Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen monitort vegyek?
- Autós kamerák
- Milyen egeret válasszak?
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
Hirdetés
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #50779 üzenetére
7 literrel a sima 100 lovas nagyon óvatos használattal éri be.Nyáron.
Most télen sok hidegindítással 9.3-at mutat a fedcomp ami a valóságban nálam olyan 8.5 körüli fogyasztás lehet.
A 115 lovas ettől picit többet fogyaszt, de nézd meg a spritmonitoron mekkora az átlag. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaconda #50785 üzenetére
Mk3, ebben nincs 100 lovas egyszerűbb motor már, viszont mindegyik okoskerekes legjobb tudomásom szerint. Ha gyengébbet veszed, lehet csipszelni Korai évjáratokban a villanyos szervó hiba tud elég drága lenni, a gyengébb 1.6-ok előfordulnak hidraulikus megoldással, motortérben kis olaj tartály elárulja.
A második fotód a elektromos hajtású verziónak tűnik, ott a sárvédőn a töltő csatlakozó fedél. -
Sys85
veterán
válasz Anaconda #51298 üzenetére
Igen, általában a tetősín alatt az utolsó 8-10 centin repedezik ki a tömítés.
Karosszériatömítővel kell megcsinálni, alapos pucolás és zsírtalanítás után.
Nekem is ez volt a bajom, de amióta megcsináltam egy csepp eső sem jön be.
Én megkentem az utolsó 30centit a sín alatt egészen le a csomiajtó gumikéderéig biztos ami biztos alapon.[ Szerkesztve ]
-
Jacob Gibbs
csendes tag
válasz Anaconda #51301 üzenetére
dot4-et tettem bele, azt írt az útmutató.
Egyenlőre a féktisztítót nyomtam töménytelen mennyiségben az érintett helyekre. Kolléga fenti leírása alapján remélem, ez elegendő lesz.A víz miatt már csak azért is féltem, mert a hibrid rendszer kábelei pont a fékfolyadék tartály alatt futnak, és nem akartam tetézni a "problémát" ... egy szárazjeges tisztítást lehet bevállalnék egyszer.
-
diablo1984
addikt
válasz Anaconda #51389 üzenetére
Beszélni kellene vele, mert ha ezt nem mondta és nem írtátok le, akkor ez vagy új hiba, vagy rejtett hibának minősül. Ha a kati jelez ennyi km után, akkor ott valószínűleg más is lesz a gond, esetleges olajfogyasztás(bár egy szonda is könnyen behányhat, de az egy kisebb gond lenne).
-
Anaconda
tag
válasz Anaconda #51395 üzenetére
Meg is történt, Ő ment vele kb 150-200km-t, nem volt gond nála, nem javítottak rajta ilyesmit. Ha katit kell venni, beszáll az árába. A gyújtótrafó es gyertyakábelem érdekesség képp, vadi új, NGK, a kabel Bosch. Tegnap este a gyertyákat kiszedtem, gyertyakép ok, olajat nem eszi, ment vissza bele az uj NGK.
-
gabor9991
őstag
válasz Anaconda #51461 üzenetére
Mk2-höz én is néztem alis kapcsolót de engem elriasztott a szoftveres rész, láttam a videóban hogyan csinálják, le kellett menteni az ecuból mindent utána számomra teljesen érthetetlen dolgokat állítgatni és a végén működött, de még a yt videóban is volt valami probléma mert nem sikerült valami elsőre és nem indult az autó de volt mentés és lehetett korrigálni a hibát, csak az egészből semmit nem értettem mert ez egy lengyel nyelvű videóban történt .
Így nem lett utólagos tempomatom[ Szerkesztve ]
-
siddis
őstag
válasz Anaconda #51572 üzenetére
Nekem csak "sima" tetősínem van, az olyan műanyagokkal rögzítve, amit beraktam, ez a fajta nem tudom hogy van rögzítve. Az feszegetésre engedett amennyit kell, de ránézésre öregedő műanyag, gondoltam veszek tartalékba, de max. sínnel együtt láttam rohadt drágán, vagy AliExpress...
-- Aux armes, citoyens --
-
ReFleXx
addikt
válasz Anaconda #51601 üzenetére
Az akkut kiszerelve merted? Ajtot kinyitod mar uzembelepnek bizonyos ECU-k, relek kattognak, persze ilyenkor esik a fesz. Ha rendben indul akkor meg ne rugozz ezen, Ford toltes rendszere masabb mint a regi VW, de ugy tudom mar az uj VWek is toltenek 15von es hasonlok.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
zoger
tag
válasz Anaconda #52075 üzenetére
Az, hogy koppanás hallatszik nem hiba, ez ilyen. Sokat olvastam róla külföldi forumokon nem igazán van rá megoldás. Sokaknál komplett kormányművet cseréltek s rövid idő után megint kopogott (leállított motornál). Nekem is ilyen volt 50ekm-nél amikor vettem a kocsit és most is ilyen 150ekm-nél.
-
sparta2
tag
válasz Anaconda #52079 üzenetére
Ez a kopogás nekem is megvan. Kb. fél éves volt amikor észrevettem véletlenül. Ha picit rántok rajta (5-10 cm), balra kopog, jobbra nem. A kerék a legkisebb kormánymozdulatra bemozdul tehát holtjáték nincs, az egyenesfutással nincs probléma. Öt márkaszervizben voltam annó ezzel a dologgal, mindenhol azt mondták nincs probléma, ez ilyen.
Itt a fórumon is többször volt róla szó, ha gondolod kerress rá, akár az én hozzászólásaimon keresztül. Az elektromos rásegítés is súlyosan sebességfüggő és talán ezáltal van valami tervezési anomália.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen