsó három bekezdéstől eltekintve spoiler mentesen. Azt az utolsó három bekezdést viszont nem mutatnám meg olyannak, aki még nem játszott a trilógiával.
-
KubanitoS
veterán
válasz
nanorambo #9751 üzenetére
Mondhat nekem bárki bármit, én legbelül még mindig reménykedek a destruction ending folytatásában a következő részben. Ezt a felhördülést, meg a tényt, hogy Shep neve nem került fel az áldozatok listájára még mindig nem tudja bevenni a gyomrom. Hogy lehet egy játékot így befejezni?
-
janos666
nagyúr
-
KubanitoS
veterán
válasz
nanorambo #9375 üzenetére
Jóféle. Ez amolyan tipikus Mass Effect zene. Mondhat bárki bármit, szerintem az első rész a legjobb!
Top komment is jó.
Shepard: Garrus can you get that old soundtrack from the SR-1 to play on the SR-2?
Garrus: Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.
-
Zoli133
addikt
-
KubanitoS
veterán
válasz
nanorambo #8797 üzenetére
A második rész is nagyon jó, a csapattagok kidolgozása és saját küldetéseik kiemelkedőek, a játék tele van filmszerű jelenetekkel, a játszós DLC-k 90%-a is nagyon jó, viszont egyes dolgokat cserébe le is butítottak rendesen. Az irányítás sokkal konzolosabbnak tűnik: ME 1 után tolva az ME 2 első fegyverhasználós jeleneteiben (támadás a Cerberus bázis ellen) már egyből érződik is a "fura" irányítás. Ezt egyébként nem írnám egyértelmű hibának, hiszen percek alatt megszokható. Aztán elvették a Makót, amit személyes sértésnek tekintek a mai napig, én imádtam a kis járgányt, valami hihetetlen nagy szabadságérzetet biztosított, az emberrel könnyedén elhitette, hogy ez nem is egy videójáték, hanem egy űrkaland, ahol bárhová elmehetünk (bármelyik bolygóra) felderíteni és igazából teljesen logikus is volt a Mako megléte, hiszen a Normandy nem tud leszállni minden esetben a célpont közvetlen közelében, kell egy szállítójármű is, amely katonai akció lévén logikusan egy páncélozott harckocsi. A második részben ez a szabadságérzet teljesen eltűnt, kb mindenhol korlátozottak a lehetőségeink: a Citadel egy vicc az első részhez képest, Makós terepezés helyett egyből ott termünk a célunknál (én ilyenkor érzem mindig, hogy "na, betöltötte a program a pályát", ahelyett, hogy a játékos "fedezné fel" a célobjektumot, amit ugye szintén be kell tölteni, mint egy pályát, de az összhatás ég és föld). A tárgyfejlesztést szintén kinyírták, de az ME3-ban ezt legalább úgy-ahogy helyrerakták.
Persze ezeket a dolgokat bizonyára már kitárgyaltuk egy párszor és a fentiek nem változtatnak semmit a tényen, hogy az ME2 is nagyon, de nagyon jó, de azért jól esett leírni mindezt.
-
KubanitoS
veterán
-
Ryder62
őstag
válasz
nanorambo #8774 üzenetére
Telepíteni?
Nekem alap. Bele van integrálva a windowsba. VIP páholy van fent tartva mind a 3 résznek a vinyón. Mondhatni örök programok. Jut eszembe még soha nem uninstaláltam egy ME-t sem.
Jah és ez a legjobb: COMMANDER SHEPARD - The song
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
nanorambo #7883 üzenetére
Egyszerű. Hazudott. A destroy véggel szerintem csak a szintetikus életformák makkannak meg. A kérdés hogy mi számít szintetikus életformának. Csak a robotok?(geth, reaper stb) vagy azok is akik implantokkal rohangálnak. Hasonló kérdéskör van a 200éves ember című filmben. Mitől számít egy lény organikusnak vagy szintetikusnak.
Attól valaki már organikus hogy csak élő szövetei vannak? Ha már kap egy mesterséges testrészt, vagy szívet mondjuk akkor már szintetikusnak mondható?
-
janos666
nagyúr
válasz
nanorambo #7870 üzenetére
Meghaltak a halaim!
Most második végigjátszás alatt spórolni akartam és nem vettem akvárium VI-t, erre most a genophage cure misszió után takaríthattam ki a maradványaikat. És még csak mentésem sincs, amit visszatölthetnék.
Pedig próbáltam vigyázni rájuk. Minden körbejárásnál etettem őket.Mondjuk erről jut eszembe, hogy mekkora f@○szság, ha egy űrhajón külön beszerelhető extra az ilyesmi... Egyébként pedig EDI miért hagyta őket meghalni???
-
Iron Funeral
őstag
válasz
nanorambo #7744 üzenetére
Igazából, ha a Buzz Aldrin féle "epilogue"+a menekülős jokerscene(+a felrobbanó relayek) kikerültek volna a játékból akkor egész normális lett volna a destroy ending szvsz. Természetesen nem kapcsolódna továbbra sem a glowkid szövege sehogy sem a trilógiáhóz de le lehetne rendezni azzal, hogy hazudott és ennyi
-
icon
senior tag
válasz
nanorambo #7578 üzenetére
Mondjuk nem az első és nem az utolsó eset a világtörténelemben, hogy két manager elvonul ötletelni minden előzmény ismerete nélkül, és előállnak a Nagy Ötlettel... aztán hogy életképtelen, vagy hogy nem lehet megvalósítani, esetleg nem koherens azzal, amit eddig a cég produktumai által megtapasztalt a nagyközönség, az nem számít.
Főnök utasít, alkalmazott teljesíti... -
Vinyard#
aktív tag
válasz
nanorambo #7578 üzenetére
Engem sem zavar, ha valakinek tetszik, csak tudja megindokolni, hogy miért...itt átlalában meg szokott állni a tudomány, ha részletesebben belemegyünk a dolgokba.
Persze ennek vica versa kell működni, de én alaposan meg tudom indokolni, miért NEM tetszik. Sajnos.
Ezt a beismerést honnan vetted? Az egyik író beszélt erről, de tudtommal ezt a kinyilatkoztatást hivatalosan cáfolták...mámint, hogy így lett volna. Vagy azóta lemaradtam valamiről? Ha nem, akkor ez sajnos minden, csak nem beismerés.
Azt meg hogy nem ilyenre akarták a végét lehet arra is érteni, hogy alapból TÉNYLEG nem ilyenre akarták...csak miután novemberben kiszivárgott a script, utána kezdtek el kapkodni, aztán más befejezést gyártani...Martin Sheen-t is alig tudták visszahívni (mert nagyon elfoglalt volt, és nem nagyon volt szabadideje), hogy tudjon csinálni új szinkronokat TIM-nek.
Rohadtul kíváncsi lennék, hogy milyen lett volna eredetileg, tényleg. A kiszivárgott forgatókönyvet sajnos nem tudtam elolvasni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Ingatlanos topic!
- Apple MacBook
- Kuponkunyeráló
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Vásárolj okosan, fizess kényelmesen!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged