- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Steam Deck
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeban58
tag
Tovább tesztelgetem a 65A7500F-et, a képminőség nagyon rendben van, de a Netflix app sajna nem hibátlan.
Zavaró például, hogy a kristálytiszta képen kb 720p felbontású a felirat (a UI többi részéhez hasonlóan). Illetve percenként, kétpercenként hajszálnyit beakad a kép, amit egy laikus talán nem vesz észre, de engem bosszant.
Mindenféle beállítást próbáltam, a legjobb eredmény továbbra is a két mozi módban és kikapcsolt képjavítók mellett érhető el. Szerintem. :) -
venom8888
őstag
Na jo,akkor nem veszem meg.
Amugy a 7100 es a 7400 vagy UQ7F kozott akkora nagy az élmény külonbség,mint az árában? -
HF77
senior tag
-
tothjani81
senior tag
Hát iden már nem de jövőre lecserwlem a 7100 at a hálóba egy q7f re az tuti
Ha tudsz segíts, ha tudok segítek de amihez nem értek nem szólok
-
kellerman
tag
65U8Qf-et kiegészítettem egy Samsung HW-q70t + hw-9000s ( 5.1) párossal. Így már egész jó filmeket nézni
-
erikke17
őstag
Sziasztok
7500F Xbox One X-hez mennyire ideális? Mellette menne TV nézés, filmek, néha Netflix(xboxon keresztül) . Ősszel tervezek egy Series X-et, 120hz nem nagyon érdekel. 4k60hz gondolom nem probléma neki.
Egy 6 éves FHD Samsungot váltana se HDR se semmi szóval előre lépés biztos lesz.
Előre is köszönöm||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Zeban58
tag
válasz erikke17 #915 üzenetére
Szia, én egy 65A7500F-et használok Xbox Series X-szel, és nagyon pöpec a szett, a tévé input lagja nagyon alacsony, ideális játékokhoz. HDR mód is működik Xbox esetén, ehhez csak annyit kell tenni, hogy a megfelelő HDMI-porton engedélyezni kell az enhanced funkciót.
4K 60 Hz, ahogy mondod, szerintem teljesen zsír. Nem hiányzik a 120 fps, meg hát egyelőre alig van olyan játék, ami támogatná.
HD tévéadások nagyon szépek, SD-vel persze nem tud csodát tenni a tévé, a magas bitrátájú műholdas adások pedig egyenesen gyönyörűek, egy-két 4K tesztadással is próbálgattam.
A tévé netflix kliense nem valami erős, de használható, mindenesetre az Xbox netflix appja szerintem jobb minőséget ad mindenben.
Summa summarum, szerintem jó vétel ez a tévé. -
fede94
tag
Végigolvastam itt jó pár hozzászólást. a 7300, 7400 es valahogy kimaradt az előzőekben. Pedig úgy látom ezeket is lehet kapni.
itt pl a 7300 ast ajánlják 43 collban:
[link] -
fede94
tag
szervíz háttér, helpdesk is érdekelne, ha van infotok. Köszi
-
tibike8
őstag
A sógoromék 7500-e nem bírta 4 hónapig és elment a kép. 1 hét volt mire futár jött a tv-ért. És nem tudják mikor kapják vissza. Mondták a szervizben, hogy lehet, csak utalványt kapnak arról az összegről amennyi a tv volt. A gond, hogy azóta nem annyiba kerül a Mediaban így még nem tiszta, hogy hogy lesz egy ugyanilyen másik működő tv-jük, ha nem javítják a hibásat.
De lehet, hogy az év vége miatt ilyen nyögvenyelős a dolog. Mindenesetre pont az év végére maradtak tv nélkül. Na de sebaj, majd elmennek buliba vagy moziba. Ja nem... -
dj79
senior tag
Nos, eddig nem túl pozitív sem az importőr, sem pedig a márkaszerviz hozzáállása.
Október 31-n vettem egy 7100f-et, amivel kapcsolatban november 23-n bejelentettem a problémát a hisense magyarországnál.
Akkor megígérték, hogy intézik a szellemkép bt-vel az ügyet, hamarosan keresnek.
November 30-n ismét felhívtam a hisensen magyarországot, hogy wtf, semmi. Megkaptam a szerviz telefonszámát direktben illetve egy munkalapszámot.
Ekkor felhívtam a szellemkép bt-t, finoman megkérve őket, hogy tegyék a dolgukat, emailben váltottam pár levelet velük a hibajelenséggel kapcsolatan. December elsején jött is a futár.
Azóta nagy csend. Múlt pénteken délután 3 óra körül felhívtam ismég a hisense magyarországot és finoman megkérdeztem, hogy ők kaptak-e bármilyen információt/visszajelzést a szerződött márkaszervizüktől, mert én ugyan nem. Erre közölte a hölgy, hogy nincs rálátásuk a szervizelésre, kérdezzem meg a szellemkép bt-t direktben, ad telefonszámot. Nos, ebben a pillanatban tájékoztattam ama apró tényről, hogy nem én állok szerződéses jogviszonyban a szervizzel és pont nem érdekel, hogy milyen a kommunikációs csatornájuk egymás között. Én a hisense központnál jelentettem a hibát, 15 nap már letelt és ugye 15 napon belül el kell kezdeniük a javítási procedúrát, így javaslom, hogy minél hamarabb egyeztessenek a szervizzel, mert hamarosan a 30 nap is eltelik, onnantól pedig könnyen bele lehet csúszni egy fogyasztóvédelmi ügybe.
Elmeséltem ama apró tényt, hogy az euronicsnál kötött extra garancia/biztosítás összegét bukni fogom, amennyiben cserélik a készüléket vagy csereutalványt adnak, ugyanis a biztosítási szerződés pontosan leírja ezt is, szóval nekem a buli mindenképpen bukó.
Nos, innentől a lerázósból a segítőkészbe csúszott át az ügyfélszolgálatos, megtesznek mindent, hogy minél hamarabb pont kerüljön az ügy végére, beszél a márkaszervizzel, hamarosan keresnek. -
tothjani81
senior tag
Hát én a samsunggal hadakoztam anno. Bejelentéstől számítva kb 6 hónap tortúra volt az egész de akkor lett vége amikor megírtam hogy innentől már én nem csak az ügyvédem foglalkozik vele. Ahogy ezt leírtam 4 nap alatt csoda történt. Egyik szervíz sem jobb a másiknál sajnos
Ha tudsz segíts, ha tudok segítek de amihez nem értek nem szólok
-
Piftuka
veterán
Többek között ezért is beszélek le mindenkit arról, hogy bármilyen "garanciabiztosítást" kössön.
Egyébként sajnálom, hogy így jártál, és nagyon jól tetted, hogy nem hagytad magadat!
Egy kis kiegészítés részemről, hogy a törvényben meghatározott maximum 30 napos javítási határidő, amelyre hivatkoztál, majd csak 2021. január 01-től lesz hatályos.
(Ahogyan az ársáv szerint meghatározott kötelező jótállási idő is.)
Persze ettől függetlenül ez igen jó hír mindnyájunknak.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
MEGAL0D0N
csendes tag
Sziasztok
"Az extra garancia és a baleseti biztosítás megszűnik csere vagy utalvány kiállítása esetén, ugyanis a biztosítás/garancia tárgya megsemmisül."Na de akkor ha megszűnik a biztosítás tárgya nincs mit biztosítani.Gondolom időarányosan vissza fizetik a biztosítási összeget. Vagy hülyén gondolkodom?
Valakinek konkrét tapasztalata esetleg? -
dj79
senior tag
válasz MEGAL0D0N #927 üzenetére
Erre a részre majd később tudok valamit mondani a sztori végeztével.
Piftuka: igen, valóban csak jövőre lesz így leírva jogszabályként, viszont én olyan helyen dolgozom, ahol kizárólagos importőre vagyunk 2 márkának, a jogi képviselőnk elég képzett az ilyen ügyekben (ez sem véletlen). A tapasztalatai és véleménye szerinte van értelme 30 nap letelte után jogi segítséggel kopogtatni a forgalmazó ajtaján.
[ Szerkesztve ]
-
fede94
tag
Köszi az infókat. Időközben rendeltem egy 7500-t, lesz ami lesz
Fülhallgató 3,5 mm -es kimenet nincs rajta, jól tudom?[ Szerkesztve ]
-
kellerman
tag
Ez a demo jól néz ki U8Qf-en.
[link] -
dj79
senior tag
Upc/voda mediacardot használ közületek valaki? Milyenek a tapasztalatok?
-
DonJoee
tag
Csak egy 3.5 mm-es jack kimenetnek álcázott "Service"-feliratú aljazat van rajta. A szúrós tekintetemen kívül még nem mertem mást beledugni...
Bluetooth fejhallgatóval viszont szépen megy. Van benne 10 fokozatú "Lip sync" is, ha késne-sietne a hang.
Illetve, ha mégis vezetékes fülest álmodtál ehhez a tévéhez, akkor van rajta normál RCA sztereó kimenet. Dobsz rá egy RCA-3.5 alj adaptert és készen is vagy...[ Szerkesztve ]
"Vigyázzon, fegyverem van! Most otthon van, de van!" - Leslie Nielsen
-
hunaqua
addikt
válasz tothjani81 #922 üzenetére
A szerződött szerviz olyan,amit követel tőle a forgalmazó. Mennyi idő alatt kell pl. megkezdeni a javítást,igaz az alkatrészt a forgalmazó biztosítja. A nagyobb gond az,hogy a kisebb importőrök %-os kedvezményben kapják meg a garanciális költségeket a gyártótól,a javítást meg oldják meg. Ilyenkor jön a csere,vagy a gányolás. A maradék cserélt darabok szolgálnak majd donorként.
SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi
-
DonJoee
tag
Hoppsz! Bocsánat! Az RCA-kimenet vonalszintű (gyenge), nem hangerőszabályozható. És valószínűleg csak bemenet... Más gondja nincs is az ötletemnek.
Ja, de! Az, hogy hajnal három felé született, amikor az ilyen ötletek halvaszületési aránya kiugróan magas...
Elnézést mégegyszer!
Marad a blútyúk..."Vigyázzon, fegyverem van! Most otthon van, de van!" - Leslie Nielsen
-
laci1892
senior tag
Sziasztok, gyors segítséget szeretnék kérni tőletek.
A holnapi nap folyamán lesz lehetőségem esetlegesen venni egy Hisense H50B7100 tv-t.
páran le akarnak beszélni róla, ellenben nekem nagyon tetszik ár érték arányban.
Így aki ezt a szériát használja, tudna nekem mondani róla pár szót?
Érdekelne mi a vélemény, és a márkával kapcsolatba a tapasztalatok.
Segítséget előre is hálásan köszönöm.
-
Veron
őstag
Nálam is lagolt a kép az U7QFen. Külföldi fórumokon olvastam, hogy a fast power on funkciót ki kell kapcsolni és ez mintha tényleg segítene. Olyasmiről írtak, hogy fast power onnal nem kapcsolja ki teljesen a képjavító beállításokat, ezért döccen a kép. Remélem, javítják majd a szoftverben!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Piftuka
veterán
válasz laci1892 #939 üzenetére
Nem éri meg, tekintettel arra, hogy az utódja (50A7100F) most az Euronics áruházban 99.999 forintba kerül.
Alapvetően képminőségben nagyjából egyforma a kettő; szolgáltatásban többet nyújt az idei modell.
Egyedül a "Dolby Digital Plus" hangszabvány támogatása hiányzik belőlük.
Amennyiben pedig meg tudod venni az 58 colos változatot, akkor a nagyobb méret, és az MVA panel miatt azt érdemes választanod.
Ha pedig a 7500-as is belefér a keretedbe, akkor azért azt, mert színpalettában jóval többet nyújt, és a képminőségben azért az számít.
Egyébként 100 ezerért az 50-es 7100 nagyon jó vétel most. Több fórumtársunk is vett ilyen tévét, és összességében elégedettek.
Bár egyik fórumtársunknak pár hónap után szervizeltetnie kellett a saját példányát, és a jelek szerint a hazai szervizháttér még finoman szólva sincsen a helyzet magaslatán...
"Aquila non captat muscas."
-
Zeban58
tag
Nem olvastam még ezt, de pont erre gyanakodtam én is a 7500 esetében. Szerintem egyébként az lehet, hogy a gyors bekapcsolás nem indítja újra teljesen a tévét, és valami puffer egy idő után betelik, és az okozhat lagosodást. Vagyis legalább néha nem árt rendesen kibekapcsolni a tévét. Vagy nem használni a gyors bekapcsolást. Vagy nemtom. :)
Neked mi a tapasztalatod?
Titeket amúgy nem zavar a kb 720p felbontású felhasználói felület, vagy ami ennél gázabb, a kis felbontású felirat Netflixben? Vagy ez csak engem zavar 65 colon? Vélhetően gyenge a proci a 4K felbontású UI-hoz, vagy hát a fene tudja.
Netflixet és Youtubeot emiatt inkább Xbox Series X-ről nézek, a mozgások is folyamatosabbak szerintem így, mint a TV natív appjaival. -
venom8888
őstag
Utolso dobás a Boxing day dec 26. Hatha lefaragnak az árakbol :)
-
zst
tag
Sziasztok.
A Game Mode állandó bekapcsolása okoz valami problémát a TV-nél? Nincs rákötve számítógép, sem konzol, csak a Vodafone beltéri és egy Mi Box. Szóval csak TV van nézve rajta...
Üdv.
-
DonJoee
tag
"Titeket amúgy nem zavar a kb 720p felbontású felhasználói felület,..."
Egy 900ezres OLED-en zavarna. Egy 178ezres, 65"-os tévén meg "benne van az árban".
Nem hiszem, hogy a procinak annyival több terhelést adna több pixel kirajzolása. Inkább az lehet, hogy egyfajta UI-t fejlesztettek sokfajta tévére.
Sőt, ahogy a "mérnöki menüt" nézegetem, elég sok tévének lehet ez a firmware-e. Sokféle típushoz lehet beállítani sokféle bekapcsolási logót. A Hisense fogott egy panelt, egy elektronikát, némi műanyagot meg fémet a házhoz, licenszelt hozzá egy szoftvert, aminek keretén belül kapott egy gyártói kódot, amit a tévébe írva bekapcsoláskor az ő logóját dobja ki a képernyőre és egyéb nevesített helyeken (telós szoftver letöltési linkje stb.) is az ő dolgait írja ki.
Nem tudom, hogy a másfél millás "lézertévében" is létezik-e ez a gond?"Vigyázzon, fegyverem van! Most otthon van, de van!" - Leslie Nielsen
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense 55E7KQ PRO - új, bontatlan
- VADONAT ÚJ VOV 32" és 43"-os ANDROID SMART LED TV LEGOLCSÓBBAN GARANCIÁVAL! Wifi,Bluetooth, DVB, USB
- Logitech Z906 5.1
- Mozizz Ingyen! X96 MAX+ ULTRA 4GB 64GB Amlogic S905X4 Android 11 tv okosító box usb médialejátszó
- Filmezz Ingyen! X96 MAX+ FULL EXTRA Amlogic S905X3 4GB 64GB Android tv okosító box usb médialejátszó