- Monitor hiba topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Androidos fejegységek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Hammerwatch II - Premier előzetesen a PS4 és Xbox változat
gp A minap megjelent a játék két újabb platformra, ezekhez pedig kaptunk egy launch trailert.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Fizika miatt szerintem nem kell aggódni. Már jó pár szimulátoros YouTube csatorna tesztelte és jók a benyomások: Sim Racing Paddock FFB különösen jobb, mint a Dirt Rally-ban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem tudom, hogy pozitív, vagy negatív. Olyan érdekes a kocsi mozgása, a grafika is olyan nem is tudom. Mint a dirt 4-é. Valahogy nem jön be. Ami nem is annyira érdekel, mert a fizika annál jobban. A dirté egész jó lett, bár az sem RBR szintű. Lásd walesi szakszok. Esőben és szárazon is olyan a tapadás szerintem... Azért az RBR-ben nem így volt... Ott ha esett, akkor meg kellett gondolni a féktávot... Itt az egyben meg semmi extra. Ha a 2.0-ban javítják, dicséretes, de a kocsi mozgása valahogy nem szimpatikus videó alapján...
Ha netán lesz demo, megnézem, mert akkor a delux verziót beszerzem, de ha nem lesz, akkor felejtős lesz... Láthatatlanba nem veszem meg egyelőre."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
GalaHU
őstag
Nekem iszonyúan bejön, sokkal jobban irányítható mint az elődje. Nem könnyű, de nagyon koncentrálva mindegyik autót be lehet vinni a célba! Még az M3 és a Hókotró is vezethető.
Az mondjuk gáz, hogy 4k 60fps-t el lehet felejteni 1080ti/8700k kombóval Ultrán. High-ban okés, de ezen még csiszolhatnának...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fagy53
nagyúr
Kösz, hogy ezt leírtad. A DiRT4-gyel még nem volt dolgom, de a többivel napi szinten játszom, az etalont, az RBR-t is beszámítva. Mindenképpen megveszem a DR 2-öt, de egyelőre várólistás marad és előbb a Dirt1,2,3-at egészítem ki a 4-gyel.
A DiRT Rally 1 furán viselkedett a töréseknél, egy komolyabb incidens sem hozta ki a sodrából, simán ment tovább az autó. A DiRT szériát kivéve más rallis játékok érzékeltették a vezetővel, hogy az autó már nem olyan mint volt az ütközés előtt, az RBR sokkal kisebb puffnál is kivezetett a versenyből!
Mi a helyzet a DR 2-nél ebben a tekintetben? A DR1-nél egy padlógázas sziklázás a görög szakaszon pl csak időveszteséget jelentett... más kérdés, hogy egy ártatlannak tűnő padkázás kis tempónál is DNF ( Monte-Carlo). -
fagy53
nagyúr
Nem az a baj, hogy szakadék és DNF, hanem az, hogy valós helyzetben még az autó sem sérülne meg..
Az, hogy érezhetően van tömege az autónak, jó hír, mert a fenti bukfenc itt már nem történne meg.
Kösz!PuMbA: "Köze nincs az 1,2,3-hoz és a Rally-hoz sem." - na ezzel kíváncsivá tettél...
Köszönöm a választ -
-
mcwolf79
veterán
Én azok közé tartozom, akiknek a Dirt rally túl rágós volt, és (habár nem tartom magam grafbuzinak) a Dirt 4 olyan ronda volt, hogy még bottal se piszkáltam volna meg.
Nem full szimulátor, de azért én arcade-nak nem mondanám.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
PuMbA
titán
Szerintem ahogy ebben a videóban mondják, biztosan vannak és lesznek, akik a Dirt Rally 1 fizikáját fogják jobban szeretni, de szerintem jól összefoglalja a csávó, hogy miben van javulás és miért könnyebb a vezetés a 2.0-ában, mint az 1-ben A gyerek egyébként mindennel nyomja ezen játék mellett: Project Cars 2, WRC 7, Assetto Corsa, iRacing, rFactor 2. Én nem, én csak az 1-et tudom hasonítani a 2.0-ához, illetve régen GTR2-ztem.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Dirt Rally 1-es pályákon majd milyen lesz vezetni, az lesz a jó összehasonlítás
[ Szerkesztve ]
-
n3m3r3
tag
RallyCross-on már látszik minden napszakban és időjárásnál hogy szebb...nyílván. Viszont a Höljes, és Hell pálya mintha felhasználóbarátabb lenne az első részhez képest. Elég hülyén hangzik, de mintha szélesebb lenne Majd más is megnézi.... A kontra az új Catalunya, tartogatott meglepetést a hajtű fordulókkal. A többit még nem próbáltam. Lydden Hill-t sajnálom, nagy kedvenc volt
-
Akkor visszaolvasok, bocsi.
(#203) PuMbA Mostanra már csak PS4-en játszom, és kormányom sincs (vagyis nem kezeli a konzol ami van.)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
PuMbA
titán
Én holnap kezdek neki rendesen, mert úgy látom stabilizálódott a RaceNet működése és megszűnt a problémák nagy része az kicsit gyenge FFB-n kívül. Még csak nagyon keveset játszottam Mire végigmegyek a pályákon karrier módban, addigra már jön is Monte Carlo, aztán mehet az Online versenyzés.
Ma még nyomattam az első résszel egy Group A Lancia HF Integrale-val és sok Group B vezetés után olyan, mint egy dodzsem. Tök jól tapad, nehéz vele kicsúszni a pályáról és ahol egy Group B autóval 3-as sebességben mentem, ezzel tudok menni 5-ösben. Felfele is elég lassan megy, de amúgy élvezetes autó
[ Szerkesztve ]
-
n3m3r3
tag
Verettem vele anno, pislogtam hidd el én is rendesen. Korszakváltó volt, de hogy nem készült folytatás, ezt fentebb kifejtettem. Profi réteg profil ,aminek a nyereségét látta a konkurencia is, és nem ez lett az út. A Dirt Rally kiemelkedését annak köszönhette hogy túl sok kommersz rally lett a piacon. Túl künnyű, erre nesztek itt van valami. Ez hiánypótló volt , de még várni kell egy újabb sim-re. Most még a többség kiszolgálása a cél a régi név hátán. Pár év(?) és talán a RBR-esek is kapnak utánpótlást valakitől. Ez van
-
PuMbA
titán
Mivel van betanulási ideje az emberek többségénél, szemben egy árkád játékhoz, ezért mondom, hogy szerintem nem árkád Ha árkád lenne, akkor mindenki azonnal Sebastian Loeb szinten kezdené a játékot és sosem csúszna ki, mint például a Colin Mcrae Rally 2, 3, 4 vagy 2005, illetve egyes Dirt részekben. Ezekben a játékokban 15 perc után már úgy tudtam menni, mint egy rali bajnok, minden kanyart tökéletesen teljesítettem és nem volt idő javulásra. Dirt Rally 2.0-ában pedig folyamatosan jobb időket tudok kipréselni még több óra játék után is.
[ Szerkesztve ]
-
D.Va
senior tag
Ha jól tudom (bár nem vagyok fizika programozó), az igazi komoly fizikai szimuláció az utakra, útfelületekre van kihegyezve (max az út mellet még 1 méter) de ha már töltésen mész meg messze az úttól akkor azok a részek már nincsnek úgy leprogramozva, márcsak a gépigény miatt is... Legalábbis én így csinálnám ha én programoznám, hogy "könnyű" legyen a susnyásból visszakerülni az útra.
Tehát szerintem az "úton" (ahol menni kéne...) máshogy viselkedik a fizika mint az út mellett a susnyásban...De ezt Strezi kolegánk tudná megmondani hogy így működik-e...
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szerintem a közvélekedés alapján lesz valami szimulátor Mind a Dirt Rally-ról, mind a 2.0-áról nagyon sok szimulátor kedvelő mondja, hogy szimulátor és ezért szimulátor. Az RBR-nél is ez volt a helyzet, pedig ott is súlytalanok valamennyire az autók és ezért jött ki hozzá az Next Gen Physics mod, mert ott sem mindenki elégedett a fizikával. Nincs olyan játék aminek a fizikája tökéletes lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
Nincs külön fizika a susnyásra, csak ott nem feltétlenül kidolgozott a pálya ütközése, meg a felületek fizikai paraméterei. Általában elvárás, hogy ha már leesik a játékos, de nem TK, akkor vissza tudjon kecmeregni. Lehetne valós, vagy alacsonyabb tapadással szivatni, vagy hagyni hogy menüből intézzel el(restart/quit/reset stb.), de ezek a designeri döntések.
Idénre újra lett írva az ütközés és törésmodell, videókari támogatással ennek lehetnek furcsaságai, szerintem nehéz visszakötni a normál fizikába az eredményeket ami proci-n fut továbbra is. Én a Dirt - Dirt4 közötti karosszéria ütküzés/deformációig tudtam csináltam a dolgokat...
Amúgy meg a fenti sim / nem sim dologhoz annyit, hogy mint az első pontból is látszik, ez nagyrészt tervezés kérdése. Szénné szivatós szimulációt a legkönnyebb írni, az mondjuk 10 nap. Evvel játszana az emberek 5%-ka. Ezt a modellt reszelni (paraméterekkel, kódhoz szinte nem is kell nyúlni) olyanra, amivel a többi 95%-is élményt talál a további 200nap. És mindez idő után sajnos nem egy kapcsoló már kiadni a szimulátort is ...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
wollnerd
aktív tag
Az kétségtelen. Piszok gyors rally tudott lenni, de még a legveszélyesebb is. (és legizgalmasabb) Nehogy véletlenül becsapódjunk egy fába, elveszve az első kerékmeghajtást és ezzel el is bukva a versenyt.
De sztem a monte carlo is nagyon veszélyes tudott lenni, egy rossz kanyar és szakadékban végzed magad. Utálom is rendesen.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
PuMbA
titán
Nálam RX460-on, ami elvileg gyengébb a 1050Ti-nél 1080p Medium preset-ben annyira sima, hogy még törik is a kép jó néhány szakaszon, tehát jó 80-100 fps körül vagyok, mint a Dirt Rally 1-ben, ahol volt mérés
(#593) DanielK: Akkor menj biztosra. Tedd Medium-ra, 2xMSAA, 16x ansio, TAA kikapcs majd pedig a részletes beállításokban a Motion Blur-t és mindent alatta kapcsolj ki. Nem kell fps-t mérni, látásra meg tudod mondani, hogy megvan-e a 60fps, ha eddig minden játékban úgy játszottál.
(#598) havri1: FRAPS-ot 2013 óta nem fejlesztik, már nem ajánlott. MSI Afterburner, illetve AMD-nél a driverbe van beépített mérő.
[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
M2-es SSD-ről... Samsung pro, tehát nem igazán indokolja semmi a lassulást, nincs is HDD már a gépemben.
Megcsináltam steam-el a fileok ellenőrzését, de nem segített az sem, és nem találtam semmi értelmeset neten sem erről a problémáról. Pálya töltés közben a proci 20-30%-on megy, így nem is az a limit. Van 32 giga ram, meg a lapozófile-nak egy külön SSD...
A héten ha lesz időm akkor letörlöm és letöltöm újra a játékot, hátha megoldja, ha nem nyitok ticketet steam-en.köszi azért
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
PuMbA
titán
Így van Tökéletesen fut nálam a játék a 15k-ért vett Pentium G4560-omon, ami 2 magos és 4 szálas. Az 1-ben is szerettem, hogy ilyen kicsi gépigényű.
(#671) d4Y.187:
Hát én nem tudom tényleg, a fejlesztőket kéne megkérdezni. Egy 2 magos / 2 szálas procin megy a játék ahogy láthatod 50-es minimum fps-sel. Ha én programoznék, akkor fix 50 vagy 60 fizikai számítást állítanék be a CPU-ra, hiszen amelyik processzoron elindul az tud is ennyit minimum. Az hogy a VGA ebből mennyit tol ki láthatóan az már mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én is ezen a véleményen vagyok. Legkönnyebbtől legnehezebbig: USA, Spanyolország, Lengyelország, Ausztrália, Új-Zéland, Argentína, Monte Carlo nálam a sorrend. Svédországot még nem próbáltam, de már kint van, szóval mindjárt jön.
Az e havi 3 ralis H2 RWD monthly challange-ben Opel Kadettel a 125. lettem és nagyon elől vagyok, a legjobb 10-15%-ban körülbelül Csak gyakorolni kell 1 autóval sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
PuMbA
titán
Igen, nálam is érzékenyebb az aszfalton kormányzás, mint a murván, de biztosan direkt csinálták így, hiszen az aszfalton sokkal nagyobb a tapadás és zéró túlcsúszás van Így, hogy leírtad, belegondoltam, de amúgy engem nem zavar. Egy-két kanyar maximum és gyorsan "váltok".
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
Nekem ez sajnos nem furcsa, mert a DR1 számomra nem kicsit jobb, összeszedettebb mint ez...
Azt vártam, hogy hozzák az előd szintjét, országokkal, pályákkal kibővítve, de sajnos egy több sebből vérző katyvasz lett belőle. A DR1 és a DiRT4 sajátos keveréke lett, ami a DR1 után nem pozitívum!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új iPhone 15 Pro Max 512GB Független, Natur Titán
- Aspire VX5 591G 15.6" FHD IPS i5-7300HQ GTX 1050 16GB 500GB NVMe +1TB HDD magyar vbill gar
- Samsung Galaxy S21 FE 5G DS (6GB+128GB) Graphite
- VivoBook M515DAP 15.6" FHD Ryzen 3250U 12GB 256GB NVMe magyar vbill., gar
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)