- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autóhifi
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
ma A hiba mindkét új iPad Pro tabletet érinti, az Apple már dolgozik a javításon.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
Aktív témák
-
Thulcandra
senior tag
válasz Narancs #20312 üzenetére
Ez mocskosul fekete
Nekem annó dunavízzel volt teli egyik mtb-om váza, mikor elzakóztam vele akkor folyott ki belőle, az rendesen rozsdás volt, szóval tuti ette a vázat.
A te képeden lévő folt nem tűnik rozsdásnak, fingom sincs mi lehet ez. Ha csak nem volt belülről lekezelve a váz valami festékkel, vagy valami rozsdamentes fém ötvözettel akkor nagyon valószínű, hogy ette a vázat. Nem ártana belekukkantani. Vagy ha arra nincs lehetőség, akkor térd-könyékvédő fel, meg sisak - aztán hajts bele egy két gödörbe, padkára fel-le, ha eltörik megette
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
Kickass
őstag
válasz Narancs #20322 üzenetére
megfurni a vazat kicsit erdekes megoldas lenne nem? gondolom megbontodik a szerkezeti merevseg vagy nem tudom h mondjak ezt szakmailag
egyebkent meg utallak mert Brandont akartam avatarnak ha egyszer nagy es ostag leszek nem baj hatha Sanyat addig nem viszik el
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Narancs #20573 üzenetére
Ha így néz ki a tengelyed,akkor lehet már nem elég ha csak azt cseréled! Nézd meg a csészét is (melyben szaladnak a golyók) és ha az is berágódott vásárolj egy új kereket.Ha nem akkor csak egy új tengely kell(ne a lególcsóbbat vedd!)+selétgolyók+jó sok zsír.Kónuszok beállítása igényel némi gyakorlatot,egyik oldalon állítsd rá fixre az ellenanyával a kónuszt majd a másikat addig próbáld húzni/ellenanyával rögzíteni amíg könnyen de még minden kotyogás nélkül forog a kerék.Nem hiszem,hogy 70kg-ra gyártanak egy biciklit,az szerintem baromság,érvényesíteni kellene a garanciális jogokat! Gúdlákk!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
becuszabi
aktív tag
válasz Narancs #20573 üzenetére
Ez bizony kuka.
Valószínűleg a tengely meghajlása miatt tört le a kónuszból egy darab. Sajnos ezeknek az olcsóbb kerékagyaknak az a hátránya, hogy kónusz (és így a tengely alátámasztása) messzire esik a másik befogási ponttól, a villapapucsoktól. Ezért könnyen hajlik. Vagy merevebb tengely kell, vagy pedig olyan kerékagy, ahol a csapágyazás kijjebb esik (felsőbb kategóriás kónuszos, vagy ipari csapágyas kerékagyakkal kellene próbálkozni).[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Meme
aktív tag
válasz Narancs #21139 üzenetére
az agy az jobb mint a mostani, de messze nem olyan szintű mint amilyen kellene ehhez a felnihez és küllőkhöz. valami sántit itt.
amugy ha ez a formula agy nem gyorszáras, akkor mindegyik gyorszáras jobb, de a fogaskerék felfogatása sem mindegy.
lehet neked menetes felfogatásod van, az gatya...Szevasztok bogyókák!
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Narancs #21148 üzenetére
Hát ez menetesnek tűnik. Csak nem tudom attól miért kellene elgörbülni a tengelynek?! Sztem valami az agy a kerékfűzésből adódó csálésága lehet az ok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Meme
aktív tag
válasz Narancs #21150 üzenetére
nos azért görbül el, mert nem birja a gyürödést.
ez a menetes felfogatás ugy néz ki, hogy a fogaskerék alatt csak a 3cm tengely van, feltámasztás csapágy-al nincs.
ezt egy 30kg gyerek is meggörbiti, ha ugrálni probál.
egy 60-70kg alatt padkárol (8-10cm) legurulva is megadja magát.A kazettás - elvileg amit néztél az nem lehet más- feltámaszkodik még egy csapágy-al a fogsor alatt.Mondjuk ehhez fogaskeréksort és hozzá láncot is kell cserélned.
szerk:
ni találtam egy jo ábrát:
[link]
a felső a kazettás, az alsó a menetes[ Szerkesztve ]
Szevasztok bogyókák!
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Narancs #21150 üzenetére
Meme biztos jobban ért hozzá de szerintem,hacsak nem ugyanazt a sz@r gyártmányú és általam még nem tapasztalt tengelyt használod,(amúgy nem hiszem ) hibás az a kerék befűzése.Vásárolj egy másik hátsó kereket amely árban aránylik a biciklidhez.(mert van 200ezerért is melyben a tengely biztos nem görbül ilyen hamar és kibírja akár 2 hónapot is )A belinkelt kerékre fog kelleni fogaskerékszettet is venned mert az kazettás,míg a tied,a régi,az menetes.Aztán meg a kazettások általában 8+ fogaskerekesek,tehát távtartóval kell felszerelni a 7 új tányért mert gondolom a váltód csak 7-et tud és speciális szerszámok is kellenek hozzá (egyre inkább szakszervízszagú a dolog)
LEMARADTAM[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Dirtyz
őstag
válasz Narancs #21153 üzenetére
A "disc" tárcsafékes agyat jelent, az ipari csapágyazás, az gyárilag belepréselt csapágyat jelent.
Ha új agyat veszel, nem biztos, hogy a régi küllőknek megfelelő lesz a hossza, meg ahogy írtad ez meglehetősen régi kerék, lehet, hogy érdemesebb mindent cserélni.Védd a fákat, egyél hódot!
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz Narancs #21189 üzenetére
Szerintem kazettás.
A kép jobb szélén, az utolsó fogaskerék után látszik egy kb. 2 mm-es kiemelkedés. Az mintha a zárócsavar pereme lenne. A másik, ami mellette szól, hogy 8 fokozatú a sor. Menetesből meg max. 6, vagy 7 fokozatút láttam eddig. A Bike+ nem egy régi márka, a megjelenésükkor már javában voltak kazettás sorok.Nekem nem igazán tetszenek a PM-es felfogatás. Nem optikailag (úgy rendben lenne, mert egyszerű és letisztult), hanem időtállóság szempontjából. Mi van ha elszáll a menet? Vehetek egy új telót, vagy minimum egy új lábat (persze a telónak ). Vagy fel lehet újítani valahogy?
IS-nél max új adaptert kell venni ha szétmegy a menet.[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Narancs #21332 üzenetére
Amíg a gumiréteg alatti szövet bírja, addig nincs gond. Egy ilyen sűrűn berepedezett külső viszont lényegesen sérülékenyebb. Az a külső, amit alapból ilyen gyenge minőségű anyagból gyártanak, attól sok jót nem lehet várni.
Nekem is volt ilyen (egykori csehszlovák műremek), de igazából akkor dobtam ki, amikor már elkopott...használd amíg tudod, de nem árt ha már most beszerzed a tartalékokat.mod.: annyit azért nem bírt ki, mint egy mai átlagos külső, szóval hamar elkopott
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
ludsimon
veterán
válasz Narancs #21749 üzenetére
Akkor valószínű.
Amúgy aki rendesen akar közlekedni, az mindhármat (közösségi, kocsi, keró) használja, kombinálja.
Ezzel egyet értek.
Megmondom őszintén, ha minden ember az autóját 3 személy felett használná, vagy nagy bevásárlásra, eltűnne reggel Budapest utairól az autók 90%-a.De ezt a gondolkodási módot szeretem!
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22096 üzenetére
Ennél több a különbség. Tkp egy hibrid a monti és a városi bringa között, kicsit ez, kicsit az. Emiatt persze nem tökéletes egyik célra sem, de hétköznap városban járós, hétvégén földutakon, egyszerűbb erdei utakon tekerésre, ha nem akar két bringát venni az ember, tökéletes.
A váz geometriája a montihoz képest egyenesebb hátú, ami városban kényelmesebb, nem kell a fejed csavargatni, hogy lásd a jelzőlámpákat, de azért nem is olyan ülve tekerős, mint a városi cirkálók. A kerék nagyobb (28") és keskenyebb külsők járnak rá, amivel sokkal gyorsabban lehet menni, mint montival. Az enyémre épp most tettem keskenyebb (37-622) külsőket, és csúcs érzés, milyen gyors lett. Ráadásul legtöbbjüknek a hajtóműve is olyan, hogy a montihoz képest minden tányéron kicsivel több fog van, vagyis gyorsabban tudsz haladni vele (48-38-28), viszont cserébe meredek emelkedőkön valamivel nehezebb lesz a dolgod, de hát akik városban montival mennek, azok úgysem használják sosem az ottani leggyengébb fokozatokat, szóval ez nem veszteség.
Kb. ennyi azt hiszem. A cross jó. Sőt arra is jó, ha még nem tudja az ember, hogy hegyen vagy városban menne, ezzel el lehet dönteni, szóval első stapabíróbb bringának kifejezetten jó szerintem. (Nekem is így volt.)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22098 üzenetére
Persze, bringás üzletekben a jelszó: slick, vagy semi-slick. A slick extrém esetben ilyen, ez a Schwalbe Kojak , de azért ha szeretne kicsit rücsköket az ember, mert mégiscsak, akkor van átmenet bőven. A lényeg csak az, hogy 559-es, vagy más néven 26"-os külsőt vegyél (ez a kerülete), és jó lesz, a szélességét (keskenységét) pedig a másik szám mutatja, ami pl. 1.75, az már keskeny viszonylag, vagy a másik számozásnál 42 vagy 37. Hú a pontos határokat most nem tudom, montin meddig lehet lemenni keskenységben...
Slickek montira pl. ezek itt, semi slick vagy félterep pedig ezek. Választék mint a tenger.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22100 üzenetére
Ja eddig legtutibb slick külső városba az egyáltalán nem keskeny, sőt kifejezetten duci ("ballonos") Big Apple volt, ezt úgy fejlesztették, hogy külön rugalmas, és tompítja az úthibákat a ducisága miatt, élmény használni, csak kicsit drága. A fehér vagy piros változata viszont külön állat szerintem. (Ezeket a színeseket egyébként az ún. cruiser bringákra találták ki, néha látni a városban nagyon nagy, chopper motorszerű bicókat, kényelmes hajlított széles kormánnyal, teleszkóp nélkül, amin szépen terpeszkedve lehet szinte teljesen ülve bringázni, "krúzolni" a "bícsen" pl. )
KaraDani: Jesszus, lehet ezt egyáltalán a felni felütése nélkül használni? Nehezen tudom elképzelni. Mondjuk nekem már a crosson ez a 37-es is penge érzés, pedig hol van ez az outitól.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22107 üzenetére
Ha az apró repedésekben látszanak a varratok, akkor azt tényleg sürgősen le kell cserélni. Hasonló súlyban nálam nem laposodik el (mármint valamennyire mindenképp, de teljesen normális), igaz a nyomást mutató műhelypumpával fújom. Kézzel sokszor nem igazán lehet érezni a különbséget, csak ha már nagyon puha.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22110 üzenetére
Hű, mikor merre. Budai-hegység (ritkábban), Pilis, Visegrádi, Börzsöny (ez a legszebb talán). Mindezt amikor idő van rá, vagyis idén csak pár száz km-t mentem sajna...
Érdemes még teljesítménytúrákra menni, azok ugyan főleg aszfaltosak, de mindig van társaság, jó a hangulatuk, és mindig vannak kisebb távok is. teljesítménytúrák"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
-
KaraDani
addikt
-
Kickass
őstag
válasz Narancs #22129 üzenetére
sztem folosleges annyit adnod erte, nem ismerem azt a tipust, de nekem hasonlo van, 26x2,125-os ballonos slick hasonlo mintazattal, foleg h ha jol lattam DitchWitch-ed van arra plane nem tennek 1,5-os gumit hatul nekem is szelesprofilu felni van (DM24), kb 1500 Ft volt darabja igaz nem mentem vele tobb ezer kilometert csak par szazat de eleg patent allapotban van, defekt se volt meg (koppkoppkopp) pedig lightosabb terepre erdobe is ezzel megyek mivel nincs terep gumi meg cserelgetni is lusta volnek, vmi Vee Rubber azt hittem vmi noname de allitolag ez egy fokent motorgumi gyarto
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22198 üzenetére
Decathlonban is lehet kapni, van ilyen jó kis szett, ragasztó, kicsi és nagy foltok, csiszolópapír, még olyan is van, amiben a gumileszedő is benne van. Én is meg szoktam ragasztani magam (bár nagyon ritkán kell, lekopogom), túrára is mindig viszek egy pótbelsőt, plusz ragasztócuccot is, mert hát elég egy akácerdő, és nem elég a pótbelső. És akkor a végeredmény ez lesz - vidám volt, ahogy emlékszem, kilencünknek öt defektje volt azon a részen a Gerecsében.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22201 üzenetére
A kék túra egy nagyon ritkán járt, és akkor szinte teljesen benőtt része volt, nyilván régóta mi voltunk az elsők, akik arra jártak. Valszeg mindannyiunk jó barátja, a királydinnye lehetett az elkövető, esetleg akác, erre nem emlékszem... De a Land Cruiserem túlélte, nekem nem kellett szerelni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz Narancs #22409 üzenetére
Vezetek, és bringázok, bár előbbit nem szeretem valamiért. Sajnos ismerem a helyzetet mindkét félről.
Nagyon jól tudom mi az amit még autóból belátni, ezért a hülye helyről kikanyarodó autósokra nem is haragszok, mert olyan helyen tudom, hogy lassan kell mennem. De mikor látja a barma, hogy semmi nem jön mögöttem, akkor legyen már türelemmel, és várja már meg, míg az egyenes szakaszon elmegyek, és ne vágjon már be elém padlógázzal, kereket kipörgetve, úgy hogy engem vészfékezésre késztet.... Ha már ott áll 10 másodperce, nem hiszem el, hogy másik 5-öt nem tud várni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
raczger
őstag
válasz Narancs #22458 üzenetére
Lényegében igen, hátrébb áll majd a hátsó váltó, ezáltal jobban feszül majd a lánc is.
A kattogó hang máshonnan is eredhet, pl rosszul beállított váltó.
Rendes láncolajat biciklihez érdemes venni (ha esetleg van wd40-ed az is elmegy ideiglenesen, de jobb a láncolaj).www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
válasz Narancs #22465 üzenetére
Képről picit nehéz megállapítani de nem tűnik vészesnek, ha a csúcsok hegyesek akkor mindenképp el vannak kopva, nekem bicikliszerelő azt mondta, ő úgy nézi meg egyszerűen, hogy a láncot körömmel kicsit kifeszíti a lánctányéron, ha picit mozdul csak be, akkor jó, ha nagyon akkor el van kopva (csak így most nem egyértelmű, hogy mennyi is az a pici), ha érdekel készítek képet erről, meg hogy mi az ami nincs elkopva kb.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Noddy
senior tag
válasz Narancs #22470 üzenetére
Ha a láncban nincs patentszem, akkor csak láncbontóval tudod szétszedni.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
raczger
őstag
válasz Narancs #22470 üzenetére
[link]
Sajnos ez így nincs rendben, bár nekem elvileg a lánccal lesz a gond, nem a lánctányérokkal. Amúgy amíg nem ugrik a lánc addig még nem lép be a gázos kategóriába a kopás
Láncot pedig többféleképpen lehet szétszedni, az általad leírtnál kell használni láncszétszedő szerszámot amivel ki lehet nyomni azt a csapot.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
rétisün
veterán
válasz Narancs #22598 üzenetére
át lehet szerelni, a féktüskék ugyanolyanok mindkét fékhez. esetleg a fékkar bovdenhúzáa miatt lehet gond, a cantihoz kisebb húzású fékkar kell (ilyen van most a haverod bicaján) de ezt talán a fékpofák kicsit közelebb állításával lehet korrigálni.
milyen véletlen, éppen van egy pár avid sd 7-es v-fékem eladó, sőt ha jól megnézem, még egy pár deore fékkart is tudok mellé adni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Narancs #22602 üzenetére
itt megtalálsz sőt, a fékek becsomagolva várják, hogy új gazdáukhoz utazhassanak (egyszer már meg lettek postáztatva, mert csak miután feladtam, derült ki, hogy a majdnem tulaj bicajára csak tárcsaféket lehet rakni...)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Narancs #22604 üzenetére
pedig ez máshogy nem megy, ez ilyen babra munka.....
a villában nézd meg, a kerék melyik része van nagyjából középen, ahhoz igazítsd a többit. viszont ha tényleg olyan girbe-gurba, akkor lehet hogy nem is tudod normálian kicentírozni akkor vagy ujrafűzés, vagy új felni/kerék.Ariadne: szép is lenne, ha mindig lehetne szélirányba menni de ahogy most nézem, ma pl. semmilyen irányba nem lehet.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22609 üzenetére
Na párom is ezt mondja, hogy menjek el a Lánchídig. Ha más nem, ez lesz. Csak az a gondom, hogy azon a belső részen már rengeteg a gyalogos a rakparti bringaúton, és a gyalogosszlalom nagyon lelassítja az embert, ráadásul a Lánchídon is a járdán csak lassogva lehet átjutni. Andrássyval elvagyok mondjuk, sokszor kint megyek inkább az úton, ha arra járok, mert az is kevésbé veszélyes, mint a keróút az ajtókkal.
Tudom, egyébként szinte lehetetlen jó útvonalat találnom, amin nincs hetes busz és potenciális életveszély naponta (nem félek a buszoktól, csak utálom, ha közvetlenül az orrom alá pöfögik a benzingőzt). És még kölcsönbringa rendszert akarnak Bp-re, hát mégis hol mennének a turista bringások, meg a tapasztalatlanabb városi közlekedők...
mod: Azért gázos, mert bármikor kicsaphatják eléd az autók ajtaját, és az durván nagy esés a hírek szerint. Emiatt csak gyökkettővel, az autókat folyamatosan figyelve lehet ott haladni. Szervizúton meg nincs elsőbbséged a kis utcákból jövő keresztező forgalommal szemben, macera.
Ööö, kedves bpi városvezetés, kérhetnék egy bringássztrádát háztól házig?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz Narancs #22612 üzenetére
A szabályosan parkoló autók miatt nem lehet rendesen haladni, mert nem tudhatod, hogy mikor nyitják rád az ajtót. A kevésbé szabályosan álló négykerekű akadályokról meg ne is beszéljünk. Szinte állóra fékezve kellett nekem hétfőn 3 autó tükrét kicentizni, pedig nem is a bringaútra parkoltak. Az Oktogon után mos tényleg gáz a feltúrás miatt, de a Hősök teréig az út felén használható a szervizút.
Hétfő délben a Szondi utca kellemes meglepetés volt, szinte nulla forgalom, eléggé jó aszfalt. Legközelebb is ezt választom majd a Podmaniczky helyett, ha arrafelé van dolgom.
Ariadne: a szervizúton a folyamatos elsőbbségmegadás mellett is relatíve jól lehet tekerni, az osztott bringaútnál sokkal jobb, bár az Andrássynál valószínűleg rosszabb (azt még sohasem próbáltam). Ha egy kis kitérő már nem fáj annyira, akkor a Podmaniczkyn/odafelé a Szondi utcán lehet haladni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz Narancs #22616 üzenetére
Most okt. 1-tól talán úgy tudom, lehet menni a Lánchídon az úton is hét- és napközben. Járdán eddig is átkommandóztam, ha muszáj volt, de csak ha nagyon muszáj.
Vigyázz nagyon és figyelj erre, mert elég gyakori baleset! Eddig megúsztad, legyen így ezután is, hogy most már tudod is, hogy veszélyes.
mod: Tipp: a bringaút térkép, amit linkeltél, ingyen beszerezhető papíralapon az 5. kerben a Bárczy István utcában, a fővárosi önkori irodájában. Szoktam kupaccal vinni, ha arra járok véletlenül, mert mindig van ismerős, akinek jól jön.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
raczger
őstag
válasz Narancs #22867 üzenetére
Ide kell egy hajtókar lehúzó, ilyen enélkül nehéz lenne leszedni, meg nem is érdemes. Viszont a lánctányérokat sok esetben a hajtókar leszedése nélkül is le lehet szerelni, próbálkozz meg azzal a módszerrel, bár a legkisebbet nem biztos le tudod szedni, de szerintem a középsőt biztosan (előtte természetesen még a nagyot is le kell szedni, és a hajtókaron áthúzni, lehúzni).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Linux felhasználók OFF topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Google Chrome
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs