- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
PROHARDVER!
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Kösz, hogy ezt leírtad. A DiRT4-gyel még nem volt dolgom, de a többivel napi szinten játszom, az etalont, az RBR-t is beszámítva. Mindenképpen megveszem a DR 2-öt, de egyelőre várólistás marad és előbb a Dirt1,2,3-at egészítem ki a 4-gyel.
A DiRT Rally 1 furán viselkedett a töréseknél, egy komolyabb incidens sem hozta ki a sodrából, simán ment tovább az autó. A DiRT szériát kivéve más rallis játékok érzékeltették a vezetővel, hogy az autó már nem olyan mint volt az ütközés előtt, az RBR sokkal kisebb puffnál is kivezetett a versenyből!
Mi a helyzet a DR 2-nél ebben a tekintetben? A DR1-nél egy padlógázas sziklázás a görög szakaszon pl csak időveszteséget jelentett... más kérdés, hogy egy ártatlannak tűnő padkázás kis tempónál is DNF ( Monte-Carlo).