Hirdetés
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- Riasztó topik
- OLED monitor topic
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Dell notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
válasz
heavygrip #2997 üzenetére
A dlc1 boss szerintem nem egy egyszerű eset.(ugye mi már tudjuk miért
)
A dlc2 boss viszont könnyű, de kifejezetten frusztráló... Nekem az nagyon nem jött be.spleenszuru: Sok esetben a kombózás a leghatékonyabb megoldás. A bossoknál, a maraudereknél piszok jól működik. Nagyon hamar megfektethetőek.
Amúgy már várom hogy elkezd a dlc-ket, mert vissza fogod még sírni az alapjátékot, de nem spoilerezek hogy miért -
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2998 üzenetére
Igen, az utolsó pálya elég hosszú amúgy. Vannak elég kemény részek benne, ahol anno szívtam én is, pláne úgy,hogy egy darab extra lifeom sem volt
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2995 üzenetére
Ja,nekem sem adta/adja a icon of sin(még jó hogy 15 perc az egész), bár engem amúgy sem érdekelnek a boss harco egy játékban sem, nekem maga a játék teljes egésze ami mérvadó.
Egyedül az ancient of god 2 be tetszik a boss fight. -
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2995 üzenetére
Ott másfajta boss lesz. Tetszeni fog.
-
spleenszuru
őstag
SPOILER VESZÉLY! !
Urak, lehet kövezni, DE: nagyon nem jött be az icon of sin csata.
Ez a klasszikus, szedjük szét minden darabját az óriási bossnak.
Nem illik a Slayerhez szerintem.
Máshogy képzeltem, oké, böhöm nagy, elég vicces lenne csak lőni, mint anno Serious Sam 1, de akkor is.
Simán lehetett volna egy Slayer méretre "összenyomni", és lett volna egy inkább agilis, OP állat, mint maga a Slayer.
Mindenesetre ez a stage 1x elég volt, biztos nem megyek neki újra.A Khan Maykr csata jó volt, azt adtam.
Most biztos jön, hogy na majd az ancient gods, hát, csak remélem, nem abban is ilyen derékig látszó bossokat kell majd ölni.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2993 üzenetére
A dlc-ben lesznek ennél sokkal nagyobb szemétségek
-
spleenszuru
őstag
Azt a ritka szemétségét a játéknak, mikor is challenge van 1 típusú mobra, és az egész stagen EGY van belőle, szívből utálom...
Nyilván jön rád mindenki is, te próbálsz vigyázni arra a szerencsétlenre, meg ne öld, erre meghal simán puskalövéstől, nehogy végre tudjam hajtani rajta a kért glory killt....
Persze stage kb. legvége, hogy végig kelljen rajta menni még 1x.. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2991 üzenetére
Pedig olyan kedves a marauder.
Elsőre nagyon idegesítő, meg amikor egy piszok szűk helyen találkozik vele össze az ember, de utána már az sem lesz komoly probléma amikor sok másik enemyvel együtt jön. Az hamar kiismerhető, meg jól kombózható enemy. Lesznek problémásabbak is nála
Spoiler nélkül nem tudom leírni mi vár még rád, de semmi jóra ne számíts -
spleenszuru
őstag
Igen, furcsa volt tapasztalni, mikor a "boss" mobok utána feltűntek szimplán random enemynek, mint a fodderek.
Pedig lenne olyan, akivel elég lett volna egyszer találkozni, lol.
Ilyen pl. a marauder nálam.Mindenesetre baromi jól meg van írva az a része, ami mindig csak fokozza a játékosban azt, hogy bizony a Slayer a badassek badasse.
A sztorinak ez a darabokban adagolása is érdekfeszítő, néha azon gondolkodom, nem is játszom mással, míg végig nem érek, de aztán nem jön össze, mivel collectibles és egyebek gyűjtésével simán megvan egy stage 1,5 óra, ami nekem elég egy napra a játékból.
Főleg most, hogy egyet újra is kell kezdenem egy kimaradt collectible miatt.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2989 üzenetére
Miért kapkodsz? Nem bántanak az enemyk
Van pár új lény ami elsőre eléggé problémásnak tűnik, de a sztoriban előre haladva ha utána találkozol velük már egyre kevésbé azok. Persze jönnek helyettük még keményebb arcok
De pont ezt imádtuk a játékban. Amikor elkezded az első pálya sem tűnik egyszerűnek, aztán rájössz hogy az csak bemelegítés volt és ahogy egyre jobban haladsz előre el nem tudod képzelni hogy lehetne ezt még fokozni, a játék meg válaszul izomból elkezdi fokozni a dolgot, de addigra annyira kiismered a technikát meg fejlódik is a Slayer hogy csak fokozódik a játékélmény -
spleenszuru
őstag
válasz
heavygrip #2986 üzenetére
Miután ezek a gyűjthető cuccok meglesznek, utána kicsit meglazulok.
2016-ban is gyűlöltem a rúna trialokat, itt meg a secret encountert és néhány secretet..
HMP-n játszom a sztorit, nekem még elég ez, pár alkalommal így is meghaltam már, tipikusan ilyen volt az Arch vile első megjelenése, az a buznyák jó combos.
Érdekes slayer gaten még 1x nem haltam meg.Még mindig gyakori, hogy valamelyik "kötelező" elemet elfelejtem használni, értem ezek alatt a flame belchet, a fűrészt, vagy csak simán a gránátokat..
Másik probléma, hogy sokszor feleslegesen elpazarlom a punchom, mert ugye egy gombon van a glory killel, és ha épp kapkodom, elmegy a punchom, pedig csak gloryzni szerettem volna éppen.
-
Segal
veterán
-
Findzs
addikt
Elkezdtem a 2. dlct és igazad volt.
Most is napok óta nincs kedvem játszani vele mert egy hülye ugrálós szakaszhoz értem ahol ha leesel kezdheted elölről. Nem pedig ahol még legutóbb talaj volt a lábad alatt.Letöltöttem a cheat engint a noclip mod miatt de nem tudom működésre bírni.
Billentyűzettel nyomnék egy glory kill -t azon aki ezt az ugribugrit kitalálta egy ilyen játékba.
-
heavygrip
senior tag
Inkább a master level...tudod,ott rengeteget szívtunk, még WATERDACA is.
spleenszuru: ha jót akarsz akkor a master leveleket kerüld. A játék többi része viszont kellően, egészségesen nehéz (uv ), de számomra nem idegesítő. Legalábbis nem törtem szét a billentyűzetet játék közben
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2984 üzenetére
Majd a dlc egyik újítása fog igazán felidegelni
-
spleenszuru
őstag
válasz
heavygrip #2983 üzenetére
Néha amúgy engem felidegel.. A Secret Encounter inkább kicseszésnek hat nálam, mint kihívásnak.
Most pl. egy köcsög toy miatt kell újra tolnom egy staget, mielőtt tovább megyek.
Nem vagyok hajlandó addig tovább haladni sztoriban, míg nincs meg minden challenge/collectible az előző stagen. -
heavygrip
senior tag
Én most kezdtem el megint a két játékot, - fél év kihagyás után - de még mindig újnak hat.
Rengeteg órám van mind a kettőbe és így is le tud kötni. -
spleenszuru
őstag
válasz
Apollyon #2981 üzenetére
Atmoszféra a 2016-ban nekem is jobban tetszik eddig, no meg a zenék!
9 missiont toltam le eddig az Eternalban, ami nagyon-nagyon kellene a 2016-ban is, az a dash.
Szerintem rövid idő alatt beleszeretsz majd, annyira badass a Slayer itt.
Én még a mostani előtti akcióban vettem meg ugyanúgy, szóval én is friss vagyok a játékban.Nálam 1440p-n bekapcsolt ray tracinggel vannak helyek, események, ahol beesik 40-70 FPS-re.
-
Apollyon
Korrektor
Na hosszú évek után én is beszereztem végre a programot. Hétvégén tök véletlenül szembe jött velem, és láttam steamen, hogy a fanaticalon 78%-os akció volt a deluxe kiadásra. Így potom 13 fontért sikerült megvenni (megjelenéskor 50 font volt csak a sima verzió).
Egyelőre 1 órát toltam, tényleg teljesen más mint a 2016-os, ami nekem személy szerint jobban tetszik. De végig fogom tolni ezt is, meg a dlc-ket is.
Az azért elég komoly, hogy ahhoz képest, milyen grafikája van, kb. passzívan elviszi a játékot videokártya, linux alatt! o.O Igaz, csak 1080p-n tolom. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2979 üzenetére
Akkor még csak megkapargattad a jéghegy csúcsát. Igazán most fog még csak beindulni és amikor azt hinnéd hogy ezt már tényleg nem lehet túllicitálni akkor akkor jönnek a dlc-k.
-
spleenszuru
őstag
No, az van, hogy így 30 évesen kijelenthetem, talán a Most Wanted 2005-ön kívül, ez a játék a top2 játékélményeim között van.
Én nem tudom, egy FPS-t hogy lehet ilyen jóra megcsinálni, de hihetetlen, amilyen élményt nyújt.
Főleg, hogy én abszolút nem vagyok egy FPS szerető típus.
Jelenleg 5 sztori küldin vagyok túl, eszméletlen eddig. -
Findzs
addikt
Majd bekapcsolom a noclip modot és átrepkedem azokat a részeket.
Amúgy tényleg nem értem egy ilyen játékba miért találtak ki ilyen baromságot.
Érdekes módon ha párszor meghal az ember egy nagyobb csatában felajánlja a sentinel armort segítség képen de ha leesem 100x akkor bezzeg nem ajánl fel semmit. -
Segal
veterán
Akkor a következő dlc-t el se kezd mert abban emelik a tétet ugrálás téren.
Bár ha az első dlc-t befejezed, akkor az utána lévő videó végett úgyis bele fogsz vágni a folytatásba, mert a videó után lehetetlenség azonnal nem folytatni
Mi bezzeg várhattunk anno még majdnem 1 évet -
Findzs
addikt
De már annyira a végén voltam
És vannak benne azok a hülye ugrálós részek, gyűlölöm.
Ez nem Tomb Raider hanem DOOOM ba**ák meg az ugrálásukatNa majd meglátom. Csak félek, hogy megint megszívat
-
Segal
veterán
Az a dlc csak 3 pálya. Pár óra alatt kényelmesen letolható. Én az alapjátékot is végigtoltam vagy egy tucatszor acsik végett meg csak úgy élvezetből. A dlc-ket is többször vittem végig, de azt azért nem annyiszor mint az alapjátékot. Ha mindent meg szeretne szerezni az ember, akkor eleve kénytelen többször letolni. A polc meg hülyén nézne ki ha hiányozna 1-2 játékfigura a kollekcióból
-
Findzs
addikt
válasz
heavygrip #2967 üzenetére
Sajna elcsesztem mert törlést választottam.
Bár nem hiszem, hogy az ért volna valmit mert akkor nem lenne tele a net ezzel a problémával. Egy pályát nem gond újra kezdeni.
Ugyanis volt egy mentésem decemberben. Akkor úgy volt, hogy újrarakom a windowst mert eléggé behülyült de végül nem került rá sor.De hiába másolom a helyére
C:\Users\***\Saved Games\id Software
mikor indítom a játékot nem is számít neki. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2970 üzenetére
Vegyél egy vga-t a gépedbe és megszűnnek ezek a problémák
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #2969 üzenetére
Tegnap már tudtam a 22.11.2 driverrel 1,5 órát folyamatosan játszani gond nélkül, ha pár napig még így megy, akkor a driver volt a gond.
Első nagy csalódásom a 2016-hoz képest az, hogy míg a 16-osban ha felvettél bármilyen collectiblest, rúna trialt, stb-t, az checkpointtól függetlenül elmentette azt, viszont ez az Eternalban nem így van.
Ezt nem is nehezítésnek mondanám, hanem lusta tervezésnek. Igazán menthetné ezeket. -
WATERDACA
őstag
válasz
spleenszuru #2968 üzenetére
Bár én már nem Eternalozok, de driver problémának tűnik valóban. Maga a Doom eléggé rendben van technikailag.
-
spleenszuru
őstag
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2965 üzenetére
Melyik pálya? Régebben volt ilyen egy bizonyos pályán ( nem spoilerezek) ahol kilépett, kifagyott mindig, ha az akkor van rá megoldás.
Findzs: ha nem engedi az utolsó mentést akkor ki kell választani az előző pályát és végig vinni azt, hogy tovább engedjen. Más megoldás nincs.
-
Findzs
addikt
Ezt jól megsz*vtam
Az ancient gods 1 nek a főszörny kinyírásánál jártam mikor újraindult a pc-m.
Utána a doomba belépve mikor indítanám az utolsó mentésemet kiírja, hogy corrupted save fileNem lehet valahogy a mapokat átugrálni?
Nics kedvem ezek után előről kezdeni és újra belefutni egy ilyen hibába.[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
Akik még játszanak esetleg...
Nem tapasztaltok random játék fagyásokat? Hang megy tovább, kép megáll, és csak feladatkezelővel tudod kiléptetni. Tényleg random, időben, terhelésben, mindenben.
Reddit is tele ezzel, de végleges megoldás sehol.
Valaki esetleg meg tudta ezt oldani?
Hátha maga a játék a hibás, nem a gépem. -
Segal
veterán
Új Doom játék érkezik!!!
Gameplay videó -
Ragnar_
addikt
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
"Hurt me plenty nehézségen kezdtem el, és 2x meghaltam az első sztori pályán,LoL
Konkrétan kényszerít a játék a fűrészre, a lőszer olyan hamar kifogy.
A 2016-tól nagyságrendekkel nehezebb."Én se erőltettem Eternalban az UV-t, 2016 többnyire még ment. De azért HMP-n kijátszható, és az eleje utólag még könnyű, és a kiegek még nehezebbek. Nekem az ugrálós részek is feladták a leckét időnként.
[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
Én még csak kb. 2 hónapja vettem meg mindkettőt, mert a régi gépem nem is kínoztam ezekkel a játékokkal.
A 16-ban 40 órám sincs, úgymond elég rövid volt, még visszajárok UV-n a fegyvereket maxolni, az arcade része pedig nem kötött még le, talán később. Collectibles megvan minden, 2 idegesítő rúna trialt kivéve.
Ebből kiindulva, Eternalhoz túl sok tapasztalat nincs, na de ami késik, nem múlik, nagyon tetszik mindkettő.
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
Bele fogol jönni,csak idő kell.
Nekünk a Doom 2016 adta az alapot,ott szereztünk rutint, volt is idő mert 4 év van a két játék között, az idő alatt bőven elsajátítottunk mindent Slayerrel.
Amikor megjelent az Eternal uv n kezdtem,de voltak nehézségek még úgy is hogy 400+ órám volt a 2016 os ban.
Kevés a lőszer, tény és való, ezért is kell sűrűn váltogatni a fegyvereket láncfűrész kombóval.
Amikor el találod a ritmust nem fogod tudni letenni a játékot.[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
Így van, a játék kényszerít a láncfűrészre. A glory kill, és a flame belch is "kötelező", azok nélkül nem lesz se élet, se armor.
-
spleenszuru
őstag
Na jó, ez tényleg nem lesz sétagalopp..
Hurt me plenty nehézségen kezdtem el, és 2x meghaltam az első sztori pályán,LoL
Konkrétan kényszerít a játék a fűrészre, a lőszer olyan hamar kifogy.
A 2016-tól nagyságrendekkel nehezebb. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2955 üzenetére
Akkor még nagyon az elején jársz, mert elég hamar megszerzi
-
thesound
addikt
válasz
spleenszuru #2950 üzenetére
You are in for a treat!
Rip and Tear until it is done.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2952 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy az eleje az csak 1 romantikus séta. Már az alapjáték vége is keményebb elsőre, a dlc-k meg csak rátesznek.
Persze ahogy ráérzel a dologra, meg fejlődnek a Slayer képességei úgy ami eleinte nehéznek tűnik, az könnyebbé fog válni. -
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2950 üzenetére
Tartogass egy kis lelkesedést a DLC-kre is
-
spleenszuru
őstag
No bejelentkezem ide is, 2 napja feltelepítettem, nekivágtam, de már így a legelején nehezebbnek érzem a 2016-ostól, ami amúgy nem baj.
Úgy érzem ezt is szeretni fogom.
Tetszik, hogy a mobok kinézete itt kb. a klasszikus doomos, csak modern grafikával. -
válasz
WATERDACA #2948 üzenetére
Már nem is ajánlom elkezdeni az apexet, nagyon nehéz, aki játszik vele az rutinos, tapasztalt, ügyes játékos, és évek óta tolja, most elkezdeni már nehéz ügy, nekem is nehéz érvényesülni, és már nem is játszom sokat, van hogy napokig nem tolom.
Egeret meg nagyon szívesen, örülök hogy bírta idáig is... ha közelebb laknál kapnál másikat, egy Logitech PRO X Superlightot..
Remélem jól vagytok, gondolom a gyerek nő mint a gomba..
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Rosszul fogalmaztam, mert single player FPS shooterre gondoltam. A multi részét hagyjuk is az Eternalnak sajnos. Az Apex más műfaj, battle royale. Apex-al még nem játszottam, félő, hogy nem is fogok, sajnos szabadidőm most egyenlő a nullával.
A tőled kapott egér nagyon jó szolgálatot tett, karácsony előtt halt meg, de nagyon szerettem. Köszönöm még egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
bendi806
aktív tag
válasz
MikeWazowski #1435 üzenetére
ezzel szenvedek én is xd sikerült megoldást találni rá?😃
-
Segal
veterán
válasz
thesound #2941 üzenetére
Vannak még a Master level pályák is ha esetleeg a késöbbiekben izzadnál még. Ugyanazokon a pályákon mehetsz mint amin most is, csak "kicsit
" több és nagyobb enemyk törnek az életedre. (na jó qrva sok, qrva nagy
)
Az utolsó boss az amúgy szerintem is nevetségesre sikerült.Az első dlc végén levő szimplán csak egy szemétláda aki többször meg tudja szopatni a játékost, de a Lord a legvégén az nekem frusztráló volt és nem élvezetes.
Persze lenyomta az ember, de azóta sem hiányzik
Végül meg ugye ott az ultra nightmare mód és persze a master level pálya is kombinálható azzal
A horde 1x végigtolandó az acsi végett, de kb ennyi. Nem rossz, de istenigazából annyira szerintem nem is jó.
43 óra az még semmi majd amikor már 2-300 órád lesz a játékban -
thesound
addikt
Végigtoltam. Most egy időre lerakom szerintem. Az Ancient Gods1 után éreztem, hogy na ez jó volt, minden egyes másodpercét élveztem eddig a Doom Eternalnak, de most elég, jóllaktam. Lenyomtam az Ancient Gods2-öt is. Itt a vége felé, pontosabban amikor kettő Marauder és mindenhol Screecher Zombie volt, akkor néztem azért. Illetve a Dark Lord fight, hááát, én inkább időhúzósnak éreztem, mint élvezetesnek. Ettől sokkal jobb boss fight-ok voltak korábban.
Horde módot megnéztem, evvel el lehet agyatlankodni még, ha unatkozik valaki. 43 órát tettem bele összesen az Eternalba úgy, hogy próbáltam mindent megkeresni/felfedezni az első végigjátszáskor.Összességében a tíz AgyvelőloccsantóKaszabolóTrancsirozóDoomGuyból tíz.
-
thesound
addikt
Icon of Sin kivégezve. Unmaykr fegyver megszerezve (igaz, csak végigjátszás után, menet közben 1 key elmaradt). 2 cheat code nincs meg, 1-2 album és 1-2 toy ami hiányzik még. 28 óra a full játékidő eddig.
Amúgy tényleg az utolsó két pálya elég durva volt, az Icon of Sinnél mi volt már az a sok Mancubus meg Cyber Mancubus.
Amúgy full egyetértek amit írtatok korábban, hogy olyan arzenál van az aprításra, hogy ezután bármi más szegényesnek fog tünni.
Minden forintot megért, jöhetnek az ősi istenek.[ Szerkesztve ]
-
thesound
addikt
Biztos mindenki látta, de ezen nagyon vigyorogtam.
Pfűű gyerekek, ígérem nem jövök kétnaponta ömlengeni, de ahogy ez a játék össze van rakva... az argent energy human soulból van
... és az art ahogy kinéz... wow.
-
thesound
addikt
Most tartok ott, ahol Hayden-t megtaláltam és kezdődik a BFG-s pálya. Ahogy odahúzza a nyakban logó keycard-ot és elveszi az őrtől a plasma rifle-t... epic.
Megszoktam az ugrabugrát is, az elején sokkal több volt. Nekem írtóra bejön ez az egész. Csak ismételni tudom magam, arcleszakító zene, atom kemény doomguy, trancsírozás, hangulat, játék-mechanika... besza-behu
Még mindig megvan az érzés, hogy feküdni kellene, de a kövi pálya elejét csak megnézem még... -
Segal
veterán
válasz
thesound #2929 üzenetére
Pályáról-pályára egyre összetettebb a játék, de értelemszerűen te is egyre b@szóbb leszel, meg ki is ismered a játékot így amikor az acsik végett újrakezded majd akkor az eleje már piszok egyszerű lesz.
Megfelelően megválasztott nehézség mellett a vége (leginkább az utolsó 2 pálya), meg főleg az első dlc azért keményebb meló.
Majd a játék közepe körül jön 1 enemy akit eleinte nagyon durván utálni fogsz -
thesound
addikt
Bezsákoltam mindent. Az intro zene letépte az arcom, hiába püföltem a zombit kézzel, nem akart szétloccsanni majd felugrott vagy felmászott(?) a platformra
.
A lerombolt város káosz, de csak 15 percet játszottam. Szokni kell, de majd ha egyben lesz több időm biztosan belejövök a trancsírozásba. -
WATERDACA
őstag
válasz
Ragnar_ #2925 üzenetére
Hát igen, van az éremnek egy másik oldala is, hogy 2022 van, a "puritán" 2016 nem hoz elég frissítést, bár egy másik oldalnak pedig pont ez tetszik. Nyilván akartak valami újat is hozni, ami néha picit túl lett tolva. Szerintem a harcrendszer mechanikája telitalálat amúgy benne, pont amit leírtál, amiatt szerettem bele az Eternalba.
Nem lehet mindenkinek megfelelni, ez így volt és így is lesz.
-
Ragnar_
addikt
Szerintem ha megszokja az ember az Eternal mechanikákat mint a dash+gránát+lángszóró akkor a 2016 kicsit puritánnak tűnik, de én is osztom azt a véleményt, hogy a platforming egy Doomhoz képest ittott túl lett tolva, de észszerű határok között szerintem nincs vele gond, mert színesíti a játékmenetet. Nekem az a lila lassító tócsa nem hiányozna túlzottan egy következő Doomból, hogy őszinte legyek.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
válasz
#48613632 #2923 üzenetére
Én sehol nem találtam olyan visszhangokat, ami szerint jó volt az ugrabugra. Szerintem akik játsszák a játékot, inkább lenyelték (oké, ez benne van). Teljesen azon a véleményen vagyok mint te. Általában az ember egyszer játszik végig egy játékot, nyilván egy Doom fan többször. De akinek először jön szembe ez a Mario feeling, tényleg fejfájást kaphat tőle.
Én amikor először láttam ezeket a játékelemeket a játékban, elképedtem, hogy ez meg minek kellett bele? Értem hogy néha meg kell szakítani a darálásokat valamivel, de ezt nem így kellett volna megoldani, mivel ha ugrálni szeretnék, akkor Mariozok vagy Cupheadezek.Ha lesz új Doom, a 2016-os vonalat fogják továbbvinni. Vagyis egyre több helyről jönnek hasonló visszhangok.
Nekem az Eternal minőségben a legmagasabb szintet hozta, de ha a klasszikus Doomra és FPS-re gondolok akkor a 2016-os a nyerő.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Nekem pont a szülinapomon jelent meg, így nem volt nehéz kikönyörögnöm a zasszonytól. Nem mondom, hogy megbántam, mert a Doom az egyik kedvenc lövöldém az 1. rész óta, és asszem mindegyik rész megvan, így ez is kötelező volt. De legközelebb jobban vigyázok
Beleálltam párszor, hogy most aztán végigtolom, de mindig elkedvtelenedek az ugrabugrás részeknél. Nem, mert nem tudom megcsinálni, hanem mert Doomguy nem egy 3D Nintendo platformes karakter, hanem Doomguy, és ez ennyi.
Persze, vannak érvek mindkét oldalon. Én tökre elfogadom, hogy másnak meg pont ez miatt tetszik. Ez ugyanis eléggé szubjektív dolog.2016 viszont nagyon állat, nekem totál adja az első részek feelingjeit. #szivecskésemoji
-
Segal
veterán
Idén még azt mondom duzzogva, de elnéztem hogy nem jelentettek be semmit a témában, de ha a "trendet" nézzük akkor 2016-ban volt doom meg 2020-ban, tehát 2024-ben jönnie kéne egy folytatásnak, azt meg illene jövőre a Quakecon-on bejelenteni
-
-
Segal
veterán
válasz
thesound #2914 üzenetére
Kiváncsi leszek a véleményedre ez eternal esetében. Az első pálya lehet nem lesz a kedvenced a sok változtatás végett, de tarts ki és folytasd mert ahogy ráérzel az új játékmenetre (meg fejlődnek a képességeid) úgy lesz pályáról-pályára egyre élvezetesebb (meg nehezebb
)
-
thesound
addikt
Végig is értem az alap Doom-on. Persze menet közben elég sok minden elmaradt, azokkal amíg van kedvem elszórakozom, meg a challengekkel, aztán ha lesz időm jöhet az Eternal.
Elég jó darálás volt[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
QuakeCon utáni Doom kibeszélő:
-
WATERDACA
őstag
Na mi volt ez a QuakeCon emberek?
Szerintem hegesztik már a következő címet, de várnak még a bejelentéssel.
Ahogy öregszem, egyre többször a 2016-os Doomba menekülök az Eternal helyett. Egyszerűen jobb a feelingje.
[ Szerkesztve ]
-
heavygrip
senior tag
válasz
thesound #2909 üzenetére
Olyan hangulatot ad a játék hogy nehezen lehet elengedni. Nem is baj hogy nem nőttél ki belőle, érdemes játszani velük,mert kiváló játékok.
Segal#2910 Csak nincs folytatás,pedig vártam volna
Marty ugyan mondta hogy készül egy játék, de nem tudják még bemutatni. Az még kb 2 - 3 év..... -
thesound
addikt
válasz
heavygrip #2908 üzenetére
Köszi, behúzom őket az fix. Jópár éve nincs időm játszani és amikkel próbálkoztam sajnálattal vettem észre magamon, hogy nem kötöttek le, így nem is játszottam ki őket, csak valameddig. Na, de ez visszahozta azt a fuck yeah érzést
. Csak nem nőttem ki még a játékokból.
[ Szerkesztve ]
-
thesound
addikt
Late to the party. A sima Doom 2016-ost nyomom most és régen szippantott be ennyire játék. Régen volt nagyon, hogy na, még megnézem ennek a pályának az elejét és hopp, hirtelen hajanli fél három van
. Mars, pokol, űrbázis, démonok, dübörgő zene, vér, atom kemény Doomguy. Leírva semmi extra, de nagyon eltalálták az egészet.
Milyen DLC-k vannak hozzá? Csak a campaign része érdekel, a multi nem. A következő lépés a Doom Eternal és az Acient Gods 1,2?
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Augusztus 18.-án lesz a QuakeCon.
Ha ott sem kapunk semmi érdemlegeset Doom vagy Quake témakörben akkor kezdhetünk beletörődni hogy sokat kell várnunk a folytatásra, de optimisták vagyunk és lesz róla szó -
zoo8800
veterán
Aki esetleg követte FrostyXen csatornáját... [link]
-
heavygrip
senior tag
válasz
wjbhbdux #2901 üzenetére
Igen, nekem is ez a sanda gyanúm
2025 előtt tuti nem lesz új Doom.
Én azért bízok abban hogy Doomot csinálnak,nem mintha a quake távol állna tőlem,de ők mondták,hogy egy univerzumot csinálnak, lássuk akkor.
Lehet egyébként a quake történetét akarják össze fonni a Doommal. -
gainwardgs
veterán
Buffoltak amúgy valamit a slayeren
Mostanában online nagyon darálnak -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- CPU léghűtés kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest