Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tósoki

    csendes tag

    válasz Lac-coo #618 üzenetére

    Helló!
    Szerintem kissé erős szavakat használsz "fake effekt".
    Az általad említett LMU lassú tempós úthiba szerinted abszolút valós? Egy versenyautó kőkemény futóműve ha alacsony tempónál olyan, akkor 180-200 km/h leesne az útról. A billegés és remegést esetén ne keverjük a terhelés valtás során érezhető bolintással.
    Ez a"közepes húzás a kanyarokban" ez alatt mit értesz? (Egyebként a valódi autó is igyekszik mindig központba húzni a kormányt.)
    Én pont az alulkormányzással szenvedek. A külső íveken pályahátárt sértek a kupás Porsche-val. Viszont pont a Porsche esetén érzem azt, hogy teligázas kigyorsításkor elkönnyül az eleje. Amit a valódi Porsche-s tulajok is említenek pályanapokon.
    Sőt nekem a megjelenéskor Imola-ban a 2-3-4 kanyarokban a Porsche mozgása pont ugyanazt az érzést adott mint RF2-ben.
    Magam is nagy kritikusa vagyok a az EVO-nak és az LMU-nak is az voltam EA folyamat alatt. De biztos vagyok benne, hogy jó irányban halad a dolog.
    Nekem a fékezés ad némi ACC-s áthallást, ezt remélem javítják.

Új hozzászólás Aktív témák