Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Raspberry Pi
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple asztali gépek
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stihl024
junior tag
Misi, ezek az öreg vasak nekem is megdobogtatják a viharvert szívemet. Gratulálom hozzájuk, párat még a konkurenciából is be kell gyűjteni ,és úgy kész a kollekció!! És igen ,lépjünk túl ezen a szerviz -kuncsaft ellentéten, ha tudom ekkora érzelmeket vált ki nem dobom be. Pedig van ettől pár kényesebb témám is-lehet áttérek a meditációs videókra ..Az más tészta ,ez nem az a felület ahol számon kérhetett volna engem Fonti86, ez a felület a szerelés-javítás mint ahogy el is mondom abban a videóban ami alapján Fonti86-ide talált. Tehát nem lehet komolyan venni azt, aki nem vesz téged komolyan.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
válasz emmzolee #3042 üzenetére
Én azt vettem észre, az után alkatrészek valamiért most mind Taiwan-ról származnak ismeretlen nevekkel. A Farmertech se egy kimagasló Kínai cucc de legalább az eredetihez hasonló koppintás. Valami adó téma lehet a dologban de a webshoposok ráálltak egy másik beszállító láncra. Szó szerint minden gagyi. Kertmotoros 357xp fedélpatent első rápattintásnál -szétrepült (3000 ft/db ). Amikor a karbi miatt reklamáltam a Hq szervizben-benyomtak egyet a kezembe - gratis, és elnézést kértek. Ezek szerint fontos a kuncsaft elégedettsége. Egyébként az után karbidon látszik azt már szerelték-pucolták mert gyűrött a dugó is rajta.
-
emmzolee
csendes tag
válasz Btamas81 #3044 üzenetére
Simán lehet, hogy a kompresszor bevert valamit. Most azért eléggé kipócsörésztem minden testrését. Kis méretű gumitappancsokkal az egyes fúvókákra tettem nyomást és néztem megy-e a levegő. Szerintem nincs dugulás.
Megemelem a tűszelepnél a himba magasságát hátha segít.
Milyen magasnak kell lennie ilyen karbinál a szintnek? -
emmzolee
csendes tag
-
Btamas81
csendes tag
Én nem vettem észre semmit, se a prémium gázolajtól, se a benzintől. Az dieselbe minden 3. vagy 4. tankolás prémium azért. Benzinesbe próbáltam, semmi. Illetve a focus nem vette észre, annak idején az asszony cicivje igen. Nem éreztem, hogy jobban ment volna, viszont kevesebbet evett.
Viszont, kb egy éve nyílt nálunk egy omv kút. Na ott eleinte olyan fasza volt a benzin gázolaj (sima), hogy le a kalappal. A focus úgy még sose ment, a traktornak nem volt füstje (mtz). Van vagy 6-8 autó a családba, mindegyik észrevette, hogy jobb az anyag. Aztán fél éve már olyan mint a shell/moll...[ Szerkesztve ]
-
emmzolee
csendes tag
Most értem haza munkából és volt időm a Stihl MS170 karbi gondommal foglalkozni. Tudjátok a megszivatós.
Beleraktam az MS180 karbiját és hibátlanul megy! Na fasza. Akkor a karbiban van a gond. Észrevettem, hogy az MS180 karbija eredeti Stihl Zama, a 170-esén semmi felirat. Az valami gány. Szétszedtem és nem is egyforma a kettő belülről. -
Btamas81
csendes tag
Nincs valakinek ötelete, hogyha balra fordítom a gépet miért esik le az alapjárat? Bárhogy forgatom nem csinálja, csak ha balra (felül lesz a lap).
Az alany egy Hq136. Üzemanyagcső, szűrő, membránok újak, szimeringek is. Tankszellőztető is jó.
Ezt leszámítva szépen jár, jól pörög, indul ahogy kell. -
Misi87
csendes újonc
Megpróbálom megtörni itt ezeket a viharos napokat Meglett a "kicsi" mellé a nagy is Tudom innen onnan kiesett, öreg, szarul néz ki stb. De mivel saját részre lesz a csapatba, és erre már régóta vágytam, így lesz időm rendbe rakni. A "kicsi" az már rendben van, még a külsején lesz csinosítás.A nagy pedig így került hozzám, direkt tisztítatlan állapotban van még, most kezdődik vele is a foglalkozás Nekem így be is fejeződött a saját géppark gyűjtés. Erre régóta vágytam, most a feladat adott
-
csiga8
senior tag
válasz Pillerb #3025 üzenetére
Az öreg II GOLF 1.6TD érzi meg igazán, mit raksz bele.
A téli OMV premium gázolajjal hallhatóan-érezhetően könnyebben indul.
Így még az is a premiumot kapja.
A mostani hatósági árazás miatt a kis Suszka a 95-ös maxmotiont kapja, de aztán abba is megint a 100-as megy.
A kannába ( pincébe) tárolt OMV 100-as benzin 6 hónap után még problémamentes, bár inkább nem várom meg.
-
Fonti86
lelkes újonc
Ha már sértegetsz engem is,nem csak másokat,te idióta,a bejegyzésem egy szatíra volt,ha esetleg nem tudod mit jelent,keresd ki.Mivel a hozzád hasonló dillettáns hülyéktől olvasom,hallom a levegő csavart,ezért írtam a te szintednek megfelelően.
Egyszer nem írtam olyat,hogy kiváló szakember lennék,összekeversz valaki mással.Sehol senkit nem sértegettem,pedig ebben a csoportban igazán bevett szokás,ha valaki nem ért egyet a másikkal.Veled ellentétben én segíteni szeretnék másoknak,nem csak azért vagyok itt ,hogy a fagyott kutyaszrba is belekössek.
De szerintem zárjuk is le a vitát,mert van egy szint,a tied,ami alá nem tudok már süllyedni.
Csiga,Btamás köszönöm a segítséget,kezdő vagyok a fórumozásban,így ezeket nem tudtam -
Satya82
lelkes újonc
válasz Fonti86 #3027 üzenetére
Nem a 90-es években vagyunk. Aki a mai világban nem tud feltölteni egy videót az műszaki analfabéta. A TV bekapcsolásához se kell Tv szerelőnek lenni. A szerelő feladata, hogy problémákat oldjon meg. Ehhez szükségeltetik, fejlődési és önálló problémamegoldó képesség. Láthatjuk, hogy ezek neked nincsenek meg. Emlékeztetnélek, Te voltál itt hamarabb felháborodva, hogy kikéred magadnak, mert te milyen kiváló szakember vagy. Igen, az látszik. A másik dolog. Nagy különbség van alaptalan sértegetés - ez amit te csinálsz - és jogos kritizálás - amit én csinálok - között.
Levegő csavar, meg az Apám fasza! Pont olyan kókler vagy, mint a többi. Szart se tudsz te megjavítani, csak a pénzt lehúzni.
Ráadásul annyira következetlenek vagytok ti levegőcsavarosok, hogy az egyik hülye az L csavarra mondja, hogy L mint levegő, a másik meg a T csavarra. "L" mint LOW, "H" mint HIGH. Alap.
"De van akinek arra áll fel a cerka,hogy a másikba bele kössön,de egy hasznos dolgot nem tett még az életben. Az okoskodás megy ezerrel,de többre nem futja"
Mire nem futja, Te szellemi hátraarc?!?! Ne magadról beszélj!!! -
csiga8
senior tag
válasz Fonti86 #3027 üzenetére
Legalább látszik, nem fotelszerelő vagy.
Google drive? Regisztrálsz, kapsz ingyen ( valamennyi) tárhelyet, oda feltöltöd, és azt tudod linkelni. A linken keresztül addig tudjuk nézni, amíg le nem szeded onnan.
Nálam pl proci hűtők talpának a csiszolása van képekben, kattints az ikonokra [link]
-
Fonti86
lelkes újonc
-
csiga8
senior tag
válasz Stihl024 #3018 üzenetére
Kicsit off, de mégsem.
Az üzemanyagok kénmentesítése miatt azok kenőképessége is jelentősen romlott.
Különféle adalékkal igyekeztek ezt a problémát megoldani.Dízeleknél a magasnyomású rendszerek érzékenyebbek, a Delphi rendszer meg kifejezetten kényes ( 1.5 dci)
A 2T olaj gázolajba való öntése nem ismeretlen ( régi dízelesek körében pláne), de ott sem mindegy mit öntessz bele és mennyit. Kifejezetten a full szintetkus olajat ajánlják és kb 1:200 esetleg 1:300 arányban.Nem kell megijedni, mai napig használom az 1.6 TD Golfba, 2.0 CRTD Passatba kb 10.000 km-ig tesztelve ( aztán lusta lettem figyelgetni, de a munkásautó Golfba maradt)
Az ódzkodók a gázolajban való 2T olaj kiválását és a szulfáthamu tartalom miatti kipufogógáz utókezelő eltömődését hozzák ellenvetéséként.
(Az eltömődés mértékének figyeléséhez egy olcsó ebayes ELM327-et és egy telefonos VAG DPF alkalmazás hívtam segítségül, azokkal figyeltem a „rendszert”, de semmilyen változás nem volt észlelhető, mérhető. Az alkalmazás viszont jó, lehet látni előre mikor lesz regenerálás)
Szóval akkoriban kamionosoktól tudtam olcsóbban gázolajat venni, ők meg az Eurowagnál tankoltak.
A tesztben tehát - emlékeim szerint 0,5 liter – Eorowag gázolaj van 0,75L befőttes üvegben.
A gázolajhoz 5ml Elf moto 2 tech lett téve, majd a pincébe ( ez fontos, mert a melegben, napon az üzemanyag sokkal gyorsabban romlik) polcra tettem. Egy hónap után sem volt leülepedés. ( 1:100)Néhány hónapig semmilyen észrevehető változás nem volt, kb 6 hónap után mintha látszana változás, de betudtam a fényviszonyoknak. Kb egy év múlva már látványosan, nagyon zavaros lett, de a 2T olaj akkor sem ült ki az aljára.
Képekben:keverés előtt: ( 2017.05.11)
1 hónap után (2017.06.24)
Megromlott:
2T olajnál (láncfűrész tartósabb használata, - sok tanknyi - után) a kiput szoktam leszezdni, és a dugó túzgát peremétől lefelé a gyűrűkön át a kb a dugó közepéig nézem, ami érdekes.
( a tetejét nem annyira látni) Minél inkább színezet ( barnás-feketés lerakódás) mentes, fémtiszta, csak átlátszó olajfilm van, annál jobb.Ezekről is van pár képem, ha nem is sok.
-
Pillerb
kezdő
válasz Kaninyul73 #3019 üzenetére
Én már meg sem merek szólalni, mert minden vagyok csak becsületes ember nem.
Jóhiszeműen próbáltam valamit elmagyarázni, erre az lett a vége, hogy ellenség szerepbe kerültem.
Az itt álljunk meg egy pillanatra kifejezés nem hinném, hogy sértő dolog. Az eszmefuttatásomat alátámasztva felkerült egy videó is amiben szépen végigvezettem a gondolatmenetemet. Az
Azt hiszem el is ment a kedvem, ezt a videózást nem nekem találták ki. Egy csomó dologra lehetne rávilágítani, hogy a megjelent tartalmakban milyen hibák vannak, például miért nem melegítünk csapágyat nyílt lánggal. Természetesen vannak nagyon jó dolgok is, amiből lehet tanulni. Van aki képes befogadni dolgokat és elgondolkodni rajt, van aki erre képtelen. Igen is ez egy olyan szakma ahol nyitott szemmel kell járni.
Barátom, mentorom egy henger miatt kialakult telefonon történt beszélgetés kapcsán szépen megfogalmazta, hogy miért nem néz videókat. Azt kell mondjam van benne valami. Ez is azt bizonyítja, hogy nem kell ahhoz a reflektorfénybe lenni, hogy valaki érjen valamit. -
Kaninyul73
friss újonc
válasz Fonti86 #3014 üzenetére
Szerintem egy gyengébb minőségi olajat használ az illető, nem beszélve róla, hogy biztosra menjen nem ötvenes keveréket használ! Pl 30- ast, és alapjáraton pötyögtetve bedusul! Több db profi stihlem is van pl, 500i, 462c-m, 661 c-m! Nem szoktam őket 5 percig pötyögtetni! Úgy látom amúgy értel a dolgokhoz, te nem végy zsákba macska! Amúgy vannak itt figarók bőven! Nem ismer senki személyesen senkit, de mindenki tudja a másikról ki mennyit ér! Ez röhely! Szoktam mondani, más szemében a szálkát ………. de a sajátjában a gérendát! Aki ért éri, aki nem az nem!
-
Stihl024
junior tag
válasz emmzolee #3009 üzenetére
Eredeti terv az 3 új Kínai hengerszett , 15 perc meló ,leszerel és új olajos keverék-melyik milyen nyomot hagy. Ha ezt megcsinálmám 2 órás videó ,hogy ne keljen szét vagdosni mert akkor hiteles. Most az lesz várok 1 csomagot valaki ígért spuri-t lesz 5 keverék Favorit -Oregon-Oleo- Alko (ez az egy ami biztos nem fog szétesni)-Hq Ls-Stihl hp super. ezeknek lesz mind 1 spuris változata. Az olcsóbb olajok 2 hónap után kezdenek kiválni és leülnek a tank aljára -beszínezik . 3. hónap után sanszos , hogy a 95-ös etanolja elkezd buggyanni és barnul az egész keverék ,megváltozik a színe de még elindul vele a gép de szerintem már közel sincs olyan kenése. 6. hónapra azt várom a keverékek nagy része szétesik-beromlik és nem indul vele a gép-kivéve 2 benzin aminek szerintem jó eséllyel semmi baja sem lesz. Véleményem szerint pár a spurival is beromlik de minimum a szétesésig eljut.
[ Szerkesztve ]
-
PALEDOG
kezdő
válasz Táborilelkés #3015 üzenetére
Jön?
-
Fonti86
lelkes újonc
válasz Kaninyul73 #3013 üzenetére
Mi a hiba!?
-
Satya82
lelkes újonc
válasz Kaninyul73 #3003 üzenetére
Szép jó estét neked is.
Remélem nem veszed sértésnek, de a kétszínű ember kifejezés, nem ezt jelenti. Azt jelenti, hogy a szemedben kedves valaki, de valójában utál, a hátad mögött kibeszél és rosszakat mond rólad.Akinek nagy a szája, de a tudása 0, az úgy hívjuk, hogy: mesemondó, hetvenkedő, nagyotmondó, okoskodó vagy egyszerűen, csak hazug.
"Mindenki rendőrnek született, csak van aki tovább tanult."
Segíts már, ez a mondat, hogyan illik a szövegkörnyezetbe? Sok itt a rendőr, vagy mi?Illetve a bizonyítékod, vagy az érved arra, hogy a szervizesek szakmai tudása felülmúlhatatlan, az, hogy sikerült egy membránt kicserélni a gépedben?
Ez tényleg nagyon ügyes. Gratulálok, a barátaidhoz.[ Szerkesztve ]
-
emmzolee
csendes tag
Hú Árpi. Nagyon jó ötlet ez az olaj teszt ötlet. Én véleményem az, hogy jó lenne mindegyik olajat tesztelni. Hátha kiderül valami jó dolog. Aztán a keverékeket ki is kéne próbálni. Az is jó lenne ha friss benzinnel tesztelni minden olajat, pl mennyire kokszosodik, ken stb.
-
kopepe
aktív tag
válasz Kaninyul73 #3003 üzenetére
Szerintem eltévedtél! Ez nem a vagánykodós ovis csoport!
Így kell belépni valahova szerinted???[ Szerkesztve ]
-
Kaninyul73
friss újonc
Szép jó estèt kívánok! Új vagyok a csoportban,van pár éves tapasztalatom a fakitermelésben, és a láncfűrészek terén. Nem szeretem a kétszínű embereket, úgy látom ebben a csoportban nagyon sok olyan ember van, akinek nagy a szája, de tudása 0. Nagyon jó szervízes barátaim vannak, mind a STIHL mind a Husqvarna táborából. Nekem az a véleményem, hogy ezeknek az embereknek a szakmai tudása felülmúlhatatlan. Mindenki rendőrnek született, csak van aki tovább tanult. A legrégebbi gépem kb. egy 1980-as 075AV STIHL, ami még egy membrán cserén esett át, 5 rántásra indul. A hitetlenkedőknek bármikor meg tudom mutatni, hogy egyszer volt szakszervízben gyári membrán cserélve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest