Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sentry0
tag
válasz
Bandit21
#394
üzenetére
Nem tudom, hogy ezt olvastad-e, de ez túl sok jót nem ígér.
-
Steve1207
veterán
válasz
Bandit21
#390
üzenetére
Gyorsan elindítottam egy tesztre, ahogy anno is, csapattam egy 10 körös versenyt, tartja a 110-140 közötti fps-t (átlag 115-125 között mocorog) 2560x1440p-ben ultra presettel, DLSS quality mellett (4070S). Árnyékokat vettem egy fokkal lentebb és a motion blur van kikapcsolva, máshoz nem nyúltam, röccenés nem volt most se.
Esetleg az online kapcsolat okozhat ilyet, de arról dobná a kis popup értesítést, ha az a baja és nem is több mp-es késést kellene okoznia (vagy esetleg a steam nekiállt egy címet frissíteni, az megakaszthatja a kapcsolatot és a játékot is, nem csak ennél). -
biker
nagyúr
válasz
Bandit21
#351
üzenetére
tegnap kicsit karriereztem, van egy bug benne. és ez elvette a kedvem.
akármennyit próbálkozok, ha egy total FAILED pl kicsúszok, akkor utána bármilyen időt megyek, mindig 3*-ot jelez, ami valóságban nulla, és hiába volt előtte 2* amit 3*-ra akartam javítani, minden alkalommal failed után ki kell lépni az adott karrierből és újra belépni és megcsinálni. -
zsozsa74
őstag
válasz
Bandit21
#343
üzenetére
Igen, ez így van, én is most jöttem rá. Amúgy nekem bejön ez az Academy, jókat lehet vele szórakozni, igaz, hogy a két csillagért is néha vért izzadok, a három meg elvétve jön össze, vagy annyi időt nincs kedvem beleölni. Most már a Sony nyugodtan megtarthatja a GT7-et ps-en, gyakorlatilag minden fícsöre meglesz egy pc-s szimben is.
De azért azt én is remélem, hogy az online használat nem fog attól függni, hogy milyen single player eredményeket érek el, mert az nálam kb. a vége pc-n egy szimnek. A pénzemért korlátlan játszóteret akarok, bármely játékban lévő autó-pálya kombóval. Nem vagyok hajlandó grindelni xp-t, meg creditet, sajna én ebből kiöregedtem.
Egyébként elég szar vr-ban a látvány jelenleg, tiszta rece meg homály, viszont a frame rate úgy általában nem rossz (na persze főleg egyedül). Várom nagyon a 2. early access fázist, ott ígérnek jelentősebb vr fejlesztést. Legalábbis a road map alapján.
-
biker
nagyúr
válasz
Bandit21
#343
üzenetére
igen, az segít, de azért megb...a ha online a haverokkal szervezett ligára nem mehetek mert nem csináltam meg az academy-t. vagy vegyem meg vagy béreljem, de a játékpénzt is arra adja ha megyek academy-n
Ez nálam tutti redflag, és megy a B polcra.iracingben legalább megvehetem a kocsit ,és akármilyen hosztolt futamon mehetek akármivel, csak az official versenyeken van limit, milyen licenc kell egy egy kategóriához
-
GalaHU
addikt
válasz
Bandit21
#325
üzenetére
Amikor én elbuktam így 2db 3csillagos futást, oda is lett a motiváció...
Aztán azt a trükköt alkalmaztam, hogy egy gurulás után kiléptem a feladatból és utána újra beléptem. Ekkor már elmentette a módosításokat...
Mondjuk ez így eléggé se íze, se bűze, pedig lehetne ezt jól is csinálni, csak kacsintsanak ki a GT7-re...
-
szacsee
nagyúr
válasz
Bandit21
#276
üzenetére
5900X-re reflektáltam, igaz pont nem volt kép a hozzászólásomban, de a 7500F játékokban hozta a szintjét.
Ha már vendégségben járt nálam nehogy ne nézzem meg mit tud ez a kombó.
Érdekesség képpen raktem be, valószínű a 7500F ilyen vga-hoz már kevés ezen a felbontáson is. Csúcs vga esetén érdemes csak izmozni procival ott lehetnek különbségek.... egy 7700-at megnéztem volna tesztben, ott nincs ekkora különbség.GalaHU : Ott a pont!
Motion_Blur : 4070Ti- 4080-ig én sem váltottam volna, de sok maradt a vga-ban így ésszerű döntésnek tűnt.
Gizda 7500F viszont csak ott domborít, ahol elég a 6 mag, felette elvérzik.
Az 5900X univerzálisabb ilyen téren,
-
MasTer
tag
válasz
Bandit21
#269
üzenetére
Köszönöm a részletes választ. Mivel a jelenlegi monitorommal elégedett vagyok (full HD 240 Hz Samsung Odyssey G4 25"), a processzor cserélése lehet a következő fejlesztendő komponens. Erre viszont csak később kerül majd sor, egyszerűen nem látom értelmét az én felhasználói szokásaimat figyelembe véve. Persze az AC EVO végleges megjelenése ezen változtathat

-
szacsee
nagyúr
válasz
Bandit21
#274
üzenetére
Játékokban egy 7500F +200Mhz PB OC-val úgy éreztem, hogy jóval gyorsabb mint az 5900x.
Bench alatt labdába sem rúghatott a 12 mag miatt a gizda am5-ös proci, de legtöbb játékban a 7500F 5250Mhz all core órajele miatt jobban teljesített.
Azóta járt egy X3D és nálam érezhetően tolt a szekéren kicsikét. (sajnos 5900x-et nem néztem ezzel a teszttel)
VGA is már havernál fűti a szobát, de bedobom, hátha valakit érdekel a mérés.

Iracing esetén látszik a különbség, de annak ellenére, hogy Tripla QHD monitoron tolom úgy hozott ennyit. Más elmeroggyant prociéhes játékokban meg még egy lapáttal rátett erre.


Nyilván nem hoz ennyit, ha 8 magos procival hasonlítjuk, vagy pl egy 7800x3D-vel, de nálam ezek a hardverek fordultak meg egy kis időre, így kíváncsiságból megnéztem mit tudnak játékokban.....
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Bandit21
#269
üzenetére
Hogy tudtad belőni a játékot úgy hogy játszható sebességgel fusson?
Nálam R9 5900X + RX 7800 XT kombó van (minden OC-zva) szintén 3440x1440-re, és gyakorlatilag nem tudom úgy lebutítani a grafikát hogy ne zabálja meg a VRAM-ot a játék.
Practice mód, hoodról játszva is maximum 60-70 fps, még azt mondom elmegy.. de mondjuk nézek egy replayt külső kamerából és a pálya több pontján is beszakad az amúgy se veretes FPS szám ilyen 26-28-ra. Tragikus.
-
MasTer
tag
válasz
Bandit21
#266
üzenetére
Köszönöm a választ. Egyelőre az eddigi játékok nem használták ki a processzor lehetőségeit, leszámítva a Doom Eternalt, a többi csak néhány szálat használ belőle. Megnézem, hogy az alaplap (B450 Aorus M) mit támogat. Biost-t frissítettem. A 3D procik szerintem nem adnak akkora teljesítménytöbbletet, amennyivel többe kerülnek.
-
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21
#237
üzenetére
TC-t azt vettem észre soknál megéri kikapcsolni, talán pont az első audinál volt, az hogy TC-vel nem ment elsőre és amint kikapcsoltam simán meglett, utána kb mindnél kikapcsoltam. A nem h váltósaknál vegyesen indultam, volt amelyikkel a fékről leugrás úgy tűnt jobb, gondolom ezekben lehet valami rajt elektronika beépítve, mert volt amelyik így magától tartotta a revet is féken gázon egyszerre állva. De volt ahol inkább üresből 1esbe váltást éreztem jobbnak.
-
KaraDani
addikt
válasz
Bandit21
#235
üzenetére
Én csak az első kategóriát csináltam meg tegnap. Az alpine EV-vel vért izzadtam azért. A szinteket egész jól belőtték, az egy csillag kb csukott szemmel is teljesíthető, a kettőhöz nagyjából tudni kell mit csinál az ember, a 3 néhol elég nehéz. Arra jó, hogy olyan autókkal is rákényszerített megtalálni a limitet meg kicsit megismerni a viselkedését, amit normál esetben hanyagolnék.
Egy dolog jutott eszembe tegnap. 10 óra játék alatt, eddig egyszer sem crashelt a játék. Ezt manapság a kiadott AAA gamekről nem tudom elmondani, kellemes meglepetés mennyire stabil ahhoz képest mennyire kezdetleges állapotban van. Annyi bugom van, hogy a textúrák néha nem töltenek be rendes a reklámtáblákon, bizonyos pit objecteken, vezetés közben csúnya de nem zavarja a játékmenetet.
-
Lac-coo
őstag
-
Lac-coo
őstag
válasz
Bandit21
#133
üzenetére
De az a sim. ami tudja számolni és meg is tudja jeleniteni a fizikailag nem létező dolgokat ! Ezt jelenti a szó, hogy szimuláció .A gondd onnan indul mikor már számításokkal bajok vannak....
Én ilyent tuti nem mondtam, hogy abból látszik jó-e szimulátor mert jó az ffb-je.... akkor AMS2-őt jó szimulátornak tartanám pedig dehogy ...
-
Laby
őstag
válasz
Bandit21
#129
üzenetére
Azért egy jó onboard videóból szerintem elég sok mindent le lehet szűrni.
Ha nézel egy GT3 versenyautót, látni a pedál és kormány állásokat. Ott sem 100% és 0% féket nyomnak, mint ACC-ben szükséges.
Ha hozzáveszed, hogy milyen szituációkban mekkora gázra mozog az autó segge, mennyire fordul az eleje azért abból is leszűrhető elég sok minden szerintem.Ebből azért érezhető, hogy mi az ami simcade meg mi az amit szimulátornak nevezhetünk anélkül hogy ezekkel az autókkal versenyeznénk.
-
Lac-coo
őstag
válasz
Bandit21
#129
üzenetére
FFB és a szervo tök más dolog. Nyilván te se állítod itt az utcai autókat kb egy pici középrehúzásra nulla ffb-vel. Mert ugye az ilyen.
FFB arra való, hogy a nem létező G-erőket valahogy közölje velünk a jaték....ízlés fontos dolog, dolog kinek mi tetszi kmagánügy, nekem is tetszik a CM F1 sokan leszólják pedig fényéevekkel komoylabb mint aWRC...
De ha valahol nincs kidolgozva egy TC vagy ABS, lásd AMS ahol egyszerűen elveszi a pedál inputot, az nem ízlés kérdése , hogy jó szimulátor-e vagy sem. Vagy hogy egy pontotn blokkolo gumi felmelegíti az egész abroncsot mert nincs felület számolva, csak egyszerű algoritmus, ha csúszik a gumi akkor melegszikazt jól van ...ezektől persze lehet fasza és élvezetes egy játék, de azért szülnek érdekes dolgokat ezek az megúszós szimulációk ... -
Lac-coo
őstag
Mindegy. Azért szimulátor ha lemegyek a fűre akkor blokkolja mintha jégre mennek, es ne fusson valami "okossag" a háttérben,....Vagy legyen hatása 1 százalék, fekero athelyezesnek. Vagy higy 1 értékkel lentebb viszem a tc cut angle-t.. stbs, stb stb.
Mércével 140 nel belerantok kilencven fokot a
kormányban es kb meg se mozdul az autó .. Ez mi ...? -
biker
nagyúr
Kipróbáltam, 1:44.0 a második 10perces practiceban (elsőben is csak 3 kört mentem mert controllert és ffb-t állítgattam), de továbbra is ez a véleményem
A féket le kell padlózni a getzibe mint ACC-ben, kicsit felengedve befordítod, aztán padlógázon kijössz a kanyarból.
Ezt próbáld ki iracingben, vagy akármiben.BB a mercin 68% gyárilag, és 65 a minimum, felfele valami 80%-ig. nemár! nem két kerék fogja megállítani az autót hanem 4.
Továbbra sem realisztikus, hanem valami ultrakönnyített ACC klón.
FFB oda van tolva ezerrel, közdeni kell a kormánnyal, a hangok ugyanúgy puffannak csörögnek minthe a szerszámost benne hagyta volna a szerelő csapat a kocsiban, mint ACC-ben... Istenem hányszor néztem körbe vezetés közben hogy becsapta a huzat az ablakot, vagy kopogtak, vagy mi a tököm van
Fogalmam sincs az autók jobb felső sarkában a sárga badge-en a szám mi? a bal alsó sarokban az Entry pirossal mi? Miért nincs customize ami szerintük van, miért nincsenek eventek ami szerintük van, és ezek nem early acces gondok, azt mondták hogy VAN és nincs.
Videjó: [link]
-
Lac-coo
őstag
Próbáltam a GT2 Mercedest ( utcai autót még nem, azt tartom, hogy gagyi ...) Nem rossz de a profi szimtől messze van azért... ultra fura az eleje egynesben rántok a kormányon és alig mozdul valamerre, nem is értem .... Fék/tapadás vana fene tudja mi, ugyanolyan érdekes mint ACC-ben abs nélkül se képes blokkolni a hátsó kereket , még fűben sem...
Fék út ugyanaz mint ACC ben , padló végig aztán jól van....Kamu abs vibrálás az FFB-ben meg így a reál lemodelezett LMu után engem idegesít !
Ez kb valami demo állapot, azért asokat szidott LMU EA enneél fényévekkel készebb állapotban jött ki ....
Ennél sokkal jobb igazi szimek vannak, nem gondolnám hogy ez felér azokhoz valaha...Nem a realizmussal akar ez sikeres lennei, hanem gyanítom a sok szép autóval, mikrotranzakcióakkal, dlc döppinggel. Kunos készül a nyugdíjra !
Akinek eddig is ACC volt a netováb bannak továbbra is tetszeni fog....
-
Lac-coo
őstag
Kormány beállítás függő szerintem. Az atoméles moza minden apró renzdülést jelez, remek ,érzem melyik odalon akad meg kicsit a kerék , megmozdul jobra balra , huplin egy pillanatra megtolja az orrát, stb. .Ezen fékúton kb semmi....Egy tompa ellentartás és kész... Kupás Porschén először nem is tudtam , hogy most blokkol a keraék vagy csak simán tolom az orrát.... Szóval nem rossz ,csak számomra ennél van sokkal-sokkal jobb is- minek pazaroljam erre a kevéske időt. És ugye akkor nem beszéltünk a kidolgozatlan ABS-ről TC -ről, stb ...
Jah és kb egy demo szint nem fizetős EA... Nem is értem mi van ott Kunséknál, hogy ezt így kiadta .... Mindenki LMU-t ekézte ,hogy EA és pénzt kérnek DLC-ért, de hát az az első megjelenésekor is fényévekkel előrébb volt ennél .
-
biker
nagyúr
mint SIM? nekem egyelőre nem sim.
Legalábbis az utcai autókat túl könnyű vezetni. a GT-ket nem próbáltam még, ma kifárasztott az újra életre keltés és mindennek újraállítása.
a kormány helyes kezelése, az ugráló hang, az akadó kép egyelőre elnyomja az összes pozitív és részletes véleményt -
kzolee216
senior tag
Nálam amit észrevettem fél óra alatt:
- Felbontás választás bugos, főleg ha utólag tolod rá a három kijelző beállítást, mert akkor el se indul a játék.
- Verseny alatt amikor lépkedtem a menük között, akkor egyszer csak eltűnt minden, csak az autónak a műszerfalát láttam. Nem fagyott le a játék, de a menüt nem tudtam visszavarázsolni.
- Teljesítmény problémák vannak főleg akkor, amikor a grafikai beállításokat állítgatod -menet közben.
- Natív felbontásról FSR3-ra váltva működik a játék, de kiléptem és visszalépem, minden blur-os volt, valami bug lehetett az FSR3-al.
- AI az rettenet, de ACC-ben se mentem nagyon ellenük, így nem zavar.
Mindenektől eltekintve nagyon várom, jó játék lesz amint kipofozzák. A vásárlásra költött pénzemmel támogatom a játékfejlesztőket, addig pedig félreteszem és örülök, hogy a rajt pillanatában akciósan be tudtam húzni steam-en.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3631,94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3831
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489
- ÚJ Razer Kraken V4 Pro gamer fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





Iracing esetén látszik a különbség, de annak ellenére, hogy Tripla QHD monitoron tolom úgy hozott ennyit. Más elmeroggyant prociéhes játékokban meg még egy lapáttal rátett erre.



kormányban es kb meg se mozdul az autó .. Ez mi ...?


