Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    Sziasztok!

    ismét visszatértem ebbe a topikba, mivel elfogyott a türelmem :( Miután az elmúlt jópár hétben zaklattam az inviteleseket,és semmi érdemlegeset nem csináltak / kiküldtek egy szerlőt,kijött pingelt 1 percig egy invitel szervert,aztán elment/ igy szertnék szerződést bontani, mert szerintem másképp nem lehet ezt már normálisan rendezni. Ügyfélszolgálat csak azt tudja hajtogatni,hogy router van e,router van e,semmi mást / egyébként van,de anélkül is ilyen jó a net,szóval a kérdés szempontjából teljesen mind1/. No a kérdés pedig az lenne,hogy milyen módszerrel lehet loggolni a csomagvesztést úgy,hogy az elegendő bizonyiték legyen a szeződésbontáshoz? ( egy ari screenshot,amikor ''jó'' a net: [link] )

  • CactuS

    Arcképgyáros

    Sziasztok!

    Mostanában sajnos elég sok probléám van az invitellel / 25ös körzet,Dunaújváros/. Nem titok albérltben használjuk routerrel az ADSLt 3 gépen /2 mibites/.Az elmúlt 2 évben tökéletesen működött, mindenki kedve szerint kalandozott CS,Wow,GW,Lineage2,szóval volt itt minden meg mellette letöltések mértékkel.Azonban az elmúlt 3 hétben néha olyanokat laggolok,hogy iszonyat.Eddigi rekordom az 121 000es ping volt GWben :( Már votlak kint személyesen is,megpingeltek 2 saját szerver,kb 1,5 perc alatt le is zárták a dolgot. /hiába mondtam nekik,hogy random jön elő,nem folyamatos a hiba/ Miután még párzor felhivtam őket és rájöttek,hogy nem beszélgető partnert keresek a szabadidőm eltöltéséhez,kijöttek megint és lecserélték modemet. / mondanom sem kell továbbra sem faja a dolog /. Szerintetek ez annak köszönhető,hogy mostanában akarnak sávszélt emelni,vagy csak szimplán vegyem tudomásul,hogy időnként 90% feletti a csomagvesztésem pár percre? :(

Aktív témák