Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
nos a kisker szerint a bios hiba nem garanciális probléma.
ugyanis ha a felhasználó pl. frissités ( vagy egyéb tevékenység ) alkalmával ''tönkreteszi'' a bioszt, az egyéni szociális problémakörbe tartozik és nem garanciába. az alaplap a disztribútorhoz ment vissza, most az ő döntésük jön, 15 nap múlva.
megjegyzem nem frisssités, hanem save&exit alkalmával feküdt ki a drága.
erről mi a véleményetek??
valóban nem lehet az alaplapon a bios közelébe menni?? pl. állitgatni benne, mert ha tönkremegy az a felhasználó hibája?
az újabb -- korszerűbb -- biosok tartalmaznak olyan funkciót, ami pl. hibás frissités vagy bármilyen esemény alkalmával, ami valamilyen sérülést idéz/het elő a bios-ban újrainditás után lemezről frissiti annak tartalmat. Tehát ha eme funkció nem üzemel, akkor az alaplap hibátlannak tekinthető e?
:(
Aktív témák
- IFA 2025: Nem is látszik, hogy strapatelefon
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Gaming notebook topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vállalom telefonok,tabletek javítását ,(szoftveres hibát is,frp lock-ot is)márkától fügetlenűl
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest