Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n0tr3adY81

    aktív tag

    válasz Hannibal82 #633 üzenetére

    Ha mod konvertálásba fogsz, az egyik szemed mindig a log.txt -n legyen ;) Azon túl erőssssssen ajánlott kategória a GE 7.0.5; a scale -t soha nem kell használni konvertálásnál.

    Valószinűleg script / lua hiba miatt tűnik el a fél hud, erre a log.txt fog választ adni.
    Ha InteractiveControl.lua miatt van, azt könnyen helyettesitheted egy 17-es gépből kiszedett IC-vel.
    Ha más miatt dobja a lua errort, akkor kézzel kell kitakaritani a modDesc-ből és a gép .xml-ből.

    Alapvetően nincs rendes tutorial. Más tutorial kell egy alap géphez, egy scriptelt géphez, egy maphoz.
    A konzol / log.txt alapvetően a segitségedre lesz, ott mindig irja mi a kehessége a modnak :)

    Időspórolás végett, amit sokan nem tudnak:
    konzolablak, gsC -> Tab bill. vagy gsCleanI3DCache (asszem). Ez "reseteli" a memóriában lévő gépek i3d -jét.
    A gép eladás->vásárlás = újra betölti az .xml -t.

    Leforditva :
    GE-ben játék újrainditás nélkül lehet tesztelni az i3d-n és az .xml-ben végrehajtott változtatásokat. Sajnos a .lua -k teszteléséhez újra kell inditani a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák