-
PROHARDVER!
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr Dini
addikt
Üdv!
Na, megint elakadtam/unk.

ezek a sorok furcsák:
var Jelenlegifok = Weather.current_observation.temp_c;
var Jelenlegihofok = Jelenlegifok.split('.');Az az érdekes, hogy a fenti kódban az 1 sor lefut, mert ha berakom globalba, látom a változó értékét, de a 2. sor már nem fut le.
És az utána lévő többi dolog sem fut le vmiért. (Mintha a var Jelenlegifok = Weather.current_observation.temp_c; után nem is lenne semmi.A fentebb linkelt jsonban van az adat. (asszem ott pont nincs tizedesjegy, de amúgy így néz ki pl: 15.6 a temp_c) Általában mindig van tizedesjegy amúgy, legalábbis a teszt fájlomban van.
Ja és itt a mostani teljes kód.
Bármilyen ötletet/tippet szívesen fogadok!

P.s.
iztos van hiba a kódban, mert 1 tök amatőr vagyok 2 mobilról írtuk, ezért lehet benne elgépelés. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini PC
- Samsung Galaxy S26 Ultra - fontossági sorrend
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Gitáros topic
- Alien Deathstorm: új belső nézetes akció-horrort készít a Rebellion
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Apple iPhone 17e – mágnesek ereje
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Új, bontatlan, iPhone 17 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- MPG Z490 GAMING PLUS + Intel Core i7-10700K 8-Core 3.8GHz LGA1200 + Kingston FURY Beast 16GB (2x8GB)
- Dell Latitude 5290,12.5",i5-7300U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN11
- MSI GTX 1080 TI ARMOR videokártya, 11GB GDDR5X, 352-bit
- Apple Watch Series 4 44m CELLULAR + 2x töltő dokkolóval
- ÚJ Acer Nitro V 17 AI - 17.3"QHD 165Hz - Ryzen 7 260 - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 5060 - 3 év Gar - HU
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Plus 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4642