- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- TCL LCD és LED TV-k
- Letarolná a kínai AI igényeket a Huawei CloudMatrix 384
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
-
dvirgoo
csendes tag
válasz
Lackooo84 #12701 üzenetére
Technikai segítséget szeretnék kérni
Adott 1 Hp1275dx es gép.
Erre szeretnék feltenin 1 win xp-t de kb vagy 5 különböző verziót ki probáltam és le áll.
Valakinek van rá esetleg ötlete hogyan tudnám felteni.
Probáltam már 7 allat a win mod-ot de az sem az igazi....Előre is thx
-
mome
tag
válasz
Lackooo84 #12431 üzenetére
Én leszedtem, bekentem pasztával a GPU-t, majd kipróbáltam, hogy összeér-e. Nem ért össze, ezért visszatettem a kis lapkát. Próbáltam találni a neten, de sehol nem találtam üzletet ahol lehetne venni ilyet. Igaz nekem 6715b-m van nem dv5. Nálad lehet működik a dolog.
-
-
-
-
-
jorden06
senior tag
válasz
Lackooo84 #11765 üzenetére
Hova vitted szervizbe? Mert az sem mindegy ugye... Én is megyek most majd egy komplett kijelzőcserére, és mondta a srác, hogy 1 napon belül megcsinálja az egészet úgy ahogy van. Leadom a rendelést mit kell cserélni, ő megrendeli a Holland központtól, légi csomaggal 12 órán belül bent van náluk a cucc, nekem meg ugye csak akkor kell bevinni ha rendelkezésre áll minden ami kell a javításhoz. Onnantól, hogy bevittem, másnapra mehetek is érte. Az enyém mondjuk üzleti gép, így support is ehhez illik, de szerintem a HP más termékeinél sem gányol. Tehát átlagban 36 óra a komplett folyamat.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
Lackooo84 #11760 üzenetére
Ott valami nagyon nincs rendben, ha van rá gari vidd be HP szervizbe, hogy sürgősen csináljanak vele valamit, ha nincs akkor vannak olcsó és megbízható noti szervizek, vagy szétszedheted magad is, de így ne használd.
#11761: Akár azt is el tudom képzelni, hogy valami hiba miatt túlfeszeli a CPU-t a lap, de hogy ez nem normális működés, az biztos.
-
Ipse89
tag
válasz
Lackooo84 #11745 üzenetére
azért az csúnya... Mi is próbáltunk gap-padot/thermal pad-ot rátenni, az lett nálam az eredménye, hogy bekapcs után azonnal kikapcsolt a gép, maxon pörgött a hűtő...--> nem volt semmi hűtés, csak azt nem tudjuk, hogy hogyan... Szerencse, hogy inteles procc van a gépemben ( 1,7GHz Dothan magos Pentium M ) mert AMD lehet füsttel jutalmazná a hasonló kísérletet. Meg kellene próbálni csak pasztával... Szerintemszerk: Kóterban a szobatársam dv6-osa ( elfelejtettem a típust
) is most megy gariba, mert neki is forrófejű lett a gépe, pedig fél éves
-
válasz
Lackooo84 #11650 üzenetére
Direkt csinálták ilyenre, hogy ne tudj házilag CPU-t cserélni. Minden mást pikk-pakk lehet (RAM, ODD, WLAN, HDD). A CPU-k különböző hődisszipációs teljesítményűek, ezért nem mindegy, milyen a hűtés rajtuk. Az alaplap tudja kezelni mindegyiket, de a hűtése nem biztos, hogy elég lesz, ha cserélsz. Ezért nem lehet.
-
-
-
-
dbalazs80
tag
válasz
Lackooo84 #8824 üzenetére
Ez egy korrekt hozzászólás volt.
Senki sem tévedhetetlen, így én sem, ha hibázok, elismerem.
Igen, a kiskereskedőnek ha az ügyfél kéri el kell járnia, sajnos a törvény eme része pont az Auchan, Tesco, stb. hálózatok miatt ilyen, és ezzel a normális kereskedő meg van szívatva.A lényeg, és ezt el kell sajnos fogadnia mindenkinek.
Ha a kiskereskedőhöz viszed vissza, akkor fel kell készülni a sokkal hosszabb ügyintézési időre.
Ennek oka nagyon egyszerű.
A garanciális ügyintézési folyamatba beiktatódik egy felesleges és kihagyható csatorna. -
xcbiker
addikt
válasz
Lackooo84 #8827 üzenetére
érdekes... nálunk sosem hagyják a notikat, hogy mi vigyük a szervizbe, szépen elmondjuk hogy a márkaszervizbe vigyék és megértik. - lehet hozzánk csak éppeszű vásárlók járnak?!
Nyomtatókat természetesen szervizpontban átvesszük, ill notira is volt már példa, de akkor az valami ismerős volt.
Nem is értem miért a hiszti, nekem sem jutna eszembe, hogy a vásárlás helyére vigyem, ha van márkaszerviz. Fölösleges köröket minek fussak. A forgalamazó úgysem fog azonnal a márkaszervizbe rohanni a termékemmel, mert jobb dolga is van annál hogy egyenként futkorásszon. Így meg csak tiszta időveszteség.
De megmondom őszintén, amit meg tudunk oldani éppeszű keretek közt azt hidd el megtesszük, ügyfélbarát gondolkodású bolt vagyunk. (HP World Budapest)
-
amol
addikt
válasz
Lackooo84 #8824 üzenetére
Természetesen a forgalmazónak el kell intéznie és nem küldhet el, de sokkal jobban jársz ha magad teszed. Sokkal kevesebb macera, hidd el.
A probléma az amit korábban leírtam, ha garanciális szervizről van szó és nem lehet a nyakukra járni mert külföldön történik a javítás akkor nem a forgalmazótól függ elsősorban hogy mennyi időt vesz igénybe.
Szóval nem mindig a forgalmazó a hunyó.
HP: ha telefonon elhiszik hogy hibás az akksid és ellenőrzés nélkül küldenek egy újat akkor valóban megérdemlik.Legyetek jók.
-
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Még egy hozzászólás:
Egyetértek a leveled 90%-ával. A törvény általános értelmezésében benne van, hogy már nincs 15 és 30 nap sem. Ha a hiba olyan jellegű, amit azonnal lehet cserével orvosolni, és mással nem ,akkor ki kell cserélni az elvárható időn belül. Ezért írtam fentebb, amit írtam.
Jelen esetben adott egy tápegység, amit nem is lehet szétszedni, tehát cserés dolog. Nem tölt, nem működik. A hiba megállapítása 1 perc, és tévedni sem lehet. Semmi nem indokolta azt az eltel hosszú időt, ami alatt nem cserélték ki a tápot. Ez egyszerűen szivatás volt.
Gratulálok a fentebb említett offos cég új üzemeltetőinek, akik itt álnéven ennyire berágtak a cégkivonattól és a körülötte lévő dolgoktól. Sokat segítettek a leendő vevők korrekt tájékoztatásában, nem is tudják, milyen sokat...
-
dbalazs80
tag
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Először is, szerencsére nem vagyok a barátod, de még az ismerősöd sem.
Nekem sincs oldalakat gépelnem, de én legalább hivatalos oldalakról tudnék neked most linkelgetni, nem pedig egy olyanról, aminek még neve sincs.
Nos ha te is hivatalos odalakat néznél, akkor látnád, hogy nagyon sokban sántít az, amit te belinkeltél, és sejthetően szándékosan ki vannak belőle dolgok hagyva, hogy jó félrevezesse az olvasóját.
Itt nem térnék ki részletekre, de van jópár.
Amit pedig kifelejtesz, hogy egy Auchan vagy más nagy multi ügyfélszolgálata benyeli a dolgot, csak minél előbb elhúzzon a francba a hisztis elégedetlen vásárló.
Inkább adnak ott a helyszínen egy másikat neki, a hibásat becsomagolják, majd eladják másnak, erről ennyit.
Csak azért, mert valaki lusta volt egy márkaszervizt keresni.Igen, visszaviheted a vásárlás helyére ha garanciális problémád van, csak akkor ne hisztizz, ha nem 1-1,5 hét, hanem 1 hónap lesz az elintézése.
Az a gond, hogy a kereskedőket senki sem védi meg a tipikus rosszindulatú vásárlótól, aki arra játszik, hogy 3 naponta újra cserélje a készülékét.
-
xcbiker
addikt
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Azért ez sántít mert egy "Kukutyin Bt." nem fogja neked a hivatalos HP, vagy egyéb gyártó által gyártott garanciás notidat megjavítani, akármennyire is vered az asztalt a jogszabályokkal, paragrafusokkal.
Erre vannak a kitalálva a szervizpontok, márkaszervizek. Ha ezt a kedves ügyfél nem képes felfogni, akkor költözzön fel a hegyekbe és vadásszon, gyüjtögessen, csiholjon tüzet. Ennyi.
Nehogymár minden bolt és eladóhely egyben szerviz is legyen... akkor mi miből élnék?
Másik dolog, hogy a "Kukutyin Bt." mennyire segítőkész, és mennyire van felvértezve megfelelő kapcsolatrendszerrel, alkatrészbázissal, hogy a kedves vevő kedvére tegyen, és majd ő intézze a gyártó/nagyker felé a garanciát.
-
amol
addikt
válasz
Lackooo84 #8816 üzenetére
Természetesen minden kereskedő átveri a vevőt mert nem az az érdeke hogy a vevő visszatérjen.
A kereskedőt ki védi meg a vásárlótól? Mert az ugye teljesen rendben van hogy te 1 akkut vásároltál és mégis 2 van nálad...Ha linkelsz akkor legalább valami hiteles oldalt mert ennek még neve sincs
-
.Anakin.
tag
válasz
Lackooo84 #8532 üzenetére
2 vékony fal van a router meg a noti között. Kiváló és nagyon jó között ingadozik a jel. Szóval ezért nem értem. igen tudom h a kijelző felett van az antenna, dehát attól h lecsukom a tetelyét még nem szakad meg a vezeték benne. Kezdem azt hinni, hogy bizonyos szögben lát cask az antennája(hátrafele nem) ezért nem veszi a jelet ha lecsukom. Dehát ezt nem tudom elhinni h ilyen szarul lenne kivitelezve.
Szal nemtudok rájönni h mivan.Senortilla: igen tudom h a ott a hűtés lyuka, de annyit nem takar el belőle. (meg nem is max terhelés közbe csukja le az ember, hanem torrentet bent hagyja tölteni.)
-
kozyadam
tag
válasz
Lackooo84 #8487 üzenetére
nemrég teszteltem egy hűtőpadot akkor kicsit utána jártam, a GPU-Z méri a GPU hőmérsékletét, meg ha kéred fájlba naplózza is másodpercenként. a hűtő játék közben 5-6 fokkal alacsonyabb hőmérsékleten tartotta a GPUt, a többi alkatrészt nem néztem, de Everest Ulimate mutatja proci, alaplap, vinyó hőt is, meg a feszültségeket, ha kéred
Játék közben amúgy a notim eléggé felmelegszik, de csak simán ha böngészek és ilyesmi, akkor olyan 'kellemes' 60 fok körül van.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen1 14" FHD IPS érintő i5-10210U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Dell G15 5515 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5800H RTX 3060 16GB DDR4 ,512GB NVMe SSD gar
- Latitude 5491 27% 14" FHD IPS érintő i5-8400H 16GB DDR4 256GB SSD gar
- Thinkpad X13 Gen3 13.3" FHD+ IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- Dell Latitude 5430 i5 és i7 12.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN bill, Win11 laptop notebook
- Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L15 Gen2 Magyar - Ryzen 7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari!
- TV beltéri egység / DVB-T tuner / set top box
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest