Hirdetés

Aktív témák

  • PLaci58

    addikt

    válasz SpeedR #47569 üzenetére

    Nem mondtam sosem, hogy tévedhetetlen vagyok :D A véleményemet írtam le.

    1, Igen a jogszabály azt írja, hogy intézheted a bolttal is a javíttatást. Ez a gyakorlatban több időbe kerül mint egyből a szakszervízt hívni. A 3 (8) napon belüli meghibásodás természetesen a bolt sara, neki kell cseréni.

    2, Nem írtam az OBI-nál időtartamot. Ez nem rossz példa, hanem sajnos gyakorlat.
    Ezalatt természetesen kibonthatod az árut és használhatod is, hiszen másképpen meg sem tudnál győződni róla, hogy megfelelő-e az áru. Ezzel nem értek egyet, mert az elállás nem az árú megfelelőségéről, hanem a vásárlás meggondolásáról szól. Ha már bármilyen probléma van a termékkel az nem elállás (nem azt kaptad amit a neten láttál, nem olyan minőségben amire számítottál.....)

    Tényleg örvendetes, hogy a netes boltok minden szó nélkül visszaveszik a "nem hibás" termékeket is. Csak ezek a boltok újra csomagolják és újra eladják. Ezt sajnos egyéb boltok is gyakran megteszik. Még a 3 (8) napos cserébe visszaküldött árúknál is. A javíttatás a bolt dolga lenne ilyenkor, de inkább eladja újból, hátha kicsúszik a vevő a 3 napból és akkor már nem kell cserélni. Ilyen terméket nem szeretnék venni.
    Ez nagyon gyakori probléma a mobiltelefon viszonteladóknál. Az anyacég szívatja őket rendesen. Nem veszi vissza tőlük a hibás termékeket. Javíttassák meg ők.

    nightshadow!
    Nálad a pont! Ritka a rendes szervíz. Mindenüt igyekeznek lefaragni a költségeket.

    [ Szerkesztve ]

    "Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

Aktív témák