Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz whbear #32495 üzenetére

    A videók szerint a Ninebot szimeringgel is védi a csapágyakat, nem úgy, mint az olcsóbb megoldásoknál, ahol csak védett csapágyat építenek be.

    Noha itt nem az egyszerű, fém porvédős csapágyról beszélek, valamennyire a nedvesség ellen is védő, acélbetétes gumiszerű tömítés minimum elvárható, és még így is inkább csak elegáns olcsósító technikának mondanám, a szimering elhagyását.

    A félig mozgó féknyereg számomra nem lenne hátrányos szempont, miután megismertem és rendesen be tudom állítani úgy, hogy 1500-2000 km-ig nem kell hozzányúlni. Mások által panaszolt nehézkes / pontatlan kezelésről nem tudok, egyszerű járművemen talán jó a bowden is, nem tapad, nem nyúlik.

    Amit talán múltkor nem emeltem ki, hogy a szinte új féknyerget szétszerelve, gyárilag nem volt olyan jól megkenve, a sima járásban lényeges szerepet játszó belső mechanika, amit szintén elrendeztem a lítiumos zsírral.

Új hozzászólás Aktív témák