Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Runner_fxr #73869 üzenetére

    Hú, megint ilyen alap bringád lesz? Vehetnél már valami normálisat. :D
    Viccet félre téve.. a csillapító rész biztos jól össze van rakva, ez az amibe a nitrogént is kell tölteni, különben nem működne a tag csillapítása. Viszont hogy a szimeringnél, és a légkamránál van-e normális olaj mennyiség, az baromi jó kérdés, én is csak egy pár tagot szedtem eddig szét, mert mivelhogy nincs nitrogéntöltő állomásom, teljes szervizt nem tudok rajtuk csinálni. De azt meg lehet csinálni, hogy lehajtod a külső burkolatot, széthúzod, és rátöltesz egy kis sűrűbb teló olajat, vagy fox fluidot, ha nincs benne. (előtte persze le kell engedni teljesen, különben kézigránát lesz belőle és szétugrik a kezedben az egész :D) Le is lehet húzni, akkor látod benne a szivacs gyűrűt, meg a többi gyűrűt, ezeket mind be kell olajozni vastagot, a levegő kamrába is kell némi olaj, de csak annyi hogy épphogy legyen az aljában egy mogyorónyi, különben iszonyatosan progresszívvá válik a tag, vagy ha olyan sokat raksz bele, akkor mozogni sem fog.
    Ha fejtetőn van beépítve a tag, az a jó ha nagyobb igénybevétel után kicsit nedves a becsúszója, persze ha nagyon új, akkor még tökéletes lehet a tömítettség, de később kéne neki ereszteni, ha nem ereszt, akkor már gyanús hogy kiszáradt. Ha meg nyekereg, furcsa nyiszegő hangot hallat, az már gyanús hogy a központosító gyűrűk hangja, ezek olyanok mint a kocsiban a dugó gyűrű, csak műanyagból vannak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák