- Visszazavarná az előző évezredbe az AMD és NVIDIA GPU-kat a Bolt Graphics
- SSD kibeszélő
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Az Intel szerint a régebbi processzoraikat keresik az ügyfeleik
- RAM topik
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- OLED monitor topic
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TiborP
csendes tag
Lenne egy kerdesem. A Radeon HD7970 video kartya kompatibilis az ASUS P6T alaplappal?
Valaszt elore megkoszonom. -
H.Ezredes
őstag
válasz
kockaharcos #9692 üzenetére
Itt ha visszaolvasol a többségnek nem megy annyit... Személyes tapasztalatom,hogy az "egyedi" kártyák jobban mennek és halkabbak és hűvösebbek is.... Bármilyen kártyából volt REF és egyedi a ref mindig rosszabb volt...
-
Rexcor
őstag
válasz
kockaharcos #9692 üzenetére
Az esetek pár százalékában lehet, hogy mennek, de a legtöbb ref az 1200-at sem éri el. Nem beszélve a hűtésükről, mert azok terhelve 80 fok körül mozognak. Lehet hogy neked pont szerencséd volt.
-
H.Ezredes
őstag
De minek ez a vergődés a fesz emeléssel ?!?!?! Pl aki ref kártyát vesz az eleve francért akar feszt emelni aki meg nem ref kártyát vesz annak meg meg nem elég a + 100-250 Mhz a ref-hez képest ?!?!? Egy 680 DC2T-nak a 24/7-re mihez kevés az 1250-1300 Mhz ?!?!?! De ugyan úgy egy REF 680 1100-1150 Mhz-en melyik játékban kevés ????
-
Locutus
veterán
Ahogy elnézem 2013-ban több tesztben is viszontlátjuk ezt a fajta mérést már...
-
#35434496
törölt tag
Vigyázzatok a fesz emeléssel! Igazából én csak lightning és classfield kártyákkal próbálkoznék.(Ezek erre lettek kitalálva.) De mindenki azt csinál amit akar
.
-
TTomax
félisten
-
May Payne 3-at ti milyen beállításokkal nyomtátok?
Tessellation FXAA és MSAA érdekelne
többi az egyértelműen VeryHigh
-
Winne
nagyúr
Valószínűleg ez nem egy általános probléma, de hogy tudom beállítani, hogy amikor indul a rendszer, akkor már a tuningolt órajelen induljon és ne kelljen manuálisan belőnöm a profilt?
-
hüpp, hüpp, szegény nvidia és amd, megszakad a szívem értük. kénytelenek lesznek szegények valami normális terhelés-elosztást kitalálni az afr helyett? és még szegény programozóknak is meg kell ezt tanulni, hogy a 3d motorok is támogassák? az élet csupa tragédia
@H.Ezredes: GK110 + 1006 MHz-es core órajel = not gonna happen...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
SzlobiG
félisten
válasz
ricshard444 #9659 üzenetére
Én is így gondolkoztam sokáig, hogy mi éri meg ezért volt vagy 4-5 éven keresztül multi gpu-s rendszerem, de valahogy úgy vagyok vele többet nem kell az se, sok szívás volt vele, de tény hogy lehetett együtt élni vele. Legutoljára 6990 volt a 680-hoz képest ég és föld a kül...
(#9662) viktor82 Arról már lekéstél.
-
ÁdiBá
veterán
De a piac is azt mútatja hogy mind a két oldalon ez a cél!
Minél kisebb fogyasztás mellett minél hatékonyabb terméket előállítani.
Gondolom az nv se akar már Fermi illetve G80 méretekhez vissza térni, hiszen azért azokhoz kellett anyag rendesen a chipből.
Én annyira nem vagyok májer ebből, de ha minél kisebb a chip, annál többet előlehet állítani az adott sorokon. Így több értékesíthető, és növelni lehet a bevételt. Vagyis én így képzelem el... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
H.Ezredes #9661 üzenetére
Ha a GK110-re épül, akkor annak komoly probléma lehet az oka. Kisebb méretben is lehet jóval gyorsabb GPU-t csinálni a Teslába szánt megoldásnál, szóval ezek a pletykák alaptalanok. Eleve a GK110 nem támogatja a DX11.1-et, szóval már itt elbukott a speckó.
Nagyjából egy 300 wattos fogyasztási szintre belőtt GK110-es GeForce 20-25%-kal lehetne gyorsabb a GTX 680-nál. Értelmetlen ezt a lapkát GeForce kártyán árulni. Ha +20-25% a cél, akkor az jóval kisebb lapkamérettel megoldható egy új fejlesztéssel, amire az elmúlt év márciusa óta bőven volt idő. A GK104 384 bitre bővíthető, kiegészíthető +16 ROP-pal, és 50%-kal megnövelhető a core elemek száma. Ezzel a teljesítménynövelés máris több, mint amire valaha is képes lehetne a GK110, és a fogyasztás sem lenne 250 watt felett. Ilyenekben érdemes gondolkodni, nem +20-25%-os boostos termékekben +100 wattos fogyasztás mellett. -
H.Ezredes
őstag
Ha igaz akkor tényleg brutális lesz...
GeForce GTX 780 GK110 Mar 2013 PCIe 3.0 x16 3072 MB GDDR5 1006 MHz 1502 MHz / 384 bit 2880 / 240 / 48 DX11.1, SM 5.0
GeForce GTX 790 GK110 Mar 2013 PCIe 3.0 x16 3072 MB x2 GDDR5 915 MHz 1502 MHz / 384 bit x2 2880x2 / 240x2 / 48x2 DX11.1, SM 5.0
-
-
keIdor
titán
válasz
ricshard444 #9648 üzenetére
Dupla...
-
keIdor
titán
válasz
ricshard444 #9648 üzenetére
Nem érdemes ezekre költeni, kiindulva a 2012-es címekből... az idei év nagyon gyenge volt, bár a tavaszi címekben jobban bízom. Én egy 680-al elvagyok 1440p-ben, igaz ez 40-60fps, viszont ha gyengén skálázódik a multi GPU, akkor az sem lesz az igazi, én nagyon sokat gondolkoztam még egy kártyán, de volt 7970 CF és arra jutottam ez nem ér meg +90-100k-t, egyszerűen pénzkidobás. Ilyen portokra és tartalmakra ennyit költeni nem érdemes... bár tudod, az Asus a tiéd lett.
Nem lebeszélni akarlak, de szerintem felesleges CF de SLi is.
-
Tirexi
addikt
válasz
ricshard444 #9652 üzenetére
Már látom magam előtt a 780 SLI-t a MO-i megjelenés után durva áron.
Nagyobb kihívás lesz jó áron eladni a 680-akat mint megvenni a 780-akat. -
-
ÁdiBá
veterán
válasz
ricshard444 #9648 üzenetére
Én azért egy 7970CF oc odaraknék majd a következő generációs Hd8970 mellé!
Mindenesetre én se szeretnék semmit elkapkodni most. Megvárom a GTX780 illetve a HD8970 majd azután mérlegelek hogy számomra melyik lesz a nyerő.
HD7970 kicsit elkapkodtam... most nem fogom. -
Winne
nagyúr
Nekem az volt vele a gondom, hogy nem arra való, amire nekem kell, vagy amiért én vettem magamnak. Ami nekem fontos lett volna a második kártyával, hogy fps-t hozzon kisebb beállításon, de erre nem volt jó, mert úgy már cpu limit volt, nem kergette ki a procim, de még odorgg i7-e sem. Azoknak való az, akik szeretnek single módban játszani, maximális grafikán és szépséggel, nekem erre se szükségem, se időm.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #9648 üzenetére
Persze ez benne van. Nem is azt mondtam, hogy mindenhol gatya lesz, hanem lehetnek olyan szituációk, ahol a program működése ellehetetleníti az AFR jó hatékonyságát.
-
1 Gpu nem adja be sok helyen a stabil 60fps-t, a kövi generáció meg ráncfelvarrás lesz horribilis áron (a szokásos 140k körül - 8970) annyiből összerakom ezt a 7950CF-t ami sokkal erőssebb,eddig nem volt a CF-el különösebb gondom,ha lesz akkor majd eladom őket,de most szerettem volna valami ütőset összehozni az idei címeknek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #9641 üzenetére
Szerintem maradj egy GPU mellett. Annyira komplex renderelési folyamatok kerülhetnek bevezetésre a jövőben, hogy azok nem fognak jól működni AFR-rel, vagyis CF és SLI mellett. Skálázódni fog, mert megpróbálják megoldani, de az a skálázás nem lesz 80-90% közeli. Inkább 30-50%-os várható. Persze ez az egész függ a programkódtól, de maga a DirectX 11.1 is tartalmaz olyan újításokat, mellyel a fejlesztők az előző képkocka számításából több információt átemelhetnek az újhoz. Ezek azért nem AFR barát megoldások. Az kedvezőtlen lesz, hogy két GPU mellett folyamatosan másolni kell az adatokat az egyik VRAM-ból a másikba.
-
Winne
nagyúr
válasz
ricshard444 #9644 üzenetére
Ha full grafikán szeretsz játszani, akkor ki fogja nagyjából hajtani, akkor nálam sem volt gond, de kipróbáltam, jó volt, de nem nekem való a cf, nem is lesz többet soha.
-
-
Winne
nagyúr
válasz
ricshard444 #9641 üzenetére
Kíváncsi vagyok mennyire tudod majd kikergetni belőle, ami benne van.
-
Tirexi
addikt
válasz
ricshard444 #9641 üzenetére
Dehát gondolj a micro lag-ra, meg a hangosságra, meg arra, hogy nincsen többé physx, na meg a nem támogatás.
Elvesztettünk egy értékes embert ebből a topic-ból. -
-
Puma K
nagyúr
Hali!
Egyik ismerősnek összeraktam egy gépet és egy Asus GTX 670 DirectCU II van benne.
Az lenne a kérdésem hogy mi az az órajel amit a referencia GTX 670-ek úgy nagy átlagban tudnak stabilan, és mi az amit egy DirectCU II-es hűtéssel ellátott GTX 670 tud szintén stabilan?
Üdv
Puma -
Winne
nagyúr
válasz
ricshard444 #9636 üzenetére
Milyen upgrade lesz?
-
-
válasz
ricshard444 #9636 üzenetére
VGAval kapcsolatban ennel aranyosabb hszt meg nem olvastam
minta egy jofej nagyfaterrol lett volna szo...
-
Na mivel most folyik éppen az Upgrade vga terén így betettem a tartalék X550-t,ha valami történik a képen akkor tekercs hangok dőlnek belőle, 3 fajta hangot tudok kicsalni belőle,szegény nem mai,így simán elnézem neki,még azt is,hogy driver mellett random kifagy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy az 1.04-es patch-től van, mert abban a HDAO-t babrálták, hogy gyorsabb legyen. Majd jön rá egy javítás, vagy esetleg egy új driver.
Sajnos még mindig dolgoznak a játékon, mert sebességet akarnak nyerni. Ez egyrészt jó, mert gyorsulni fog, másrészt rossz, mert folyamatosan frissíteni kell a drivereket a változásokhoz. -
Asbee
veterán
EVGA 670 Superclocked-ról mi a véleményetek? Hűtés szempontjából. Jól láttam, hogy ezen a ref venti ellenére kicsit nagyobb a borda? Vagy ez lesz vagy Palit Jetstream.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Programfüggő. Nekem az OpenCL a Handbrake szempontjából lényeges. Az OpenCL-es verzió olyan minőséget csinál, mint a CPU-s, de sokkal gyorsabban. Ezenkívül a vReveal 3-at is használom. Az eredetileg CUDA-s volt, de áttértek OpenCL-re, és ma már sokkal jobb az OpenCL támogatása. A CUDA-s az nem fejlődik. Megmaradt a korábbi szinten. Ez sajnos jellemző a programokra, amelyek átállnak OpenCL-re a CUDA-ról. Mindkét API-ra nem fejlesztenek, mert az NV valamennyire azért még támogatja az OpenCL-t, így az OpenCL-t választják. Egyedül a profi alkalmazásokra jellemző, hogy párhuzamosan fejlesztik az OpenCL és a CUDA implementációt. Ott van akkora bevétel, hogy ezt megtegyék. Sajnos a kicsik erőforrása korlátozott, így választaniuk kell.
(#9626) SzlobiG: Szerintem max. annyiban jobb, hogy open, amúgy nincs komoly különbség. Ami az OpenCL-nek ma előnyös, hogy a CUDA implementáció fejlesztésével jellemzően leállnak az OpenCL-t bevezető programok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
HBAO mellett sokkal több a fake árnyék, mint HDAO-val. Itt nem az a lényeg, hogy több dolog legyen fekete, hanem az, hogy olyan helyre kerüljenek árnyékok, ahova a valóságban is kerülnének. A HBAO nagyon kevés mintával dolgozik, így képtelen ezt annyira jól meghatározni, mint a HDAO. Ugyanakkor nyilván a teljesítményigény szempontjából is van különbség, ami a HBAO mellett szól. Persze vannak tipikusan úgy dizájnolt játékok, ahol a HBAO hamis megoldása jobb eredményt ad, ilyen például a cel shadingot alkalmazó Borderlands. Annak a grafikája amúgy sem a valóságot próbálja meglovagolni. Az FC3-ban a HDAO a valósághoz közelebbi eredményt ad. Eleve a mai AO-k a screen space megoldás miatt fake megoldások. Valamennyire szimulálják a valóságot, de mivel nézőponttól függnek, így tökéletes eredmény nem lesz. Ehhez el kell vetni a screen space metódust, ami viszont sokkal több számolást von maga után. Úgy gondolom, hogy az SSAO megoldások relatíva jó eredményt produkálnak olcsón, így következő nagy dobás inkább az SSDO-ra való átállás lesz, a valós AO helyett.
Azt nem írtam, hogy játékok. Programok használják. Manapság sokat szerkesztek videókat, kovertálok, képet szerkesztek, ésatöbbi. Ezekre OpenCL-es programokat szerzek be, mert sokkal gyorsabban megvan az eredmény.
Játékra szerintem az OpenCL ma annyira nem alternatíva, esetleg a jövőben lehet értékelhető. Amire jó lenne oda jobb a DirectX compute shaderje. -
Tirexi
addikt
Olyan funkciót mint a HDAO amúgy sem használ senki mert a HBAO sokkal szebb az FC3-ban.
Ezt én magam is leteszteltem.
A HBAO ad egy fajta mélyebb érzetet az egésznek azokkal a plusz fekete árnyék szerű valamikkel.OpenCL:
Melyik játékok használják ezt?
Csak érdeklődés képen kérdezem mert nem igen találok neveket.
Vagy ez hogy működik? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Locutus #9620 üzenetére
A részletekkel lehet megérteni az egészet. Érdemes ezekre figyelni. Nálam van egy GTX 670. A Far Cry 3 HDAO-val tüskézik, míg a HD 7850 nem. A DiRT Showdown alatt a GeForce borzalmasan tüskézik, amíg be vak kapcsolva az advanced lighting. A HD 7850-nel nem. A Borderlands 2 a Radeonnal tüskézik, míg a GeForce-szal nem. Azok a részletek, hogy a probléma specifikus, és nem csak általánosan a Radeonokra jellemző. Persze az említett játékokban más-más okozza, de kijelenteni azt, hogy csak a Radeon csinálja, amikor két tesztelt játékban pont a GeForce-on mértem egyszerűen durva általánosítás.
Az is túlzás, hogy a GCN-nel folyamatosan gond van. Nekem lassan háromnegyed éve van HD 7850-em. Nem volt olyan problémám, amit egy azonnali driverfrissítés ne oldott volna meg. Ennél kiforrottabb nem lesz.
A programspecifikus hibák mindig ott lesznek a driverekben. Nyilván az AMD azért mondja, hogy nem optimális még a memóriamenedzsmentjük, mert nekik vannak olyan eszközeik, hogy ezeket tökéletesen lássák, így folyamatosan fejlesztik a drivert. Gyorsítani akarják még a drivert a 12.11 után is. A HD 8000 rajtjára mindent be akarnak építeni. Ezért nem volt decemberi WHQL Catalyst, mert ha nekikezdtek, akkor most bedobnak mindent és utána csak optimalizálni kell. Sajnos ezen egyszer túl kell esni, mert a hardver képességeinek a driver csak egy részét használja még ki. Számos DirectX kiterjesztés vár hitelesítésre és beépítésre. Ezeket az MS már elfogadta, de a játékokba még nem tudják beépíteni, mert nincs tesztelési lehetőség. Persze annyi játékban úgy sem lesz benne, mert ezek GCN only kiterjesztések, de egyértelmű cél, hogy a GCN képességeit kihasználják a Gaming Evolved játékok és minél hamarabb implementálják a driverbe, annál hamarabb lehet dobálni a nokiás dobozokat a fejlesztőknek.(#9622) TTomax: A PS3 csak másfél hónapja van meg. Azelőtt PC volt csak.
De most tényleg PS3-on tolom. Az exkluzívok nagyon jók. Tényleg ajánlom mindenkinek, még ős-PC-s lélekkel is.
-
Locutus
veterán
Az a baj, hogy mindig elveszel a részletekben.
Most is kb annyi jön le, hogy szar az AMD, de egyben fasza is, mert ez a részlet bla bla milyen fasza, meg az a részlet bla bla milyen fasza a GCN-ben.
És ekkor a user felteszi magának a kérdést, hogy ÉS? Az embert, aki 100 ezret ad ki videokártyára elsősorban az érdekli, hogy jó élményt nyújt e. A lagolós micro stutter nem jó élmény, és innentől kezdve teljesen mindegy is, hogy a GCN miket tud amúgy, meg mennyire modern.
Olyan mint a hidrogénes autó. Fasza meg minden, csak tankolni nem tudnád hol..Félre ne érts, szeretjük a részleteket olvasni tőled. Csak kicsit kezd irrelevánsba átcsapni a sok előremutató technológia a GCN-ben, ha folyton csak a gond van vele. Majd megvesszük ha már kiforrott lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A biztonsági rések jóval komolyabb hírek, mert meg kell védened magad. Ezért írtunk a Catalyst update és a GeForce réséről, mert, ha tudsz róla, akkor mindkettő jó eséllyel kivédhető.
Ellátja, számtalan teszt bizonyítja, viszont egy-egy játékban mindig vannak gondok, és ez mindkét oldalra igaz.
Természetes, hogy a driverek gyorsulnak. Most, hogy az AMD mondta, hogy nem optimális a memóriamenedzsment azt is világossá tették, hogy még mindig van benne tartalék. Nyilván a változás abból ered, hogy a GCN cache-szervezése olyan, mint egy processzoré. A hardver a ROP-ok, az L2 cache és a memóriacsatornák szempontjából szét van választva, míg a többi architektúra, még a hagyományosabb elrendezést követi, így össze vannak fűzve a memóriaalrendszer elemei. Ez kevésbé hatékony a komplex feladatokban, viszont egyszerűen menedzselhető. Az új dizájn sokkal hatékonyabb, de nehezebb olyan menedzselést írni rá, ami tökéletesen ellátja a feladatát, és közben elrejti az OS elől a VRAM-ot. Ahogy közeledünk az integrációhoz úgy fog ezen mindenki átesni. Attól függően, hogy a hardver mennyire gyorsan fejlődik. A GCN az első új elvek szerint épített hardver, de nem az utolsó.Sütim van. A GeForce sajnos túl drága, és nagyon gyenge az OpenCL támogatása, manapság sok ilyen progit használok. Én már annyit nem játszok (bár ez relatív), ha igen, akkor is inkább a PS3-on. Persze nem hagytam el a PC-t teljesen, így kipróbálom az új címeket, némelyiket gyorsan át is tolom, de már jóval kevesebb időt töltök ezzel, mint régen. Ott a munka, a család, a haverok és aludni is kell, így el is ment az időm zöme.
-
TTomax
félisten
Sajnos igazad van...pedig ez komolyabb hir lenne mint a biztonsági rés az nV driverban...emiatt csak éppen az alapvetö funkcióját nem látja el a termék maradéktalanul...már több mint egy éve... de boost drivert azt kapott... meg há' déiksztizenegyKOMMAegy..occé... meg ott a komputeséder... hüü ha azt bekapcs gatya nem marad szárazon... a diavetitéstöl ...ehhh...
(#9617) Abu85
Cikket irjál ne hozzászólást légy szives... ez megér egy cikket...Lehetne a cime pl.... "Alapvetö müködési problémák driver szinten a GCNnel".... alternativ cimként esetleg "A fiuk megmondták a kepler topciban"... igaz ez kicsit bulvárosabb... najóvan nem trollkodok igérem...
Én mondtam pár éve... gyere a sötét oldalra... "we have cookies"... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Senki sem mondta, hogy baromságokat beszéltetek, csak nem értitek meg, hogy ezek a hibák specifikusak és nem általánosak, vagyis bizonyos szoftvereken előjöhetnek, míg másokon nem. Lásd a nemrégiben linkelt a Nordic teszt. Ott a Battlefield 3 a Radeont simábbnak mondták és mérték, míg a Border 2 és a Skyrim nem. Ezért specifikus dolgok, eközben mindenki általánosan beszél erről.
Egyébként épp azon vagyok, hogy tesztelem ezt a fajta mérési metódust, hogy mennyi időbe kerül, és hogy így mennyi játék fér bele így. Négy játékkal néztem már meg, és erről írtam is egy rövid hsz-t. [link](#9614) TTomax: A specifikus hibák javításáról mindig az adott driver hírében számolunk be. Ez alól a biztonsági hibák a kivételek, mint a Catalyst update és a GeForce driver biztonsági rés. Mindkettőről írtunk. A specifikus hibákból napi szinten lehetne mindkét oldalról 5-6 hírt írni. Egyszerűbb a driver kiadásánál beszámolni, hogy mi lett javítva.
-
Locutus
veterán
Az AMD-től is megerősítették a ... őőő... nemlétező frame latency problémát
"AMD's David Baumann had posted in a thread at Beyond3D, stating that a host of different software-related issues are potentially responsible for the Radeon's latency issues. He claimed the slowdowns in Borderlands 2 are a buffer-sizing issue that could be addressed via a Catalyst Application Profile (CAP) update."
"The most intriguing revelation in Baumann's correspondence, though, concerns one specific technical contributor to the frame latency problems on HD 7000-series Radeons based on the GCN architecture: less-than-optimal memory management in software."
-
ÁdiBá
veterán
A videokártya akkor fogja a legtöbbet fogyasztani ha az adott alkalmazás 99% tudja terhelni a GPU, és emellett rendkívül magas FPS számot tud produkálni a vas.
Ilyenkor izzad rendesen.
Ne hogy azt hidd hogy azért mert 20FPS el megy a METRO2033 99%os gpuval jobban ízzad a kártya.
Ez tévhit. -
Locutus
veterán
EVGA +enermax = semmi cicerges.... szal a minden csinalja teoriat nem kene terjeszteni.
-
WaterWawe
őstag
Életembe ilyet még nem láttam / hallottam. Nekem az összes kártyámnak csak a hűtőjének volt hangja élményindex és crysis intrók alatt. A lightningnak sincs semmi hangja.
-
FaTHI
őstag
Nekem egy ref 670-et ezért hoztak vissza mert az élményindex alatt ha odadugtad a fejed ciripelt a VGA. Persze hibátlan volt a kártya, 76-ezerért adtam szerintem azt hitte a vevő hogy sz*rt akarok rásózni..
-
SzlobiG
félisten
-
batt
aktív tag
Nekem is a vadi új vga-m is cicereg élmény index alatt! BF és más tesztprogiknál nem. Akkor hogy is van ez? Az ez előtti kártyáim is és volt ati is! Sőt még akkor is cicereg ha driverben beállítok valamit!
Ipon-nak és az msi-nek is írtam azt mondták ne foglalkozzak vele,persze részletes választ nem kaptam!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Visszazavarná az előző évezredbe az AMD és NVIDIA GPU-kat a Bolt Graphics
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 10
- SSD kibeszélő
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- ZOTAC RTX 4090 Trinity - ZT-D40900D-10P + Alphacool Eisblock block + backplate - Garancia 2028.04
- Sapphire Pulse Radeon RX 5700 XT
- ASUS RTX 4060 DUAL EVO 8GB OC Edition MAGYAR GARANCIA 2027.12. Szinte ÚJ!
- ASUS RTX 4060Ti DUAL 8GB OC Edition MAGYAR GARANCIA 2026.10. BESZÁMÍTÁS!
- GIGABYTE Radeon HD 7850 OC 2GB GDDR5 256bit
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084)
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest