Hirdetés
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
válasz
jozsi252 #18548 üzenetére
Kábelmodem elé:
SIGNAL 4645F tip. villámvédőViszont ahogy mondta kabelmania az alapból magas adásid miatt kérdőjeles a dolog, nekem bevált a kábelmodem elé, mert rendben vannak az értékeim, az adásim lényegesen alacsonyabb.
Másik megoldás: APC ProtectNet standalone surge protector for 10/100/1000 Base-T Ethernet lines
-
válasz
jozsi252 #18448 üzenetére
Nem lehet mindenki elégedett.
Azt is figyelembe kell venni, hogy minden pénzbe kerül és egy szolgáltatónak fontos, hogy a befektetése mennyi idő alatt térül meg így ha kevésből is tud bevételre szert tenni akkor azt fogja választani.
Vannak kapcsolt szolgáltatások is amik másoknak fontosak lehetnek, nekem nem így ha nem a nagy sebesség a lényeg attól még másnak jó lehet a VDSL is. Sokféle ember van sokféle igénnyel.#18450 Intruder2k5
Én max 40-50 Mbps közé tenném a képességét. -
válasz
jozsi252 #18438 üzenetére
A semmit sem az kicsit túlzás, de egyébként igen, marketing az mindenhol van.
Én amikor otthagytam az Invitel-t, körülbelül egy évre hívtak telefonon, hogy mivel hűséges előfizetőjük vagyok, így felajánlanak... Itt közbevágtam, mondtam ne erőlködjön, mert hűség köt a másik szolgáltatóhoz, már egy éve nem vagyok Invitel előfizető. Szóval nagyon képben vannak azok is akik telefonon hívogatnak ilyenekkel.
Kb egy évvel ezelőtt meg azzal akart megfűzni egy Invitel ügynök a kapuban, hogy egész biztos benne, hogy úgy sem használom ki a 60/6Mbps kábelnetet, így tudna helyette olcsóbban ajánlani 8/0.5-ös ADSL-t. Megjegyzem talán pár száz Ft-al lett volna olcsóbb, szóval sokáig gondolkodtam rajta.
Amúgy meg örülj neki, hogy van alternatíva, vannak akik nincsenek ilyen szerencsés helyzetben. Azért 3-8Mbps felöltéssel már egész jól el lehet lenni, ahogyan a 30-60Mbps letöltés sem nevezhető rossznak. Van ahol kábelneten sem adnak ennyit. Illetve konkurenciás területeken még jobb árakat is tudnak adni.
-
válasz
jozsi252 #18438 üzenetére
Felajanlott egy uj szolgaltatast, valoszinu ha erdekelt volna, felajanlanak egy jo kis havidijat, teged nem erdekelt, nem kell ezt szerintem tulreagalni.
nyilván elő tudják magukat adni hogy hú mekkora fejlesztés ez a VDSL, közbe meg kb. semmit sem ér.
Eddig sok vdsl elofizetesed lehetett....
-
-
válasz
jozsi252 #15553 üzenetére
Én is éppen ezt nézegetem, látszik is a grafikonon a leállás. Pontosabban leállások...
szerk.:
Bár ugyanakkor a másik Invitel port forgalma meg jól megugrik. -
válasz
jozsi252 #12486 üzenetére
Hozzám is rendszerint csengetnek Invitel házaló ügynökök, és próbálnak meggyőzni arról, hogy szerintük nem használom én ki a jelenlegi 60/6-os netemet, és ettől néhány száz forinttal olcsóbban tudnak ajánlani adsl-t, 5, vagy 10M-et, amivel még spórolhatnák is! Fantasztikus ajánlat nem? Képzeld, vissza bírtam utasítani!
Az már nem jut eszükbe, ha azon a 300Ft-on múlna a létem, akkor visszalépnék 30/3-mas FP-re a UPC-nél, de még akkor sem ADSL-el küzdenék! Én is mondtam neki, hogy legközelebb akkor nyúljon a csengőmhöz, ha optikát ajánl!
-
válasz
jozsi252 #12086 üzenetére
Engem is hívtak ilyen szöveggel, majd egy évvel azután, hogy felmondtam minden Invitel előfizetésem! Végighallgattam, még háromszor visszakérdeztem, hogy egész biztos, hogy ez az ajánlat csak hűséges előfizetőknek szól? Mert mondom akkor tájékoztatom, hogy lassan egy éve, hogy nem vagyok Invitel előfizető! Volt döbbenet a túloldalon!
-
-
válasz
jozsi252 #11911 üzenetére
Hát ez érdekes tényleg, kb olyan, mintha egy üzletben nem adnának felvilágosítást egy régebben ott vásárolt termék garanciáját illetően, mert mostanság másik boltba jársz! Mondjuk ha valami probléma lesz a TV-vel (de ne legyen), akkor azért megér egy fogyasztóvédelmi kérdést!
-
-
válasz
jozsi252 #11675 üzenetére
Kábelnet 90%-ban így működik, ha csak nem állítod le hosszabb időre, kivárva a lease time-ot, akkor ugyanazt az ip-t kapod vissza! Ha másik ip cím kellene, akkor áramtalanítsd a modemet, majd írj át egy karaktert a routerben a WAN MAC címben, aztán router is leállít, modem újra elindít, majd ha az felboot-olt és online, akkor indulhat a router! Így elvileg kapsz másik címet!
-
-
-
-
kabelmania27
félisten
válasz
jozsi252 #11536 üzenetére
Ahogy Intruder2k5 is mondja minél kisebb a feltöltési sebesség annál kevesebb kérést lehet kiküldeni. Kettes splitterből ezen kívül mindegyik jó nálam ilyen van, visszirányszűrőt innen lehet rendelni, innen is rendelhetsz kettes splittert ha neten szeretnéd megrendelni vagy megpróbálhatod tv ágon bent hagyni a mostani osztót.
-
válasz
jozsi252 #11536 üzenetére
Az ADSL mindig is érzékenyebb volt a forgalomra, ami főként a kis feltöltési sebesség miatt van, ha mondjuk a felfelé irány felét "eltorrentezted", akkor már igencsak lassan reagál mellette a böngésző is, mert nehezebben tudnak kimenni a kérések, ergo használhatatlanná válik az egész! Kábelnetre váltáskor nekem is azonnal feltűnt, hogy jobban ki lehet használni mindkét irányt! Most nekem 6Mbps (768kbyte/sec) a feltöltésem, de simán tudok böngészni, vagy akár letölteni is, még ha 750K-val is megy a torrent felfelé! Szinte észre sem lehet venni... Mondjuk gondolom, hogy optikánál ez Invitelnél is hasonlóképpen van már, csak az ADSL ilyen gyatra ebből a szempontból (is)!
-
kabelmania27
félisten
válasz
jozsi252 #11533 üzenetére
Annyit változtat hogy ez 10dB-t csillapít modem irányában előző pedig 8-at, ezekben van galvanikus leválasztás, amit nem mindig szeret a modem, ha nálad is kettes splitter lenne 0köröli vételi értékek lennének, de nem fontos most cserélni maradhat, ha -10körül lesz a vételi érdemes cserélni.
-
-
poffsoft
veterán
válasz
jozsi252 #11498 üzenetére
Új fejlemény: megjött a válasz a 09.22-én kelt emailre, de csak részsiker. Nem kommentelem, itt az újabb válaszom:
Tisztelt üfsz!
Örömmel jelzem, hogy a kért hangfelvételt ma megkaptam, példás gyorsasággal október 17-én elkészítették álláspontjukat 09.22-én iktatott panaszomra az AUGUSZTUS 29-ÉN INDULT SAGA-ról.
Örömmel észleltem, hogy elismerték az önök hibáját. Külön öröm számomra, hogy levelüket az alábbi frázissal zárják:".. az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük!"
Sajnos a következő mondat már nem áll helyt: "Bízunk abban, hogy tájékoztatásunkkal segítségére voltunk".Nos, tételesen értékeljük az eredeti panaszt és a kapott választ.
1.) Nyomatékosan kérem a beszélgetésről készült hangfelvétel eredeti, szerkesztetlen verzióját sürgősen eljuttatni szíveskedjenek hozzám.
Ehhez képest a később megérkező szerződésen (valamint később munkatársaik tájékoztatása alapján a rendszerükben 5M internetcsomag került rögzítésre. (tájékoztatásuk szerint ez beállításra is került 09.05-én)
Nos, eddigi válaszaikban ezt az "apró" anomáliát(=eltérést, különbséget, zavart, hibát) nem sikerült megnyugtatóan tisztázniuk, hogyan lett a 10M ajánlatból 5M szerződés, azonos díjért.
...
E kérdést sikerült megválaszolniuk, részemről lezárva2.) Kértem, mivel aktuális internetes ajánlataik áttanulmányozása után megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy a jelenlegi csomagom normál havidíja méltánytalan a jelenlegi csomagajánlataik normál havidíjához képest, adjanak ajánlatot egy mindkettőnk megelégedését szolgáló csomag/díj (váltás) vonatkozásában. Nos, ezt nem sikerült megtenniük, ellenben a válaszlevél kb 90%-ban azt taglalja, hogy az invitelnek joga van adott szolgáltatásért olyan díjat megállapítani, amilyent csak akar. Bizonyos határok között ezt én is kétségtelenül, pontosan így gondolom, gondoltam /tapasztalom/, ennek ellenkezőjét soha sem állítottam.
E kérdésben is részsiker könyvelhető el: Alakul az ajánlatuk (1307CSV1InVilágL2-Net10-Start), azonban a csomag tovább bővíti a következő (3-as) kérdést, mely eddig nem megnyugtatóan megválaszolt.
3.) Az szerződés megérkeztével egy újabb fontos kérdés merült fel bennem: a jelenlegi díjcsomagom önök szerint (postázva 2013.09.11-én) "2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M" .
Sajnos fenti kóddal honlapjukon nem találom fenti csomagjuk teljes, és pontos leírását, kondícióit.Kérem, a pontos internetes, nyilvános online elérési linkjét /műszaki-gazdasági paraméterek/ fenti csomagjuknak küldjék el számomra elektronikusan, valamint nyomtatott formában a pontos, beazonosítható csomagazonosítóval (2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M) ellátott dokumentumot, hangsúlyozom, nem egy "www.invitel.hu" link vagy egy ÁSZF.pdf a kérésem tárgya. Továbbá kérdezem, hogy - a kód alapján - egy 2012 januárjában indított, nyilvánosan fel nem lelhető paraméterű akciós ajánlat hogyan tudott aktív szerződéssé válni 2013 szeptemberében?3.a) Itt sajnos ismét komoly szövegértési problémákkal küzd valamelyikünk.
Röviden és tömören fogalmazok, hogy mindketten követhessük a gondolatmenetet:
"2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "2012 jan - IN - AkcKomfort ADSL 5M". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.3.b) Továbbá kérdezem, hogy - a kód alapján - egy 2012 januárjában indított, nyilvánosan fel nem lelhető paraméterű akciós ajánlat hogyan tudott aktív szerződéssé válni 2013 szeptemberében?
Sajnos erre a kérdésre semmilyen választ nem sikerült megfogalmazniuk. Nos?3.c) Jelenlegi legfrissebb ajánlatuk hasonló kérdés tárgyát képezi :
"1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.4.) A szerződés 3.11 pontja : "2012 jan- Havidíj kedvezmény egyéni 12 hó- Bundled / -2000 Ft"; szerződés 4.2 pontja: "határozott: 24 hónap".
Magyarázzák meg, ez mit is jelent. Ilyenre nem emlékezem az ajánlatukból, hogy 12 hónap után emelkedni fog az előfizetés díja (megjegyzem arról sem volt szó, hogy a szerződéskor csökkenni fog.)4.a) Nos, nem sikerült megnyugtató választ alkotniuk. A szerződés melyik pontja írja le azt, hogy a 3.11 pontban feltüntetett kedvezmények a szerződés lejártáig érvényben maradnak? Valamint, ha a kedvezmény a teljes szerződés idejére szól, ami 24 hónap, miért tartalmazza a kedvezmény elnevezése a "12 hó-" kifejezést?
Továbbá bizonyára nekem van problémám a magyar szövegértelemzéssel, de az én szerény értelmi képességem szerint a (idézem"A jelenlegi havidíjáért tudunk most önnek beállítani egy nagyobb csomagot" kifejezés számomra nem azt takarja, hogy a kedvezményekkel csökkentett havidíj ideiglenesen alacsonyabb lesz ugyan a jelenleginél, ám a szerződés határozatlan idejűvé válásakor jelentősen megemelkedik.
5.) Csomagváltás ajánlatukat is meghallgatom. Elvárásom a méltányos, írásbeli ajánlat és a pontos, részletes és érthető kondíciók írásban.5.a) Köszönöm az ajánlatukat. Sajnos a pontos kondíciókat beazonosítható módon nem sikerült megosztaniuk velem (lásd 3.c) pont).
"1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" elnevezésű díjcsomag nem létezik a publikus dokumentációkban.
Kérem ennek pontos, részletes paramétereit (beazonsítható módon) írásban részemre megküldeni szíveskedjenek. Hangsúlyozom, nem a "Komfort ADSL szolgáltatáscsomagok kondíciói kellenek, hanem a számomra a már érvénytelen szerződésben feltüntetett "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start". Ilyen elnevezésű díjcsomagjuk nem létezik.
Kérem, a kondíciók mellett egy szerződésajánlatot írásban részemre megküldeni szíveskedjenek, melynek azonosítható és összekapcsolt és elválaszthatatlan módon képezze mellékletét az ajánlott előfizetési díjcsomag pontos kondícióit leíró dokumentum is.5.b) Az általános ismertető sajnos nem tér ki az extra szolgáltatások és az ingyenes extra eszközök kérdésére sem. (wifi router, STB)
5.c) Válaszuk megerősítette a méltánytalan ajánlat tényét (valamint elismerték a hibás teljesítést is): a "2012 jan -IN- AkcKomfort ADSL 5 M" díjcsomagot 24 hó hűséggel (bruttó 9240 Ft havidíjjal) aktiválták szerződésemre, és lám, jelenlegi ajánlatuk "1307CSV1InVilágL2-Net10-Start" 24 hó hűséggel bruttó 7490 Ft havidíjért...
6.) Válaszukban jelzik , mivel éltem a 8 napon belüli elállás lehetőségével, hívjam ügyfélszolgálatukat , ahol kollégáik készséggel (SIC!) állnak rendelkezésemre. Kérdésem: Miért is kell felvennem a kapcsolatot? Tudomásul vették (?) az önök részéről hibásan teljesített(!!!) kontraktus visszautasítását. Milyen egyéb intézkedni valóm lenne nekem ez ügyben? Úgy gondolom, önöknek lenne sürgős intézkedni valójuk, szigorúan írásos formában.Nos, e kérdésen is sikerült átsiklaniuk. Továbbra is érdekel, miért és mit?
A "[Invitel hibajegy #1688611][Invitel hibajegy #1705113][Invitel hibajegy #1705114]1705100 ticketszám" kérdéseim továbbra is megválaszolatlanok maradtak.
És az utolsó gondolat e panaszomhoz mára:
Idézem: "Tájékoztatjuk, hogy munkatársunk többször próbálta Önt telefonon hívni csomagváltással kapcsolatban, eredménytelenül"
Amennyiben munkatársuk az önök részére megadott elérhetőségeimen próbálkozott volna, akkor hivatali időmben el is ért volna.
Én felettébb kívánatosnak és szükségesnek tartom a minél gyorsabb elektronikus alapú kommunikációt, így sokadszorra felhívom tisztelt figyelmüket az önök előtt sem titokként kezelt email válaszcímemre:poffsoft@xxxxxxxxxxxxxxxxx
Legegyszerűbb használata a levelező programban a levél megnyitása után a "Válasz" vagy "Reply" ikon/gomb/menüpont rákattintásával történhet.
Szóbeli megkeresést sajnos a +xx-xxx-xxx számon nem áll módomban fogadni.Üdvözlettel:
xxxxxxxxxxx -
poffsoft
veterán
válasz
jozsi252 #11380 üzenetére
Na, apró fejlemény:
Ugye, válaszolni még nem válaszoltak a panaszos leveleimre, azonban most megérkezett az aktuális számlám:
Simán fizettetik velem az 5M csomagot 09.05-től kezdődően.
Bár 09.06-án lemondtam a szerződésmódosítást.
Most panaszkodtam náluk a téves szerződésért és a hibás számláért.
Valamint jeleztem, hogy lassan lejár az 1 hónap a válaszra. (10.22.)Ezek tényleg eldöntötték hogy megyünk a békéltető elé, de szerintem nekik fog fájni amit kapnak...
-
válasz
jozsi252 #11454 üzenetére
Független, kis hátsóajtókkal(NSA,inteligens kereső robotok). Mint egy átlagos magánszemély pont lekakkantom, de nem egy cégnél szempont, hogy a levelezésbe ne kukkantson bele, még egy robot elemző sem.
Nem 5 éve, de még csak 5 hónapja sem volt a legutolsó 2 kiesés:
2013.09.23. 20:05
2013.08.17. 1:37
...Mert nem vetted észre, még nem jelenti hogy nem volt. Lehet éppen mással voltál elfoglalva, vagy a te fiókod éppen nem volt érintett.
Biztos hogy az invitelnél is vmi nagyobb gubanc van, és szándékosan szivatják a jónépet.
diegho
Igen, így is működhet.
-
válasz
jozsi252 #11451 üzenetére
Gmail-en kívül nem is érdemes mást használni.
Ez elég vitatható.
Egyrészt még soha az életbe nem fordult elő hogy leállt volna
Ennek azért jobban nézz utánna!
diegho
Ha még nincs is saját szerver, de akkor legyen rendes valaki@cégem.com címetek. Pl. a gmail is tud ilyet céges ügyfeleknek, nem is túl drágán.
-
-
poffsoft
veterán
válasz
jozsi252 #11376 üzenetére
ne aggódj, mobilon nem valószínű, hogy keresni fognak.
A vezetékesen meg ragaszkodni fognak hozzád.
Amúgy, ha nem akarsz beszélni velük, a csaj első mondata előtt/alatt nyugodtan mondd be a telefonba: "tájékoztatásul közlöm, hogy a beszélgetésünkről hangfelvételt készítek"pletykák szerint működik....
Amúgy felém még mindig sűrű néma a csend.
apropo, most árasztotta el a netet az invitel 2013 ft-os kezdődíjú reklámja? Egy csomó weboldal reklámjában látom...
Ami azért vicc, mert most emelték 3000/4000 ft-ra az induló díjat, mint fentebb írtam...Ha már fejetlenség....
-
jozsi252
veterán
válasz
jozsi252 #11317 üzenetére
Tegnap du telefonáltak a vezetékes számon, persze hogy nem voltam épp otthon. Aztán velem akartak beszélni, bár nem is tudom miért nem a mobilszámon hívnak. Nem tudom miért nem lehet megérteni hogy nem kérek mobilnetet, se iptv-t semmi mást. Már vagy 3x elmondtam nekik.
Gondolom hétfőn már mobilon hívnak hogy eltudjanak érni. Csak érthetetlen számomra hogy miért kell ilyen értetlennek lenni
Most már ha hosszabbíthatnék annyiért mint az új előfizetők, akkor sem kellene a net ezek után hogy ennyi e-mailt váltottunk, illetve telefonon is beszéltünk, és nem engedték csupán azt a nyamvadt 500 ft-os kedvezményt. Ami még mindig kevés volt mint az új előfizetőknek több mint 4k kedvezmény hozzám képest. -
-
válasz
jozsi252 #11311 üzenetére
Belépési díj nekem sem volt, hűség az igen, de ha jó árakat ajánlanak, akkor nem szokott zavarni, 1-2 évre úgyis tud tervezni az ember, meg aztán túl sok esély nincs arra se, hogy majd a régi húú de nagyon leengedi az árakat, vagy felemeli a sebességeket (ADSL esetén ez már csak a szabvány miatt is lehetetlen), és arra sem, hogy a semmiből előkerüljön egy tök új szolgáltató! Ha meg mégis, akkor megvár, majd megyek 3-6 hónappal később! Valamit valamiért, ha hűséggel olcsóbb az ár!
Belépési díj meg olyan dolog, hogy manapság sokaknak annyira nincsen pénze, ha egy szolgáltató elkér 15-20k-t ilyenkor, akkor az lehet a visszatartó erő, hogy ne menjenek oda!
-
-
válasz
jozsi252 #11305 üzenetére
Persze tudom, nem is akartam én UPC-hez viszonyítani! Invis 15/0.9 mennyi?
Anno amikor én Inviteles voltam, még nem emelkedett a hűség lejárta után sem a havidíj! Most UPC-nél nekem még nem járt le, mert korábban újrakötöttem, de mások által is vegyes infók vannak, van akinek nem változott, van akinek feljebb ment 2-300Ft-al, de nagyobb volumenű emelésekről nem olvastam...
-
-
-
válasz
jozsi252 #11264 üzenetére
Ezt így szokták... A táblagépnél sem írtak konkrét összeget!
-
válasz
jozsi252 #11238 üzenetére
Nekem úgy néz ki sikerült UPC-nél váltanom az aktuális 60-as csomagra úgy, hogy még hűségidőm is van jócskán, mert júliusban írtam alá újabb két évet! Viszont a most kidobott 60/6-os csomag olcsóbb ~300Ft-al, mint az eddig használt 50/5-ös, így emiatt, és a plusz 10/1 sebességért megpróbáltam! Neten megrendeltem, visszaigazolták, most várok... Van 72 órájuk, hogy aktiválják az új csomagot!
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy telefonos ügyfélszolgálaton a UPC sem engedett váltani, ott azt mondták, hogy csak 120-ast kérhetek, az viszont meg már drágább párszáz forinttal, így ezt én nem akartam! Mondtam, hogy neten engedi a megrendelést a webshop, erre azt mondták, hogy akkor rendeljem meg ott!
-
válasz
jozsi252 #11238 üzenetére
Ezt nem tudom én sem, hogy miért jó a szolgáltatóknak, de sajnos mind ezt csinálja! Váltani kell, és kész! Vsz a kábelnettel jobban is jársz... Én nagyon nem bántam meg, hogy leléptem Inviteltől, és itt most nem csak UPC-re gondolok, de már akkoriban RubiCom-nál se! Ugyanazon az áron - sőt kicsit olcsóbban is - kaptam akkor 16/2 kábelnetet, amiért Invi adott 7/0,4 DSL-t! Telefon volt 500HUF, szemben Invi 2000-ével!
-
válasz
jozsi252 #11230 üzenetére
Esetleg neten nem lehet megrendelni amit szerettél volna?
UPC-nél is vannak ilyen baromságok, hogy ha betelefonálsz, akkor azt mondják, hogy nem lehetséges, meg van amit lehet de drágábban, ha meg belépsz a weboldalra mint előfizető, kiválasztod ami kell, akkor elfogadják! Lehet az akciós csomagnál kevés lenne az ügyfeles jutaléka, ezért nem akarják adni!
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
jozsi252 #11216 üzenetére
Hat igen akkor legrosszabb esetben menj 3 honapot a kabelre aztan visszavaltasz a 7390-es csomagra, mint uj elofizeto. Kivancsi vagyok en is a valaszra, koszi hogy beirod.
Egyebkent kicsit ertelmezve ezt a jogi maszlagot: Nem mond ellen annak amit en irtam sajnos. "Önnek lehetősége van újabb határozott idejű szerződést kötni." Ez lehet ugy ertelmezni, hogy egybol - ez esetben teged es engem es masokat is atvertek. Es lehet ugy is ertelmezni, hogy - valamikor kesobb, egyszer. Ha igy ertik, akkor nem vertek at minket hiszen mi egybol akarunk valtani, es az nem uj szerzodesnek hanem szerzodes modositasnak szamit. Uj szerzodes kotesere pedig valoban van lehetosegunk, de ehhez meg kell varjuk ezt a bizonyos 3 honapot. Attol tartok sajnos ez egy trukkosen megfogalmazott szovegezes.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
jozsi252 #11209 üzenetére
Na ez nagyon erdekes, mert nekem hetfon egyertelmuen azt mondtak, hogy azokat az arakat felejtsem el, az csak uj szerzodesesnek van, ahhoz pedig az kell hogy legalabb 3 honapig ne legyek veluk szerzodesben. Vissza is kerdeztem, hogy akkor ha jol ertem akkor az az uzletpolitikajuk, hogy inkabb menjen az ugyfel a konkurenciahoz ha jo arakat akar, minthogy maradjon naluk? A no csak azt valaszta, hogy nagyon sajnalja de ugy nez ki igen, de hogy ez nem az o uzletpolitikaja o nem tudja miert van ez, o csak alkalmazott. Csak mint irtam itt Szigetszentmikloson nincs konkurencia akihez menni lehetne...igy aztan muszaj leszek naluk maradni.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz
jozsi252 #11200 üzenetére
Nem fogod dragabban kapni, en 12 honapra irtam ala ami tavaly juliusban lejart. Az arak maradtak ugyanott. Persze arrol nem szoltak, hogy azota van jobb csomag olcsobban, de legalabb nem is emeltek rajta. Mondjuk szerintem nem erdekuk, mert egyreszt a tendenciat nezve az arak mindig csokkennek, es ezzel sokan tisztaban vannak, es ha beprobalkoznanak egy emelessel akkor a tobbseg utanajarna, es latna hogy van jobb csomag ugyanannyiert/olcsobbert, es valtana. Jobb az nekik ha lapitanak.
-
-
válasz
jozsi252 #11115 üzenetére
Szia!
A DSL több kapcsolati rétegből épül fel (vonali réteg, csatorna réteg, adat út réteg), a DSL kapcsolat attól még lehet aktív, hogy a PPPoE megszakad!
ADSL, minden amit tudni akartál
A dchard féle fw-vel tudsz diagnosztizálni, és ehhez segítséget is kaphatsz ITT!
-
válasz
jozsi252 #10969 üzenetére
Tudom hol laksz, megbeszéltük régebben PÜ-ben!
Én UPC-nél vagyok, mert Ők vették meg a RubiCom-ot, aki volt az itteni ktv szolgáltató! Anno hozzájuk mentem Invitel-től, aztán a felvásárlással immár több, mint egy éve UPC! 50M/5M net + 72 csati digitális TV 1db BOX-al + 48 csatis analóg ktv a többi TV-re + telefon, és ez 9200HUF! Én ezzel így elégedett vagyok! Invitel-nél 2 éve fizettem ~9000HUF-t a 8M ADSL-ért, és telefonért, és mellé volt T-Home SatTV havi 5300HUF-ért!
Ha a routerben átírom a MAC címet, akkor kapok új IP-t! De engem ez nem igazán érdekel...
-
válasz
jozsi252 #10966 üzenetére
Ezt én sem értettem soha! Oké, hogy kell az új előfizető is, de miért jó az, ha közben meg el bukják a régieket? Anno én is hűséglejárat után léptem le Invitel-től, amit azóta sem bántam meg! Ahol én lakom, soha nem lesz Invitel-nek 50M nete! Nekem is 1000Ft-al ajánlottak jobb árat a honlapon lévőtől, de az is nevetséges volt az akkori ktv árhoz képest!
-
-
-
-
-
-
-
semetka
őstag
válasz
jozsi252 #9999 üzenetére
Nekem ZTE modem van és nekem is mostanában elmegy a net, és nem tudom hogy router hiba vagy a hálózat rossz. Ilyenkor az Internet LED nem világít.Én ilyenkor újraindítom, de nem midig jön vissza egyből csak pár perc. Remélem hálózati hiba, nem maradok net nélkül az ünnepekre.
-
-
-
válasz
jozsi252 #9914 üzenetére
Én tényleg szurkolok, őszintén! De előre megmondom, le sem fogják sz@rni! Én pont ezeket végigjátszottam amikor előfizetőjük voltam... Végül én is erre rágtam be legfőképpen, és amikor akciózott a ktv, akkor leléptem! 7/0,4-es DSL-ről váltottam 16/2-re, kevesebb pénzért! A telefont szintén negyedannyiért kaptam meg! Na meg időközben a 16/2-ből is 50/5 lett, és az ár is lejjebb ment, plusz jött még egy digitális tv csomag is hozzá!
-
poli27
veterán
válasz
jozsi252 #9911 üzenetére
Invitől ne várj sokat sztem,...... náluk az előfizetőtől esik le a hákózati veszteség,míg más szolgáltatónál bele van ez kalkulálva, és a vonali sebességedet feljebb tolják hogy nálad meglegyen a fizetett sebesség, de az invinél ilyen nincs.Ott annyira vagy állítva amennyit fizetsz -veszteség.........
-
válasz
jozsi252 #9911 üzenetére
Nem lesz meg a 15Mbps soha, az Invitelnél ez az eljárás! Amikor ott voltam náluk, akkor én is kérdeztem, nem egyszer, nem kétszer, de nem válaszolnak rá értelmesen, csak a süketelés megy, ahogy az nálad is történt! Szerintem nyugodtan tegyél le arról, hogy az valaha is meg lesz, ha csak nem váltasz szolgáltatót...
-
-
-
#41635072
törölt tag
válasz
jozsi252 #8489 üzenetére
És akor mi van? Itt meg van 150-es, meg szerintem nagyobb is...
Nézd már meg, hogy mennyi az ára.
Az is kb pár nagyváros pár utcáján érhető el.
Harmadszorra pedig nem értem, hogy miért kell fejlett nyugati országokhoz hasonlítgatni hazánkat.Szerk: 210 dodó havonta. Nyílván kiadnál érte ennyit... Ráadásul 50-szer gyorsabb, mint az átlagos amerikai előfizetés. Ebből is le lehet vonni a következtetéseket.
-
-
válasz
jozsi252 #7927 üzenetére
Igen ismerős, én is jó néhány évig Invitel-es voltam, de most már UPC-s vagyok, 50/5-ös netem van!
Bár tény, hogy ez nekem sem mindig van meg, van amikor csak 35-40Mbps (leginkább csúcsidőben), de ez a ritkább eset, és ha hozzáveszem, hogy az Invitel-nél sosincs meg a névleges, akkor ezzel még mindig jobban járok!
-
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 13 Midnight - 128GB - 96% Akksi
- HP Victus 16-s0002nh - 16.1" FullHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7640HS - 32GB - 1TB - RTX 4050 - 1,5év gari
- Eladó steam kulcsok Bank/Revolut/Wise (EUR, USD, crypto OK)
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ThinkPad L14 Gen1 14" FHD IPS i5-10210U 16GB 256GB NVMe magyar bill ujjlolv IR kam gar
- EVGA NVIDIA RTX 3070 8GB - GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA
- Yettel/Telekom/One, SIM KÁRTYA, Könnyen megjegyezhető (VIP) TELEFONSZÁMOK
- ÚJ Bontatlan! Független iPhone 16e Black 128GB! 1 Év Apple garancia!
- Apple Watch Series 10 42mm.2024.11.30-ISTYLE vásárlás, 2-év garival, hibátlan.
- 750w XFX Silver Black Edition Tápegység
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Biostar TB250 i5 6400 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB AeroCool V3X 500W
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest