- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Milyen házat vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Apple asztali gépek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
válasz
Ryder62 #12929 üzenetére
Ha már Omega. Aria bunkerében annyira halk és visszhangos a beszédhang, hogy csak a feliratot tudom elolvasni (fentebb tekertem a hangerőd addig, hogy ha hirtelen robbant volna valami egy cutscene-ben, akkor a szomszéd is kiszalad a házból, hogy mi robbant
de "el is van kenődve" a beszédhang, nem csak tűrhetően visszhangos, mint a legtöbb helyen).
Az ME1-en is az a ráncfelvarrás ~90%-a, hogy rendbe tették az árnyékokat, amik mindig nevetségesen rosszak voltak, mert ott a HDR képmód sem adott hozzá sokat.
Az ME2 pedig szerintem nem olyan túlzottan sötét, mint régen, de lehet, hogy csak a HDR képmód miatt, ami itt már jobban átjön. De a 3. részben tényleg szinte egyedül a HDR képmód az egyetlen extra (és hogy kaptak egy minimális béna "mocorgás" animációt a háttérben ácsorgó passzív NPC-k). De nem emlékszem, hogy ilyen sok helyen ennyire rossz lett volna a beszédhang, hogy néhol kivehetetlen normál hangerőn. -
tiv83us
veterán
válasz
Ryder62 #12717 üzenetére
Meg soha nem volt problemam talalni full lobby-t, megjelens ota. Mar nem jatszok vele annyit, mult heten toltam par roundot ejjel 2-kor es 2 perc alatt megtellt a lobby, szoval igen, jatszanak meg vele sokan. Legalabbis 360-on, PC-n nem tudom mi a helyzet (legalabbis gyakorlatban), de a Bioware Social Network forumat olvasva nincs hiany PC-n sem.
-
-
#58450688
törölt tag
válasz
Ryder62 #12395 üzenetére
Igen kicsit Árkádosabb az egész játékmenet, próbáld ki easyn. A legtöbb pályát végig lehet csinálni egyetlen lövés nélkül, meg sem tudnak sebezni. Csak oda mennek hozzád, és ütnek 0 hatással
ráadásul engem idegesítenek ezek a Cerbereus clone katonák, ettől olyan semmilyen a játékmenet, üres bábok az ellenfelek. Nekem is sokkal jobban bejött a 2 játékmenete, harcok stb.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Ryder62 #12358 üzenetére
Másik csapat vezetőjének én mindig Garrust küldöm, mert ő katona. Tali szellőzőbe, vissza a hajóra meg Mordin megy, mert ő gyenge.
Magammal meg mindig Legiont viszem és Talit a robotjaik miatt, remekül lefoglalja az ellentEz akkor volt vicces amikor mérnökkel nyomtam és nekem is volt robotom
De ha Talit nem, akkor is Legiont minimum, mert kb ő az egyik legérdekesebb karakter az egész sorozatban.Tali loyalty küldijét, meg úgy az összeset, beleértve a suicide missiont szóval az egész játékot úgy is "ki lehet maxolni" hogy nem hoztál át mentést, és full 0-ról kezdted a játékot. A morality meg mint láthattuk elég fontos, emiatt ahol van más lehetőség, sosem szoktam "középső választ" adni.
ME3 végén is van egy kicseszés, hogy ha a játék alatt nem választod minden lehetséges alkalommal a paragon/renegade választ, akkor az illusive man-nél inaktív lesz az egyébként nagyon fontos kék/piros válasz.
-
KubanitoS
veterán
válasz
Ryder62 #12358 üzenetére
Ha nem volt választási lehetőség, akkor a karid sármja volt nagyon kevés, vagy nem volt egyértelmű paragon/renegade irányba eltolva. Gruntot visszaküldeni szerintem amúgy sem a legjobb döntés, az egyik legjobb harcos. Én helyette általában vagy Thane-t, de most legutóbb Mordint küldtem.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Ryder62 #12348 üzenetére
Már ne haragudj, és no offense, de elég figyelmetlennek kell lenni hogy akár 1 csapattag is meghaljon a suicide missionben.
Akkor halnak meg, ha nem lojálisak, gáz van a hajóval (bár akkor lehet mki meghal), illetve ha nem azokat küldöd a megfelelő helyre a csapatbeosztásban a final missionben, akiket kéne. Pl. Mordin a szellőzőben tuti halál.Tali loyalty-je meg halál egyszerű, csak a párbeszédeknél a Paragon/Renegade megoldások közül kell választani, illetve amikor összekapnak Legion-nal, akkor is.
Amúgy én már többször kitoltam az ME2-t (bár az 1 sokkal jobban mindblowing, de a 2 játszhatóbb) és mindig Legiont viszem Tali loyaltyjére ami kissé fokozza a hangulatot – bár nincs befolyással játékra van pár extra dialog.Na mindegy, szóval szerintem túl sok "középső választ" adtál, amiért nem járnak morality pontok és ezért van az hogy a csapatod egy része offolódik.
-
-
janos666
nagyúr
válasz
Ryder62 #11915 üzenetére
Csak a főküldetések számítanak a már elrabolt legénység sorsába, a mellékküldetések és DLC-k nem? Én azt hittem minden, esetleg a nagyon apró lótifuti mellék-mellék-küldetések nem.
Én legutóbb kinyitottam Legion-t editorral az elején. Bár ez csak akkor működik rendesen, ha HDD-ről, vagy esetleg BD-ről fut, a dupla DVD-s kiadással gáz.
-
Kidus
őstag
válasz
Ryder62 #11911 üzenetére
Ja jo
En is felreertettem, azt hittem a harmadikban akarsz veluk, ha igy lett volna, szar lett volna innen megtudni a leirtakat : ))
Amugy sentinel mindenkepp fun, nekem engineer abszolut nem jott be. Annal mar csak a soldier volt uncsibb.
Infi ( sniper vagy shotgun ), adept barmivel ami konnyu, vagy sentinel barmivel mert ugyis csak neha kell loni, ha mindenki hulye korulotted eppen..
Biotic combokra nyaladzok -
tiv83us
veterán
válasz
Ryder62 #11902 üzenetére
SPOILER
Legion nem lesz a csapattagod a ME3-ban, Tali pedig a jatek utolso 2/3-ban "szall be", szoval addig a Garrrus,(overload) Vega (carnage) es EDI az akiket erdemes vinni magaddal, hogy legyen aki detonalja a komboidat.
Pl Garrus es EDI nagyon jol osszejatszanak, EDI kilo egy area incinerate-et. Garrus meg berobbantja overloaddal, egy Atlas-t insanity fokozaton 5-6mp alatt a porra zuzol.Nekem ugy tunik az elozoekbol, hogy nem ismeri a jatekmenetet, ugyhogy betettem egy spoiler flaget ha nem baj, jobb a tuti.... - Kidus
[ Módosította: Kidus ]
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Ryder62 #11898 üzenetére
Az engineer a leglazább. Főleg a második részben, Tali + Legion duóval indítasz 1-1 drónt azt kb ölbetett kézzel lehet nézni a műsort
A 3.-ban már nem annyira póver a drón szerintem, sokkal jobb a Cryo Blast + Incinerate kombó, az még a környező szerencséseket is disztrojálja
-
tiv83us
veterán
válasz
Ryder62 #11898 üzenetére
A vanguard is biotic
Nekem a shotgun-inflitrator a masik nagy kedvencem, gyorsan megszerzem a Claymore-t oszt adjad neki.
Az engineer is fun, jokat lehet vele robbantgatni. Incinarate-chain overload combo, meg legyen nalad incendiary ammo, A drone meg jo figyelem eleterelokent.
A sentinel az meg ilyen fele-fele class, van neki techje, meg biotic kepessege is, az is fun.
Enjoy. -
nanorambo
őstag
válasz
Ryder62 #11876 üzenetére
Nálam egyértelmű, hogy a karakterek és a világ miatt. Mondhat bárki bármit, hogy milyen klisé van, melyik karakterben, de számomra ezt a színvonalat talán csak az új Mass Effect tudja majd felülmúlni.
Amúgy vicces, hogy a második részt már nem is tudom pontosan, hogy hányszor játszottam ki (baromi sokszor), de még most is találtam újdonságot benne.Nálam a Mass Effect 2 az etalon. Azt igazából akárhányszor végig tudnám játszani. Az elsőben a történet és a reaperek sejtelmessége, ami elég durván jól sikerült, a harmadikban meg a harcok nagyon brutálisak. No meg a CItadel DLC.
Ha az egész trilógiát nézzük, azt most játszom azt hiszem negyedszerre újra. Az biztos, hogy az új Mass Effect megjelenése előtt majd mégegyszer végigmegyek a trilogy-n, de többször nem valószínű. A második rész viszont állandóan a winchesteren pihen.
-
janos666
nagyúr
válasz
Ryder62 #11876 üzenetére
Eleinte (az első részre nézve 2. és részlegesen 3. végigjátszás [rész]sorozat) azért, hogy az aktuálisan következő rész előtt átismételjem és kicsit még jobban megismerjem a világot, mert elég nagy ahhoz, hogy elszaladjon az ember pár apróság mellett, illetve hogy egy éven belül homályosodjanak az emlékek (legalább is, mikor még csak 1x vagy maximum 2x játszotta végig az ember, később, többszöri ismétlés után már nyilván nehezen felejt el bármit, akár hosszabb idő alatt is).
Később (az első részre nézve már 3., 4. menet, későbbi részekre nézve rendre n-1, illetve n-2) részben azért, hogy több rész történetének ismeretében tovább iteráljam a döntéseim (dacára annak, hogy a 3. rész vége után - bár ez nyilván csak azóta van érvényben, hogy a 3. résznek is elértem egyszer a végéhez - ez már végképp hamis ábrándnak tűnik, hogy számítana bármit, de sejtettem ezt korábban és e tekintetben mindig is a döntési képesség illúzióját igyekszem élvezni annak, amit nyújt), ezzel valamiféle "tökéletes" végigjátszást kreálva (noha ez nem elsődleges cél volt, nem így álltam hozzá, de a jövő ismeretében nehéz úgy játszani, mint ha még nem tudnám, hogy mi lesz az egyes döntések következménye...) illetve egyszerűen csak azért, hogy tovább élvezhessem a játékok puszta hangulatát, még egy kicsit tovább lehessek Shepard bőrében.
És most még ugyan ezért, a hangulat élvezetének lehetőségéért próbálok kiegyezni magammal, hogy nem lenne beteges egy sokadik végigjátszás (az elsőre részre nézve már - ha jól számolok - az 5. többire rendre 4. és 3.), azzal érvelve, hogy a 3. rész story DLC-ivel még csak 1x játszottam, és odaígértem magamnak egy olyat, hogy most egy renegade női főhőssel játszom végig, nem a szokásos férfi karakterrel, aki igyekszik nagyjából úgy viselkedni, mint ahogy én tenném (persze itt is megjegyezve, hogy a legelső végigjátszás óta nehéz úgy dönteni, mint ha nem ismerném a jövőt -> de fantasy és akár még talán sci-fi történetben is elfogadható, ha a főhős részben ismeri a jövőjét úgy, hogy ezt senki más nem tudja, csak ő
).
*Pontosabban az első rész 2. végigjátszása is ilyen volt már, de aztán a férfi karaktert vittem tovább a második részben, közben pedig elveszett a nő mentése (akkor még nem volt steam cloud és nem tartottam nagy becsben, a férfi karakterről volt csak dupla backup).Bár ha többet tudnánk egy esetleges remastered trilógia kiadásból (amiről pletyka már volt) akkor inkább megvárnám azt, mert talán többet nyújtana (ha pl. legalább a durvább bugokat kijavítanák, vagy integrálva megkapna minden előrendelői/promóciós DLC-t, amihez most legálisan nem is juthatok hozzá), de annyira nem többet, hogy még megint ismét csak újra elölről mindet. Bár lehet, hogy addig sem lesz semmi új játék, ami többet ér, mint akár századszorra is ME-vel játszani. Mondjuk az új Dragon Age talán nem lesz rossz.
-
tiv83us
veterán
válasz
Ryder62 #11876 üzenetére
En epp tegnap kezdtem el ujra a ME1-et, annyi variaco van, hogy szinte lehetetlen mindent megtapasztalni, ha csak ki nem youtube-olod. Meg pl sosem szabotaltam a genophage cure-t, sosem halt meg senki a ME2-ben a suicide missionon, (allitolag a Mordint helyettesito Padok Wiks is egy rohadt jo karakter, ha Mordin nincs a Me3-ban). Sosem romancoltam meg Talival, vagy Garrus-szal (ha femshep vagyok of course). Meg ilyesmi, szoval meg vannak lehetosegek
-
bacsis
Közösségépítő
válasz
Ryder62 #11819 üzenetére
szerintem meg túl nagy az elvárásotok
jó'van az úgylegalább nem kell komoly erőmű egyik epizódhoz sem
Igaziból, így hogy kipörgettem mind a 3 epizódot, és jobban belegondolva... nem tudok kivetnivalót felhozni...
és azért az elég nagy dolog nálam, mert kevés ilyen játék van... főleg manapság -
janos666
nagyúr
válasz
Ryder62 #11816 üzenetére
Nőt, vörös hajjal és renegade hajlamokkal.
Mondjuk olyasmit, mint ez (még nem találtam még a facecode-jait): 1, 2A két hasonló képet pedig azért így szúrom be, hogy megkérdezzem: Másokat is idegesít esetleg - főleg mondjuk azóta, hogy / és ha esetleg nézegettek "*** elmélet" videókat - hogy az ME3-ban rendszeresen a "kamerába" nézve fejezi be a mondandóit Shepard, vagy mikor ő háttal áll nekünk, akkor más szereplők, akik addig Shepard szemébe néztek (esetleg mindenki belemered, ha oldalt álltak neki)?
Mikor először játszottam, akkor tudatosan nem is igazán tűnt fel, főleg nem zavart, de mióta felhívták rá a figyelmem, azóta folyton szurkálnak ezek a tekintetek.
Ezzel most nem ezeket az elméleteket akarom még tovább bizonygatni vagy vitatni, hanem konkrétan az a bajom, hogy ez most nekem már elvesz a játék élvezeti értékéből (mint egy pixelhiba a monitoron, vagy karc a szélvédőn, amit akár hónapokig észre sem veszel, de ha egyszer megtalálod, akkor nem tudod többé nem meglátni, akárhányszor ránézel zavar...). -
Maxtreme
addikt
válasz
Ryder62 #11711 üzenetére
Igen
Az a baj hogy régebbi mentésem kb a játék elejéről van(mindig csak a quicksavet használtam)
NA azt már passzolom sajna, kb 1.5 éve pakoltam fel, csak most jutottam el addig hogy játsszak is a játékkal (a honosítás igencsak ösztönzően hatott
)
szerk: Próbáltam azt is hogy uninstalláltam a magyarítást, de az eredmény sajna ugyanaz, ergo nem az b*szta el.-
-
Apollyon
Korrektor
-
S1M0N
senior tag
válasz
Ryder62 #11607 üzenetére
Üdv!
Ezen az útvonalon megkapod a választ a 10GB-os kérdésre:
Ahová a játékot telepítetted\Mass Effect 3\BIOGame\DLC --> Itt valamelyik DLC_ kezdetű mappát megnyitod, majd a benne lévőt szintén (CookedPCConsole), és ott is van két fájl, melyek majdnem ugyan akkora méretűek (a .bak fájlok minimálisan kisebbek, azok az eredetiek).
Uninstall során a .sfar fájlok törlődnek, a .bak fájlok meg átneveződnek .sfar-ra, tehát lényegében a telepítő által átnevezett eredeti fájlok típusa íródik vissza eredeti állapotába.
Szóval olyan, mintha csináltál volna biztonsági másolatot az egész mappáról, most meg felülírod ezekkel a magyar szöveget tartalmazó fájlokat, hogy minden újra az eredeti állapotába kerüljön vissza.
Nekem +8,5GB-ot hízott a Mass Effect 3 (Genesis 2 kivételével minden DLC megvan, + Citadel nincs még lefordítva), lényegében tehát a visszaállítási lehetőség miatt kell annyi hely, amennyi.
Legalábbis a négy install-uninstall után ezeket figyeltem meg...
Szerk.: Aki esetleg találna hibát, az kérem jelezze a masseffect.hu vonatkozó topikjában, vagy ha nem gond a moderátoroknak, akkor akár ide is, vagy nekem privátban, én örömmel továbbítom a többiek felé.
"A hibajelzés módját többféleképpen is megtehetitek. A legjobb persze az lenne, ha a lehető legpontosabb lenne. Pl a hibás mondatnál csinálnátok egy képernyőmentést Frapsszal, vagy hasonló programmal. De az is jó megoldás, ha leírjátok, melyik pályánál volt (pl Tuchanka: bomba), akár azt is melyik részleténél (pl 3. harc után) és hogy melyik csapattársakat vittétek magatokkal, illetve Shepard milyen (rene/para, nő/férfi).
Ha ide valamiért nem tudtok küldeni hibajelzést, akkor a következő e-mail címen is megtehetitek: (I)multisynchstudio@gmail.com(/I) -- szigorúan csak hibabejelentést küldjetek. Ez nem magánpostaláda, nem arra van.Előre is köszönünk minden visszajelzést, ezzel is meggyorsítjátok a véglegesen lektorált, 100%-os, überfasza, atomkirály verzió elkészültét.
Megjegyzés: Elképzelhető, hogy lesz, amit hibának véltek, de valójában nem az. Ilyen esetben persze megmagyarázzuk, hogy miért úgy van, ahogy.
"
-
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Ryder62 #11577 üzenetére
Jah a ME2 elég hosszadalmas sztorikkal rendelkezett. Pl. a Samara dossier simán megvan egy óra vagy több ha végigköveted a dialógusokat stb. Aztán ottvan még az Overlord DLC, az is egy egész estét betöltő program.
Nem beszélve ugye arról hogy az első rész fő küldijei milyen hosszúak voltak. Pl. Virmire simán megvolt 2 óra vagy több..Az ME3 fél órás küldijei meg szerintem elég gyengék. Mondjuk az Omega DLC azért jó volt, azt kb 3 órán keresztül toltam legalább. Az összes Priority missionnek ilyen hosszúnak kellett volna lennie...
-
Tibicsucsu
aktív tag
-
Ryder62
őstag
válasz
Ryder62 #11519 üzenetére
Azért ez a Skyrim póló sem gyenge.
Kár hogy ME-s idézetes polók nincsenek pl:
"I should go"
"I'm in the middle some of calibrations"
"I'm a biotic good ... fear me!"
"Ah, yes. Reapers!"
"I dont need luck, I have ammo"és végül "Assuming direct control"
bár utóbbi van.Az "I'm surrounded by primitives" pólóban nem biztos, hogy ki mernék már menni az utcára
-
janos666
nagyúr
válasz
Ryder62 #11321 üzenetére
Először engem sem zavart, mert még jobban a fő történeti szálra tudtam koncentrálni (izgultam mi lesz a vége, stb). Most viszont, hogy már csak a teljesség igényéért játszom végig, és épp ezért jobban figyelek az apró részletekre is, így már nem csak feltűnik, de zavaró is. És az előző ME részekhez relatívan szólva értem ezt, nem csak önmagában állva.
Nem mondtam, hogy nem szeretem az ME3-at. Sőt, a fórumozóknak szerintem ki százaléka szereti annyira az ME szériát, ha beleértjük az ME3-at és főleg annak utolsó pár percét is (tehát tényleg, mint egy komplett egész) mint én. Csak most megjegyeztem a fentieket, és azt hogy így visszagondolva a komplett szériára, talán mégsem lesz nálam egy ténylegesen örök klasszikus. A maga éveiben jó volt, de globális viszonylatban azért nem akkora örök klasszikus.
Ez csak annyit próbált kifejezni, hogy ha már az újabb játékokból is nyugodtan válogathatok, akkor már végleg értelmetlenné válik a szememben egy régi Bioware játék újrajátszása. Úgymond "kijátszottam már belőlük a szart is". És amint kimondhattam ezt, akkora tettem még mellé, hogy sajnos így visszagondolva tényleg csak a maga idejük nagyjainak tartom őket, nem örök klasszikusoknak. De szerintem ez sem szitkozódás.
-
leviske
veterán
válasz
Ryder62 #11307 üzenetére
(#11308) -KP- : Nem kérdőjeleztem meg, hogy hányszor toltad ki, hanem csak jeleztem, hogy multi mellett tényleg nem volt nehéz, de anélkül nagyon is szorgosnak kellett lenni. Még talán most sem annyira könnyű összeszedni a multis 100% és plusz pontok nélkül, pedig az EXC nagyon lecsökkentette a határt.
Karpyshyn meg már a második rész során sem volt vezető író. A könyveken Ő molyolt, de pl már a képregények is Walters nevéhez fűződnek. Szóval az egy dolog, hogy az általa épített univerzumról van szó és nélküle mondjuk ez a golemes dolog is elég veszélyesen hangzik, de ettől még a trilógia legsikeresebb darabjának a megalkotásában már "csak" részt vett.
Emellett az Ő zárása sokkal kevésbé lett volna logikus, pláne az első részben mutatott reaper-arroganciához viszonyítva. Szvsz Walters-ék elég ügyesen fogták meg ezt a "gépek vs élők" témát a quarian/geth konfliktusra alapozva.A félkészültségnek meg szerintem inkább két dolog lehet az oka:
1. Már 2011-ben kiakarták adni, alig egy évvel a második részt követően. És elvileg csak a multi miatt tolódott pár hónapot. Nyilván ennyi idő alatt nem lehet több "szülőbolygót" is "lélekkel" felépíteni.
2. Stúdiócsere volt. Lehet mondani bármit (ugyanaz az író, stb), akkor is meglátszik a játékon, mert a DA2-n is meglátszott, hogy kevesebb időt ölt bele és új csapat, új filozófiával készítette. Egyszerűen a részleteket nem tudták átemelni, amiket Edmonton az előző két részbe belepakolt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 380GB Intel Optane 905P NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- AKCIÓ! Dell Alienware AW2721D 27 QHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest