Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pzg

    tag

    válasz Integreat #27919 üzenetére

    Ha ennyire ki akarod optimalizálni a hardvert, akkor azt is nézned kell, hogy milyen typusú játékkal akarsz játszani. A CPU teljesítménye valójában a frame-enkénti drawcall-ok számát határolja be, míg a GPU teljesítménye a kép milyenségét, „szépségét” befolyásolja.

    Az open world típusú játékok nagyon sok drawcall-t igényelnek (sokminden látszik egyszerre), míg a zárt helyen játszódók, vagy más jellegű, rajzoltak sokkal kevesebbet. Az open world játékoknak minél erősebb CPU kell. Ha gyenge a CPU, hiába veszel vissza a grafika teljesítményén, ugyanúgy szaggatni fog. Ez az iszonyúan nagy mennyiségű textúra, geometria, stb. adat mozgatása miatt van, amit a CPU végez a RAM és a VRAM között, másodpercenként 60-szor, beszorozva a drawcall-ok számával. Hiába veszel vissza a grafikán, az adatmozgatást nem lehet megúszni, ahhoz elég CPU teljesítmény kell.

Új hozzászólás Aktív témák