- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
válasz
TommyY2 #7658 üzenetére
Igen kellett faragni, mert nem forgott a kerék. Már ezzel ment a vizsgára.
A szenzorokat pár km után felismerte, azaz eltűnk a figyelmeztető piktogramm.
-
gippazoid
senior tag
válasz
TommyY2 #7659 üzenetére
Fene tudja, i30 FB csoportból mintha 2017-es évjáratoknál már nem nagyon írnának olajzabálásról (az a motorfelújítás előtti leggyakoribb tünet).
Én az 1.5 DPi-re is kíváncsi lennék, 2020 körüliek az elsők, eddig semmi negatívum, de azért nem olyan nagy a darabszám sem, mert pl. KIA-ba egyáltalán nem tették. -
Robi_73
őstag
válasz
TommyY2 #7623 üzenetére
Csak gyári vagy hasonló tudású, a karosszéria vezérlővel (BCM) kommunikálni képes diagnosztikai eszközzel állítható amit szeretnél.
"Alapbeállítás – gyári menüből
A 2010 utáni Kia Venga modellek esetében előfordulhat, hogy a műszerfal menüjében állítható ez a funkció:
Lépések:
Gyújtáskapcsoló "ON" állásba (motor nem feltétlenül kell járjon).
A kormányon vagy a műszerfalon (általában jobb oldalt) a „Trip” vagy „Mode” gombbal keresd meg a beállítási menüt.
Itt keresd a „Door” vagy „Auto Door Lock” menüpontot.
Választható opciók lehetnek:
Lock at 15/20 km/h
Lock when shifting from P (ha automata)
Off
Unlock on key off / P fokozatba váltáskor
Ha ilyen menüpont nincs, akkor valószínű, hogy ez a funkció csak diagnosztikai eszközzel aktiválható.OBD diagnosztikai eszközzel (például: Kia GDS, vagy univerzális pl. Launch, Autel, Delphi, OBDeleven)
Egyes Venga modelleknél a funkció a központi egységben (Body Control Module – BCM) engedélyezhető.
Példa:
Csatlakoztasd az OBD diagnosztikai eszközt.
Navigálj a BCM vagy „Central Door Lock” modulba.
Keresd a „Auto Lock by Speed” opciót, és állítsd „Enabled”-re." -
TommyY2
tag
válasz
TommyY2 #7617 üzenetére
Most ismét próbálkoztam az autó Setup-jába belépni, megintcsak sikertelenül.
Én úgy gondolom, hogy ennek a Venga-nak nincs semmilyen beállítási lehetősége (pl. Olajcsere intervallum nullázás, TPMS nyomás beállítás, automata ajtó zárás, stb.), ha mégis van, legyen szíves mondja már meg valaki a tutit.
Köszönöm:
TommyY
-
Dare2Live
félisten
válasz
TommyY2 #7603 üzenetére
Nem hinném 6.sebesség 90nél kb 400rpm difi. 130nál mondjuk kb 600.
Tankolástól tankolásig mérj a fedcomp tud hülye lenni. Elötte guminyomás check.@szimi57 Nem az én kocsim de nekem elég meredek, hogy eltérek a gépkönyvtől úgy hogy láthatólag nem vagytok tisztába még az olaj alapokkal sem. Persze lehet bele önteni C2es olajat A5/B5 helyett de nem véletlen van a gépkönyvben A5/B5.
btw Gammanal KIA ha nem is könyvben hanem honlapon de engedélyezi a C2t avval a kikötéssel, hogy az intenzív használatnak minősül. Azaz felezni kell az olajcsere periódust. És hamár nagyon nem nehéz kérdés: Mért engedélyezi a C2t és mért minősül intenzív használatnak. És mért nem jó egy C2/C3 olaj HTHS szempontjából oda ahova A5/B5 van előírva? -
szimi57
őstag
válasz
TommyY2 #7607 üzenetére
Szia! Nem vagyok nagy olajszakértő, még csak szakértő sem, csak el tudok igazodni a nagy információ halmazban. Teljesen jó az olaj, amit választottál. Én azért döntöttem az X CLEAN EFE mellett mert a magasabb HTHS érték jobb motorvédelmet biztosít, szemben az A5-B5 némileg kedvezőbb fogyasztási adatával. Nyári kánikulában, tartós 140-150-es autópálya tempónál így nyugodtabb vagyok.
-
TommyY2
tag
válasz
TommyY2 #7590 üzenetére
Még azt szeretném kérdezni az itt lévő Kia tulajoktól, hogy kinek hány évet bírt a TPMS szelepe?
Érdemes-e gyárit venni, vagy lehet kapni hosszú élettartamú utángyártottat is? Kell-e tanítani őket, vagy az autó felismeri automatikusan?
Esetleg linkeket kérhetnék? Köszönöm:
TommyY
-
JoolsNOS
veterán
-
válasz
TommyY2 #7583 üzenetére
A Splash marad, a nejem imádja. A nagy autónak kerestünk utódot, és az új Sportage volt az egyik lehetséges megoldás. Van márkaszervizben ismerős-barát, a vele való egyeztetés után dobtuk a témát.
#7582Jim74:
Nem én vettem az autót!Én a saját megtapasztalásaimat osztottam meg. Természetesen mindenki úgy dönt ahogy akar, és ahogy a korlátai engedik. Ebben egyetértek Veled!
-
válasz
TommyY2 #7579 üzenetére
Szia!
Nyolc éves gumikkal én nem járnék már...
Nagyobb felninél peresebb gumi fog kelleni, ami általában növeli az árat. Lehet, hogy jól néz ki, de ezekre a f*s magyar utakra nem való a peres gumi szerintem.
Évi 10ezer km alatt én 4 évszakost vennék, de valami jobb márkát, felette téli/nyári szettet. -
Dare2Live
félisten
válasz
TommyY2 #7549 üzenetére
Nem rakom bele amit Qru ajánlott. Drága és nem ACEA A5/B5. Ha motult raknék bele akkor ez lenne. [link] Nálam mondjuk annyira nem számítana az A5/B5 mert átlag 6500kmenként olajcserélek de na.
Olajszürőből 2éve sikerült vennem gyárit több dbt olcsón. Még egy darab van utána x mi lesz.
50.000km van az autómban ráadásul átlag ~6.500kmenként olajat cserélek és városban jórészt a 18éves yarist használjuk. Csúnya lenne ha bármi gondja lenne...
-
Dare2Live
félisten
válasz
TommyY2 #7543 üzenetére
Biztos, hogy befecskendezésre MPI. Örömteli mert nem kokszosodik mint a GDI motorok.
Leegyszerüsítve közérhetőre fogalmazva: "sűrűséget" az 5W30adja meg. Egy 5w30 c2 és c3 nem sürübb mint egy 5w30 a5/b5.
A különbség az a TBN, hamutartalomban, HT/HSben van.
A te autódba A5/B5 az előírás. Azt rakd bele. Ha raktál bele c2 vagy c3 olajat benne maradhat de 5.000kmen belűl cseréld A5/B5re.Meg kell nézni a doksit. Tippre nem lesz tőle magyar de x. Igen ha elszúrod az gond.
Nem véletlenűl írtam a lánc ellenörzést. Igen át tud ugorni a lánc van rá sok példa.
TPMS/Ajtó vonal nekem x.
-
Dare2Live
félisten
válasz
TommyY2 #7528 üzenetére
5w30 A5/B5 az előírás. Márkából amelyik szimpi. Total+shell gyári olaja volt sokáig. Olajcsere max 10.000kmenként, ha túlnyomó részt város, anyataxi... inkább kevesebb.
Navit frissítés hivatalos oldal. Meg lehet csinálni otthon. [link]
Nem Android autos.
10.000kmes olajcsere esetén az 1.4/1.6 MPI nem olajevős. Ha eszi arra oda kell figyelni a nem lényeg 1-2dl/1000km nagyon gyorsan eszkalálódni tud. Láncra 100.000km környékén rá kell nézni ha ugrik az millió+os buli lehet.
6os váltó szerintem csak 1.6hoz volt. 130nál -500-600rpmel kevesebbet pörög tehát az is pörög...
más: új 1.6CRDIkkel is vannak gondok... [link]
@szimi57 Volt belölle 90les kb 2015 elöttiek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- AKCIÓ! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest