Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Bluetooth hangszórók
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
'Sajnos' nekem az elsődleges a kamera.
Rögtön szembetűnik ha rosszabb kicsit a minőség.Nekem N79-em van, iszonyat jó képeket csinál nappal, és ebben is van GPS, giroszkóp, 369Mhz CPU, 128 MB RAM és 256 MB ROM.
Nekem megfelel.Második telefonnak egy E52-t tudok elképzelni, iszonyat szép és brutális hardverrel áldották meg. De egyenlőre ez nem valósítható meg részemről.
A kamera miatt viszont mindenképp megtartanám az N79-et.
- 600 MHz-es ARM11 CPU
A ROM mérete nem ismert, a Nokia nem árulta el, gondolom szakmai titok.
Nem akarják elárulni a brutális sebesség titkát. -
venember83
nagyúr
válasz
Thulcandra #21796 üzenetére
S legalább nézett olyan jól ki, mint az álomgyári filmek szereplői? Mert ha igen, akkor maradhat bicikliúton.
-
Thulcandra
senior tag
A Mosonmagyaróvár - Paprét Eurovelo szakaszon - amit múltkor említettem - is kb. ez megy! Azon is van aki fut, csomóan görkoriznak, múltkor láttam egy sport-sétáló nőt is azt hiszem, vagy hogy hívják ezeket a modern idiótákat akik sportnak hiszik azt, hogy aszfalton slattyognak sportosan öltözve ( + derékra kötött pulcsi, mint a filmekben) meg a walkman.
Baj ott kezdődik, ha jól emlékszem, hogy a médiában is úgy harangozták be mint ha másra is nyugodtan használható lenne mint kerékpározás.
Személy szerint nekem nincs bajom azzal aki normálisan közlekedik rajta kerékpár nélkül, de mikor ilyenek mint múltkor: apuka görkori, asszony - lányuk cangával elállják egész utat, ami egy elég széles kétsávos...
Na meg a másik banda, 3 csaj 1 kölök lopják a kukoricát, közben a cangáik kiterítve az útra...Nem lennék ilyen vézna pár emberrel tuti leállnék beszélgetni, nem bunkón, értelmesen, csak az a baj lényegtelen én milyen stílussal nyitok, a válasz gondolom sejtetik milyen...
Múltkor majdnem rászóltam két srácra, olyan úton tekertek egymás mellett ahol nagy a forgalom, a kocsik egyetlen egy kerékpárost is csak akkor tudnak előzni ha szembe nem jön semmi, sok a beláthatatlan kanyar, és ezen az útszakaszon már sok baleset történt, halálos is....
Ez a két barom meg visszasorol egymás mellé még azután is, hogy 2x is ledudálják őket... -
válasz
ludsimon #21794 üzenetére
GIMP-pel vágtam, majd nagyítottam a képen, mert sok volt a sallang, plusz jó retkes az optikát védő plexi is, mivel a zsebemben hordom.
Mondjuk nekem a fényképező egyébként sem szempont, de elég jó minőségű képeket lehet vele készíteni. Anno inkább a 32GB-nyi tárhely, tv, GPS volt fontos.
-
ludsimon
veterán
A ***** *******!!
Ez sajnos mindenhol így van.
Ha meg a bringás megy a járdán akkor meg a bringást ugatják le.
Múlt héten a járdára kényszerültem, és egy hülye faszi utánam kiabált, hogy "itt ne biciklizzél, menjél oda le" és mutatja a szar utat.
Erre én, majdnem egy kurva anyáddal válaszoltam, de aztán inkább visszafogtam magamat.
OFF:
Ilyen képet csinál az N96?Elég gyenge. Ilyet se veszek.
Még a 3 éves Samsung G600 is jobbat csinál.
Csak megjegyzés. -
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #21791 üzenetére
Deore szint, de karbonváz, eggbeater pedálok, ritchey wcs fehér komány meg stucni, hmm... Mondjuk nem tudom, most milyen árak vannak úgy egyébként más márkáknál, szóval nem tudom összehasonlítani, hogy ez most mennyire sok, de olyan nagyon nem tűnik eltúlzottnak. Az én kicsikémhez hasonló árúak pl. olyan vagy kicsit jobb felszereltséget hoznak, persze akkor nem számoltam azt, hogy a kelly's nem akkora név a piacon - viszont a tavaly óta bekövetkezett áremelkedéseket sem. De hajtanak, feltörekvő márka, arányos felszereltségek, és a színeik is állat jók, ez tetszik.
Lehet egyszer naaagy világmárka kezdeti bringájaként még muzeális értéke lesz az én kis Exquisite-emnek.
A crossaikat is nézd meg, de a barátnődnek csak óvatosan mutogasd őket, van egy csomó női vázas, szuper felszereltséggel.
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #21788 üzenetére
Az árak megvannak, ha magyar változatra klikkelsz és balra fent egy egész kategóriát nézel, kiírja...
A legdrágábbat 1,6 millióért láttam, de állítólag némelyikben ezer dolláros kerékszett van.
A Vacuum meg az Orc kb. 1 millió, de hát karbonvázzal ez valahol nem csoda. A maraton kategóriában vannak az aluvázasak, 270k-tól 700k-ig.
-
KaraDani
addikt
Nyilván nekem is tetszenek, de az már a tuti megfizethetetlen kategória lesz full XT szettel, FOX első villával, meg 11kilo alatti súllyal. Vacuum, meg Orc megállna 400-450 körül, még jó is lenne. Feljebb, nagyon nem hinném, hogy árazhatják, akkor már inkább vesz az ember valami rutinosabb gyártótól annyiér.
-
spartan1
aktív tag
válasz
Jofi81 #21779 üzenetére
nekem nem jött be akkoriban.Ha raknék is akkor is csak városi gépre...Ma a SRAM TRX Trigger váltókart cserélnem kellett mert a fa@a műanyag fogaskerekek a váltóban megadták magukat..Hogy tetézzem amikor persze pénzem sincs,a panaracre külsőm amit a múltkoriban vettem 600km után szétkopott.Nincs farolás meg semmi hülyeség,csak szarrá ment
-
-
Xantomas
őstag
válasz
spartan1 #21775 üzenetére
Én utálom a marokváltót, apám imádja.
Sachs, Shimano, és SRAM volt eddig. Legkényelmesebb a Shimano volt, legpontatlanabb a Sachs, legstrapabíróbb a SRAM, terepen sem vált el, de nagyobb erővel is kell tekerni. Nem véletlen, hogy komolyabb SRAM markolatváltók többszörösei a Shimano marokváltóknak.Ha csak városban akarja használni, akkor az egyszerű shimano revoshift is tökéletes lesz. Viszont számoljon azzal, hogy markolat is kell hozzá, és hosszabb fékkar, mert a 2 ujjas rövid lesz a markolatváltó-test miatt.
A SRAM Centera viszont teljesen pöpec egy Avid FR2-vel. Gyönyörűen kézre áll minden, és nagyon kényelmes. -
Thulcandra
senior tag
-
spartan1
aktív tag
hali!!Lenne egy kérdésem.Az egyik ismerősöm marokváltót akar a montijára,túrázgatás céljából.Szerintem nem a legjobb megoldás de lehet tévedek.Szerintetek jó megoldás ez és ha igen akkor melyik strapabiró tipust ajánlanátok??Előre is köszi a segitségeteket
-
Ariadne
őstag
válasz
szatocs #21772 üzenetére
Magyarországon ez az egy 24 órás van, talán Ausztriában van még másik XC-s, meg egy DH-s is.
Az előzés egyszerű: "jobbról jövök" vagy "balról jövök", és kész. Na persze a gyakorlatban nem mindig megy ennyire egyszerűen mondjuk vasárnap hajnalban.
Próbának 10 órás verseny jó. Tavaly Kőszeg környékén volt egy, azelőtt meg vueltás Kaposváron, a Deseda, ott valami egészen csúcs volt a hangulat, 24h-nál családiasabb, iszonyú jó. Jövőre ki tudja, melyik lesz, remélem mindkettő.
Ezeken négyfős csapatok, kétfősek és egyéni van, itt párosban indulni az reális dolog, de egyénit még mindig csak nagyon erőseknek ajánlanék.
-
szatocs
őstag
válasz
Ariadne #21763 üzenetére
Tetszene az ilyen verseny, annyi gond van vele, hogy ha éppen elznék, vagy engem előznének, mindegy is, nem sok hely van, és ha valaki már fáradt, egy ilyen "jobbról" elhangzása után lehet, hogy pont jobbra húzná, be eléd. Vagy nem tudom, hogy van-e valamilyen előzésekkel kapcsolatos eligazítás előtte? 2x ilyen széles pályán szerintem jobb lenne. Vagy a 24-esek mindig ilyenek?
-
Ariadne
őstag
Semmiképp, terepgumi. A Conti Travelcontact vagy Sportcontact nem tetszik? Sokan dicsérik.
mod: KaraDaninak: Nézzétek meg a kelly's honlapját, fenn vannak a 2010-esek, valami ááállat jók lettek, gyönyörűek, van női vázasból minőségibb felszereltségű is, és egy rakat fully foxokkal... Lassan megint érdemes lesz kelly'st nézni...
crossok, nőiek is!
-
Gyok2
senior tag
válasz
venember83 #21742 üzenetére
Land Cruiser-em volt, nagyon hamar elkopott.
És nem mondtam 26"-os kerékre kéne.
Schwalbe Smart Sam?
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #21766 üzenetére
klikk2 De a pálya ezen is ugyanaz.
A bringás kicsit lassabb. Viszont az iszonyú por a földön és mindenhol körben lebegve az nem látszik rajta eléggé...
mod: Ez nem egy egész kör, a második fele is fent van elvileg http://www.youtube.com/watch?v=zYEgfVFlHGU itt, de nem jön be, remélhetőleg visszarakja a srác.
-
Thulcandra
senior tag
Kösz a választ KaraDani / Dirtyz / Ariadne , közben vissza is olvastam miket írtatok - írtak mások, csapatban tényleg jobb mókának hangzik, ugyan nem a helyezés hanem a kaland miatt mennék, de soloban tuti az utolsók között lennék jelenlegi fittségemmel számolva.
Egyébként vannak máshol is országon belül 24 órás versenyek, esetleg olyan ahol nagyobb egy kör? Vagy direkt ilyen rövid? Totál hülye vagyok ezekhez ahhoz képest, hogy két rokonom is kerékpáros edző én a versenyekről mindig kimaradtam, pedig sokat tekertem, de csak túrázás szinten érdekelt.
-
-
Ariadne
őstag
válasz
Thulcandra #21754 üzenetére
Ilyen egy kör egész pontosan.
mod: Elsőre meg csak csapatban, nem gondolnád, mennyivel nehezebb, mint amilyennek tűnik. Kivéve ha droid vagy, mint Dirtyz pl.
Dirtyz: Nagytányéros, hmm, már akinek
. No majd jövőre kifejezetten megbeszéljük.
mod: venember83: Igen, ez az, kb. mikor volt ez? Mert az egyik megelőzöttet szintén mintha ismerném.
-
Dirtyz
őstag
válasz
Thulcandra #21754 üzenetére
Egy kör óra és GPS szerint is 4500 méter körül volt, a szint pedig 55m. Egy kis számolás után kiderül, hogy a győztes szólós 382km-t tekert, eközben 4675m szintet mászott meg.
A terep nem durva és nem is technikás, 3 hely kivételével végig nagytányéros volt.Ariadne: pedig, vagy 3× össze is néztünk (Fáraó, az nem úgy volt....
), de nem ugrott be, hogy honnan ismerlek. Talán azért, mert eddig csak utcai ruhában láttalak, bicajosban nem.
venember83: örülök, hogy találkoztunk
Lámpáról: én csak egy lámpát vittem( természetesen HOZÉ-t, áldassék a mester neve), azt is a kormányomon, és bőven elég volt. Éjjel csak fél-egy perccel mentem rosszabb köröket, mint nappal!
-
KaraDani
addikt
válasz
Thulcandra #21754 üzenetére
Szerintem is inkább 4,7-4,8 körül volt, mert a szuper sigma órám párszor hanyagolta a mérést, és így sem kaptam soha 2 körre 9km nél kevesebbet, szint meg 60-65méter volt benne, én mérésem szerint. Annyi kitétel van csapatban, hogy minden versenyzőnek minimum 2 órát kell pályán lennie, amit nem tudnak ellenőrizni, mivel egy csapatchipvan, amit bokán kell hordani, és azt átadni váltásnál. Ezenkívül mindenki úgy megy-vált-alszik-sörözzik
ahogy neki jólesik.
A kör nem unalmas, mert nem a tájat nézed, hajtassz, előznek, előzől, közbe rádsötétedik, van minden
Kezdőként nagyon élveztem a pályát, úgy hogy én magamnak könnyűnek nem mondanám, egy rutinos MTB snek MTB vel tuti könnyű pályának számít.
Szerintem elsőre ne indulj szoloban ha csak nem vagy mazoista. Vagy az lesz belőle, hogy 24 ből pár órát tekersz és elmegy a kedved az egésztől, vagy mazoista vagy és végigküzdöd kevés pihenővel, de akkor megint csak kimaradsz az egész hangulatából, csak tekersz mint 1 droid. Egy jó kis 6 fős társassággal nagyon jó elsőre az egész, legalábbis nekem nagyon bejött. (Bringatolókkal indultam vegyes hobbi kategóriában) -
Hasaggymeg
veterán
válasz
venember83 #21759 üzenetére
Az igaz,de mitsem számít.Legalábbis egyelőre.Balkanfanatic.
-
venember83
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #21758 üzenetére
Tény. De legálisan és/vagy ismeretség nélkül nem lehet.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz
venember83 #21753 üzenetére
Én ott szereztem meg,és tanúsítom,hogy még a vaknak is adnak jogsit ha van elég pénze/ismeretsége.
Ismerek egyik szemére vakot,egyik szemére annyira vakot,hogy üveggel van helyettesítve és még olyant is aki meg sem jelent a jogosítványáért,csak fizetett és más kivette neki,megvásárolta mindenféle orvosi alkalmassági,vizsgáztatás stb nélkül. -
Thulcandra
senior tag
válasz
venember83 #21756 üzenetére
Ha lehet pihenni akkor jó
Eredményeket elnézve azért a solo nyertes a 85 körével rendesen odacsap az összesített első helyet elért 118 körnek, amit egy csapat ért el
Mondjuk azt hiszem inkább csapatban kéne indulnom valakikkel.
Tényleg, ti PH!s indulók milyen helyeket értetek el? Biztos írtátok, visszaolvasok... (ha nem írtátok, írjátok
)
-
venember83
nagyúr
válasz
Thulcandra #21754 üzenetére
Elvileg 4,5 km a kör, mivel sietsz, nem igazán unalmas, nem is volt nehéz. Saját mérés szerint inkább 5 km volt. Inkább a fáradtság, sötétség, por, gyökerek, fekvő rendőrök, fák, további versenyzők (akik leköröznek és akiket lekörözöl) teszik nehézzé.
Szólóban indulhatsz és akkor/annyi időre állsz meg, amikor akarsz. Csak ugye ha már elindultál, akkor jó lenne a legjobbat kihozni magadból, tehát minél többet menni.
aesir: Aha, akkor csak itt okoz ez gondot. Kösz az infót.
-
aesir
veterán
válasz
venember83 #21753 üzenetére
Van. Olyannyira van, hogy sem Németországban, sem Olaszországban nem okozott semmiféle problémát az sem, amikor versenyautókat tanultam vezetni. Hogy keletebbre mi van azt nem tudom, de érzésem szerint én még így is sokkal inkább "keletebbre születtem" mint kellett volna
-
Thulcandra
senior tag
Most nézegetem 24 órás verseny eredményeit, meg próbálok infókat előásni róla, megint bénázom
Milyen hosszú egy kör, meg mennyire durva a terep? (szerk.: ja ok ez épp csak kiverte a szemem, látom 4 km, szintk. 100 m) Nem unalmas megállás nélkül ugyanazt a kört végigtekerni?
Ha solo kategóriában indulok, akkor egyhuzamban kell tekernem, vagy mondjuk megállhatok akár 2 órás pihenőre is?
Jövőre lehet beneveznék én is egy ilyenre, csak a móka kedvéért.
-
ludsimon
veterán
válasz
Hasaggymeg #21751 üzenetére
Van benne valami, de ezzel leírta az összes 'sofőrt'.
-
ludsimon
veterán
válasz
Narancs #21749 üzenetére
Akkor valószínű.
Amúgy aki rendesen akar közlekedni, az mindhármat (közösségi, kocsi, keró) használja, kombinálja.
Ezzel egyet értek.
Megmondom őszintén, ha minden ember az autóját 3 személy felett használná, vagy nagy bevásárlásra, eltűnne reggel Budapest utairól az autók 90%-a.De ezt a gondolkodási módot szeretem!
-
aesir
veterán
válasz
Hasaggymeg #21746 üzenetére
Nem tudom nem vagyok szemész, de pontosan így "látom" én is. Az első megy, a második nagyjából, a többi viszont sehogysem. Erre azt írták a jogsimba hogy 'első zöld színtévesztő'. Ennél többet nem tudok a dologról, mivel soha semmilyen problémám nem származott belőle. Jahh, nem lehetek taxis meg mentős, mondjuk nem is akartam egyik sem lenni soha
-
ludsimon
veterán
150-ért autó?
Akkor fizesd rá a súlyadót, a kötelező biztosítást, és mindemellett pedig az üzemanyagot és a kopó alkatrészeket.
A fogyasztásról nem is beszélve, veszel valami ócskavas 20 éves szart, beleölsz 2x annyit amennyiért vetted, és utána 1 év múlva úgyis megint szar lesz és akkor döbbensz rá, hogy nem kellett volna ezt a szart megvenni és vered a fejed a falba.
Tapasztalat.
Mi is így voltunk, megvettük 100k-ért a 25 éves gyönyörű, jó műszaki állapotban lévő autót, majd mikor 1 év után vittük zöldkártyáztatni, nem engedték át, mert 2x meghaladta a max. értéket, és darabokra kellett szedni a karburátort, el kellett állítani, meg mindent amit el tudsz képzelni, és nagy nehezen egy kis kenő pénzel engedték csak át.De ez a magyar mentalitás.
Vegyen mindenki autót, éjjen az autóuralom.
Bemegy az ember a belvárosba, minden második 5 személyes autóban ami elmegy az ember orra előtt, 1 személy ül benne.
Ha már annyira fárasztó tekerni, akkor ott a BKV.Normális autó 500k-tól kezdődik. Ócskavas autókat nem tolerálom.
Okos volt aki ezt mondta.
150-ért akkor már értelmesebb egy kisebb motort venni ha már a tekerés fárasztó.
De nem egy autót.Csak jótanácsból írtam, vagy megfogadod, vagy nem.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz
Ariadne #21721 üzenetére
Ha nem is erősen (-1,75/-2,5) de rövidlátó is vagyok!
Jelentem,minden egyéb testrészem rendben van (kicsit fáj a derekam néha,meg cseng az egyik fülem meg.......de hagyjuk
)
(#21722) aesir...Ha az elsőn kívül egyet sem látok 100%-ban az milyen színtévesztés?A 6,7,8,9 ben még körvonalakat sem!
(#21727) fpeter07...jó neked!
(#21734) Gyok2...Nekem ilyen van és kb. 600km után is meg vagyok elégedve vele.Igaz,hogy 80%-ban aszfalton nyomom.
-
ponti_ak
addikt
válasz
Ariadne #21741 üzenetére
Ilyenről nem tudtam, hogy izé.. II.osztályú.
Az enyém pl. "gyanúsan?" olcsó(?) volt (3-4k / db) a Pedaloman-ban, és persze számlát sem kaptam (nem is kértem nagyon), meg ez alapból nem is gyári-garis, szvsz, szóval mindegyis... A lényeg, hogy nem lyukadt ki, és bírja.. még... báááár... most hogy belegondolok, az első gumi oldalfalán pl. van pár érdekes hibácska, ami nem is tudom, hogy került oda (lehet hogy gyárilag)...? Vagy csak a padkázásoktól?Ehhh. Nemtom', nem figyeltem vételkor... de ha tényleg így van, akkor mérges leszek...
Most elfutott a méreg, hogy ...hát ebbe a k... (szerencsétlen) országba már minden gyártó csak a szart szállítja, a jófej hazai kereskedők meg így tudnak márkás cuccot 'olcsón' adni..?
Egyébként a kérdezőnek: olyan nincs, ami mindenre jó, mert az semmire sem. Általában vagy terep, vagy aszfalt, érdemes külön venni a két felhasználásra.
Jaja.
A lényeg az arányokon van, márminthogy mennyit, mire használnád?! Mert pl. ezzel a SportContact-tal is lehet túrázni, de főleg városba / döngölt földútra jó, mert éles kanyarokban, meg ahol homokos, laza a talaj ott már kicsúszik, farol, elpörög, meg minden... Juteszembe, kell is vennem egy pár mokányabb köpenyt (a gyári WTB-ket kidobtam..
), ha jönnek a váci hegycsúcsok (..öö.. illetve: én megyek..
)
-
Noddy
senior tag
A hétvégén menni fogok egy nagyot (magamhoz képest). Szeged - Békéssámson. Addig még ki kell szednem egy nyolcast (fogalmam sincs mikor szedtem össze), és át kell olajoznom a bicajt. Persze a kilométer órám is bekrepált, tehát azt se tudom mennyit megyek és menetközben mennyinél tartok, de kb olyan 50-60km-re saccolom.
Közben a családi tanács úgy döntött, hogy 150 ezer sok biciklire és akkor inkább már autóra gyűjtsek (megértem őket 100%-osan), versenyek így egyelőre kimaradnak.Mindenkinek hátszelet.
-
Ariadne
őstag
válasz
ponti_ak #21740 üzenetére
Csak kérdés, hogy kiterjed-e arra is, ha másodosztályút veszel belőle, és hát nálunk rossz nyelvek szerint szinte csak azt lehet kapni.
Egyébként a kérdezőnek: olyan nincs, ami mindenre jó, mert az semmire sem. Általában vagy terep, vagy aszfalt, érdemes külön venni a két felhasználásra.
-
ponti_ak
addikt
Szia,
Még egy szavazat a Continental Trtavel/SportContact-ra. Bő egy éve nyúzom (nem sopkat ment, kb 2000km-t, de defekt:0, kopás szinte semmi.Sőt! A tavasszal egyik prospektusukban olvastam, hogy bizonyos típusokra gyári garanciát is vállalnak defekt esetére, ha visszaküldöd, és tényleg a gumi volt a hunyó...
üdv: ponti
-
Jofi81
őstag
Én a Continetal TravelContact-ot tudnám ajánlani.
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Szerintem megadta magát a teleszkópom, észrevettem, hogy a becsúszó szárak körül olaj van, továbbá csak úgy beesnek, eddig sem volt egy nagy szám, de most ez így elég érdekes.
Gondolom ezeket meglehet csinálni, de mivel még ilyet nem csináltam tudnátok ötleteket mondani, vagy valami helyet. Gondolom csak olaj kellene bele. -
Gyok2
senior tag
Ki milyen főleg városi, kicsit terepes, tartós külsőt tud javasolni?
-
Mawyx
őstag
Aki bicajon fullface-t visel, az miért nem motoros sisakot hord? Azok gondolom erősebbek. Mi a különbség, miért nem jó a motokrossz sisak?
-
KaraDani
addikt
Brigéciolt nem kaptam, és patentszemre is rosszul emlékeztem, nincs, vagy olyan koszos volt, hogy nem találtam meg
De a paci így is megfürdött, a cipőm is, még a rajtszám is
Xantomas: ha szól előtte tényleg nem zavaró.
-
Xantomas
őstag
Én is kint voltam a 24 óráson, de 3 órámba tartott mire kiértem BKV-val, a XVI.kerületből addigra be is szürkült, és nem igazán tudtam használható képet csinálni. Mikor egyet vakuztam, majdnem letépték a fejem
1,5 órát rostokoltam, sétáltam a pályán kívül, utána mentem vissza dolgozni.Viszont valami nagyon megfogott. A monociklis srác. Valami kegyetlen lökött volt
-
fpeter07
veterán
válasz
Hasaggymeg #21718 üzenetére
én egyet eltévesztettem, a 8-ast 5-ösnek láttam
hogyha nem tisztítom a láncot, hanem csak kenem, akkor rövidebb életű lesz mint a tisztított társa?
-
fpeter07
veterán
Ez jó tekerés volt, mikor beértem a városközepefele gondoltam leveszem a napszemüveget... fél óra mulva belement egy bogár, utánna egy percig nem láttam a jobb szememmel..
remélem kijött, de most is olyan érzésem van hogy vmi nincs jó helyen
Legközelebb ha 5-el megyek, ha 25-el, felteszem a szemüveget -
ludsimon
veterán
800Km után megvan az első defektem a Land Cruiser-ben.
Elég jól bírta.Hazafele jövet vettem 700Ft-ért belsőt a bigbike-ban, majd ha megint el kezd ereszteni kicserélem.
Reggel indulás előtt belenyomtam egy kis Palmatex-et a tüske helyére, és még mindig tartja, és nem ereszt.
Majd reggelre meglátjuk.Pont ide ment bele a tüske:
De én voltam a hülye, mert tegnap nem arra mentem amerre szoktam, hanem bementem az akácfa alá, gondolom onnan származhatott ez a kis tüske.
-
aesir
veterán
válasz
Hasaggymeg #21718 üzenetére
Nekem is 20%, első zöld színtévesztő vagyok, a jogsimban is benne van. Ettől még soha semmilyen problémám nem volt a színekkel, évek óta mozgó- és állóképekkel dolgozom, trükk- és animációs filmrészleteket készítek. Ezek a buborékok pedig egyszerűen nem érdekelnek.
-
Ariadne
őstag
válasz
Hasaggymeg #21718 üzenetére
10/10. (büszke smiley) Viszont cserébe erősen rövidlátó vagyok.
-
spartan1
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #21718 üzenetére
[link] a fura,hogy mikor orvosnál voltam akkor a felét eltévesztettem.
-
spartan1
aktív tag
kaptam minap pár flakon w 44 t spray-t..Evvel is lehet kenni,pucolni mint a wd 40-el
-
KaraDani
addikt
válasz
spartan1 #21715 üzenetére
Na ez új info, én azt hittem a WD40 az WD40
Anno csocsoaztalhoz használtam főleg, de leszed az mindent, meg ken is kicsit.
Ariadne és ha rendes fogselyemmel tiszítom le az lesz ám az igazi törődés, fogselyemmel, fogkefévelAmúgy kösz a tippet
Ma megcsinálom, mert azóta gyalogkakkusokodok. Mert a paci amíg roszog alatta a kosz tapottat sem mozdulAnnál jobban szeretjük
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #21713 üzenetére
Hátsó sort érdemes egy rongydarabbal tisztítani úgy, hogy kiveszed a kereket, a rongyot kettéhajtod, és mint a fogselymet, áthúzgálod két tányér között, közben körbeforgatva mozdulatonként a sort. Aztán eggyel lejjebb, meg lejjebb, és így tovább, a végén pedig a fogak éleit is ronggyal, fogkefével letisztogatod. De lehet létezik egyszerűbb megoldás is, én ezt ismerem.
-
spartan1
aktív tag
válasz
KaraDani #21711 üzenetére
Ha van rajta patentszem akkor nem kell hozzá szerszám,csak összenyomod és kiakasztod.Én a lánctányért megecseteltem brigécióval és utána tisztára lehet törölni egy rongyal.A hátsó sort pedig egy brigéciótol nedves vékony rongyal ami befér a tányérok közé..De elárulom,hogy a benzin is ugyan ezt tudja,ugyan igy oldja az olajat.Én a hajómotorokon lévő,néha több éves állott zsiros,olajos szart benzinnel töröltem le.Jobban vitte mint a drága brigéciol.
-
KaraDani
addikt
Ha végre hazafelé sikerül brigéciolt szereznem, akkor nekiállnék letisztítani a bicajt.
Technikai kérdés:
Láncot, hogy kell szétszedni, ha van rajta ilyen patentszem, mi kell hozzá? Hátsó sort, első tányérokat, váltógörgőket, hogy szoktátok tisztítani? -
-
ludsimon
veterán
Találtam még egy tesztet az LD20-ról.
-
ludsimon
veterán
válasz
amargo #21684 üzenetére
Ez érdekes.
Ez 100%, hogy így van? Mert ez most nagyon kiábrándító volt.
Különben ez tényleg kurva idegesítő.
Nekem a EL320-asom is így merül, hogy már alig látok, nemhogy kikapcsolna, világít úgy mint a libafos.Igazad van, ez tényleg idegesítő, csak nem értem miért nem tudták ezt megoldani egy ilyen drága (P14) lámpánál.
Akkor valószínű inkább LD20 lesz.
Nem kell tökölnöm, lemerül, lemerül, elemcsere aztán kész.
Nem kell vaklálnom.Tegnap megnéztem, úgy zabálja az EL320 az elemet mint az állat.
Mi a francnak írják rá, hogy 6 órát kibír, mikor max. 2-3 órát?1 órát bekapcsoltam, majd kiszedtem az elemeket, rámértem, és már csak ~fele annyi szufla maradt bennük.
Fúj, de utálom.
Ráadásul nem is világít úgy ahogy kellene. Akkor legalább normálisan világítana.
Az LD20 turbo módban is 2 órát bír ki, de az legalább világít mint az atom.Amint meglesz az LD20, dísznek fogom használni ezt a szar 320-ast, vagy eldobom a francba.
Inkább nem, jó lesz az a régi bringára dísznek. -
Ariadne
őstag
válasz
Ariadne #21700 üzenetére
Apropó, Spenót és a Vadász
"és akkor odalép a természetvédő, és megbeszélik a vadásszal, hogy lám-lám, a múltkori biciklista még erre sem volt képes, és a trófeája is nevetségesen mutat a pompás agancsok között". Ezen kifeküdtem.
Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- TCL LCD és LED TV-k
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Anime filmek és sorozatok
- Nők, nőügyek (18+)
- Ár-érték bajnokkal indította GT-hetét a Honor
- További aktív témák...
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Makulátlan! HP EliteBook x360 830 G8 Érintős Fémházas "Kis Gamer" Laptop 13,3" -50% i7-1185G7 16/512
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD HUN
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 4K
- AOC Gaming monitor 165Hz 1ms!
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest