Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • niki24

    csendes tag

    Sziasztok!
    Február 7 óta sz...kodnak a kijelzőhibás laptopommal. Még mindig nincs vége notebookom story-jának. Múlt héten felhívtam a szolnoki Karakter kft, hogy elhoznám a gépet, erre közölték rendeben, össze van készítve a papirokkal együtt, fizessek a garanciális gépre 7080Ft-ot. (Amikor először érdeklődtem, még a szállítási díjat akarták megtéríttetni, majd másodjára a bevizsgálási díjat. Szerencsére már tájékoztattak a fogyvédelmisektől előtte) Az agyam elöntötte a lila köd, telefonáltam a FuSi Mo.kft-nek, akik azt mondták, semmiképp sem fizessek. írjak panaszlevelet. Mondtam nekik, hogy már írtam, március 14-én kaptam meg a választ tőlük, nem találták. Egyébként a szervíz szakvéleménye volt, hogy 'ráraktam a táskát', hivatalosan meg visszajött a FuSi Mo kft-től egy 'szakvélemény' amiben az volt, közzézártam egy 10 cm-es tárgyat. (Pl. kulcscsomót, minden látható sérülés nélkül) Másodszor már készségesek voltak, persze itt már volt a képbe ügyvéd, fogyvédelem....Feltételezem, először írtak valamit, hogy lerázzanak. Na meg azt is, hogy a gép volt selejt.Ok: -garanciajegyet kaptam későn, 6 hónap után már szervíz, 3óra bekapcsolás után olyan forró, hogy 'tojást lehet rajta sütni' kis túlzással, 9 hónap után monitornak végleg annyi. Bocs, ha hosszú lett, de tanulságos és kivárom a végét, hiába szenvedek velük majd 2 hónapja. Egyébként nehéz elérni a FuSi Mo-t, mert üzenetrögzítőre vannak állítva és maguktól nem hívnának vissza. Ezzel nem a lejáratás a célom, nem mondom, hogy mind sz*r, de a mai napig nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet. Azt is megígértem a szervíznek, hogy internetre kirakom az egész paksamétát, a lefotózott géppel együtt+hozzá a független szakértők véleményét. (Megvan a végzettségük nekik is) Ami a legfontosabb, ha nem segítenek abban, hová forduljak, bukom a 218 000Ft-os vételárat, meg a szervízdíjat.Egyéb tapasztalatom a szervízzel: fizetős ügyfelek előnyben, garanciális gépre szarnak nagy ívben. (elnézést) Bocs, hogy megint hosszú lett, bonyolódik a történet.....Sajnos lehe, hogy igy is buktam a pénzt.... Fujitsu Siemens....no...never...Már csak el akarom passzolni és lecserélni a gépet, de ingyen is kivágnám, csak ne lássam többet, na meg a szervizhálózatot sem....

Új hozzászólás Aktív témák