- Asztrofotózás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- OLED monitor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AIO-khoz optimalizált, háromkamrás toronyház a Corsair gondozásában
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Bluetooth hangszórók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Aktív témák
- 
			
			
- 
			
			  yerico senior tag válasz  axlrose32
							
							
								#108
							
							üzenetére axlrose32
							
							
								#108
							
							üzenetéreNe nagyon próbáld meg nekem bemesélni, hogy az 1.8-as négykerekes autód 6 liter alatt eszik országúton, mert úgysem fogom elhinni. Viszont egy visszapillantótükör cseréje már 44000 forintba fáj, ha éjszaka lerúgják, az már idegesítene. Az idő előtt elszakadt vezérműszíj vagy a sofőr!!! vagy az anyag hibája az utóbbi könnyen kideríthető, és a gyártó perelhető érte. Mindenesetre ismerek olyan embert, akinek a garanciális Hondája majdhogynem többet volt szervízben, mint otthon, és végül garanciában cserélték az autót. A Mitsubishi helyzete meg pont a legrosszabb az összes japán gyártóé között, hirtelen úgy járhat, mint a Rover, és akkor honnan lesz majd alkatrész? A hetedik éves Opelem meg nem akar még rohadni, de ha véletlenül megteszi, akkor kb. 30.000 forint lenne fényezéssel. Puff neki, annyit megér. Ellenben benzines léttére 4.5 / 6,2-es fogyasztást csinált országúton / csak városban. A havi kötelező 1300 forint, legutóbb egy 800 forintos olajgombát cseréltem rajta. Ez mennyi lenne a Micudban? 
 Félreértés ne essék, szeretem a ''Micubisiket'', pláne a 90 körüli Lancer jön be nagyon formailag, de nem ez a márka a japánok krémje, sőt a legmegbízhatatlanabb, ráadásul anyagilag erőteljesen a csőd szélén állnak. 14 évesen már bármikor baja lehet, márpedig ilyenkor tapasztalat szerint az első kis hiba után azonnal ki kell cserélni szinte a fél kocsit, elvégre tele van kopó alkatrészekkel, amiknek lejár az élettartama.
- 
			
			  gabx76 senior tag Nos, köszönöm az ajánlatokat, és az ''építő jellegű hozzászólásokat''. 
 A holnapi napon (2005. 06. 30.) örök esküt (min. 1-2 év) fogadok választott szerelmemnek. Még fehérben is lesz a drága.
 Kicsit emeltem a saját igényeimen, így a választottam egy 1994-es Renault 19-es 5 ajtós szépség lett. 
 Virágot, üdvözlőtáviratot ne küldjetek.
 Pénz jöhet. 
- 
			
			
- 
			
			  gabx76 senior tag Könyörgöm! Csak guruljon!  
- 
			
			  gabx76 senior tag Up! 
- 
			
			  axlrose32 őstag a biztositás igaz:50%-kal magasabb mint egy 1.3 asé ez nagyvonalakban havi 2000 ft-ot jelent napokra lebontva 60ft egy félüveg sör ára.viszont adott forgalmi helyzetben nekem megéri ezt a plusz költséget, hogy 105 le van a fenekem alatt és nem 65le. a súlyadó pedig semilyen összefüggésben sincs a hengerek számával vagy a lökettérfogattal.egyébként ha tanácsot adhatok toyotát vegyél.nagyon nagyon megbizhatóak.esetleg ha jó autót akarsz olcsón látogass el a torottauto.hu -ra,ezek sérültek de van közöttük enyhén sérült is /minimális jav költség/,még javitással együtt is jobban kijössz mintha egy hibátlant vennél. 
- 
			
			  axlrose32 őstag igen valóban a fenntartási költség magasabb/gkfbizt./de ezen kivül semmi nem kerül többe.a fogyasztás megegyezik egy 1.4 opelével,viszont nem kellet alkatrészre költenem egy ft sem 1 év alatt amiota nálam van.ugyanakkor a haverom a ujonan vásárolt opeljével 96-os ,az utsó 4 évben legalább 10 szer fordult mag a szervizben és otthagyta egy fél autó árát alkatrészre/sztem nonszensz hogy egy autón 47000 km után elszakad a vezérműszij,amikor a gyártó 70000 es csereintervallumot ir elő//79000nél pedig vizpumpacsere???.tehát amikor autót vásárol az ember nem csak az alkatrészárakra kell öszpontositani,hanem arra is hogy milyen az autó megbizhatósága,minősége,és igy hosszútávon jobban jár az ember.és akkor a karosszéria minőségéről még nem is beszéltünk. 
- 
			
			  gabx76 senior tag válasz  axlrose32
							
							
								#105
							
							üzenetére axlrose32
							
							
								#105
							
							üzenetéreSzó nincs arról, hogy utálnám a japán verdákat! Legszivesebben egy Honda Civic-et, vagy Egy Mitsu Colt-ot vennék, sőt, amit Te ajánlottál is a kedvenceim közé tartozik. Azt is tudom, hogy extrák tekintetében s jobban járnék. 
 De sajnos nem engedhetem meg magamnak a fenntartásukat. (A tied 1.8-as, azt különösen nem ) )
- 
			
			  axlrose32 őstag sztem sincs baj a japánokkal csak számolni kell.egy német verdához tényleg nagyon olcsók az utángyártott alkatrészek viszont gyakran kell cserélni.viszont sok japánnal volt már dolgom pl.toyota carina e az autóban 480000 km-nél kellett cserélni a lengéscsillapitókat a motorjához pedig nem kellet még nyulni az olajcserén kivül.és akkor még a rohadásról nem is beszéltem.4-5 éves opelek szépen ki vannak rügyezve ugyanakkor egy 12 éves japán még teljesen hibátlan 
- 
			
			  axlrose32 őstag ha utálod a japán verdákat akkor vszinü az enyém nem kell.de egy próbát megér:1991 mitsu lancer 1.8 4wd minden elektromos/ablak,centrál,tükör fütéssel,/mech.:/kormány két irányban ,ülések /itt a magasságállitásra gondolok/.ja és klima is van/ tökéletesen működik ami ugye ilyen korban kuriózum/,a szervókormányt majdnem kihagytam.egy ajtó/jh/ szorul fényezésre sérülés miatt cserélt,ezen kivül csak apróbb hibák vannak.én 380k-ért árulom ha vkit érdekel.sokat nem engedek mert motorja futóműve nagyon egyben van.az autónak csak mo-i tulajdonosa volt. 
- 
			
			  gabx76 senior tag brrr 
- 
			
			  gabx76 senior tag UP! 
- 
			
			  bobsys veterán 323-as Mazda? 
 Bővebben: link
 Kérdezz nyugodtan. Szállitás term. megoldható.
- 
			
			  gabx76 senior tag Aham, azt a sorozatot én is ismerem - nagybátyámnak volt egy. Valóban jó kis autók, ráadásul kényelmesek is. 
 Tegnap néztem kettőt is, de nem voltak túl bizalomgerjesztőek. Az egyik egy ütött-kopott 1.4-es, a másik 1.2-es, de az sem volt túl megkímélt. Viszont találtam egy 19-est. Kicsit nagyobb, viszont fullextrás. Teccik.
 Most főlök e levemben és nem tudom, mit tegyek.
 Még a Golf is játékban van.
 A Fordok viszont kiestek. Többet is néztem, rohad mind. 
- 
			
			  hezzo tag A Clio-k szerintem k* jó kocsik. Az én tapasztalatom szerint legalábbis. Nekem az van (a ''legújabb előtti'' modell), de egy ismerősöm most adta el az övét (a régebbi modellt) 550-ért. Szerintem 400-500 között elég jó állapotban lévőket fogsz találni. Keveset eszik, kicsi, fürge stb. Bár én amúgy is Renault-fetisiszta vagyok - valószínűleg sokan lesznek, akik ellent mondanak nekem... 
 A sors fintora, hogy az ismerősöm egy nappal a topic nyitása előtt adta el a kocsit.
 [Szerkesztve]
- 
			
			  gabx76 senior tag Mars fel! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Egyre jobban hajloka Renault Clio-k felé. Vélemények?! 
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  scang senior tag Én ezt megyek megnézni ma vagy holnap  
 Bővebben: link
 vélemények?
- 
			
			  gabx76 senior tag Közben szűkült a lista. Amit keresek: 
 Golf 2
 Opel Corsa
 Renault Clio vagy
 Renault 19
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  Velocity aktív tag Bővebben: link 
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 Bővebben: link
 nah jól van látom van jó sok, innentől nézegesd tovább inkább te 
 Bővebben: link
 kritériumok: 350.000-400.000 Ft-ig minimum '90es évjárat 1600 köbcentiig
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  Spirit őstag Nekem is lenne egy érdekes járgányom...Renault 9-es, 83-as asszem, de! 
 A kasztni még nem rohad különösképpen, időközben minden komolyabb alkatrész cserélve let..a motor pl egy 1,4-es(1,1 van a zöldkártyán, hihi ) 8 éves darab, 20 k km-el. Kisebb hibái vannak..hengerfejtömítés(2k ft) és ilyesmik.. Direkt megvártuk míg lejárt a vizsgája, és vettünk egy B Corsát. Szal eladó 100k-ért a Renault 9-es..levizsgáztatod, kisebb dogokat kicseérlsz rajta, átiratod, és 200k-ból van egy még legalább 5-6 évig használható működőképes kocsid...Érdekelne a dolog? ) 8 éves darab, 20 k km-el. Kisebb hibái vannak..hengerfejtömítés(2k ft) és ilyesmik.. Direkt megvártuk míg lejárt a vizsgája, és vettünk egy B Corsát. Szal eladó 100k-ért a Renault 9-es..levizsgáztatod, kisebb dogokat kicseérlsz rajta, átiratod, és 200k-ból van egy még legalább 5-6 évig használható működőképes kocsid...Érdekelne a dolog?
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  yerico senior tag Sógorom hajtott egy ilyen Pony-t, 1.5-ös Mitsubishi motorral. Képes volt 300 kilométert menni úgy, hogy világított az olajnyomásjelzője, de őt nem kifejezetten zavarta. Aztán, mikor rákérdeztem ,akkor közölte, hogy nem tudja, mi az a lámpa, de világít már egy ideje. Nosza, benzinkúthoz el, 2 liter kellett bele, hogy elérje a minimumszintet. Azután még jópár évig hajtotta, műszakilag mindig tökéletes volt, pedig a szervízeltetéssel nem sokat foglalkozott. Az alkatrészek viszont aranyárban vannak, mivel Mitsubishi alapokra épül az egész kocsi. Ma a Hyundai-t koreai Mercedesnek hívják. No comment. 
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Fel, fel a csúcs felé! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Kezd érlelődni bennem egy gondolat: 
 Golf II-t szeretnék!
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  gabx76 senior tag UP! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Nos, mivel a tegnapi autó nem nyerte el a tetszésem, a topik továbbra is aktuális! 
- 
			
			  tildy nagyúr Ismerősnek ilyen van, sőt autófényező ismerősöm is ismer egy ilyen tulajt, szerinte megbízható kis kocsik. És szvsz szépek is. Ez pl 94es , mondjuk ez már 490E. 
 Bővebben: link
 Viszont ő meg csak 250E, 91es. Bővebben: link
 [Szerkesztve]
- 
			
			  tildy nagyúr Én 13-14 éves hyundai ponykba szerettem bele, általában kb 300-400Kért megkapod. 
 Bővebben: link
 [Szerkesztve]
- 
			
			  Sipi- őstag Nézz be ide és kérdezz, biztos ajánlanak valamit: Bővebben: link  
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  Vigneau félisten Ahogy elnézem, a konkrét ajánlatok váratnak magukra. Ne keseredj el, gyűjtögesd a pénzecskéd. Addig is nézelődj - ha ráérsz - a trader.hu-n vagy a hasznaltauto.hu-n, sőt az auto.lap.hu is sokat segíthet... Legalább az árakkal tisztában leszel. Én is így csináltam. Jó egyébként autó téren hasonlóan gondolkodó emberekkel találkozni! Viszont lassan el kell gondolkodnom a cseréjén. Talán jövőre beszámíttatjuk... Kívánom, legyen egy jó ajánlatod minél előbb! Sok sikert az autóvásárláshoz és leld benne örömödet! Szia! 
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Most legalább annyival is előrébb vagyok, hogy az ajtót nézzem meg alsőnak. A Citroen AX-ek nekem önmagukban tetszenek, de Édesapám - alki SZVSZ vágja a témát - elriasztott tőluk. Csak annyit mondott: 
 Citroent?! Neeeee! 
 Igazából én annak is örülnék, ha valaki kifejtené, hogy hű, milyen jó autó az, vegyek olyat! Szóval rugalmasan állok a témához, tehát kirekeszteni nem akarok egyetlen márkát sem!
 Egyszerűen arról van szó, hogy alaposan meg kell rágnom a döntést. Nem vagyok túlfizetve és párom sem, albérlet, stb, örülök, hogy ennyit tudok rá áldozni, nem szeretnék olyasmibe pénzt ölni, amit később megbánok. Ezért örülök annak is, ha jótanácsokat kapok - ezúton BIG THX mindenkinek - de leginkább a konkrét ajánlatoknak tudok örülni!
 [Szerkesztve]
- 
			
			  Vigneau félisten Viszonylag nagy a választék, széles skálán mozog az áruk: 300-550e HUF. 2003 év elejéig az egyik nagy sláger volt a nepperek és a szimpla vásárlók között egyaránt. Sajna, a törvények miatt ezután kinnrekedt a határainkon túl ez a típus. Az egyetlen ellenérv az ajtórohadás: 1 éve hajtok bal oldali ajtó után, vagy javítóívet kutatok, de semmi... Hasonló kategória még a Citroen AX. Alternatívának jó lehet, bár, ha jól emlékszem, nem buksz a francia verdákra... 
- 
			
			  Vigneau félisten Örülök neki, hogy tetszik a kis kocka Corsa. Nem bánod meg, ha azt választod! A '90-'92 gyártásúakat válaszd - ne a korábbiakat -, min 1.2-es motorral (45LE). (Nekem is 1.2-esem van, kb. 5-5.4l a fogyasztása.) Jó a diesel (1.5) is, ez egy Isuzu motor, keveset fogyaszt (viszonylag könnyű a kasztni: saját tömege 775kg). 
- 
			
			  BitRaider csendes tag Hali! 
 Mit szólnál egy Toyota Corolla 1.3 '89 3 ajtóshoz? Tudom, japán, viszont pont ezért sokkal kevesebb a szerviz igénye, mint a többi kocsinak. Amikor én megvettem néhány haverom még bevásárolt a jól elterjedt típusokból (Corsa A, Golf I, stb), mindenki többet költött rá, mint én. Pedig én akkor rengeteget használtam. Csak ha nem kell szervizbe vinni, és nem kell alkatrészt venni hozzá, hát akkor bizony annál olcsóbb nincs.
 Ha érdekel dobj mail-t, küldök részleteket.
- 
			
			  cortez25 senior tag 
- 
			
			  yerico senior tag Nem rossz, csak az alkatrészárak... Kollégámnak volt ilyen, egyszer lerúgták a visszapillantótükrét egy éjjel. 4X ezer forintot kérte érte 5 éve. A főnököm Galantjába huszonezer forintért számítottak meg egy gyújtáskábelt. 
 Továbbra is azt mondom, hogy kisautóból német, vagy olasz, ami elterjedt. Ezekhez rengeteg utángyártott alkatrész van, így olcsó a szervízük A kisautók megbízhatósági versenyében az A Corsa egy újság szerint a 2. helyen állt, előtte talán a VW Polo tanyázott. A kisautók megbízhatósági versenyében az A Corsa egy újság szerint a 2. helyen állt, előtte talán a VW Polo tanyázott.
 Eg tizenéves autó esetében fel kell arra készülni, hogy mindig lesz benne cserélendő alkatrész, így tervezni kell a későbbi kiadásokat. Az új autónál a bekerülés a sok, a használtnál a közbenső kiadások. 
- 
			
			  shift+ő senior tag Bővebben: link én ezt javaslom, örökélet +2 nap, nagy jó kis autók. Aposomnak ilyen volt, ezek után én is Mitsu FAN lettem, bár én egy galantot újítottam, és nem bántam meg. Ezt szerintem le is lehet alkudni 400 alá. A 3 F szabály pedig igaz (kivéve a kiskategóriás francia kocsik talán). A Lada pedig nagyon könnyen oxidálódik. 
- 
			
			  gabx76 senior tag Köszi az érdemi hozzászólást! 
 Sejtem, hogy a vétaláron kívűl még jónéhány ezressel leszek rövidebb, míg örömmel használni tudom majd leendő kocsimat és ezt be is kalkuláltam. A már említett okok miatt az alkatrész beszerzés/felülvizsgálás, stb. nem fog gondot jelenteni, de persze szeretném minimumra csökkenteni a költségeimet.
 Ezért nem erőltetném a japán és olasz márkákat.
 A Corsa tetszik. (egyet már linkeltem is)
 Kapkodni nem szeretnék. Ráérek, várom a legjobb ajánlatot.
 Meglátjuk!
- 
			
			  gabx76 senior tag  
 Mazda. Mély érzelmi szálak kötnek hozzá, mert egy 86-os, 1500 köbcentis 323-as volt az első autó, amit először vezettem életemben. Mondjuk még mai szemmel is komoly jármű. Alapfelszerelés a kormányállítás, hátsó ablaktörlő (sedan), és egyéb apróságok. Ha jól tudom, jelenlegi tulajánál még ma is vígan fut.
 Egy bajom van vele, mint minden japó autóval: Drága az alkatrész.
- 
			
			
- 
			
			  Vigneau félisten Én inkább tanácsot adnék. 
 '92-es 3 ajtós Opel Corsa ''A'' boldog tulajdonosa vagyok immár 2 éve. Ha jól olvastam, hasonló kaliberü kis kocsit keresel. Jó választás, viszonylag értéktartó is, de 1 valamit tarts szem előtt. Ezek a verdák is csak öregszenek, s olykor költeni kell rájuk. Az enyém közel 185e km-t futott. A normál dolgokon kívül elég sok minden cserére szorult: első, hátsó fékek; hátsó lengéscsillapítók; kormánypersely; féltengelycsuklók; jobb oldali ajtó (kirohadt az alja); hűtő és csőrendszer; vízpumpa; gyújtáselosztó; alapjárati motor és lambdaszonda. Ne ijedj meg, közel 60e km óta használom, szép sorjában jöttek elő a hibák. De... egyszer sem hagyott cserben, számíthattam rá, meghálálta a törődést!
 U.i.: Viszont, ha elolvasod az aláírást, még nem minden tökéletes... 
 Sok sikert kívánok a vásárláshoz! 
- 
			
			  mazdawrc csendes tag Hali, ez az autó pesti, de ha fogyasztásra mész, érdemes lehet megnézni. 
 Bővebben: link
 [Szerkesztve]
- 
			
			  yerico senior tag Ja, igen, az Unoba és a Charade-ba szereltek 1.3-as dízelmotort. Ha ilyet látsz, azonnal szaladj el tőle. A motorok túl kicsik a kasztnihoz, egyszerűen túlhajtják őket a tulajok, rengetegbe lenne a felújításuk (hengerrepedés rulez) 
 (nem kellenek a kommentek, hogy ma is szerelnek kis köbcentis dízelmotorokat autókba. Először is azok már nincsenek egy szinten a régiekkel, másrészt szerintem az újak is túl vannak terhelve)
- 
			
			  yerico senior tag Ez speciel nagyon igaz. 10-15 éves autóval nem kell karambolozni.  Esetleg annyit, hogy a német/ szovjet autó minimum 150 kilóval nehezebb, mint az első Suzuki (640 kg - Samara 1.3- 890 kg), ez pedig mind a benne lévő anyagmennyiségben jelentkezik. Ha nem rohad a kasztni, akkor az sokkal jobban felfogja az ütközést. Esetleg annyit, hogy a német/ szovjet autó minimum 150 kilóval nehezebb, mint az első Suzuki (640 kg - Samara 1.3- 890 kg), ez pedig mind a benne lévő anyagmennyiségben jelentkezik. Ha nem rohad a kasztni, akkor az sokkal jobban felfogja az ütközést.
 [Szerkesztve]
 [Szerkesztve]
- 
			
			  yerico senior tag Erre azt mondaná az autószerelő ismerősöm, amikor lebeszélt a Suzukiról, hogy ő még nem látott másik autót, ahol a bal hátsó kerék ütötte agyon a sofőrt. Suzukit igen. Amúgy jó autó: fiatalon. Az első széria első autóit nem szabad megvenni, legalább a 2. évből kell választani. A linkelt modell ráadásul nem is katalizátoros. Amúgy ajánlom, hogy üljön be az ember egy Swiftbe és egy hasonló korú német autóba. Amikor megcsapja az a ''minimál'' érzés, ami a Suzukira jellemző, akkor azonnal rájön, mi a megbízhatóság titka, egyszerűen semmi sincs benne, így nincs, ami elromoljon. 
- 
			
			  gabx76 senior tag További ajánlatok? 
- 
			
			  süti5 őstag 
- 
			
			  fl1pside csendes tag Bővebben: link => A Te autod. 
 Barki barmit mond,ha relative keves a penzed, akkor a megoldas a suzuki.Olcso fenntartasu, MEGBIZHATO.Biztos sokan le fognak most ugatni, de az en elozo autom egy 1.3as suzi volt es soha semmi problemam nem votl vele.Ha elfogadsz egy jo tanacsot, akkor valami ilyesmit veszel, esetleg daihatsu charade-ot, az is nagyon baba cucc![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  gabx76 senior tag up 
- 
			
			  gabx76 senior tag Ez pl. kimondottan szimp: 
 Bővebben: link
- 
			
			  süti5 őstag 200e 
 Hogy őszinte legyek, nekem is volt ellenérzésem, de rögötn elment első évben, mikor balcsira lefelé lerobbant haverom suzi terepjárója, dőlt belőle az olaj...
 Az enyém még télleg nem hagyott ott sehol!! Vannak ilyen kis dolgai, hogy pl. állandóan világít a műszerfalon két lámpa, a fékbetét kopottsága meg még valami de mikor új van benne is így marad Ennek télleg lelke van, ilyen apró szarok hogy miért világít, egy idő után nem zavar, mer tudod, hogy az elektronika nem erősségük, csakhogy ez nem injektoros, hanem még karbis, így megbízható, és pl. télen is könynen indul. Újabb fiatot nem biztos, hogy vennék, pont emiatt, de ebben még nincsen annyi elektronika, ami zavarna... Ennek télleg lelke van, ilyen apró szarok hogy miért világít, egy idő után nem zavar, mer tudod, hogy az elektronika nem erősségük, csakhogy ez nem injektoros, hanem még karbis, így megbízható, és pl. télen is könynen indul. Újabb fiatot nem biztos, hogy vennék, pont emiatt, de ebben még nincsen annyi elektronika, ami zavarna...
- 
			
			  yerico senior tag Öreg taxisok mondták azt, hogy a 'három F' szabály szerint kell vásárolni, azaz nem szabad venni franciát, Fiatot és Fordot. Ezzel nem kell persze egyetérteni, a szüleim R5-öse az eddigi legkedvesebb autó volt, amit hajtottam, a Ford mára nagyon megbízható lett, az olaszokról nem sok tapasztalatom van. Ennek ellenére 15 évvel ezelőtt ez nem volt feltétlenül jellemző. 
 A Lada Samara egy kategóriával nagyobb, mint a Corsa. Mechanikailag az őskor szintjén van, de tényleg jó autó, ez nem régi Zsiga, pont azt tudja, amit anno a Fiat Ritmo tudott (szerintem arról másolták). Ha véletlenül megint kevés pénzem lenne autót fenntartani, akkor újra Samarát vennék a mostani 6 éves Corsám után is. Más minőség a két autó, de azért a pénzért a Samara volt a csúcs.
- 
			
			  cortez25 senior tag olcsó...komlett kipufodó rendszer 12K 
 fékbetét 1000, féktárcsa 3000/db.
 Hátsó lámpa komlett 5900 Ft és ez kisker ár. Nem beszélve arról, hogy olajcsere 4K....Lett volna 1986-os uno 400-ért, 88-90-esSamara friss műszakival 180K.....de 150-ért is veszteketnek. A lényeg 2108-as legyen. 
 ja ha kifogsz valami nyugdíjas párt aki épp suzukira vált, akkor még megkíméltet is lehet. Na persze nagy a szórás...mert a legtöbb autószerelőt nem érdekli, mivel csak lada, pl: az enyémen kaplpáccsal szereltek karburátort, pillangószelep el volt verve rendesen, két napig egyengettem. 
 [Szerkesztve]
- 
			
			  cortez25 senior tag Ja, a Samara az nagyon jó, családban 3-van nekünk. Megbízható 7 l körül 
 fogyaszt, csak együtt kell vele élni...persze magam szerelem, komlett kuplungcsere 10K-ban volt...és 4-órás művelet. 150-km/h a vége. Ja és 1990-előti a legtutibb. Télen meg 5-árokba fordult autót mentettünk vele. 
- 
			
			  süti5 őstag Lenne egy eladó Fiat Uno. 
 1989-es még a régebbi kasztnis, 1.1-es 58,5 Le-s karbis benzines motorral. Most veszek egy új Suzukit, ezért lesz eladva. Szép üléshuzat van benne, de komolyan Nos, összesen 153.000 km-t futott, és télleg ennyit!! Öregektől vettük, egyetlen szépséghibája van, az öreg majd minden karosszériaelemet megkarcolt, így sok elemnek más és más sötétkékmetál árnyalata van, de egyáltalán nem feltűnő, csak ha nagyon nézed. Törve nem volt, ez biztos. Nálunk 6 éve van, 78.800-al vettük. Egyedül a kuplungtárcsa lett cserélve, és ez az, ami lehet, hogy majd kell - pesti duókban sokat kuplungoltunk Nos, összesen 153.000 km-t futott, és télleg ennyit!! Öregektől vettük, egyetlen szépséghibája van, az öreg majd minden karosszériaelemet megkarcolt, így sok elemnek más és más sötétkékmetál árnyalata van, de egyáltalán nem feltűnő, csak ha nagyon nézed. Törve nem volt, ez biztos. Nálunk 6 éve van, 78.800-al vettük. Egyedül a kuplungtárcsa lett cserélve, és ez az, ami lehet, hogy majd kell - pesti duókban sokat kuplungoltunk Egyébiránt soha nem hagyott ott sehol, motorja klafa, ahhoz soha nem kellett nyúlni! Most lett vizsgáztatva februárban+zöldkártya, előbbi két, utóbbi egy évre. Cserélve lett a gömbcsukló vagy mi meg ilyen kopó alkatrész. Gyárilag van benne elektromos ablakemelő és központi zár. Hátsó ajtó zárja elromlott, azt meg kell csinálni. A küszöb ősszel lett megcsinálva, az rozsdásodott. Egyébiránt soha nem hagyott ott sehol, motorja klafa, ahhoz soha nem kellett nyúlni! Most lett vizsgáztatva februárban+zöldkártya, előbbi két, utóbbi egy évre. Cserélve lett a gömbcsukló vagy mi meg ilyen kopó alkatrész. Gyárilag van benne elektromos ablakemelő és központi zár. Hátsó ajtó zárja elromlott, azt meg kell csinálni. A küszöb ősszel lett megcsinálva, az rozsdásodott.
 Írj ha érdekel és ilyesmire gondoltál Fiat Uno clubtag vagyok, imádom a kicsikét Fiat Uno clubtag vagyok, imádom a kicsikét 
- 
			
			  gabx76 senior tag Köszi az infót. Részemről nem fontos, hogy ''menő'' legyen. A lényeg, amit írtál, hogy megbízható és kisfogyasztású legyen. A szervíz mondjuk nem jelent túl nagy gondot - Édesapámnak sok ismeretsége van ilyen vonalon. Miután megveszem, biztosan átesik egy teljes felülvizsgálaton.  
 A Corsa nekem is szimpatikus. A Lada nem annyira, bár sokan nagyon kedvelik valóban. Nem tudnám megmondani, mi az ellenszenv oka - talán az emlékek, amiket nagyapám 1200-se ébreszt bennem.
 A Ford-ok viszont kimondottan tetszenek! A Citroen-től elriasztottak. Ja! Seat is tetszik (Ibiza).
 Várom a további ajánlatokat!
- 
			
			  Barohawk aktív tag Yericho kollégával egyetértek a Samara az tuti járgány és ilyen korba érdemes elgondolkodni a szervízköltségen.  
- 
			
			  yerico senior tag Én a helyedben vennék egy Samarát. Tudom, az nem olyan menő, de egy ilyen kocsi megvétele úgyis úgy folytatódik, hogy átírási költség + az elmaradhatatlan szervíz, ahol egy százast simán legombolhatnak az emberről. A Samarához olcsók az alkatrészek, szinte bármelyik szerelő elboldogul vele, ehhez képes nagy kényelmes, erős, és a fogyasztása sem vészes (simán lehet vele 6 literes országutat, és 9 literes városi fogyasztást produkálni.) 
 Ha mindenáron nyugati kocsi kell, akkor egy A Corsát javasolnék, azok is megbízhatóak, és az alkatrészeik szintén olcsók.
 Nekem volt Samarám is, most B Corsám van, de a Samarát komolyan bánom, hogy eladtam. Annyi pénzért a legjobb vétel volt anno.
- 
			
			  gabx76 senior tag fel! 
- 
			
			  PeliScan addikt Opel Kadett 1.3as, '83as, szép külső, jó motor, nagyszüleimé, de jövő héten vesznek egy szuzukit. Pesti, viszont 60ért megkapod. Szólj ha kell.  
- 
			
			  gabx76 senior tag up! 
- 
			
			  gabx76 senior tag Hali! Szeretnék venni valami kisebb, használt járgányt, maximum 400-at szánnék rá. Pécs - Székesfehérvár vonal megoldható, de inkább Baranya. 
Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Path of Exile (ARPG)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Asztrofotózás
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Minis Forum Mini PC MS-A2 Ryzen 9955HX RAM és SSD nélkül 1 év garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" i5-1035G7 8GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

 
								 
							 
								 
							 
							

 
								 
								 )
 ) 
							 
								 
							 
								 
							 
								
 
							 
								
 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
								
 
							 
								 
							 
								 
							

 
								 
							 
							 
							 
								
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
								 
							 
								

