- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
BD lemezek ajánlási sorrendje (írásminőséget és tartósságot illetően az eddigi itteni és külföldi fórumok tapasztalatait összegezve) gyártók (MID) és márkák alapján:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nor-
tag
válasz stanley00 #3138 üzenetére
Sajnos kis pénz, kis foci.
Ha ugyanolyan áron dolgozhatnánk mint a német "kolegák", és dupla áron adhatnánk a lemezeket, hidd el, lenne ember aki csak azt lesné hogy mikor állhat rendelkezésre. De ezzel szemben 7 ember dolgozik a cégnél, ebből 3 csomagol, 1 autót vezet, 1 meg ügyeket intéz, 1 meg telefonozik és az info@ e-maileket válaszolja meg, én meg intézek elég sokmindent, még vasárnap is, és a garanciális ügyek hozzám futnak be, már ha jól vannak megcímezve ...
Ha garanciális kifogásom van (márpedig ez az) akkor én a garanciát keresem, nem az infót, mivel az infó általában semmire nem jó a legtöbb helyen. (nálunk meg fogom kapni, de lehet csak 1 hét múlva amikor lesz rá ideje hogy foglalkozzon a "problémás" levelekkel)Elmondom, hogy a konkurenseink között is (SK webshopok) híresen JÓ a garanciális ügyintézésünk, mivel minden esetben megpróbálunk megoldást találni, nem pedig kibújni, és mi valóban foglalkozunk is az ügyekkel, és válaszolunk is a levelekre, már ha megkapjuk ...
Lehet nem azonnal, de ez a véges kapacitás miatt gondolom most már érthető.Ezzel szemben én konkrétan tudom mondani hogy _nagyker_ kérdéssel megkerestem nem egyszer több SK konkurensünket, és egy darab választ nem kaptam.
SOHA.
Volt amikor megrendeltünk dolgokat, majd 1 hét alatt kaptunk egy e-mait hogy ok, megvan, jönni fog. majd soha többet semmi.Ezért veszem igen zokon (igen, a személyes kategóriába esőnek) amikor olyan dolgok jelennek meg itt, amik nem valósak.
1) nem árulunk szemetet. mindenhol előfordulhat anyaghiba, az a gyártón és az alkalmazotton is múlik.
2) ha probléma van, igenis foglalkozunk vele, amennyiben a megfelelő helyre eljut az infó.
3) Tudom, ez nem fog túl meggyőzően hatni, de a vevőink azért tartanak ki mellettünk mert jól tudják hogy korrektül kezelünk mindent, az elejétől a végéig. Pl. most is volt egy vevő, aki vett egy kingston pendrive-ot 1.5 éve, és beszart. Nem volt olcsó, megkérdezte, ezzel tudunk-e valamit kezdeni. Utánanéztünk, és ahonnan vettük, ott él a 2 év garancia a kingston felé, tehát el fogjuk intézni.Próbáld meg ezt egy magyar számtech boltba letolni az eladó torkán, hogy akár csak 1 nappal is a gari lejárta után visszavinnéd ...
Tehát továbbra is várom a leveled a garancia@itmedia.sk címre, és hidd el, válaszolni fogok ...
http://itmedia.sk/
Új hozzászólás Aktív témák
- RaidSonic IB-1823MF-C31 - Dobozos, újszerű
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással
- Lexar NM790 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7400-6500 MBs - Eladó!
- Startech S2510BMU33 2.5" külső SATA SSD/HDD ház - Dobozos, újszerű
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen