Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- DUNE médialejátszók topicja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Bluetooth hangszórók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Az Enermax nagyon belehúzott a "tápozásba"
- Pendrive irás-olvasás sebesség
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
Ah, nagyon szerencsétlen amúgy, hogy a DXR 1.1 összemosódott a Ray Query-vel vagy inline raytracinggel, s emiatt úgy tűnik hogy mintha az jobb lenne, mint a hagyományos ray trace pipeline-ok. Pedig ez nincs így, csak más megközelítése a problémakörnek, s más helyzetekben lehet előnyös alkalmazni.
Ezek nem hagyományos verziószámok, hanem inkább feature level jelzők, ahogy magának a d3d-nek is van, hogy 9.1, 9.2, 10.1, 11.1 egyebek.
dxr 1.0 - raytrace alapok, acceleration structure, raytrace pipeline
dxr 1.1 - kiegészíti ezt inline raytracinggel
dxr 1.2 - opacity micromaps és shader execution reorder-rel egészít a ray trace pipelineokat -
FLATRONW
őstag
Tehát ha jól értem, akkor az 1.0-val teljesen kihasználhatóak az 1.2 képességei, míg az 1.1-el nem? Persze ilyenkor el kell dönteni majd, hogy mi a hasznosabb, az 1.1 tudása vagy az 1.2 fő újítása?
-
hapakj
őstag
Elég pongyola amúgy ez a
két különálló API
megfogalmazás, mert annyira azért nem különállóak
Resource kezelés szempontjából, mindkettő a core d3d12-re épít, a gyorsító struktúrák felépítése is teljesen közös, csak lényegében a sugárkövetés művelete van máshogy megvalósítva.No meg ez nem igazán alkalmazás verziószámozás, sokkal inkább feature level-nek fogható fel, semmi gond nincs ezzel az 1_2-vel.
-
hardzsi2
aktív tag
a DirectX Raytracing 1.0 és 1.1 két különálló API-nak számít a sugárkövetés módját tekintve, míg a DirectX Raytracing 1.2 mindkettőnek a kiegészítés
Ez esetben DX Raytracing 1.0.1 és 1.1.1 verziók tűntek volna nekem logikusnak, ha pedig a két különállót egybegyúrja, az lehetett volna az RT 1.2 Azt pedig még problémásabbnak látom, ha megindult ezek elbonyolítása.
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Honda topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Villanyszerelés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3971, 94% Akkumulátor
- KIÁRUSÍTÁS - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 Dock (akár 2x4K felbontás)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3627
- CORSAIR K100 AIR
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Resource kezelés szempontjából, mindkettő a core d3d12-re épít, a gyorsító struktúrák felépítése is teljesen közös, csak lényegében a sugárkövetés művelete van máshogy megvalósítva.


