- HP notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Canon EOS DSLR topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- CH6 Handle a neve a Jonsbo új házának
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz
subaruwrc #32934 üzenetére
Kiváncsi vagyok, nálam milyen lesz az olaj. Gyanus hogy még nem volt cserélve..
Az átmosás lehet hogy csak placebo, nem számít semmit. Nemrég hallottam arról a módszerről, hogy motorolaj cserénél a régi olaj leeresztése után az esetleg meglévő ugyanolyan tartalék olajat is beleöntik és hagyják hogy átcsorogjon az üzemmeleg blokkon. A régi, használt olaj egy részét is ki lehet így öblíteni az olajjáratokból, ami egyébként benne maradna, és arra töltenéd rá az új olajat. Persze úgy sem lesz tökéletes, de kevesebb régi olajjal szennyezed az újat.
Elvileg, ha nem eszi a motor az olajat, akkor mk1 Focusban 4.4 liter olaj van. Vagyis ha ötliteres kannával vettél előzőleg, akkor van az öblítéshez 6 deci azonos motorolaj, amit másra már úgysem használnál. Ezt lehet még azzal fokozni, hogy szabaddá teszed a főtengely végén a csavarfejet és a megfelelő dugókulccsal lassan, kézzel átforgatod a motort, úgy még több régi olaj tud kifolyni. De ez már a maniac level.