- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Asztrofotózás
-
PROHARDVER!
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Azt hallottátok, hogy Rosbergnek le kellett kaparnia a VB bajnoki trófeát a sisakjáról, mert kiderült, hogy nem is német?
-
Oliverda
félisten
Itt szerintem már csak akkor lesz rend, ha teljesen eltűnik a mostani vezetés. Börni a hülye pályáival, Csárli az agyonszabályzott, agyonbiztosított versenyekkel, és a többi. Nagyon érik már a teljes vezérkar csere.
-
IreN!CuS
őstag
Csak nekem tűnik úgy hogy lejjebb kerültek az autók " laposabbak" lettek ha igen gondolom a FRIC-nek köszönhetően ?!
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1594 üzenetére
Ugye valamelyik évben a red bullnál akarták betiltani a motorvezérlést, de azt sikerült kitolniuk nekik az év végére. Tavaly az új keverékek, most ez. Úgy látszik vannak ott páran akik szeretnek szezon közben bele nyúlni radikálisan a szabályokba. Ki tudja milyen érdekek vannak minden ilyen mögött.
-
Oliverda
félisten
"Ez valamilyen szinten az inkompetenciánkat mutatja, és azt, hogy képtelenek vagyunk megteremteni a sportág stabilitását és tisztaságát."
FIA = inkompetencia
Vajon mikor egyeznek meg abban, hogy idény közben nem tiltogatnak be hónapok óta alkalmazott cuccokat?
-
Oliverda
félisten
válasz
Oliverda #1568 üzenetére
„A Williams FW36 a mezőny leghatékonyabb autója. A kilenc időmérő edzés közül négyen (Ausztrália, Malajzia, Monaco és Ausztria), valamint a kilenc versenyből haton (Malajzia, Bahrein, Spanyolország, Kanada, Ausztria és Anglia) az övék volt a legmagasabb végsebesség. Időnként jelentős különbséggel. Az autó emellett jó a féktávokon is” – állapítják meg a németek.
Tehát Spa vagy Monza
-
attisx
addikt
#PIMPMYRIDE
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1585 üzenetére
Lassan nő ki.
Osztrákiában volt rá megoldás... -
Oliverda
félisten
Ahol nem lehet elhagyni négy kerékkel a pályát, oda miért nem tesznek egy fél méter széles műfű csíkot közvetlenül a kerékvető után? Lehet hatékonyabb lenne mint a cirkuszolás meg a büntetgetés.
-
-Mike-
addikt
válasz
FireKeeper #1583 üzenetére
A Banco Brasil már ott figyel a Williams kocsin, aki Felipe Nasr-t is támogatja GP2-ben ( és reserve driver-e a Williamsnek)
Massa vagy kitölti a 3évet vagy Kimivel együtt elhagyja az F1-et jövő év végén. -
FireKeeper
nagyúr
válasz
Oliverda #1582 üzenetére
nem tudom hány évre szól a szerződése, remélem csak egy, és jövőre már nem látom a mezőnyben. nagyon unalmas már a folytonos sirámja, a másra mutogatás, miközben a pályán annyira nem jön az eredmény, a két héttel ezelőtti pole-t leszámítva (amiből aztán a versenyen a lehető legrosszabbul jött ki), arról nem is szólva, hogy a még mindig szinte újonc csapattárs is bucira veri.
-
Oliverda
félisten
Massa azért elég keményen melózik, hogy még véletlenül se vívja ki az emberek szimpátiáját.
„Mindenki nagyon lassan ment a bemelegítő körön. Megálltunk a pályán, és a kuplungom nagyon felmelegedett, ezért nem működött. Elkezdtem nyomogatni a kuplungot, de bekapcsolt a lefulladásgátló, így utolsónak csúsztam vissza” – indokolta rossz rajtját Massa.
Ha mindenki nagyon lassan ment, akkor miért csak ő nem volt képes normálisan rajtolni? Brazil átok?
Rendszeresen másra keni a hibákat...
-
Oliverda
félisten
Ja, hogy konyha. Én a konyakra asszociáltam, de bármennyire is kerestem, csak martinit találtam a képen.
Alonso egy alapvetően gyengébb és sérült(?) technikával, illetve kopottabb gumikkal elég jól tartotta. Vettelnek illett volna hamarabb elmenni, de nézői szempontból (is
) jó volt, hogy csak sokadjára jött össze.
-
IreN!CuS
őstag
Jól látod , pont ebből az ilyen wheel to wheel csatákból kellene több ,utoljára talán Sumi Hamilton csata Monzában(talán 2012) volt ilyen azt is végig mosolyogtam mert felüdülés volt a sok DRS kikerülés után. Szerintem lenne még a mezőnyben egy-kettő aki tudná ezt csak még az autó nem volt alatta.
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #1578 üzenetére
Olyan képeken, ahol nők vannak, sokszor alá írják, hogy milyen furcsa konyha... mert ugye tudjuk, Szujó is említette, hogy a nők helye a tűzhely mellett van, stb....
Bájdövéj, Monza(2012? évben nem vagyok biztos) óta tüzes a hangulat Alonso és Vettel között, Ted Kravitz szerint 4év frusztráltság van Alonsoban, mert mindig mondta, hogy Sebnek van a legjobb autója... de most megmutatta Vettel, hogy tud versenyezni, erre Horner is biccentett. Persze, hogy tud.
Nincsenek jóban, presztízs volt egyértelmű, majd én megmutatom alapon lehetett látni Vettelen, az autója mozgásán, hogy nem esett jól neki, mikor Nando elment mellette, jót harcoltak, csak az baj, hogy ennyire fineszes és "akkor is visszaelőzöm típus" a mezőnyben rajtuk kívül Hamilton és kifújt. Tudják ők 3an meddig mehetnek el, hol lehet és kell beszúrni a másiknak, csak egy autónyi szélességet hagynak csak semmi többet, mikor kell egy körig hagyni, stb. Ham szeret még ennyire csatázni wheel to wheel Alonsoval, de ő más okból és nem annyira dühből. -
Oliverda
félisten
Hamilton poleból nem tud Brit nagydíjat nyerni... még szerencse, hogy ez tegnap eszébe jutott, és inkább megszakította a körét.
Mike: Mi az a "konya"?
-
-Mike-
addikt
Kicsit sajnálom Farkas Zsuzsit, hogy csak 2 kört ment, kíváncsi lettem volna, mennyi a hátránya és hogy bír ki egy másfél órát.
No majd Hockenheim-ben megmutathatja.
Erre szokták mondani nem, hogy milyen furcsa konya? -
Frenky89
addikt
válasz
FireKeeper #1575 üzenetére
Lehet, de mit csinálsz, ha ilyen pöpec a rönyó?
-
tkesy
őstag
Na most, hogy a Lotus jövöre már Mercedes-el fog menni, szerintetek mennyi idő, míg bejelentik, hogy a RB megveszi a Renaul-t?
-
Oliverda
félisten
válasz
Frenky89 #1572 üzenetére
Mert az túl egyszerű lenne.
"Most viszont kiderült, hogy ha kettéosztjuk a kipufogót, nagyobb lesz a hangerő."
Ezek tényleg ennyire hülyék, vagy csak játsszák?
-
Frenky89
addikt
Most, hogy kicsit pangás van meg merem kérdezni, hogy az üzemanyagnál miért nem lehet a klasszikus szűkítők elvét alkalmazni (a hűtött benzin és hasonló trükköktől eltekintve)?
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
Szvsz Spa vagy Monza behúzható lesz a Williamsnek.
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Egyre több a digitális reklám a közvetítésben. Értem ezalatt, amikor a fűre vetítenek olyat ami nincs ott, vagy lelátók oldalára (múltkori kanadai gp-n az F1 APP logo) vagy pálya egyes részeire (ált. pirelli logo), bukóterekbe, stb.
Mostanában már a rajtrácsra is amikor beállnak a helyekre.
Ennek mi a technikája? Egy bizonyos rögzített kamera mozgásnál tudják ezt előhozni?
Illetve, ez lesz a jövő? Mert innen már csak egy lépés, hogy nem kell matricázni a kocsikat, azt rakhatnak rá a közvetítésben amit akarnak, első lépésben a cockpitre, a T-cam eléggé fix ahhoz... -
-Mike-
addikt
Egyik legnagyobbat ő mente a hétvégén ennyi problémával.
-
tkesy
őstag
-
Qorthral
őstag
Nagyot ment a végén. Hihetetlen, de az utolsó körökben nem csak hogy ledolgozta a hátrányát, de Alonsót, Hülkenberget és Bottast is megelőzte. A futam viszont annyira izgalmas volt, hogy ebből a felzárkózásból, ami egy unalmasabb verseny sztorija lehetne egyetlen képkockát sem láttunk.
Le a kalappal! -
tkesy
őstag
Nem, 2-ön volt. 14. / 38. körben, míg Magnussen a 15. / 45. -ben volt bent, és amire emlékszek, hogy kb 10 körrel a vége előtt még Alnso mögött volt a 9. helyen és aránylag nagy (legalábbis az előtte haladóktól, akik úgy 0,5 mp-re követték egymást) kb 6 mp-es lemaradással követte őket... Magnussent is csak 45. körben a boxkiállásakor előzte vissza, addig vhol a 12-13 helyen "bóklászott"... És a Perez - Massa baleset után pedig pedig ővé volt az első autó ami elfordult a célegyenes végén...
Alonso a 16. / 44. körben volt a boxban...
-
tkesy
őstag
Még a futam hatása alatt állva: Button hogy a ******* lett 4. ?
-
-Mike-
addikt
Osztom Zanardi véleményét: „Csak annyit mondok: Nico egy nagyon jó versenyző, Lewis viszont egy bajnok. Ezt a különbséget tartom döntőnek kettejük bajnoki küzdelmében” [link]
-
-Mike-
addikt
-
#70869248
törölt tag
Ezt a hőkamerást én is néztem, aztán arra jutottam, hogy vannak dolgok amihez kevés vagyok.
alapból én is kerékdőlésre gondolnék, elvileg a bal külső ideális, a jobb első kevesebb terhelést kap ezért ott jobban 'kirugja' magát a terpesztés nem fekszik fel ezért jelenik meg.
De lehet asszimetrikus beállítás is, ..meg még sok minden, Monaco elég speciális. -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #1542 üzenetére
Ez bennem is felmerült de a kör további részén látottak ebben megcáfolt.
-
-Mike-
addikt
válasz
Frenky89 #1539 üzenetére
Ez az alagút... előtte tudod milyen kanyarok voltak (két jobbos), de egyből visszahűl kanyar után.
Ami ezt okozhatja talán az, ha kicsit több van fújva bele mint a balba ill. nagyobb kerékdőlés, így érhet le a belső perem.. vagy egy fasza felfügg...akarom mondani "okos" felfügg. -
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #1535 üzenetére
Amikor Class FM-ben felhívják, hogy mi újság az F1 háza táján akkor jó hallgatni, összeszedett, kihallani, hogy ért hozzá, napra kész, jól beszél róla. TV előtt már kicsit más, de ha megnézed még a stúdióban is jó. Eddig nagy baj nem volt vele futamok alatt, az utolsó kettőt leszámítva. Kicsit (párszor) ripacsnak tűnik nekem, szeret szerepelni, ez fordul át kicsit olyanba amitől nem lesz jó, de reméljük, ahogy eddig is szólnak neki megfogadja az építő kritikákat és próbál magán csiszolni.
Még ennyi monacói bakival is messze jobb volt azért, mint czollner, mezei, walter, dávid, palik, szabórobi együttvéve. -
TESCO-Zsömle
titán
Azt füleltem én is, hogy mennyire jól nyomja. szujó viszont tényleg nem volt valami nagy formában. Még magához képest is eléggé durva WTF volt pár benyögése. Pl mikor a box-ból kihajtó Ferrari átvágta a kanyart, hogy mást ne mondjak...
Lehet ez valami kommentátori betegség? Minél tovább kommentátorok, annál nagyobb marhaságokat mondanak?
-
IreN!CuS
őstag
Marussia pontnak kimondottak örülök megérdemelték már.
-
#70869248
törölt tag
-
-Mike-
addikt
Nem volt jó Szujó se szombaton se ma, vasárnap. KPT viszont kellemes csalódás.
-
-Mike-
addikt
Megvannak az elveszett madarak, de rég láttam már őket, kérdés: ki meddig bírja nézni? 40mp-nél kinyomtam
[link]
-
Oliverda
félisten
„A futamok során a pszichológia is nagy szerepet játszik, de ez minden sportágban így van. Michael Schumacher nagyon jó volt a pszichológiai hadviselésekben. Ezáltal érdekes tapasztalatokra tettem szert, amiből most is sokat meríthetek. Köztem és Lewis között azonban még nincs szó mentális hadviselésről. Egyelőre a pályán vívjuk meg a meccseinket.”
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
A komoly fejlesztés:
-
tkesy
őstag
Zsinorban a 3. nullázást láthattuk a McLaren-től...
Ez már kínosabb mint a tavalyi év, mert ott legalább még a pontszerzők között voltak, most meg a Mercedes motorral szerelve is a TR-al / Sauber-el harcolnak vhol a 1x helyen...
Valahol valami nagyon megbomlasztotta a tervezőgárdát az elmúlt 2 évben, plussz nagyon kell egy jó pilóta nekik, mert KM mégsem egy Hamilton, bármennyire is remélték, Button meg,- annak ellenére, hogy kedvelem,- még mindig képes pocsékul rajtolni, utána meg, ha nincs a kocsi abban a nagyon szűk komfortzónájában, egyszerűen csak körözget a pályán...
Sokan úgy várják a Honda érkezését mint a messiát, de jelen állás szerint hiába adna egy überbrutáljó erőforrást a csapat kezébe, nem tudnának élni a lehetőséggel...Mondjuk a "nagy rivális" Ferrari sem áll sokkal jobban...
A Williams és főképp a FI gyengélkedése meglepetés, az év elején erősebbnek tüntek, a Lotus megérkezése meg látványos, kérdés egyszeri csoda volt-e vagy tényleg ennyit javultak...
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
Na most ebből vagy egy hatalmas pofára esés lesz vagy.....egy hatalmas pofára esés
Baromira kételkedek abban amit elmondtak... -
Oliverda
félisten
Lauda szerint Ricciardo ilyen tekintetben előnyt élvez azáltal, hogy csak most került a csapatba. „Tudom, hogy Vettel a diffúzor köré épülő autóival az elmúlt években kialakított egy vezetési stratégiát, amellyel gyorsabb volt, mint bárki más. Most viszont jött Ricciardo, aki még sosem ült a Red Bullban, és csak a mostani autót ismeri. Beül, és egyszerűen csak vezeti” – magyarázza az osztrák.
2012 első felében is vergődött, amíg nem volt fent a coanda kipufogó. Befújt diffúzor nélkül egyelőre nem akar menni a szekér...
-
-Mike-
addikt
Onboard race-t ha valaki letölti, Ham-et majdnem megviccelte az utolsó előtti körben a kockás zászló
, gázról le és ment a fal felé.. de gyorsan kapcsolt.
-
IreN!CuS
őstag
-
#70869248
törölt tag
A McLAren valóban elég nagy halogödörben van, kört kaptak mindketten...igazából nem is értem, majd elmondják, komoly probléma lehet.
Valszeg van benne az is amit emlegetni szoktak, kell egy versenyző, vagy versenyzőpáros aki huzza a csapatot is. A kerékcseréjük mindenesetre brutálisan jó volt. -
tkesy
őstag
Ez egyre kínosabb lesz Vettel számára főként, ha esetleg nem tud rajta változtatni az év folyamán, mert akkor le nem mosa magáról, hogy csak azért lett 4x vb mert jó kocsija volt...
A McLaren meg ismét nullázott...
Elég elkeserítő, hogy majdnem a teljes tavalyi évet rááldozva csak erre futotta a tervezőgárdától... Sürgössen kéne egy vérfríssités a tervezőcsapatba... (meg vajon mi történt azzal a csapattal, akik a '12-es kocsit csinálták, mert az kétlem, hogy elfelejtettek mindent amit tudtak egyik napról a másikra...)
-
-Mike-
addikt
„Daniel nagyon jó munkát végez. Nem arról van szó, hogy egyetlen jó hétvégéje volt, folyamatosan jó hétvégéi vannak. Képes kihozni a maximumot az autóból, én viszont kissé jobban küszködök ezzel. De végső soron ugyanolyan autónk van, és ha legyőz engem, akkor azt tiszta küzdelemben teszi. Ez nincs a kedvemre, tudom, hogy kicsit jobb munkát kell végeznem” – vallotta be Vettel
-
Oliverda
félisten
Új Merci orr:
A régi:
-
-Mike-
addikt
FIA Thursday press conference - China
Q: (Livio Oricchio - Universo On Line) Fernando, what were you celebrating at the end of the last race as you took the chequered flag and took your hand out of the cockpit and punched the air? ( degec
)
FA: Yeah, I was saying thanks to the mechanics. I said it a hundred times after the race also. They’d been working hard on Saturday. As you know, we had a problem on the engine side, on the power unit that slowed us a little bit in Q1, Q2 and then furthermore in Q3. We didn’t have the solution for the problem, even on Sunday at 12 o’ clock so we still were not completely sure that the car was perfectly OK and then in the race, we had everything in place - they did a fantastic job so when we crossed the line, they were on the pit wall saying hallo and I said hallo to them.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
Oliverda #1496 üzenetére
ezen mi most még csak röhögünk, de pl ők már lehozták: A Ferrari feladja a 2014-es évet?
tavaly a Meki csinált hasonlót néhány futam után (bár ők még a Ferrarinál is szarabbul kezdtek), ennek ellenére idén sem váltották meg a világot (az idénnyitót leszámítva).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iOS alkalmazások
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Iphone 12 Black 64Gb független 87% akku
- LG 27 Odyssey 144Hz Gamer monitor
- 27% Számlával! HP Gaming! 16.1" IPS 144Hz / 7640HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 512GB NVMe! BeszámítOK
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad L13 Yoga Gen4 X360 Érintős! Ryzen 7 Pro 7730U 16GB RAM / 256GB SSD Magyar
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 4th - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest