- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem. Amikor az RT-t tervezik, akkor a motorban már eldöntik, hogy melyik verziót támogatják. Az 1.0-t vagy az 1.1-et. Esetleg mindkettőt, de ez ritka, mert az sokkal több kód, nehezebben optimalizálható, stb. Tehát az 1.2 SER esetleges használata már ott eldől, hogy a motor milyen. Ezért nincs manapság használva, annak ellenére sem, hogy régóta elérhető, mert az újabb játékok főleg DXR 1.1-re épülnek, méghozzá csak amiatt, hogy a kontextus struktúrája a shaderben szállítható, ami gyorsabb feldolgozást eredményez. Ez összességében úgy is a leggyorsabb implementációja lesz a sugárkövetésnek, hogy nem használsz semmit az 1.2-ből.
Hosszabb távon ennek amúgy nem valószínű, hogy lesz jelentősége, mert egy ideje már hallani, hogy a Microsoft az új Xboxokhoz reseteli ezt, tehát a nulláról újrakezdik a DXR-t, azaz teljesen új API jön a korábbiakkal nulla kompatibilitással, stb. Teljesen új hardverek is kellenek hozzá. Viszont megszűnik a black box, ami a mostani API-t nagymértékben akadályozza, és minden gyártónak kötelező lesz egy új és nyílt BVH adatstruktúra-formátumot használni. Állítólag arról is van egyezmény, hogy a Sony is ugyanezt használja majd, csak másik API-val.
-
hapakj
őstag
Ah, nagyon szerencsétlen amúgy, hogy a DXR 1.1 összemosódott a Ray Query-vel vagy inline raytracinggel, s emiatt úgy tűnik hogy mintha az jobb lenne, mint a hagyományos ray trace pipeline-ok. Pedig ez nincs így, csak más megközelítése a problémakörnek, s más helyzetekben lehet előnyös alkalmazni.
Ezek nem hagyományos verziószámok, hanem inkább feature level jelzők, ahogy magának a d3d-nek is van, hogy 9.1, 9.2, 10.1, 11.1 egyebek.
dxr 1.0 - raytrace alapok, acceleration structure, raytrace pipeline
dxr 1.1 - kiegészíti ezt inline raytracinggel
dxr 1.2 - opacity micromaps és shader execution reorder-rel egészít a ray trace pipelineokat
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Linux Mint
- Villanyszerelés
- Samsung kuponkunyeráló
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Philips Hue Gradient Lightstrip hibás
- Killer 1650x Intel AXN 200NGW
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Philips Hue LightStrip Plus v4 1m extension
- í kilenc! AKCIÓS PRECÍZIÓS KÉSZÜLÉK! 7560 i9-11950H 64GB RAM 1TB SSD Nvidia RTX A3000 6GB 1 év gar
- Dell Precision 7550 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia RTX3000 6GB 1 év garancia
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 16GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


