- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy létezik mk3-as kombi fókához motoros csomagtérnyitó/záró rendszer?
Akár utólagos is.
Eddig nem nagyon találtam sehol,de még automatikus felnyitáshoz gázrugót sem.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz pn4hvq #21445 üzenetére
Egy valamire kell nagyon figyelni,hogy valóban akciós e az adott termék.
Nálam BF-en az adott oldal mellett nyitva van mindig az árgép és az árukereső.
Nem egy terméknél láttam turpisságot BF-en.Van ahol teljes áron annyi a termék,mint máshol a hihetetlen akcióval.
Általában azokra a termékekre koncentrálok,amik amúgy kellenének de még nem vettem meg és rendszeresen nézem az árukat,ismerem őket.Na az ilyeneknél lehet látni itt-ott,hogy az az akció nem is annyira akció.
Persze ez nem jelenti azt hogy nem lehet jól járni,csak nagyon kell figyelni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #21450 üzenetére
Uhh köszi!
El is mentettem az oldalt,ehhez egyelőre dobálni kell a malacperselybe nem keveset.
Vámmal és áfával ez olyan ~235-240e ft.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz bajnokpityu #21457 üzenetére
A gyári motoros alapjáraton lelassul a végén,jóformán a zárat úgy húzza be tudtommal.
A teleszkóppal viszont nem éppen halkan puffan.Semmit se lassul a végén.Legalábbis az enyémen,bár lehet egy teleszkópcsere javítana rajta,hiszen 7 éves.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Én megvettem a Turtle Wax szettjét még az egyes fókához.
Sokkal jobb lett mint előtte volt,de olyan közel sem lett mint egy rendes polírozás.
A végső kezelő folyadéka meg kb mint halottnak a csók.
Fél év alatt visszamattult...
Szerintem ne sajnáld a pénzt egy rendes polírozásra és lakkozásra.
Az legalább szép lesz,plusz tartós(abb).#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Amiket eddig láttam árakat,azok nagyjából 7-10e ft/pár áron mozogtak.
Persze van ennél drágább is,de 15/pár felett nem nagyon láttam.
Olyat kell választani,aki utána normális,fényszóróra való lakkal le is fújja
Anélkül hamar bemattul újra.
Olvastam már olyat a neten,hogy a szaki azt ajánlja,hogy ne lakkozd,mert nem ér semmit.Ja,persze!Ha lakkozná,akkor nem mennél hozzá vissza évente...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz patomi #21507 üzenetére
Hála égnek most az új(abb) mk3-as fókán nem kell ezzel “vacakolnom”,hibátlan a fényszóró.
Szeretem az autóm,sokmindent magam megcsinálok ha kell,de bizonyos dolgokra inkább áldozok a malacperselyből.
Pont ma délután cseréltem helyzetjelzőt elöl.
Hát remélem csuklott a mérnők aki megtervezte ezt a fényszórót![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #21512 üzenetére
Nem rég lett forgalomba helyezve,előtte az egyik fordmágus cimborám az utolsó “csavarig” átnézte,mindene tökéletes és igazából én sem láttam semmit sem rajta,pedig vagy 2 napig álltam és fetrengtem mellette/körülötte.
De kösz az infót,figyelni fogom.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Tapasztalt már valaki olyat,hogy az autó hangrendszere aux-on (BT,pendrive,linein) halkan sípol a háttérben?Teljesen digitális a sípolás hangja,hangerő növelésével ez is erősödik.
Rádiónál,CD-nél nincs ilyen.
Marha zavaró....
MK3-as fóka az alap BT-s fejegységgel,nem a sonyval.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz #31600896 #21523 üzenetére
A lakk védi a műanyagot az UV-től,anélkül hamar visszamattul.Gyárilag is van lakk rajta,az mattul be idővel rajta.Nélküle a műanyag hamar feladja a harcot az UV-val szemben.
Meglehet oldani nélküle is a védelmet,csak akkor rendszeresen waxolni kell.
Amúgy hol vettél lakkot és milyet?[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #21527 üzenetére
Windowsra van Forscan,az egy kicsit komolyabb,bár annak vannak fizetős “prémium” részei ha jól tudom.
Plusz nem biztos hogy az ilyen BT/Wifi adapterekkel működik normálisan.
Cimborám az én fókám lelkében egy erre dedikált laptoppal,delphi szofverrel, plusz egy komolyabb kábeles obd csatlakozóval turkál.Csak az obd-s kütyü olyan 15-20k volt aliról.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #21531 üzenetére
Nekem szerencsém van,cimborám járműmérnök és nagyon profi,nagyon vágja a dolgokat.
A forscan kérdéses,hogy mondjuk win10 alatt hogyan működik.
Cimborám pont a kompatibilitási gondok miatt vett egy régebbi eredileg is win7es gépet,azzal megy normálisan minden diagnosztikai szoftver,10 alatt voltak anomáliák.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz bajnokpityu #21532 üzenetére
Nekem iphonera megvan a forscan és az obd fusion is,nem mondom hogy rossz szoftver bármelyik is,de közel sem olyan komplex mint egy komolyabb windowsos szoftver.
Laptopon pl tök jó kis szoft a FoCCCus is,azzal is lehet ezt azt babrálni a fókán.
Pl ha upgrade-elek ezt azt a kocsiban gyári/oem cuccokkal,akkor betudom majd kapcsolni vele a kocsi rendszerében.
Pl DLR,de akár a klímát is feljebb tudom csavartatni ha beállítom neki azt,hogy panorámatetős a gép. Meg még egy csomó mást is.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #21786 üzenetére
Már az a marketing rizsa ami a leírásban is szerepel...
"Alacsonyabb nyomás"
Mintha a vízpumpát nagyon érdekelné,hogy mit keringet.
"Örök élet"
Nem hiszem el,hogy nem okoz változást benne a sok felmelegedés és lehülés 5-10 év alatt sem.
"Korai munkaütem robbanás"
Hála istennek,a modern motoroknál nincs kopogásos égés.Ha mégis előjön jó üzemanyag melkett is,akkor ott valami más gond lesz és azon nem segít egy hűtő folyadék.Tiszta teleshopos "A f@rkad is nagyobb lesz ha ezt rakod az autódba,sőt még az asszony is megfiatalodik tőle" szaga van az egésznek.
Sok millió autó 500-600e km+ után is köszöni szépen jól van,pedig végig a szemét vízes hűtőfolyadékkal működtek.
Ha valami bajuk van ennyi km után,akkor az nem a hűtővíz miatt van.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Urak!
Cseréltetett már valaki szélvédőt mk3-as fókán?
Esőérzékelős szélvédő,de nem fűthető.
Csak a várható árak miatt kérdezem.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
és molnarpeter:
Köszi mindkettőtöknek.
Pilkongton chaten érdeklődtem,ott választ nem tudtak adni.Elkérték az alvázszámot meg az elérhetőségeimet és majd küldik az ajánlatot.
Délután kaptam egy kavicsot a szélvédő jobb oldalára a fekete sávba középpen és lett kapásból egy kb 25centis repedés vízszintesen...
Próbáltam szélvédőst keresni délután,hogy legalább a tovább repedést megállítsam,de hiába munkanap volt ma,a legtöbb 2kor bezárt Fváron.
"Majd hétfőn" ezt a választ kaptam.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Sub-ZeRo #21876 üzenetére
Az mk1-es fókámnál nálam is bohóckodott az alapjárati motor.
Utángyártott volt és sokszor ilyen -5 fok alatt kb 10percig kellett járatnom tartott gázpedállal,mert különben befulladt.
Miután kicsit bemelegedett már jó volt.
2hetente le kellett szednem és beolajozni,de így sem volt tökéletes,így is sokszor játszani kellett vele...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz #31600896 #21881 üzenetére
Az,hogy nyers számokban ugyanaz,még nem jelenti hogy valóban ugyanaz a hangszóró.
Sok más tulajdonsága is van egy hangszórónak,amiket az átlag ember nem is tud,vagy ért.
Azt a hangszórót a mondeo ajtajának méretéhez,akusztikus tulajdonságaihoz tervezték valószínűleg.
2 opció van.
-Vagy szerzel egy kettes fókába való hangszórót,vagy inkább párt.
-Vagy kiszigeteled egy kicsit az ajtót belülről.
Autohifis boltokban lehet kapni öntapadós rezgéscsillapító lapokat,ezt a lemezere kell felrakni,meg az ajtó borításra belülről.Legismertebb ilyen márka a Dynamat,de elég drága,vannak olcsóbb gyártók is.
De ettől még nagy eséllyel a 2 oldal máshogy fog szólni,hiába szigeteled mind2 ajtót.
Amúgy mindenféle hifinek jót tesz ez a szigetelés,hiszen nem fa dobozban szólnak,hanem egy "konzervdobozban".Mondjuk ha én cserélném,akkor szigetelés+normális hangszóró kombinációban gondolkoznék.
Egy Hertz/Alpine komponens szett+beépítőkeret+szigetelés.
Csak ez ugye azért olyan 50k.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Urak!
Első körben boldog karácsonyt minden kedves fórumtársnak!
Az lenne a kérdésem,hogy valakinek van e arról információja,hogy a focus mk3.5 kormánya kompatibilis e az mk3-mal?
Sokkal jobban tetszik,ránézésre talán kisebb is,viszont autót emiatt inkább nem cserélnék.
Ha bele lehetne rakni komolyabb átalakítás és gányolás nélkül (tempomat csati,médiavezérlő csati stb) úgy,hogy minden működjön is,az nagyon jó lenne.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #22991 üzenetére
Ezekkel mind tisztában vagyok,nem is várok a gyári alap rendszertől sokat.
Csak ez a sípolás kerget az őrületbe és nem tudom,hogy a fejben lehet e valami hiba,vagy máshonnan szól bele valami.
Próbáltam másik ilyen fókában is,ott nincs ez a zaj.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Ez nagyon függ attól,hogy hogyan van használva az autó.
Egy városi rohangálósnál a 10k is sok,de egy 99%ban nagyobb távokra használtnák simán jó lehet a 15k is.
A 1,6 olajkályha mk3 fókához 20k-t írnak elő,de azt azért én is sokallom,legkésőbb 15k-nál cserélem.
mondjuk ez nekem évente 2x van.
Az előző olajcserém november elején volt,azóta beleszaladt 9000km.
Igaz én napi szinten megyek vele kb 80km-t csak munkába,de én városon kívül.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23017 üzenetére
Mindenféleképpen valami komolyabb cuccot fogok venni,nem a 20-30e forintos árkategóriát céloztam meg.
4GB ram,4G modul,Canbus csatlakozás stb.
Nem olcsó,de egy dupladines Android Auto/Apple Carplay kompatibilis Alpine 200e forint feletti árához képest még mindig jobban megéri.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23023 üzenetére
Nagy eséllyel más a gyári antenna csatija.
Amúgy a fejekhez adott utólagos antenna a műszerfalban is tökéletesen teszi a dolgát,pontos a műszerfal alatt is,nem muszáj a tetőre tenni.
Plusz szerintem annyira nem is hosszú az utólagos gps antenna kábele,hogy mókolás nélkül elérjen a cápauszonytól a fejig.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23025 üzenetére
Teló talál GPS jelet a kocsiban?
Ha igen,akkor az utólagos antenna is fog,nem hiszem hogy “Faraday-kalitka” lenne a kasztniból a fűtőszálaktól.
Mondjuk ha veszel egy fejet,akkor ahhoz úgyis jár az antenna,letesztelhető mennyire talál jelet a kasztnin belül.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
3 hónapja nem használt,felújításig garázsban leparkolt Mk1-es fóka nem indul.
A videón látható és hallható jelenséget produkálja.
Az akku feszültség lehet alacsony,vagy beállt az önindító?
Amikor le lett támasztva még jó volt.
[link][ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Mikulásbá #23039 üzenetére
Max töltős megoldás,keskeny garázsban befelé parkoltam le..
Jó lenne ha csak az lenne a baja.
Furcsa ez nekem,mert más autóknál csak simán kattanik egyet az önindító,vagy nyögve lassan fordul egyet-egyet,de nem így kattog ha nincs elég kraft az akkuban.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Lehet öntapadós mágneses tartókat is venni,amit a műszerfalon oda ragasztod ahova szeretnéd.Én még a Mediamarktban vettem MNC-t,elég erős.
Vagy olcsóbban kínából is lehet rendelni.
Az Mk3-ban nekem ilyen van,de ha érintős fejed van,az a négyesben szívás lehet.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #23354 üzenetére
Főleg az mk1 kombiban látszódik rendesen az Escort,főleg oldalról/hátulról.
A kettesben én már nem nagyon láttam a régebbi dns-t.
Azért a hármast összekeverni a Kiával...
Max részegen,sötétben,hunyorogva.
Jó,max a segge nagyon hasonló a kombinak.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
Találkozott már valaki az alábbi problémával?
Focus mk3 kombi.
Bal hátsó lámpám kiment.
Izzó kicserélve,biztosítékok átnézve,de a lámpa továbbra sem jó,viszont a féklámpa része működik,csak a másik szál nem akar felizzani az izzóban
2 új izzóval is megpróbáltam.
Oxidáxiót,kábelszakadást nem látok sehol.
Az fix,hogy a kiment izzóban az egyik szál szakadt volt.
Hétvégén multiméterrel végigmérünk majd mindent,de addig valami ötlet?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23421 üzenetére
Közben járműmérnök cimborát is kérdeztem,ő is azt mondja,hogy ez normális.
A 8 éves golfjában is ilyen,de 4 éves audiban is már így néz ki.
Turbótól kapja rendesen a hőt.
Már csak azt nem értem,hogy miért nem lehetett ezt savállóból csinálni ha egyszer ekkora hőterhelést kap,az egy kicsit jobban bírná.
Nem túl bizalomgerjesztő hogy ilyen vastagon málik le a cső fala.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23423 üzenetére
Egyelőre még bírja ahogy nézem.
De hogy egy sz@ros olajcső 30-40k...
Ilyeneket is gyártottunk (Fordhoz pont nem) az előző munkahelyemen,tudom mennyibe került előállítani és mennyiért adtuk az autógyáraknak.Ez még annál is sokszor több.
Nem semmi árrés![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Pippen #23430 üzenetére
Ezeknél valami más hiba lehetett.
Elég bonyolult az motorvezérlés,csak azért mert egy tényező (jelen esetben állítólag a motorolaj az égéstérben) megváltozik,még a többi nem feltétlen adaptálódik hozzá.
Ha a fojtószelep lezár,akkor hiába az éghető anyag,nem fog működni a motor.
Arról nem is beszélve,hogy az áram ami működteti a légtömegmérőt,a fojtószelepet,meg minden a motorvezérlésben,megszűnik ha a lekapcsolod a kulccsal.
Ezeknél valami elektronikai hiba is lehetett ami túlpörgette a motort.
Arról nem beszélve,hogy a motorolaj nem tud úgy égni mint a gázolaj.
Ha befolyik esetleg valahova,akkor is folyik,nincs porlasztva mint a gázolaj,sokkal nehezebben ég,sokkal kisebb energiával.
A nagy mennyiségű olajtól inkább megfulladna a motor szerintem,sokkal rosszabb lenne az égés.
Aztán lehet én gondolom rosszul.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #23435 üzenetére
Na akkor ma is okosabb lettem.
Hála égnek ez azért nagyon ritka hiba lehet,mert igazából ilyenről még nem nagyon hallottam.
Dízel önpusztításról csak a BMW-nél olvastam (F10 20d/30d),de ott teljesen más miatt volt,plusz azok inkább porráégtek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Gaming notebook topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Fujifilm X
- Villanyszerelés
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...