Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ramius
őstag
nekem garancián túli szervízt végeztek egy régi canon kompakt gépemen, és azon kívül, hogy pár napot csúsztak, semmi bajom nem volt velük.
-
kpista
tag
Jaa, potenciális
Átsiklottam e szó felett...
Hát mit mondjak, bennem mozog még 1-2 zabszem a K10D-t illetően...
Mert csak magába vettem a vázat, AF-s obi nélkül. Kipróbáltam a boltban, és annyi.
Talán a jövő héten megkapom a 16-45/4-es Pentax obit. Eddig csak fixekkel kattogtattam. Igazából a teljes kipróbálás ezután jön. Elég meredek húzás volt, főként a viszonylag sok meghibásodásról szóló hírek után, így megvenni. Hiszek és bízok a Jóban...
Remélem nem ez lesz belőle -
kissmikki
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon sokan szidják a Camera Kft-t, úgyhogy most az ellentábort szeretném erősíteni, mert nekem pozitív élményeim voltak velük. Április 16-án leadtam a fényképezőmet javításra (PowerShot S1 IS), mert a CCD hiba miatt. Azt hittem problémás lesz a helyzet, mert Németországban vettem a gépet, és a garancia 10 hónapja lejárt (viszont a hibát a Canon közleménye szerint garin túl is téritésmentesen javítják).
Egy szó nélkül átvették, nem is kért a srác semmilyen papírt, mondta, hogy valószínű nem kell fizetni érte, meg, hogy kb 1 hónap.
20-án (4 nappal később) jött az sms, hogy kész, átvehetem! A hibát tökéletesen javították (optikai egység csere), és még ingyen is volt. Ráadásul nem volt nálam a munkalap, de kiadták szamélyi igazolvány alapján is.
Szóval szeritem korrekt cég, érdemes úgy állni hozzájuk, hogy a legjobbat várjuk el tőlük és nem a hibákat keresni bennük.
Üdv! -
edipqe
senior tag
na akkor köszönöm szépen én most döntöttem el hoyg nem veszek canyont.
köszönöm nektek.
ennek kiemeltnek kellene lennie, ha már nem az -
Fejo
őstag
Én a Sigma 24-70 f2.8 EX-emet vittem ma be hozzájuk garis javitásra, mert backfókuszos az obi.
2 hetet mondtak rá, mire mondtam, hogy az nem lesz jó, mert 12 nap múlva utazom Párizsba (direkt ezért vettem most az obit) és nekem oda kell.
Megigérték, hogy egy nappal indulás előtt átvehetem az obimat... Reménykedem.
[Szerkesztve] -
Fryskitt
addikt
válasz
Dare2Live #280 üzenetére
Ha bejön a papírforma, akkor hazaviszed, kiderül, hogy még mindíg nem jó, visszaviszed, vársz egy órát, visszaadják, jó lesz. Hihetetlen, hogy ez az egy sufnituning-mekkmester cég javít Canont Magyarországon. És hihetetlen, hogy a forgalmazó eltűri ezt. Persze hallottunk már cifrább dolgokat is.
[Szerkesztve] -
orbano
félisten
www.fotovilag.hu -> technikai alapok, aztán végy egy könyvet, mondjuk a natgenest. ezek után pedig mint hobbifotós nem hinném hogy nagyon akarnál valahova menni tanulni. persze én csak magamból tudok kiindulni
a lényeg úgyis a saját tapasztalatod és az óriási nagy rutin.
-
Dare2Live
félisten
Camera KFTs garis A610em jó 6hete van szervízben.
állítólag mostmár nemsok -
Ariadne
őstag
Egyébként így offként érdeklődöm, tudtok olyan helyet, ahova érdemes elmenni, ha meg akar tanulni fotózni az ember? Nem papírt akarok, hanem tényleges tudást, egyszerűen hobbifotózási célokra.
Jó lenne egy digitálist beszerezni majd azért, mert azt viheti magával az ember, és le tudja a kapni a hirtelen jövő frappáns helyzeteket is... Sokszor vagyok úgy, hogy hú, ha lenne nálam gép, milyen jó kép lenne.Szóval azért digitálissal fotózni az egy külön téma, láttam a fotózás tanulós topikban is. Meg jó lenne, ha tudnám, mitől jók azok a képeim, amelyek szerintem jók, és tényleg jók-e.
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
válasz
Fryskitt #270 üzenetére
Valóban.
Mindenesetre a topik olvasása előtt sosem gondoltam volna, hogy egy ekkora márka ennyire problémás szervizt tart fenn nálunk. Gondolom mindenki panaszt tett már mindenfelé, furcsa, hogy a ''nagy'' Canont sem zavarja ez, ahelyükben már rég a fejükre koppintottam volna... Azt hiszem, ha végre digi fényképezőt veszek, sajnos kénytelen leszek emiatt kiejteni ezt a márkát. De addig is ragaszkodom a kis hagyományos Minoltámhoz.
Még mindig úgy érzem, megvan a varázsa annak, hogy filmes géppel sokkal jobban számít, milyen kompozíciót fényképezek le. Digitálisnál a hétköznapi fotózgató embereknél rémisztő látni, hogy csak nyomják a gombot, nyomják, és igazán meg sem nézik, hogy jó és átgondolt is legyen az a fotó. -
Wh00kiE
csendes tag
Túl sokat ? Szerintem elfogadható, hogy az ember 30 ezer forintért ha nem is csodát, de legalább éles képet kapjon. Ha vakut használsz és a kép bemozul akkor sem egy nagy paca lesz az egész, - a vaku a képet kimerevíti - maximum csíkot húz az alany... (bemozdulni meg csak nagyobb záridőnél fog) gondolom nem kell bemutatni... Más obival hibátlan, egyik kollegám is ugyanilyennel fotóz, elkértem tőle egy éjszakára és azzal nem voltak problémák. Régen 300D-m volt, azon is ilyen volt, csak eladtam a vázzal együtt, kicsit viseltes volt...
Portrézni egy 1.8-as Fix50es obival szoktam, azzal sincsenek problémák... Most a munkehelyemen vagyok, ha otthon leszek töltök fel képet.
Ariadne, egyébként a Camera KFT sem kihelyezett hivatalos márkaszervíz, csak megbízott... -
Ariadne
őstag
Ha túl sokáig húzzák a javítást, beírhatsz a vásárlók könyvébe, ami tudtommal szervizeknél is kötelező, erre elvileg 30 napon belül kötelesek válaszolni az új szabályok szerint. (sajnos nem sok kikényszerítési lehetőség van...) Egyúttal érdemes jelezni feléjük, hogy a fogyasztóvédelemnél is bejelented, mennyit tökölnek már, pedig 15 nap alatti javításra kellene törekedniük. (van, amikor ez hat, bár az előző hsz-ek alapján nem túl biztató...) Békéltető testülethez lehet menni ezt követően (akkor is, hanem válaszoltak), akik ingyen, de nem kötelező erővel döntenek.
Azért valójában sokkal hátrányosabb külföldön, pláne külföldi jótállással venni cuccokat. Itthon ugyanis legalább tudsz ilyen esetben cserét követelni, és végső esetben a vételárat vissza - a kereskedőtől, akinél vetted. De mivel jelen esetben ez a kereskedő nem itthoni, így még csak nem is ezek a szabályok érvényesek rá.
(Egyébként tényleg tuti nincs más hivatalos Canon szerviz az országban/fővárosban? Mert akkor mondjuk tényleg szívás a márka úgy összességében... Ehh, végülis eddig jópáran azt írták, nincs...)
[Szerkesztve] -
Wh00kiE
csendes tag
Sziasztok!
Végigolvasva a fórumot már nem bántam meg, hogy az új vakumat usából hozzák, kinti garival... Viszont sajnos beleestem én is Cameráék csapdájába...
November vége fele megleptem magam egy EOS 30D vázzal, sajnos nem maradt pénzem drága optikára, ezért egy Sigma 18-50 F3.5 - 5.6 mellett döntöttem. Partyfotózok is, és szükségem volt egy olyan obira amit nem féltek... Vétel után körülbelül 3 héttel jöttem rá, hogy a partyn készült fotóimon egyre többet kell élesítenem, majd karácsony tájékán azon kaptam magam, h szinte az összes képem homályos. Az egyetlen szervíz itthon Camera KFT, hát bevittem hozzájuk. Az eladó kedvesen kérte, hogy mutassak fényképeket, szerencsére pont volt nálam CF kártya, rajta egy jó nagy adagnyi sz*rral. EXIF nézelődés után a srác megállapította, hogy ezek nem homályos képek, csak bemozdultak, mert 1/10et nagyon nehéz kitartani kézből. Válaszát csipőből hárítottam azzal, hogy külső vakut használok (430EX), és a legrosszabb esetben ha a kép bemozdult lenne, akkor sem egy nagy paca lesz az eredmény... omg
Hozzá kell tennem, hogy front/back fókusz esete sem áll fenn, mert az előtér - háttér egy az egyben életlen volt... Kért, hogy mutassak nappali tesztképeket, mert ezek sötétben készültek.Én itt padlót fogtam, arra a kérdésemre, hogy ''miért, a Sigma csak nappali obikat gyárt ?'' választ már nem kaptam...
Nagy nehezen bevették, telefonálnak ha van valami. 2 hét múlva arra jártam, gondoltam benézek miújság, szomorúan fogadtam a választ, hogy még alkatrészre vár (Vezérlőpanel), és még semmi fejlemény. 4. héten telefonáltam, ugyancsak semmi...
Most hétfő van, csütörtökön lesz 6. hete, hogy szervízbe adtam az obit. Azóta már egy 580EX-et is berendeltem, de kipróbálni nem fogom tudni...
Nem merem elhinni, h 2 hónap kell ahhoz, hogy egy alkatrészt megkapjanak, legrosszabb esetben amcsiból is pár nap alatt megjön bármi...
Aki teheti, csak KÜLFÖLDRŐL KÜLFÖLDI GARIVAL! (Vagy itthonról, de ne Camera KFT-s gari.) Ráadásul a pénztárcának sem fáj annyira...
Ilyenkor lehet tenni valamit az ügy érdekében ? Vagy addig nem fogok fotózni ameddig be nem durran az agyam, és behitelezek egy méreg drága canonra...
Üdv, -
x64
aktív tag
Az én történetem is pozitívan zárult a Camera Kft-nél.
Tavaly novemberben vett A610-esem optikáján belülről volt egy folt. Mivel a kép bal felső sarkán csak igen-igen enyhén látszódott nagy rekeszállás mellett, így nem is vettem észre januárig.
Aztán az itt kapott útmutatások alapján kiderült, hogy valószinüleg porszem van az optikában, ami szűk rekesz mellett már egyértelműen látszódott.
Elvittem hát a Camera Kft-hez garanciális javításra. Mivel leltároztak, így csak 5-én tudtam leadni. Az átvevő hölgy is konstatálta a folt meglétét és tisztítást ígért. Két hétre vállalták a dolgot, így türelmesen vártam 19-ig. 19-én du. felhívtam őket, és megtudtam, hogy a gépem kész, mehetek érte. Aztán ezután vagy 20 perccel kaptam egy smst is tőlük, ugyanezzel a tartalommal.
Másnap elmentem érte és kiderült, hogy végülis cserélték az optikai egységet. A folt természetesen eltűnt, és ezúttal már tüzetesen leellenőriztem, hogy máshol se lehessen.
A gépet tehát garanciálisan időre megjavították, ráadásul nem gányolva, hanem cserélve a hibás részt (nem tudom amúgy, hogy egy ilyen kompakt gép optikája mennyire bontható...), így a történet abszolút happy enddel zárult!
Remélem, hogy a jövőben másnak is pozitív csalódást okoznak! -
roby42
csendes tag
válasz
ThufirHawat #263 üzenetére
Nekem is csak pozitív tapasztalatom van,csütörtökön vittem egy kamerát bevizsgáltatni.Tele voltak munkával,de mivel elmondtam,hogy több mint 200km-ről jöttem,délutánra megoldották,hogy ne kelljen újra felutaznom érte./ráadásul díjmentesen!!!!
/Előtte is voltam már itt novemberben,akkor is megjavították a hibát,pedig nem volt egyszerű,közelebb próbálkoztam,hozzá sem tudtak szólni.
Örülök,hogy van ilyen szevíz és hogy rájuk bukkantam./ismerősőm ajánlotta /
Ha olvassák az Illetékesek,mégegyszer köszönöm a lelkiismeretes hozzáállást!! -
ThufirHawat
senior tag
Ma voltam náluk, és erről eszembe jutott, hogy van két pozitív tapasztalatom is a C. Kft.-vel, gondoltam leírom, úgy fair.
1.. Kb. 4 éve ingyen megjavítottak nekem egy Canon EF 50/1.4 USM optikát, aminek egyszercsak elszállt a motorja, ha nem felfelé céloztam vele.
2.: Alig több mint egy hét alatt beszereztek egy elég ritka adapter gyűrűt (72C) a Canon MT-24EX vakumhoz. Mindenki más 1-2 hónappal bíztatott, a Canon Hungáriánál meg nem dolgoznak két hete.
Van ilyen is. -
shez
tag
Ezt azért olvassátok el, mielőtt lebontjátok a szervízfőnök kocsiját
Rendkívül tanulságos írás, ajánlom mindenki figyelmébe, különösen a topikindító problémához.
A Canon autofókusz működése: [link]
egy rövid bekezdést emelnék ki de az egész írásnak egészében van értelme:
''az AF rendszer az adott tolerancia határon belül (élességi tartomány, vagy annak egyharmada) véletlenszerűen bárhová állíthatja a fókuszt, és nem szükségszerűen mindig ugyanoda. Ráadásul a keresőben látható jelzéseken kívül is találhat olyan részletet, amely erősebb a jelzésen belül lévőnél és akkor arra fog fókuszt állítani''
[Szerkesztve] -
#27070592
törölt tag
Végigolvastam a topikot, mert Canon rendszeren gondolkodom már egy ideje. Ez már túl durva... Eddig abban a hiszemben voltam, hogy vázat alapvetően itthon érdemes venni, merthogy eléggé összetett, elektronikával telerakott cuccosról van ugye szó, és bármi hézag van elég beslattyogni egy milliárdos forgalmú világcég hightech szervizébe, ahol szakemberek pikkpakk rendberaknak minden problemet...sancta simplicitas
Obikat eddig is külhonból terveztem, főleg hogy egy ezer dolláros(bruttó kisker ár) obit itthon 350k-ért adnak...tulajdonképpen nem is objektívet vesz az ember itthon, hanem a bolttulaj új merdzsójába fizet két-három havi részletet. A külföldi használtpiacot nem is mondom, bagóért lehet fehér obikhoz jutni. Másrészt egy rendesen megtervezett (nem stabis) üvegben nem is szok tönkremenni semmi.
De hogy vázat is csak nagyon nyugat-európából érdemes venni...meg ennyit szarozzanak egy száz dolláros alapobjektívvel... Egy szépen illusztrált részletes emilt (vagy százat) kellene írni hibátlan angollal a Canon Europenak. Kiváncsi volnék az eredményre. Bár az is lehet, hogy oka van ennek a sztorinak, a Canon kis hazánkat selejt-depónak tartja, és ívben tesz arra, hogy egy ilyen kis piacon hírhedt lesz, parasztmagyar úgysem ír angol emilt egy multinak ha egyszer nem tud angolul. (meg mi a f@szm az az internet??!) Megnéznék egy-két fórumot, ahol a Canon Romania szervizéről értekeznek a szomszédok, hogy is megy ott a dolog. Hmm.
A szigmáról meg szinte csak azt lehet olvasni tulajreview oldalakon, hogy háromból két obijuk gyárihibás. Ha véletlenül jó, akkor nagyon jó tud lenni, de nem ez a jellemző. Valamit nem értek: szigmáék nem a konzumerekből élnek? Valójában antianyagfegyvereket gyártanak Észak-Koreának, az obiüzlet meg csak hobbiportfolió? Ezek alapján született mazochista legyen a talpán, aki szigma obit vesz M.o.-n és gáz esetén a kamera kájeftéjhez kűldik.
Különben ha Lesaux 'tárgyalásán' szinte egyértelműen kijött, hogy összejátszik a szervíz a CH-val, akkor ki lehetne deríteni pölö, hogy szervizes főf@szoknak milyen autójuk van, hol szoknak parkolni, szeretik-e a spontán autóápolást...Ha már balkán szintű a szervíz, akkor a fogyasztóvédelem is lehet az egy kicsit...
Bocs a kisregény miatt, de ez nyomta a kis szivemet már -
-
ThufirHawat
senior tag
Hát igen, ez egy tipikus Sigma betegség. valamelyik lencsetag nem centrikusan áll a tubusban. Ha jól gondolom, ez igazából javíthatatlan. A nemzetközi fórumok tele vannak az ilyen, és ehhez hasonló jelenségek leírásával.
Normálisabb országokban ilyenkor cserélik az objektívet.
Szerintem ha aztután is sz@r lesz, hogy visszakapod (az lesz), és nem hajlandók kicserélni, írj a Fogyasztóvédelemnek. Ők hivatalból kivizsgálnak minden bejelentéset. Félnek is tőlük a kereskedők, mint a tűztől... Nekem eddig még mindig bejött ennek a lehetőségnek a megemlítése... Kérd meg a Camera Kft-t, hogy adjanak Neked egy pontos jegyzőkönyvet a méréseikről és az elvégzett javításokról, mivel azt szeretnéd beküldeni a fogyasztóvédelemnek. Miközben ezt mondod, fapofával, kedvesen, eltökélten, figyeld az arcukat...
nagyon off: Nekem egy ilyen beszélgetés után 3 órával bekötötték a gázcsonkot a telkemre, amire 3 hónapot kellett addig várnom. -
alvaro
senior tag
Figyelem... a nem 70mm-es képnek a többi része éles, kontrasztos... valahol. Ja, hogy nem ott, ahova a középső AF pont mutat? Hát, ez azóta ilyen, mióta ''megjavították''. Ettől eltekintve ''csak'' a jobb oldala szar. A bal nem. Ezt magyarázom. Exif is van. Amúgy örülök, hogy megpróbálsz felvidítani, de perpill nem értékelem a szélviharos viccet. Ha meg nekiállsz a dpreview-n hirdetni az igét a levelekről, legalább nem leszel egyedül, olvastam ott is effélét, nem a saját billentyűzetemből
Ezek a képek azért vannak, hogy megmutassák a hibát. Az egyik oldal mindenképp szar. Akkor is, ha manuálfókuszálok. -
Dtomi
őstag
Vagy csinálj egy olyan képet ami valóban éles, látszik az exif, és lehetőleg kontrasztos is.
-
-
alvaro
senior tag
válasz
werttzui #247 üzenetére
Épp az a baj, hogy nem ugyanolyan távolságban éles a jobb és a bal oldalon. Egyébként az aktív fókuszpont mindig a középső volt. A 70mm-es képen újrakomponálással csináltam a képet, mert nem mertem megkockáztatni egy oldalsó AF pontot, örülnék, ha a középsővel működne... de nem teszi...
Szóval a jobbra 20 méterre levő dolog éles, a balra 20 méterre levő meg nem. Ez a rohadt ebben a hibában, itt incseleg nekem az egyik oldala, hogy milyennek kéne lennie a képnek...
És, újra írom, a többi meglévő és múltban volt objektívemmel elég pontosan működik/működött az AF
Sőt, egy rakás csak úgy kipróbálttal is (kivéve 2 renitens sigmát, de így utóbb már egyáltalán nem csodálkozom ezen...) -
alvaro
senior tag
Próbáltál már sima lapot gépre merőlegesen tartani?
Ráadásul a négyzetrács, az túró. A falevelek, azok mutatják az élességet. Meg egy kicsit életszerűbb is
Ráadásul az olyan teszttel csak idegelem magam, a boltban is affélét csináltam (szemben lévő polcok, csak éppen 800 isora volt összevissz elég a fény, meg a jpeghez se szokott a szemem, meg a középtartományra nem is gyanakodtam, hanem a végeket néztem, amik tűrhetőbbek, vagy legalábbis azok voltak...), aztán át is csúszott a hiba, pedig elég szarvas...
Kíváncsi vagyok, az slrfoto.hu 8 napos cseréjével mi a helyzet, mert az pl. megóvhatott volna ettől az egésztől. Viszont amit tőlük vettem, azt nem kellett cserélni (canon 100/2.8 macro) -
Dtomi
őstag
Ez régóta így van a M.o-i garancia sz@rt se ér sőt ha + próbálod átha akkor az eredmény 0 csak még a gépet-obit stb. esetleg nélkülözheted is 1-2 hónapra viszont ezekkel a képekkel esélyt adtál a szervíznek, hogy ilyet mondjanak ha egy négyzethálós homogén hátterű lapot szimmetrikus mintát fényképezel le ott már nem mondhatott volna ilyet.
-
alvaro
senior tag
válasz
Fryskitt #242 üzenetére
Nagyon tipikus, eddig a váz vakucsatlakozóját és a gripet is másodszorra javították meg nekem, pedig azok fizetős javítások voltak.Most viszont garanciális problémával kellett sajnos hozzájuk fordulnom. Tulajdonképpen átkozhatom is magam a hülyeségemért, amiért garanciális cuccot vettem magyar, hivatalos boltban, nem volt sokkal drágább a geizhals.at árainál, én meg siettem... és most szívom rendesen a levét.
Ott kezdődik a sztori, hogy augusztusban vettem egy sigma 17-70 objektívet, megfizethető ár, a tesztek jót mutattak róla. Óvatosan álltam hozzá a vételhez, elcibáltam a vevőmet (akinek eladtam a 17-35-ös tamronomat épp akkor) az Optiformba, nézzük meg a laptopján a képét, mielőtt megvenném. De mindez nem volt elég, nagyon nem kedvezett az egész a tesztnek, ő sietett valahova, a gépemben meg lemerült az akkumulátor, úgyhogy pár kép után rávágtam, egye fene, jó lesz. Ez volt a második hülyeségem.
Pár nap után kiviláglott, hogy nem egyszerűen pontatlan a fókusz (bezzeg a boltban mindig helyén volt...), hanem lehetne szegény akármilyen pontos, csak hát centering problémája van az objektívnek: legtöbbször (de nem mindig! egy-két két képen ugyanis fordítva volt...) a kép bal oldala sokkal életlenebb volt a jobb oldalnál és a közepénél. De nem értem rá, mert mentünk nyaralni.
A nyaralási képeken már látszott, hogy súlyosabb a probléma, nem csak nagy látószögnél jön elő, sőt... és 8-10-es rekesz kell, hogy eltűnjön a képről. Három hete be is vittem (pontosabban beküldtem) garanciális javításra a Camera kft-hez. Hibásnak találták (ennyit mondtak), és múlt héten vissza is kaptam, hogy kész. Lőttem vele néhány képet, és rögtön világos lett, hogy valamit csináltak vele, de attól csak rosszabb lett: és valóban, a jótállási jegyre felvésték, hogy átállították a szerintük 70mm-en backfókuszos AF-et. Valószínűleg így történhetett, mert azóta 70mm-en képtelenség éles képet lőni vele. Viszont érdekes mellékhatás, hogy most a rövidebb fókusztávval készült képek jobb oldala életlen
Írtam a boltnak, hogy ilyenkor mégis mi a fenét csináljak, láthatóan képtelenek megcsinálni, talán mégis cserélni kéne. Bolt küldött a forgalmazóhoz (Hama kft.), ők vissza a szervizbe.
Be is mentem pénteken (mindenhhez tegyük hozzá, hogy fehérvári vagyok, nem a szomszéd sarkon lakom...) a szervizbe, a remek tesztképekkel... Íme:
[link]
[link]
[link]
Megnézték, és nagy szakértő módon kijelentették, hogy ezekkel a képekkel semmi baj nincs, pedig elég nagy monitoron nézték.(Ettől a beszólástól azóta se tértem magamhoz...) Ehhez képest a 70mm-es képen még 1024*768-ban is látszik, hogy életlen, de a többi sem panaszkodhat: kb. egy-másfél megapixelre kicsinyítve képesek viszonylag tisztességesen kinézni a jobb oldalukon, holott 10*15cm-es nyomathoz 2 MP az ajánlott felbontás, azonkívül 6-8-10 megapixeles vázakra tervezik ezeket az optikákat, és a nem gyári hibás darabok ezt teljesítik is, lásd: [link]
Azért nagy kegyesen bevették, hogy majd ''jövő héten'' (az ez) értesítenek, hát nagyon várom a fejleményeket...mindenesetre tekintetemmel már a fogyvédet és a sigma központot keresem, mert ezektől semmi jóra nem számítok.
Mindenesetre sikerült elvenni a kedvemet attól, hogy itt bármit újonnan, hivatalosan megvegyek, nem csak drágább, mint a külföldi, ebayes, bolhapiacos beszerzések, de a hozzáadott szolgáltatások is messze alulmúlják azt (értsd úgy, hogy a magyar garancia értéke nem hogy nulla, de egyenesen negatív lett a szememben...)
(bocs, ha valamit elírtam ebben a novellában, de csak kétszer olvastam át)
-
Fryskitt
addikt
Sajnos nekem is vannak rossz tapasztalataim: Canon A85 leejt, exponálógomb meghal. Irány a szervíz. 70-es évekbeli állapotok, de persze nem a külcsíny... Vállalás egy hétre, gép vissza, kipróbálás, ugyanaz a hiba. Reklamáció, 30 perc javítás a szomszédban, azóta jó. És az előzőeket figyelembe véve, még jól jártam.
-
Márton
nagyúr
Én videókamerát szoktam (sajnos) szervizbe vinni.
Idén 2x jártam ott, mindkét esetben korrektül, gyorsan (3-4 nap) kijavították a hibát, persze nem kevés pénzért. Persze azt nem tudhatom, hogyha a munkalapra ráírnak egy belső alkatrész cserét, az valóban megtörtént-e több mint 40e ft-ért, vagy csak egy kis csavart kellett meghúzni.. Dehát ez minden szervizzel így lehet. -
pe de
csendes tag
Nyugodtan vidd be, a Camera kft-nél nincs kivizsgálási díj. Tapasztalat.
-
BEE
addikt
Mire vergődsz ?
Kaptál konkrét választ és árat is Kolbee-től.
Nem tudom hogy ő mire alapozta ezt, de szerintem tudhat valamit ez ügyben.
Ha nem hiszed , akkor vidd a szervízbe és kérdezd meg, de semmi értelme
hogy itt a fórumon vacakolj, mert ettől nem oldódik meg a problémád.
Választhatsz, vagy a rosszhírű szervíz, vagy bármely üzlet ahol újat vehetsz.
BEE -
-
róland
veterán
Szerintem olcsóbb új gépet venni. Márkaszervízek garancián túl irtózatos összegekért javítanak. Annak idején a jó öreg Panasonic walkman-em rádiója ment tönkre. Megkerestem ismerős szerelőt, hogy mennyiért lehetne javítani. Ránézett, majd rám és közölte, hogy vegyek újat. Erősködtem, hogy mégis mennyiért tudná megjavítani. Közölte, hogy kb. 60.000,- Ft körül tudna lakatrészt hozatni hozzá. (Az egész cucc került újonnan 13.000,- Ft-ba. S mostanában is hasonló áron vehetnék egy újat.) Ja, és ez nem Camera Kft.
-
pitman
őstag
Szerinted egy ilyen nevű topicban milyen véleményeket fogsz olvasni? Ide csak az fog írni, akinek gondja volt...
Pontosan tudom, hogy ez nem garanciális javítás, de egy próbát csak megérne bevinni hozzájuk. Ezért is írtam úgy, hogy ha szerencséd van (pl. mert csak egy alkatrész kiugrott a helyéről és nem kell egységet cserélni benne), akkor lehet, hogy ingyen, esetleg csak munkadíjat számolva megúszod. Ha nem így van, mondanak egy árat, ami alapján eldöntöd, hogy megéri-e foglalkozni vele. Ha túl drága lenne, lehet keresni alternatív megoldásokat, hiszen ekkor már tényleg nem garanciális a dolog.
Amig nem viszed be a gépet, kár azon filozofálni, hogy mi fog történni, illetve hogy milyen a hozzállásuk.
''De hát ez itt abszurdisztán ... olyan nagyon nem is vagyok meglepve.''
Sajnos ebben egyet kell értsek veled, számos területen van ez így nálunk, nem tudom mikorra fog ez megváltozni. -
Jozzef
csendes tag
Talán elolvastam az összes hozzászólást és leszűrtem a lényeget, nem gondolod?
Végülis, igaz, elég lenne egy szervíz is, de akkor az legyen normális.
A hozzászólásokból sajnos ennek az ellenkezője derült ki.
De hát ez itt abszurdisztán ... olyan nagyon nem is vagyok meglepve.
Ez nem garis javítás, de ha elintézed nekem, hogy megcsinálják garba, akkor vendégem vagy egy sörre. -
pitman
őstag
Szerinted hány szervizt kellene működtetniük egy ilyen kicsi felvevőpiacon?
(Egyébként a legegyszerűbb az lett vona, ha ezt a kört eleve nem futod le itt, hanem egyből viszed a gépet hozzájuk és utána írod meg a tapasztalataidat legyen az negatív vagy pozitív.
Mellesleg, ha szerencséd van lehet, hogy garanciában megoldható, ha nem, akkor az drága lesz, akárhova is viszed.
Persze, ha vannak már velük negatív tapasztalataid, az más, de nekem ez eddig nem úgy tűnik. Látatlanba ilyen véleményeket írni kicsit merész, még akkor is, ha itt többeknek volt már panaszuk velük, míg másoknak nem.
Ismerősöm jelenleg egy másik világmárka magyar képviseletével van kapcsolatban gépjavítás ügyben, mit mondjak nem szeretnék a helyében lenni. Ettől függetlenül nem merném kijelenteni, hogy az a szerviz ilyen, vagy olyan....) -
*Ropi*
félisten
Egyik barátom egy 1 hónapos PS A520-assal járt majdnem ugyanígy, annyi plusszal, hogy az optikazáró lamellák közül is letört az egyik. Nem kellett volna a húga kezébe adni, előszeretettel dobál mindent...3 heti várakozás, és láss csodát: ingyen megcsinálták gariban.
Persze az EDigitalban lett véve, és kiküldték Németo.-ba, azért kellett ennyit várni.
-
Jozzef
csendes tag
Nem.
Engem a rendőrök, őket a hullaszállító.
De ez tényleg durva.
Canon, világmárka, nem gagyit gyártanak és egy helyen van szervizük az országban?
Az is a szánalmasan borzadály szint alatt működik. Nesze neked presztizs meg hirnév meg mindent a vevőért meg a kutyafüle.
You can. Ja. Majdnem.
Abszurdisztán, 2006. -
lesaux
veterán
akiknek nem lehet reagálni azok nehezen fognak válaszolni arra amit írtál
X alkalommal voltam bent a boltban, édesanyám többször beszélt velük telefonon. Lett volna alkalmuk a párbeszédre, ha nagyon akarják. Pl. kétszer írtunk be a panaszkönyvbe, arra törvény által megszabott kötelességük 30 napon belül válaszolni. Azóta is várom a második bejegyzésre a választ. De igazából mindegy, mert az elsőre is fasságot írtak. Ennyit a párbeszédről.
azért önkínzó alkat lehetsz, ha ennyi idő és probléma után is a Camera Kft. keresed fel szervizelésre
Annyiszor voltam ott, ahányszor muszáj volt, illetve ameddig nem cserélték ki a hibás berendezést.
és nem küldöd a csodálatos bécsi szervizbe a cuccot
Nem érzem feladatomnak, hogy külföldre postázzam a Magyarországon garanciális terméket.
Igen, van ott ismerősöm.
Akkor még jó, hogy nem qrnak át...
Amúgy a tanulságot levontam. Nem kell a Canon Hungária-Camera Kft. bandától vásárolni semmit. Mivel az új 50 f/1.8-asomat leejtettem, így már egyetlen CH-s garanciális cuccom sincs. -
Calibos
addikt
-
Jozzef
csendes tag
Sziasztok!
Azt hiszem megjártam
3 hetes Canon A610 nyitott optikára zuhant, kicsit kificamodott, azóta nem húzza vissza a motor (ugyan küzd vele, de az egész cucc be van szorulva a csinos kis ficamtól).
A gép garos, a javítás fizetős lesz (ilyenre nem érvényesíthető a gar.) és adott a Camera Kft.
Ezt hívják szopásnak, ugye?
Mennyi lehet egy ilyen javítás? Mert ha akarnak, úgy húznak le, mint annak a rendje... kicserélnek benne papíron mindent.
Hirtelen felindulásból legszívesebben falhoz vágnám a gépet.
Esetleg létezik más hely a sokat emlegetett poklon kívül, ahol hozzá tudnak szagolni egy ilyesmi géphez?
Vagy próbáljam meg a Camera Kft-t, hátha pozitív tapasztalatot gyűjtök?
Totál tanácstalan vagyok ...
Válaszokat előre is köszi. -
VaniliásRönk
nagyúr
Apa pár hónapja kapott egy EOS 350D-t, azt hiszem kezdek imádkozni, nehogy baj legyen vele.
Egyébként ez általános Magyarországon, amikor elveszik a pénzedet, akkor minden gördülékenyen megy, amikor adni is kéne érte valamit, akkor már akadoznak a dolgok rendesen. -
Pompi
nagyúr
Érdekes. Nekem - ahogy már írtam itt is - szintén 2002-ben többhetes huzavona árán (lásd: [link]) cseréltek csak érzékelőt (majd a teljes gépet) egy akkor 325 ezer forintos G2-ben. Többször is arra hivatkoztak, hogy ez (G) nem az a kategória aminél ez garanciális hiba. Ennek fényében furcsállom, hogy mindenféle közjáték nélkül cseréltek neked érzékelőt egy ennél lényegesen egyszerübb A kategóriás gépben. De végülis 4 év távlatából ez már mind1 is. Legalábbis nekem.
Én nem mondtam le ezek maitt a Canon termékekről, csak nem fogok hivatalos Canon Magyarországos gépet venni. -
Rosep
senior tag
Végigolvastam...
Nekem egyszer volt dolgom velük. 2002-ben (asszem) az akkori A10-esemen volt egy pixelhiba. És hát egy 1.3 mpixeles gépen ez eléggé zavart. Garanciába kicserélték a CCD-t. Az már más kérdés, hogy gari lejárta után is lett egy. Pedig végig nagyon vigyáztam rá. (naná, akkor 100e Ft volt) -
Lortech
addikt
Nem vettem észre közkívánatot.
Egyébként semmilyen rokonod nem volt benne a hozzászólásomban, szidás meg főleg nem.
Az, hogy ismerek onnan valakit és elmondtam, hogy ismerek onnan valakit az miért gond?
Ennyire nehéz felfogni.Nem gond, csak ismerősként nem úgy állnak hozzád valószínűleg, mint bárki máshoz, ezért a véleményed, akár pro, akár kontra fabatkát sem ér. Semmi konkrétumot nem mondtál, így meg aztán főleg nem sokat.
Nem tűnik logikusnak, hogy a bécsi szervizhez fordultál, miközben van ismerősöd a Camera kft-nél. De bizonyára erre is van magyarázatod. Nem kell leírnod, ha mégis, nem nagyon fogok hajlani rá, hogy elhiggyem.
[Szerkesztve] -
seawolf
csendes tag
Jó, közkívánatra írok még. Igen, tart a szünidő, ráérek gondoltam regisztrálok asszem’ ez egy fórum
, Apám 93 –ban. halt meg tehát ha csak ki nem ásod a tiéd mellől nem ér bántani
Szidhatsz de kizárólag anyai ágon!
Nem akartam se pro se kontra hozzászólni, csak elmondtam egy véleményt: „..Camera kft segített..” Az, hogy ismerek onnan valakit és elmondtam, hogy ismerek onnan valakit az miért gond? Amikor a pezsgőgyárat avatják hajót vágnak hozzá!? Nem szerettem volna semmit mondani azzal amit írtam, csak a fent említett egyetlen dolgot, de ha ezt leírnám még egyszer akkor elérkeznénk a 22 –es. csapdájához. Írjak még?
[Szerkesztve] -
Pompi
nagyúr
Az utolsó mondatoddal feltetted a pontot az i-re... ennek fényében mi értelme volt egyáltalán ide írni?!?!?
Nem írtam még ide, nem is fogok többet, de azért beírok ide egy kicsit. Igaz semmi konkrétumot, de mivel ismerősöm van ott megvédem őket... nekem kb. ennyi jött le ebből. -
seawolf
csendes tag
Hát lehet, hogy nem a megfelelőbb hely arra, hogy valakik mellé álljon az ember, mert itt mindenki szid egy szervizt, de mégis megteszem kivívva a közharagot. Elöljáróban szeretném közölni mindenkivel:
1. Igen, van ott ismerősöm.
Ezek után tehát, kedves lesaux, akiknek nem lehet reagálni azok nehezen fognak válaszolni arra amit írtál (egyik fent említett oldalról sem). Lehet, hogy úgy van, lehet, hogy nem ez egy fórum és mindenki azt ír le amit csak szeretne. Általában nem dicsérő szavakat zengtek de a fórumoknak már csak az a szokása, hogy nem mindig a jó dolgokat írják meg, mivel azonban itt sehol nem találtam meg azokat az embereket akik elégedettek voltak a szervizzel ezért azt hiszem és úgy érzem meg kell tennem. Nem a szerviz védelmében, hanem azért, mert mindennek két oldala van.
Én a bécsi és németországi szervizekben csalódtam és mit ad isten a Camera kft segített.
Vannak hibák a szervizben, ezeket javítani kell. Azonban nincs olyan szerviz a világon ami hibák nélkül dolgozna. Ahogy a korábbi hozzászólásaidat elnéztem, azért önkínzó alkat lehetsz, ha ennyi idő és probléma után is a Camera Kft. keresed fel szervizelésre, és nem küldöd a csodálatos bécsi szervizbe a cuccot. Mivel nem akartam ide írni, és valószínű nem is fogok többet, ezért köszönöm a figyelmet és a megértést. -
_Gudella
senior tag
Egyszer volt velük dolgom, és ezek szerint szerencsém volt, 1 hét alatt, garisan, szó nélkül megcsinálták. Powershot S50, zajszrés alatt nem záródott be az optika, így mindenféle furcsa képek keletkezdtek, a képeken időnként minden másod pixelsor teljesen szar volt, a rekesz nem ment 2,8-nál beljebb. 1 hét múlva visszakaptam hibátlanul, ingyen, és nem volt részekröl semmi méltatlankodás.
Egyébként meg a hiba úgy jött létre, hogy leesett a gép az asztalról...
De ezek után a történetek után már nem tudom vegyek-e itthon DSLR-t....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400/ RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Huawei MediaPad T5 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
- Beszámítás! Apple Mac Mini 2018 i7 32GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest