- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Hardver vagy nem hardver, az itt a kérdés
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
"így Vsync mellett fix 60 mindenhol"
VSync egyáltalán nem ajánlott már 3-4 éve, mert késlelteti a képet és ezért az irányításod és a monitoron történtek nem teljesen egyeznek meg
AMD-nél Enhanced Sync, NVIDIA-nál Fast Sync van. Kapcsold ki a Vsync-et vagy használd azokat és egyből érezni fogod, hogy közvetlenebb az irányítás, mert nem késik semmi.
-
havri1
félisten
Hogy törne le a keze annak, aki ilyen sűrűn ültette a fákat az Ausztrál pálya mellé
Brutál lett a játék. Állítgatni kellett sokat, hogy nekem megfeleljen. 20% deadzone a kormányon brutál volt, nem is értem. A Gépigénye magas, de szép. Furcsa, de szép a kép. i7 3770s+RX570 -el FHD High+Ultra vegyesen, shadow low, és a élsimítások nullán., így Vsync mellett fix 60 mindenhol. Sokat kellett tesztelni, mi mehet ultrán, mi nem.
Ha az élsimításokat elkezdem variálni, brutálisan esik az fps, high-ra kell mindent rakni, de érdekes, mert szerintem úgy rosszabb a kép.
Még próbálgatom. -
atomeec
senior tag
Minimumon is akad...kihúzva a kormányt és a váltót tökéletes, 40 FPS is tökéletesen jó...lenne...egyik helyen azt írták, ha megy a játék és úgy dugja vissza, akkor jó, de nem vagyok hajlandó...remélem valamilyen foltozás majd megoldja, akárkinél is legyen a gond (videó, Windows vagy maga a játék...).
Hiába akár a 200FPS+ (minimumon), akkor is olyan mintha 20 lenne... -
fagy53
nagyúr
Nem az a baj, hogy szakadék és DNF, hanem az, hogy valós helyzetben még az autó sem sérülne meg..
Az, hogy érezhetően van tömege az autónak, jó hír, mert a fenti bukfenc itt már nem történne meg.
Kösz!PuMbA: "Köze nincs az 1,2,3-hoz és a Rally-hoz sem." - na ezzel kíváncsivá tettél...
Köszönöm a választ -
Enton
addikt
Ilyen "képbelasulást" eddig egy videon sem láttam:
Esetleg valakinél hasonló?
De eddig nem panaszkodott senki ilyesmire. -
snecy20
nagyúr
A lengyel szakaszok amúgy baromi hangulatosak!
-
snecy20
nagyúr
Ha Monte Carlo-ban lezúgtál a szakadékba akár gyökkettővel is, akkor jó hogy DNF.
DR2-ben még igazán nem sikerült megrongálnom az autót. Toleránsabb mindenképp az első résznél, ami kinek jó, kinek nem, bár ez adódik abból is hogy érezhetően tömege lett az autóknak, kabaréba illő bukfencek meg szaltók nincsenek. -
#78687232
törölt tag
Most csak úgy magától event rewardként kaptam majdnem kétszáz cr-t, ez mi lehet? Csak a karriert toltam.
-
fagy53
nagyúr
Kösz, hogy ezt leírtad. A DiRT4-gyel még nem volt dolgom, de a többivel napi szinten játszom, az etalont, az RBR-t is beszámítva. Mindenképpen megveszem a DR 2-öt, de egyelőre várólistás marad és előbb a Dirt1,2,3-at egészítem ki a 4-gyel.
A DiRT Rally 1 furán viselkedett a töréseknél, egy komolyabb incidens sem hozta ki a sodrából, simán ment tovább az autó. A DiRT szériát kivéve más rallis játékok érzékeltették a vezetővel, hogy az autó már nem olyan mint volt az ütközés előtt, az RBR sokkal kisebb puffnál is kivezetett a versenyből!
Mi a helyzet a DR 2-nél ebben a tekintetben? A DR1-nél egy padlógázas sziklázás a görög szakaszon pl csak időveszteséget jelentett... más kérdés, hogy egy ártatlannak tűnő padkázás kis tempónál is DNF ( Monte-Carlo). -
#78687232
törölt tag
Pár óra játék után azt kell mondjam, nagyon odatették magukat a fejlesztők. Végre remek multi van benne, gyönyörű a grafika, tele van kocsival és pályával, plusz jön majd az első rész tartalma is. Már most félek, mennyire elveszek majd a tartalomban.
-
guftabi96
addikt
Nos "kikölcsönöztem" a játékot. G27-tel borzasztó a FFB. Hogy érdemes beállítani? Nagyon nagy ffb lyuk, az egész mintha nem is lenne túl fürge, nem érzem az autót stb. Az egész játékot tönkreteszi számomra
Remélem lehet valamit kezdeni vele. Ha nem, akkor meg uninstall, az ára meg marad a zsebemben. -
GalaHU
addikt
Nekem iszonyúan bejön, sokkal jobban irányítható mint az elődje. Nem könnyű, de nagyon koncentrálva mindegyik autót be lehet vinni a célba! Még az M3 és a Hókotró is vezethető.
Az mondjuk gáz, hogy 4k 60fps-t el lehet felejteni 1080ti/8700k kombóval Ultrán. High-ban okés, de ezen még csiszolhatnának...
-
snecy20
nagyúr
Azt amúgy jól érzem, hogy a hardcore Dirt Rally-sok nem fogják az első részt lecserélni erre?
A vezetési szabadságra, és a nehézségre gondolok. Ahogy az első rész szakaszait szinte milliméterre pontosan be kellett tanulni, ha a maximot akartad hozni. Itt nem kell, elsőre végigmentem a 6x12 szakaszon úgy hogy összesen 1x lett csak defektem és szintén egyszer ütköztem nagyobbat. A Dirt1-ben ez is összejött, mondjuk úgy 1 évnyi gyakorlás után.Amúgy jó időtöltés a játék, szép is, de nem egyenesági leszármazottja az első résznek - nagy sajnálatomra. Inkább egyfajta összegyúrt WRC-Dirt1-Dirt4.
-
n3m3r3
tag
SLI támogatás az új 419.17 driverben.
-
PuMbA
titán
"A másik amire figyelni kell, hogy Group B-nél nem szabad egyszerre erősen fékezni / gázt adni és kanyarodni"
Javítás: több esetben még gyenge gázt adni és fékezni sem szabad
Szóval úgy játszok, hogy szépen lefékezek egyenesben tartva az autót, majd kanyarodok fék és gáz nélkül, majd pedig ha a kanyar után majdnem egyenesben van az autó akkor adok gázt csak. Ha oldalt áll az autód és gázt adsz, akkor nagy eséllyel kipörögsz, ezt kell elkerülni. Most a Dirt Rally 1-ben így 5-20 másodpercet adok egy szakaszon az Elite Championshipben az AI-nak Egy kis gyakorlás és menni fog.
-
PuMbA
titán
válasz
Sub-ZeRo #121 üzenetére
Nálam 40%-on van a force feedback, mert a gyári érték biztosan túl erős, hiszen a kormányom felrobban és traktor hangokat ad ki. A másik amire figyelni kell, hogy Group B-nél nem szabad egyszerre erősen fékezni / gázt adni és kanyarodni, hanem szeparálni kicsit a kettőt. Nekem se megy mindig, de ha eltalálod a ritmust, akkor jól lehet vele menni.
-
Igen így néz ki.
(#120) PuMbA:
Tudom, vertem is dirt 1-ben a gépet B csoportot hülyére...
De azért az durva, hogy kanyar előtt fékezel ( rwd, b csoport) a kocsi keresztbe b@ssz@ magát, mindegy mennyivel mész, 20-al, vagy 100-al a force feedback meg egyből csavarja ki a kezed...
Nem akarom elhinni, hogy egyenesen tartott kormánynál már dobja a seggét...
A másik meg lábújheggyel nyomom a gázt, egy szinten és kanyarban pörgök mint buzi a melegvizes lavórban... B csoportról beszélünk. Mert mikor padlón nyomom oké, egy fenevad, de állandó sebességnél is pörögjön, úgy, hogy épp hogy érintem a pedált azért ezt hagyjuk már...Úgy tudtam időd menni vele, hogy a medium gumit cseréltem softra, meg 2 pótkereket raktam be. De akkor csak 10-ből 5-öt pörögtem. Amúgy meg 10-ből 11-et.
Gyári értéken van a force játékban, ahogy megálmodták.
A creditre is van megoldás. Daily eventet kell menni és kapod a lóvét. Mentem 2 szakaszt, 2 különböző kocsival és nyertem keményen 35k kreditet. 70k a javítása a kocsinak... Szuper.
-
Gratulálok a B csoporthoz meg a spanyol szakaszokhoz...
1 óra egy szakasz...
-
snecy20
nagyúr
1440p-n az RTX 2070-en kell azért visszavenni rendese a fix 90-100FPS-hez.
Vagy az élsimításokat nagyon alapon hagyni... Sokat kér a játék gépigényileg, azt kell hogy mondjam. Persze okkal. Amúgy a bloom effektet majd szedje ki mindenki, rettenetes, olyan mintha minden tereptárgy, ember, autó világítana tőle mint a Dirt2-ben 10 éve. -
PuMbA
titán
(#113) atomeec: Én Dirt Rally 1-et Low-Medium grafikán játszottam jó sok ideig, majd vettem VGA-t és aztán High-Ultrán. Játék közben, tehát ha ugye a vezetésre koncentrálok minimális a különbség, azaz atmoszferikusan se adott semmit a jobb grafika, tehát ugyanúgy éreztem magam játék közben. Nem ámultam el többször a grafikán. Amikor az indulás előtt az autót mutogatják, ott nagyobb a különbség. Szóval bátran lehet lejjebb venni a beállításokat, ha nincs meg az fps, senki nem marad le semmiről
-
atomeec
senior tag
-
PuMbA
titán
Medium grafika?
(#111) atomeec: A mai játékokban a beállítások között már egyre kevesebb különbség van, mint régen, szóval lentebb adás a legtöbb esetben nincs. Inkább felesleges és pici javulások vannak nagyon magas grafikán, hiszen el kell adni a VGA-kat, aki erre rákap, de a mostani játékokban én nem sok grafikai tartományt látok. Régebben nagyobb különbségek voltak a beállítások között, ma szinte semmi.
-
atomeec
senior tag
Friss dájverrel jobb, de azért az esős pályán nagyon durva, hogy 40 FPS alá is bekínál (plusz a szaggatás), muszáj lesz lentebb adni
Fogom élni, ha hagy az asszonyElső "event" 2. hely, elsőre nekem több mint jó, majd idővel alakul, de hozza azt az érzést, mint anno az első rész.
-
PuMbA
titán
1.1 Patch, de még semmi különös
-
atomeec
senior tag
Hát. Szerintem tök jó lesz ez, ha javítgatják majd az apróságokat. Lehet videókártya drájvert kell frissítenem vagy nem tudom, mert mikro-szaggat...(és még nem panaszkodott rá más). Navigátor néha üvölt, nem értem miért (csak nem a fülesem megy tönkre), FFB nagyon bejön így elsőre, hiányolom a Steam Workshop-ot (nem olvastam utána még), le fog kötni pár hónapot biztosan
-
atomeec
senior tag
válasz
mcwolf79 #102 üzenetére
Nem jó hírek, még 27 perc van a letöltés befejezéséig
Nagyon kíváncsi vagyok, biztosra vettem, hogy megveszem, még ha negatívak is az első visszajelzések, meg szülinap is lesz meg hétvége...muszáj volt
Azért remélem összességében nagy bajok nem jönnek elő, kicsit hanyagolni szeretném az első részt már. -
mcwolf79
veterán
Eddig nekem is nagyon tetszik a cucc, pedig én utoljára Colin rally-val játszottam igazán , tehát az se ma volt.
A "normál" futamokra egész ráèreztem , egyedül a rallycross nem akar összeállni. Mindig hülyére vernek a médium ellenfelek. A fèkkel vagyok bajban, mintha kevés volna a fèkező erő. Na majd gyakorlom.Viszont ezen a Racenet -en (legalábbis a stabilitáson ) még van mit hegeszteni, mert karriert egész délután nem tudtam elindítani, mert nem volt elérhető a Racenet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Tuning PC (AsusROG Z370-F/I5-8600K/Seasonic focus plus 750w gold/GTX 6GB)
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3558 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest