Hirdetés
-
PROHARDVER!
Debian GNU/Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daneey
tag
Sziasztok,
a következő kérdésem lenne: feltettem (többek között Vladimir logoutos cikkeinek köszönhetően) egy Debian-t, GUI nélkül. Frissítettem a csomaglistát, a csomagokat is, beállítottam mindent harvert is. Hogy lehetne GUI-t varázsolni a Debianra? A gép 400 MHz, 128 MiB RAM-mal, tehát nem egy atomerőmű. Milyen window-manager-t ajánlotok? Icewm jó lesz?
És mit jelent az X? X server, X client?
Ezeket hogy kell telepíteni? Telepítettem xdm-t, de az Istennek se akar elindulni, meg Icewm-t utána már nem is tudom leindítani.
Tudnátok egy comprehensive RTFM HOWTO-t adni ezeknek a kérdéseknek a megoldásairól?
Bocs, még eléggé kezdő vagyok....
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- TCL LCD és LED TV-k
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Léghűtés topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- PlayStation 3
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- CSX 2x2GB (4GB) DDR2 800 MHz kit
- Akció! Gamer PC-Számítógép! Beszámítás! X870 /R7 7800X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 2TB SSD
- Apple iPhone 13 Mini 128GB,Átlagos,Dobozaval,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4231
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest