Hirdetés
- 3D nyomtatás
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- OLED TV topic
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- Riasztó topik
- OLED monitor topic
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz
zsozsa74 #1825 üzenetére
Ilyen forint mellett nem is baj, ha nem jön túl sűrűn a tartalom.
Még egy karriert se játszottam végig egy szimben/autósjátékban sem. Leginkább az AI miatt. Ha az AMS2-ben megtörténne a csoda és minden idők legjobb AI-ja kerülne a játékba, talán akkor nekiállnék a karriernek, de erre nem nagyon látom az esélyt. Ekkora választék mellett szinte lehetetlen egy tökéletes AI-t létrehozni. -
Gomez86
őstag
válasz
zsozsa74 #1820 üzenetére
Köszönöm, ezek is hasznos dologok nagyon. Radiátor nyitás-zárás egyszerűnek tűnik Antirollbar nekem már olyan hogy nem biztos hogy az történik amit szeretnék, tesztelni meg nincs kedvem
Final drive is szóbajöhet
Fékerő nekem jó ahol van, így is lock-ol néha a kis porsch -
szabadosjani
kezdő
válasz
zsozsa74 #1787 üzenetére
Látom, elég nagy vita ment itt az AMS2 fizikájáról köztetek. Érdemes Pénzes mester legújabb streamjeit megnézni, elkezdte az AMS2-t LFM-en nagy örömömre, mert mindig is érdekelt a játék és nem volt minőségi magyar tartalom (angolul nem tudok sajnos)
A fizikára visszatérve nagyon sokat beszélt a program fizikájáról élőben és ezekkel az árkádos degradáló jelzőkkel ő egyáltalán nem értett egyet. Sőt ahogy én érzékeltem nagyon tetszett neki a program, főleg az FFB.[ Szerkesztve ]
-
19ati93
senior tag
válasz
zsozsa74 #1800 üzenetére
Én mindössze 19 versenyt mentem és 9.01-es SR-em lett ezen idő alatt, nem volt valami nagy cucc felhúzni.
Azt viszont sajnálom hogy nincs standalone GT3/GT4 vagy Porsche cup/old school Copa/Oldstock széria. Junior Cup Ginetta legalább megmaradt, a Legacy Series meg fun lehet.
Az egész majdnem ugyanaz maradt mint Betaban, csak más pályákkal, de a fele egy az egyben ugyanaz. S2-től remélhetőleg dobnak majd valami más kombókat is, de az még nagyon messze van.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74 #1795 üzenetére
Ja és persze a pedálokat is először "hozzá kell rendelni" a... lenyomáshoz.
Utána mehetsz kalibrálni őket. Kicsit béna megoldás, még a pcars 1-ből visszamaradt őskövület, emlékszem, anno mit törtem rajta én is a fejem...
Na de elég egyszer túlesni rajta. Meg ezek után biztos nem felejti el az ember...
-
6absbulldog
tag
válasz
zsozsa74 #1787 üzenetére
Én nemrég írtam LMU topikba egy ódát, hogy milyen jó. Semmi gondom nem volt vele és pillanatok alatt bekalibráltam mindent (pedig VR-ban nyomom). Egyik szimből a másikba ugrás, csak akkor gond, ha túl nagy az eltérés. Pl.: ACC-ből raceroomba, racereoomból LMU-ba nem olyan meghökkentő. Azért érzed ezt, mert az AMS2 kileng egyik irányba és már megszoktad azt. Ez nem gond, én is szeretem az AMS2-őt, sokszor írtam is ide. Például sok Iracinges semmi mással nem tud szimezni, mert ahhoz szoktak hozzá és azért az is kileng egy másik irányba.
Egyetértek azokkal, akik szerint a szimezés aranykorában élünk, annyiféle van, mindenki talál olyat, ami megfelelő. De ha például szeretted az RF2 fizikáját (talán az egyetlen, amit minden szimes elismer), akkor az LMU-nak érdemes még egy esélyt adni, ha nem is most, akkor pár update után. -
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74 #1721 üzenetére
Tesztelgettem egy kicsit. Danielkart FFB, a driverben is az általa ajánlottra állítva egész jó. De ha a driverben beállítom, hogy ne legyen semmi olyan ami tompítja a szimulátorból jövő FFB jelet, akkor használhatatlan lesz. Mintha középen egy 10..15 fok holtjáték lenne.
A drivert "szokásos"-ra állítva, a default+ viszont jobban bejött, mint a Danielkart-os.
A grafika főleg VR-ban talán a legjobb az összes szim között. Az autók fizikája valahogy továbbra sem jön be. Próbálom szeretni mint a tonic-ot, de még mindig keserű és savanyú is. Azért nem fogom teljesen elengedni... -
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74 #1716 üzenetére
Biztos nagyon jó az AMS2 specifikus rész, ki fogom próbálni az általa javasolt DD1 beállításokkal. Aztán felveszem a FEI-t 100-ra és úgy is. Csak ma Raceroom bajnokság zárófutama lesz...
Lehet, hogy írnék neki. Meg tudnád adni a forum bejegyzése linkjét amiben az FFB fájlt megosztotta?[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74 #1562 üzenetére
Leszedtem és belenéztem. Lehet, hogy az AMS specifikus rész világelső, de a DD1-nél és a többi Fanatec-nél is mellényúlt (pedig azt írta, hogy volt neki DD1):
FEI 20..30-cal gyakorlatilag agyonszűri az FFB-t, 70-nél nem szabad lejjebb venni, de inkább maradjon 100-on.
Ha nagyon akar szűrni, akkor inkább az INT-et kell 2..3-ra felvenni, azzal simítani lehet az FFB görbét. -
6absbulldog
tag
válasz
zsozsa74 #1709 üzenetére
GT3, Brazil stock car (bármelyik), és még jó néhány. Nem autófüggő és nem is mindig ugyanott jelentkezik. Nincs túlhajszolás, a könnyen kopó gumi miatt most úgy megyek mintha tojáshéjakon lépkednék. Azért fura, mert ez a jelenség nem volt eddig (nálam legalábbis), pedig nagyon sokat mentem AMS2-vel.
-
bence1885
tag
válasz
zsozsa74 #1704 üzenetére
Egy időbe pl nagyon rá voltam függve az AC-re mikor megjelent LFM-en. Csak TCR-t nyomtam vele, sok sok iszonyat jó futam volt. Ki Platináztam magam aztán abbahagytam. Nagyjából itt is ezt várom, hátha elkapom a fonalat, mert a hangok jók grafika jók a többi izlés kérdése. És persze itt van már LFM ami a Multi miatt remek választás.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
zsozsa74 #1672 üzenetére
"Viszont én most rendkívül kedvező helyzetben vagyok, hiszen gyakorlatilag 6absbulldog és sentry0 nagyon szépen megfogalmazták azokat az érzéseket, melyek a játékkal kapcsolatban bennem is felmerültek"
De nincs probléma. Ezt Te is nagyon jól tudod, hogy vártam nagyon az 1.6-ot. Maradjunk annyiban, hogy nem az én szájízemre szabták, így elengedtem. Tényleg nem vitát szeretnék generálni csak azon a szinten kell kezelni az AMS2-öt ahová tartozik. A lényeg pedig ebben rejlik. Valakinek piszkosul bejön, valakinek kevésbé. De még mindig az a lényeg, hogy mindenki azzal töltse a kevéske szabadidejét ami örömet és szórakozást biztosít.
[ Szerkesztve ]
-
Pet84
tag
válasz
zsozsa74 #1652 üzenetére
Lfm-en központi kiesések vannak nemcsak ams2nél.
Tudnak róla, javítják majd.
Kozben kaptam választ is discordon akit erdekel lfm-en használható e az akapjáték.
Track dlcs aren´t needed at all. Not sure if there are any car classes that are fully dlc. GT3 Gen 2 has cars 3 (out of 7 in total) you can choose from for example -
Lac-coo
őstag
válasz
zsozsa74 #1626 üzenetére
Arról volt szó védekezik belső íven. Nem, nem védekezik, hazugság.....
Talán este több szerven, sőt nyilván este több van. Most alig...
Nem ne olyan vagyok jó féktávot veszek...vennék ha mernék mert az előttem lévő Ai tuti a kanyar előtt 15 méterre már "megáll" Majd rakok fel videókat.... -
PapírVilla
tag
-
sentry0
tag
válasz
zsozsa74 #1516 üzenetére
Nicki Thiim-en kívül mindegyiket ismerem, és szoktam is nézi. Én Baldwinban találtam meg, aki kegyetlenül elmondja hogy neki melyik szim miért tetszik, mi tetszik benne, és mi nem, és miért. Jimmy Broadbent hatalmas bohóc, jó értelemben, nagyon szórakoztató tud lenni, de én "ráuntam". Race Beyond Matter is nagyon kedvelem, de néha kicsi túldramatizálja a videóit
Szóval képben vagyok. Ez egyszerű szimpátia.
(Amúgy érdemes Baldwin életútját is megnézni. Régebben még twitchen néztem Lando Norrist is. Nah ő szerintem rohadt vicces volt anno, főleg Covid alatt. Néha belenéztem Verstappen mit megy/ment iRacingben is. Felfoghatatlan halandóként hogy mennyire jó pilóta. És ő fanatikus szimulátoros is, többször elmondta hogy F1 után abban akar tevékenykedni. Remélem pénzt is öl bele és lesz egy jó szim.
Bár az F1 nagyon nem mozgat meg. De szerencsére nem csak az érdekli Max-et.)
-
zsalesz
aktív tag
válasz
zsozsa74 #1473 üzenetére
Köszi Zsozsa74!
Azt kell mondjam nagy igazságot írtál.
Valahol itt van a kutya elásva. Főleg, hogy Te mint aktív béta tesztelő már sokat láthattál a hamarosan megjelenő 1.6-ból. Ezért most kicsit örülök, hogy azt írod az 1.6-ban sokkal jobb lesz. Nagyon várom a megjelenést tényleg nagy reményeket fűzök hozzá. Csak tegnap este kicsit felbosszantott a fentebb vázolt "jelenet".
Remélem már nem kell sokat várni... -
Lac-coo
őstag
válasz
zsozsa74 #1473 üzenetére
"Ezért van, hogy a legtöbb szimben igaziból csak vonatoznak az AI-k libasorban és mindig egy nyomvonalhoz ragaszodnak. Ha épp arra jársz, akkor kiüt, hogy elfoglalja az előre programozott pozícióját."
Ideje kenne kiprobalnj mast is, mint ams, nem beszelnel ilyen csacsisagokat !!!!
[ Szerkesztve ]
-
-
balage06
tag
válasz
zsozsa74 #1332 üzenetére
Én is pont így vagyok amúgy, a kategóriák többségében végre intuitív a vezetés, nem érzem azt, hogy különböző furcsaságokat kell kompenzálnom a mozdulataimmal. Vizes körülmények között is nagyobb kihívás, kikényszeríti, hogy esős íveken autózz, a felgumizott íven nincs semmi tapadás. Egyedül az Alpine hangja csalódás, azért a valóságban sokkal jobban szól.
-
Lac-coo
őstag
válasz
zsozsa74 #1360 üzenetére
Francokat.... Akkor már rég lenne egy alap turboszimuláció... tuti nem kaptak forráskódot a motorhoz, ez van , ezt lehet használni, jóccaka... amúgy szerintem lábon is lötték magukat vele, mert lassan azért elkopik/elavul ez a motor és innen nincs hová, EA megvette az egészet úgy ahogy van ...
Bár gyak egszerű moddolásért elég jól kereshetnek ...Jó ez neki kígy . -
dino_m
senior tag
válasz
zsozsa74 #1357 üzenetére
A videó minősége ezzel magyarázható, de a bemutató minősége kritikán aluli. Azt se tudta, hogy mik az újdonságok, amik az 1.6-tal fognak érkezni. Random autókkal, random pályákon szerencsétlenkedett. A kivilágítatlan esti pályán F1-gyel, volt a korona. Ráadásul az OT egy olyat bízott meg ezzel a "bemutatóval", aki nem is túlzottan ismeri/szereti az AMS2-őt. Igazság szerint az se derült ki, hogy ajánlani akarja az új frissítésű játékot vagy lehúzni.
[ Szerkesztve ]
-
Steve1207
veterán
válasz
zsozsa74 #1276 üzenetére
Én előszeretettel várnék már egy UI felújítást, amit emlegettek, valamint offline egyszerű karrier módot, mint a PCars-ban anno, mert a tartalom megvan hozzá és amúgy eléggé halgattak egy ideje (ez meg pont az a kategória, hogy egyszerre kell átalakítani). Fizikával és tulajdonságokkal kapcsolatos frissítéseket azért szokták dobálni, szóval, ha nem tartalmi széria jön a korábban említett licencelések miatt az előbbi aktuális lehet. Pláne, ha még annyi mindent bele szeretnének még tuszkolni és legalább gyorsabban átláthatóbb lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- 3D nyomtatás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest