Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • L4CI2

    aktív tag

    válasz #85552128 #32268 üzenetére

    Lényeges extra lesz a shader cache manuális vezérelhetősége. Maga a shader cache régóta része a meghajtóknak, de az adattárolón elfoglalt méretet az AMD egyénileg paraméterezi az egyes játékokhoz. Ilyen formában a driver nem is foglal le nagy területet a rendszerpartícióból, de ma már annyira nagyok a merevlemezek, vagy akár az SSD-k is, hogy abszolút nem baj, ha a meghajtó esetleg 1 GB-nyi területet is elkölt a lefordított shaderekre. A shader cache beállítás aktiválása ugyanis pontosan azt csinálja, hogy az AMD alapértelmezett optimalizálásait figyelmen kívül hagyja, és a futtatott játékok esetében a lefordított shadereket elkezdi lementeni gyakorlatilag limitációk nélkül. Abu85 irta

    tehát valahogy be lehet lőni hogy limitációk nélkül mentésre kerüljenek a lefordított shaderek

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák