Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Képernyős trükkök növelik a notebookok üzemidejét
- OLED monitor topic
- Apple asztali gépek
- Everest / AIDA64 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin
#1135
üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Béta iOS-t használók topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- MÁV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Xbox Series X|S
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Filmvilág
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Immár PC-n is megteheted
- További aktív témák...
- Iphone 15 128GB (fekete) csomag eladó 2026.10.02-ig garanciás
- INGYENES SZÁLLÍTÁS - HP EliteDesk 800 (i7-4770, 16GB, NVIDIA, monitor, bill., egér, W11, MS-Office)
- 32" Samsung Odyssey G6 240Hz VA monitor garanciával
- Gamer PC RTX 5080 AMP Extreme Ultra / i5-14600K / DDR5 / Garanciás hibátlan állapotban!
- WD Blacck SN8100 4 TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.900-14.000 MBs - Eladó!
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Bomba ár! Dell Vostro 3550 - i3-2310M I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
- Apple iPad Mini 6 64GB,Átlagos,Töltővel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?

