- Fával feldobott, kábelrejtő Lancool ház tűnt fel a Lian Li portfóliójában
- Futtasd helyben a Qwen3-at: ingyenes nagy nyelvi modellek az Alibaba konyhájából
- Színes, szemkímélő E Ink monitor jött a BOOX gondozásában
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill legfrissebb, 128 GB-os memóriacsomagja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Home server / házi szerver építése
- Azonnali fotós kérdések órája
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- ASUS ROG Ally
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen processzort vegyek?
Aktív témák
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
#82903040 #18749 üzenetére
Az idézet rád is ugyanúgy vonatkozik.
Engem szidsz, és nem érted meg a problémát. Biztos nem voltál még ilyen helyzetben, és sosem voltál még emiatt mérges, de fel kell, hogy hívjam a figyelmed, hogy az empátia is az intelligencia része...
(ezen most ne sértődj meg, csak emlékeztetlek, hogy gondolj bele a helyzetbe)
Mellesleg nem tudom mit vársz, hogy vidám legyek és boldog, miután 30 órán keresztül (!) kellett járatni a gépet egy adatmentés miatt?
A felvetett számonkérő kérdéseidből az is tükröződik, hogy abszolúte nem gondoltad végig az egész szituációt, mielőtt kicsit fröcsögve megírtad ezt a hsz.-t.
Ezek szerint olyasmit nem tudsz elképzelni, hogy nővérem épp most jött haza Sp.o.-ból, és szóltam neki, hogy addig ne használja a gépét, amíg nem próbáljuk meg menteni róla a menthetőt.És egész jól sikerült, a Linuxos PhotoRec (aminek van Windows-os változata is) elég komoly program, igen jó arányban sikerült menteni a HDD-ről adatot, úgy 30 órán keresztül (!) dolgozott a bruteforce-os kereséssel, amivel a fragmentálódott JPEG-képeket is megkísérli helyreállítani. Hazajött, kiszedtem a laptopból a merevlemezt, ráküldtem a mentőprogramot, onnantól 30 órán keresztül ment a program.
Amikor a Wi-Fi-vel probléma volt, akkor beszéltünk, elküldtem neki a hivatalos drivereket, de nem sikerült működésre bírnia, ráadásul otthon akkor nem is igazán tudott netezni, csak a munkahelyén, így tudta leszedni az elküldött drivereket, akkor meg "élőben" nem tudtuk részletesen megbeszélni a problémákat, így elég nehéz lett volna segíteni...de talán ne kelljen már mentegetőznöm, hogy több mint 2,5 ezer km távolságból nem tudtam megoldani egy ilyen problémát, amikor ráadásul időnk sem volt nagyon távkommunikációra...Talán épp erre való a szerviz...
A hsz. és a problémaleírás lényegi célját nem sikerült megértened: felhívtam a figyelmet egy ilyen jellegű esetre, ami esetleg tanulságul szolgálhat mások számára is, akiknek nem feltétlenül jut eszébe a gépük szervizbe küldése előtt, hogy MINDEN adatról mentést készítsenek. Biztos én vagyok a szemétláda, hogy szóltam, hogy mással ez ne forduljon elő.
Ja, igen, és még valami: te bizonyára minden papírnak minden egyes szavát, betűjét elolvasod, amit aláírsz, ugye? És még soha nem fordult veled elő olyasmi, hogy aláírtál valamit, vagy csak online felületen bepipáltad, és rámentél, hogy elfogadod, mielőtt MINDENT elolvastál volna. Az összes EULA-t is el szoktad olvasni, mielőtt a programokat felrakod, vagy online felületen bizonyos feltételek elfogadása után lépsz tovább. Aha, biztosan.Sajnálom, hogy ez ilyen kellemetlen beszélgetéssé fajult, az adatmentés szükségessége, annak elkerülhetősége miatti mérgemben biztos, hogy nem olyan stílusban írtam, ahogy illett volna, ezért elnézést, ha valakinek belegázoltam a lelkébe, nem állt szándékomban. Eredeti célom tényleg csak annyi volt, hogy felhívjam a figyelmet, hogy ez van, ha már mi megszívtuk, legalább az ne járjon így, aki elolvassa a kicsit feldühödött hozzászólásomat.
Azt továbbra is fenntartom, hogy véleményem szerint illene egy ilyen kritikus fontosságú ügyre, mint az adatmentés, külön felhívni a figyelmet: az átlagos felhasználó, vagy az, akinek a gépe korábban még nem volt szervizben, nem gondol az esetleges adatvesztés tényére. Az ügyféllel szembeni korrekt üzleti magatartás jegyében szerintem az adatvesztés lehetőségére való figyelmeztetés nem egy olyan nagy elvárás, ráadásul csupán ezzel az egy figyelmeztető mondattal megkímélhetik a klienst a további kellemetlenségektől.A témát a továbbiakban lehetőségek szerint ne feszegessük.
A lényeg, amit az egészből ki szerettem volna hozni, hogy
mindenki mentsen adatot, mielőtt szervizbe küldi a gépét!
Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- AliExpress tapasztalatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OTP Bank topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- ZBook Firefly 14 G10 14" FHD+ IPS i5-1335U RTX A500 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Dell Latitude 5421 - i5 11500H/16GB/256GB SSD/Windows 11 ÁFÁ-s TOUCH
- Dobozos gamer MSI Prestige 14 /i7-1185G7/16GB/512 SSD/GTX 1650 4GB GB/FHD/IPS/Gari/
- Kihagyhatatlan áron DELL XPS 13 9310 2in1 /i7-1165G7/16 GB Ram/512 GB SSD/ FHD IPS X360 több db
- HP Zbook Studio G7 i7 10850H / 32GB / 512GB / 3840x2160 felbontás!!!
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB FSP CMT240 Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! R7 5800X3D / RX 7900 XTX 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest